Bedankt BONG. Ik had het gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup
Als je wil kan je hier het Exit filmpje van Bart terug zien en zijn motivatie(even naar beneden scrollen en je vind het filmpje
Ik weet niet welke ik op floris gebruikquote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruikte Garnier maar die was dus dood, op floris vond ik een gateway die nog niet bekend was hier (of althans, niet in de sticky staat)
Potje kaarten?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Ik zit me hier echt een eind weg te vervelen, met die gasten van de josti band.
Ja die mogen wel vertrekken iddquote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Zal wel deze zijn http://str3.talpa.tv/live× (× is de gatewaykeuze)quote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik op floris gebruikgewoon de standaard denk ik
Tis een rare avondquote:Op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef newsman het volgende:
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, verbaasde me dat de Security toch de poort opende, ze hadden hem ook binnen kunnen laten natuurlijk![]()
![]()
Hey Pearliequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
Bart wegTheo de nieuwe Big Boss
![]()
En ik zeg hallo allemaal![]()
Hoi Parelquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dag lief Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Denk dat die deur vrij stevig is, kom je niet zomaar doorheenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......![]()
Hij rukte die deuren open, als ze niet open gingen had hij er wel dwars doorheen gegaan denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou het was ook meer dat Bart er door heen 'brak' hoor.... Die was echt niet van plan om te gaan wachten tot ze alsjeblieft die deuren open gingen doen.......![]()
hee pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |