klopt ik heb naar verschillende sites de link naar de Blog van Awick gestuurd o.a RTL Boulevard.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
O jee dan erger je je nog meer aan Viool
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Jij was deze keer eerder ik geef het toe![]()
Yep, ik heb de deur daar maar even dicht gedaanquote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Athalon het volgende:
Hoi Talithaik je net in één van de allerlaatste reacties
![]()
Geen dank hoorquote:
geluid staat zacht hoor het niet echt en de buren hebben een feestje.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Worden jullie ook al beetje gek van die drumband.![]()
Nee hoor... op mute heb ik er geen last vanquote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Bingo was juist zo leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt ik heb naar verschillende sites de link naar de Blog van Awick gestuurd o.a RTL Boulevard.
Heb een e-mail naar de bewoners gestuurd of het waar was dat de bingo niet meer door ging.
En dat het de leukste HBB avond is, en verder heb ik ook nog gewerkt.
Een beetje......?!!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Hoi Manuquote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
en elke keer is het weer raak, ik ben er even niet en alles loopt weer uit de hand
Heb ik ook maar gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... op mute heb ik er geen last van
hoi manuquote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
en elke keer is het weer raak, ik ben er even niet en alles loopt weer uit de hand
Yepquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
ja Bart is echt wegquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
Nou.....die vrouw blijft me verbazenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:17 schreef Sjet het volgende:
Viool kan ook nog echt drummen..... is er ook iets wat die vrouw niet kan?![]()
Nee hij zit in de tuin te roken naast Roelquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:17 schreef Sjet het volgende:
Viool kan ook nog echt drummen..... is er ook iets wat die vrouw niet kan?our hero
![]()
Voor iedereen die de exit van Bart gemist heeft dan maar:quote:
Jupquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
Hij wou echt snel weg, hij liep bijna door de deur heen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor iedereen die de exit van Bart gemist heeft dan maar:
[afbeelding]
de vreemdste exit ooitquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Echt jammer hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja inderdaad...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Hij wou echt snel weg, hij liep bijna door de deur heen.
Idd, verbaasde me dat de Security toch de poort opende, ze hadden hem ook binnen kunnen laten natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Hij wou echt snel weg, hij liep bijna door de deur heen.
Ik vond die van Kelly anders ook wel wazig. Dat ze niks meer zei en weg was.quote:
Ik gebruikte Garnier maar die was dus dood, op floris vond ik een gateway die nog niet bekend was hier (of althans, niet in de sticky staat)quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef DaMook het volgende:
Wat klagen sommige over stream 1Die doet het hier al heel de tijd
Die gebruik ik zelfs voor het geluid momenteel (al sinds 21:00 uur ofzo
)
Bedankt BONG. Ik had het gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup
Als je wil kan je hier het Exit filmpje van Bart terug zien en zijn motivatie(even naar beneden scrollen en je vind het filmpje
Ik weet niet welke ik op floris gebruikquote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruikte Garnier maar die was dus dood, op floris vond ik een gateway die nog niet bekend was hier (of althans, niet in de sticky staat)
Potje kaarten?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Ik zit me hier echt een eind weg te vervelen, met die gasten van de josti band.
Ja die mogen wel vertrekken iddquote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Zal wel deze zijn http://str3.talpa.tv/live× (× is de gatewaykeuze)quote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik op floris gebruikgewoon de standaard denk ik
Tis een rare avondquote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, verbaasde me dat de Security toch de poort opende, ze hadden hem ook binnen kunnen laten natuurlijk![]()
![]()
Hey Pearliequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
Bart wegTheo de nieuwe Big Boss
![]()
En ik zeg hallo allemaal![]()
Hoi Parelquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dag lief Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Denk dat die deur vrij stevig is, kom je niet zomaar doorheenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......![]()
Hij rukte die deuren open, als ze niet open gingen had hij er wel dwars doorheen gegaan denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......![]()
hee pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hij rukte die deuren open, als ze niet open gingen had hij er wel dwar doorheen gegaan denk ik.
Ja hoor, ben frikandellen aan het maken.quote:
Gezellig tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Snappie(3e keer dat ik vandaag naar je zwaai ?
)
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dat valt wel mee toch newsman, dat hangt toch niet alleen van mij afquote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef newsman het volgende:
[..]
hee pareltje![]()
kijk nu word het weer leuk
![]()
wb schatjequote:
Iddquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch newsman, dat hangt toch niet alleen van mij af
het is hier toch altijd berengezellig![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Ow dan zie ik je om 6 uur morgenvroeg wel weerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig toch![]()
Maar nu was ik niet meer van plan om nog weg te gaan![]()
Maar als jij er ook bent is het toch net een tikkie gezelligerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch newsman, dat hangt toch niet alleen van mij af
het is hier toch altijd berengezellig![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Tarustequote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dan zie ik je om 6 uur morgenvroeg wel weer
Ik ga nu wel namelijkHeb vroege dienst deze week
(6 tot 3
)
Truste allemaalTot later
![]()
Nooit meerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig toch![]()
Maar nu was ik niet meer van plan om nog weg te gaan![]()
Mijn Maandag was niet saai hoor Bongetjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag lief Pareltje![]()
![]()
![]()
Jaja, een rare avond, na een rustige en relatief saaie maandag
Slaap lekker DaMook, misschien tot morgenochtend danquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
(6 tot 3
)
Truste allemaalTot later
![]()
Op S3 nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
geluid is weer erg slecht
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej lieverd... daar is ze weerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Theo gaat zo een speech geven hoorde ik hem zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
geluid is weer erg slecht
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
(6 tot 3
)
Truste allemaalTot later
![]()
Mooi zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Mijn Maandag was niet saai hoor Bongetjebest een leuke dag
![]()
Vandaag (tot ik m'n bed op ga zoeken) niet meer iigquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nooit meer![]()
![]()
Er komt ooit een einde aan HBB hoor![]()
Dat is nou lief van je,quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar als jij er ook bent is het toch net een tikkie gezelliger![]()
Hallo Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Maar wel een lieve vriendin tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb wodka, ik heb bier en ik heb geen werk
Een leeg beeldscherm ?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vandaag (tot ik m'n bed op ga zoeken) niet meer iig![]()
Een einde aan HBB, nee toch zeker. Waar moet ik dan naar kijken![]()
Dan staat werkelijk niets een gezellige avond in de weg!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Met mij alles prima hoor. Met jou ook?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is nou lief van je,alles goed met je ?
gelukkig wel geloof ik, die mag vanvavond weer sprookjes voorlezenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar wel een lieve vriendin toch
Edit: Heb je ook wat te knabbelen?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dan staat werkelijk niets een gezellige avond in de weg!![]()
Heej!! lieve schatquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej lieverd... daar is ze weer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen wodka, geen bier en wel werkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Net zo spannend als HBB, dat welquote:
ja hoor met mij ook allesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met mij alles prima hoor. Met jou ook?
Ik werk al jaren niet (afgekeurd) en drink geen alcohol, maar vermaak me primaquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen wodka, geen bier en wel werk![]()
Ik moet geloof ik nog eten, de mac heeft me niet echt gevuldquote:
Bart vond het jammer dat het stemmen eruit was enzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Regie draait het gessprek met Viool weg.
Hi Cuallquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo PareltjeJa het is zeker een rare avond
![]()
Ja hoorde Monique dat ook zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
De bingo gaat nu wel weer door snap er geen reet meer van.
dus gecombineerd zouden we perfect zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen wodka, geen bier en wel werk![]()
Wacht maar gewoon tot het boek uit komt!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
De bingo gaat nu wel weer door snap er geen reet meer van.
Ik drink nauwelijks alcohol, maar zou wel wat meer vrije tijd willen hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik werk al jaren niet (afgekeurd) en drink geen alcohol, maar vermaak me prima![]()
Boek oh het telefoonboek van 2007 zeker.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wacht maar gewoon tot het boek uit komt!![]()
Niks mis met het geluid hierquote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef regenworm het volgende:
regie geluid checken
regie geluid checken
regie geluid checken
Of het heft elkaar op ?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus gecombineerd zouden we perfect zijn![]()
MM-huis op Antarctica ? Is niet echt in de buurt hèquote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef newsman het volgende:
Trommelen voor het Mappa Mondo huis. Van mijn part mogen ze beginnen in Antarctica.
quote:
hello supermomquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zie die man kijken hoe hij Monique vast heeft
Zo tegen iemand anders...heej kijk mij ff
![]()
(oh ja hoi nog allemaal)
Hoi SuperMOMquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
(oh ja hoi nog allemaal)
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
(oh ja hoi nog allemaal)
Hoi Supermomquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
(oh ja hoi nog allemaal)
Hahaha ja... hoi SuperMOMquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
(oh ja hoi nog allemaal)
Ik bedoelde dat ik ook een primaquote:
Vast oefenen voor ze in het land het ook gaan doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef Sjet het volgende:
Hey SuperMem
Wrom moet die Viool nou weer met Remcodansen?
![]()
Doei FB.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later weer allemaal
Later FBquote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Doei FB tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Hai SuperMOMquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
(oh ja hoi nog allemaal)
tot later FBquote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Tot later FBquote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Laterzzzzzzzzzzquote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Oke beertjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben niet weg lieverd zei fb gedag![]()
Tot later Bluequote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Nietus.... die heeft 'ie allang opgekauwd danquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Manu82 het volgende:
Op een kleine paddestoel zat Roel
Ja zit vol verwachting te wachten tot Viool op haar donder krijgt.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
Best pittige vergadering, leuk om te volgen
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nietus.... die heeft 'ie allang opgekauwd dan![]()
![]()
valt nog wel meequote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
Best pittige vergadering, leuk om te volgen
Hier staat hetquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Waarom? Wil iemand dat voor mij in 2 regels uitleggen? Gaat hij achter Micky aan?
Waarom is nog niet bekend maar dit is er gebeurd:quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Waarom? Wil iemand dat voor mij in 2 regels uitleggen? Gaat hij achter Micky aan?
Jamaar jamaar dat had ik al gelezen maar da's toch onvolledig en subjectief?quote:
Hij trok 't gewoon niet meer, is mijn indruk. En hij ging een beetje raar weg omdat hij geen afscheid wilde nemen, te heftig. Maar ik vind het gek dat hij zijn maatje Ferri niet heeft ingelicht.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Hai Mabelle, ja echt een hele rare avond, ben er ook nog niet van bij gekomen, Bart wegquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Mabelle het volgende:
Tjeee ... wat een toestand .. wat een raar vertrek van Bartik kom weer eens een avondje laat binnen vallen
![]()
en die gare Theo erbij ... pff, moet het ff verwerken hoor![]()
Vindt ik ook hoor iedere week weer een ander verhaal, ben je net weer een beetjequote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Mabelle het volgende:
Pfff ... het is eigenlijk wat ... iedere week een nieuwe Big Boss.moeten ze ineens weer luisteren naar de vierde visie van hoe het moet enzo .... blabla
Hoi stereotomyquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Moest nu ook wel om 'm lachen, maar heb je 'm wel eens als Mental Theo op TMF gezien? Daar word je echt niet vrolijk vanquote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Mabelle, ja echt een hele rare avond, ben er ook nog niet van bij gekomen, Bart weg......maar Theo vind ik wel leuk
![]()
Theo heeft het er over, maar ik heb nog niet gehoord wanneer.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Wanneer komt die Frans Bauer in HBB
ja ... dat beeld heb ik ook voor ogen ... beetje tof doen met meisjes van 15 in Salouquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moest nu ook wel om 'm lachen, maar heb je 'm wel eens als Mental Theo op TMF gezien? Daar word je echt niet vrolijk vanOf gehoord op Slam FM? Hoort zichzelf graag ouwehoeren.
Dat wegstampen was om zichzelf een houding te geven, anders was de hele goegemeente gaan roepen: Hé Bart, wat doe je nou, niet weggaan, etc.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Mabelle het volgende:
Ik vind het behoorlijk niet netjes van Bart .... sorry hoor, erg onvolwassenop je weet ik hoeveel twintigste melden dat je alleen met jezelf kan samenwerken en dan zo wegstampen en je maat laten stikken
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jamaar jamaar dat had ik al gelezen maar da's toch onvolledig en subjectief?
Of is dat het gewoon?
Ik weet ook niet wat er precies achter zit, maar vind deze manier ook niet echt elegant en wel een beetje zwak. Maar zoals ik zeg, ik weet zijn ware motief nietquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Mabelle het volgende:
Ik vind het behoorlijk niet netjes van Bart .... sorry hoor, erg onvolwassenop je weet ik hoeveel twintigste melden dat je alleen met jezelf kan samenwerken en dan zo wegstampen en je maat laten stikken
![]()
Hai Palmquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kusjes aan allemaal![]()
![]()
@ Cuall: nee thanks, ik heb hem nog wel ergens hoor
Je hebt helemaal gelijk Theo hoort zichzelf graag ouwehoerenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moest nu ook wel om 'm lachen, maar heb je 'm wel eens als Mental Theo op TMF gezien? Daar word je echt niet vrolijk vanOf gehoord op Slam FM? Hoort zichzelf graag ouwehoeren.
Mss kan Jump wat opheldering geven als hij wat meer hoort van Bartquote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er precies achter zit, maar vind deze manier ook niet echt elegant en wel een beetje zwak. Maar zoals ik zeg, ik weet zijn ware motief niet![]()
ja oke .. snap ik wel!! Maar ik vind het een slappe vertoning. Je kwetst zo om jezelf te beschermen. Hij had best na de live het iets rustiger kunnen aanpakken of bv alleen Ferry tevoren informerenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wegstampen was om zichzelf een houding te geven, anders was de hele goegemeente gaan roepen: Hé Bart, wat doe je nou, niet weggaan, etc.
Damn .... hij is lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef frizti het volgende:
Ferry ziet het niet zo zitten.
[afbeelding]
Hij denkt meer aan Bart dan aan Theo.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ferry hoort het allemaal eerst ff aan
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
Maar eerst nog even koppensnellen...
Slaap lekker Deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
Hij mag zich wel eens gaan scherenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef frizti het volgende:
Ferry ziet het niet zo zitten.
[afbeelding]
Sweet dreams Deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
Slaap lekker deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
Eensch!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wegstampen was om zichzelf een houding te geven, anders was de hele goegemeente gaan roepen: Hé Bart, wat doe je nou, niet weggaan, etc.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij mag zich wel eens gaan scheren![]()
trusstquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij denkt meer aan Bart dan aan Theo.
Nee nu hebben we Theo die blijft de hele nacht praten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
Wie houdt nu de verslagen ed op de pc bij? Heb Bart vaak vervloekt, maar nu is er in de nacht zelfs geen geram op het toetsenbord meer te horen...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Mabelle het volgende:
Kan Theo ook uit ??? Wie heeft de afstandbediening![]()
Ja, ik denk ook dat ik dat ga missenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
Wie houdt nu de verslagen ed op de pc bij? Heb Bart vaak vervloekt, maar nu is er in de nacht zelfs geen geram op het toetsenbord meer te horen...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee nu hebben we Theo die blijft de hele nacht praten.![]()
Pfttquote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Tegen zichzelfquote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen last van slapeloosheidquote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
Dat zou ik doen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe dan maar stilte
![]()
Geloof dat ik het nu helemaal uit m'n kop laat om ooit aan zoiets als BB mee te doen, of ik laat hier eerst een AB achter om me op mute te zetten![]()
Hij neemt nu de machtspostie in typisch mannentrekje lolllquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom gaat Mental Ouwehoer niet even ZITTEN?
Ik wist dat ie met zoiets zou komenquote:
klopt helemaal dat is het BB concept.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
John geeft aan dat hij het gevoel heeft dat Talpa er opuit is om ze te laten stressen. Ze worden door Hummie tegen gewerkt. Volgens hem voor leuke tv. Ook de anderen ervaren dat![]()
Hummie![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef regenworm het volgende:
Theo: Waar ligt onze kracht?
Regenworm: De Postbank
Helemaal Viool haar dingquote:
Hij heeft aambeien, van de zetpillen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom gaat Mental Ouwehoer niet even ZITTEN?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Wauw wat zijn de streams helder.
Viola in een skipakquote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Helemaal Viool haar ding... dit wordt de week van de ordi feesten
![]()
Ja... een roze met beenwarmersquote:
yep, op d'r andere arm staat er ook 1quote:
Alle varkens hebben een tatoeage.quote:
Man, wat ordinair.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
yep, op d'r andere arm staat er ook 1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |