Bedankt BONG. Ik had het gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup
Als je wil kan je hier het Exit filmpje van Bart terug zien en zijn motivatie(even naar beneden scrollen en je vind het filmpje
Ik weet niet welke ik op floris gebruikquote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruikte Garnier maar die was dus dood, op floris vond ik een gateway die nog niet bekend was hier (of althans, niet in de sticky staat)
Potje kaarten?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Ik zit me hier echt een eind weg te vervelen, met die gasten van de josti band.
Ja die mogen wel vertrekken iddquote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Zal wel deze zijn http://str3.talpa.tv/live× (× is de gatewaykeuze)quote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik op floris gebruikgewoon de standaard denk ik
Tis een rare avondquote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, verbaasde me dat de Security toch de poort opende, ze hadden hem ook binnen kunnen laten natuurlijk![]()
![]()
Hey Pearliequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
Bart wegTheo de nieuwe Big Boss
![]()
En ik zeg hallo allemaal![]()
Hoi Parelquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dag lief Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Denk dat die deur vrij stevig is, kom je niet zomaar doorheenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......![]()
Hij rukte die deuren open, als ze niet open gingen had hij er wel dwars doorheen gegaan denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......![]()
hee pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hij rukte die deuren open, als ze niet open gingen had hij er wel dwar doorheen gegaan denk ik.
Ja hoor, ben frikandellen aan het maken.quote:
Gezellig tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Snappie(3e keer dat ik vandaag naar je zwaai ?
)
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dat valt wel mee toch newsman, dat hangt toch niet alleen van mij afquote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef newsman het volgende:
[..]
hee pareltje![]()
kijk nu word het weer leuk
![]()
wb schatjequote:
Iddquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch newsman, dat hangt toch niet alleen van mij af
het is hier toch altijd berengezellig![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Ow dan zie ik je om 6 uur morgenvroeg wel weerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig toch![]()
Maar nu was ik niet meer van plan om nog weg te gaan![]()
Maar als jij er ook bent is het toch net een tikkie gezelligerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch newsman, dat hangt toch niet alleen van mij af
het is hier toch altijd berengezellig![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Tarustequote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dan zie ik je om 6 uur morgenvroeg wel weer
Ik ga nu wel namelijkHeb vroege dienst deze week
(6 tot 3
)
Truste allemaalTot later
![]()
Nooit meerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig toch![]()
Maar nu was ik niet meer van plan om nog weg te gaan![]()
Mijn Maandag was niet saai hoor Bongetjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag lief Pareltje![]()
![]()
![]()
Jaja, een rare avond, na een rustige en relatief saaie maandag
Slaap lekker DaMook, misschien tot morgenochtend danquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
(6 tot 3
)
Truste allemaalTot later
![]()
Op S3 nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
geluid is weer erg slecht
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej lieverd... daar is ze weerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Theo gaat zo een speech geven hoorde ik hem zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
geluid is weer erg slecht
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
(6 tot 3
)
Truste allemaalTot later
![]()
Mooi zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Mijn Maandag was niet saai hoor Bongetjebest een leuke dag
![]()
Vandaag (tot ik m'n bed op ga zoeken) niet meer iigquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nooit meer![]()
![]()
Er komt ooit een einde aan HBB hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |