Dat is nou lief van je,quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar als jij er ook bent is het toch net een tikkie gezelliger![]()
Hallo Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
Bart wegTheo de nieuwe Big Boss
![]()
En ik zeg hallo allemaal![]()
Maar wel een lieve vriendin tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb wodka, ik heb bier en ik heb geen werk
Een leeg beeldscherm ?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vandaag (tot ik m'n bed op ga zoeken) niet meer iig![]()
Een einde aan HBB, nee toch zeker. Waar moet ik dan naar kijken![]()
Dan staat werkelijk niets een gezellige avond in de weg!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Met mij alles prima hoor. Met jou ook?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is nou lief van je,alles goed met je ?
gelukkig wel geloof ik, die mag vanvavond weer sprookjes voorlezenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar wel een lieve vriendin toch
Edit: Heb je ook wat te knabbelen?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dan staat werkelijk niets een gezellige avond in de weg!![]()
Heej!! lieve schatquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej lieverd... daar is ze weer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen wodka, geen bier en wel werkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Net zo spannend als HBB, dat welquote:
ja hoor met mij ook allesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met mij alles prima hoor. Met jou ook?
Ik werk al jaren niet (afgekeurd) en drink geen alcohol, maar vermaak me primaquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen wodka, geen bier en wel werk![]()
Ik moet geloof ik nog eten, de mac heeft me niet echt gevuldquote:
Bart vond het jammer dat het stemmen eruit was enzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Regie draait het gessprek met Viool weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |