ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond het juist een typische Bart actie![]()
Mental theo leukquote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje
Je hebt een hoop gemist Bart weg, Mental Theo Big Boss
Bruce, laten we erover ophouden, het is goed zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Echt snappen doe ik het nog niet.
Iemand die herhaaldelijk een doodverwensing plaatst tegen een andere user (gok ik even) hoort hier niet thuis en hoeft ook nooit meer terug te komen.
Heeeeeeeeej troetelbeeeeeeeeerquote:
Waarschijnlijk wisten ze al dat Bart weg ging... daarom hadden ze het vanmiddag al over het cancellen van de bingo avondquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mental theo leuk![]()
Maarwaarom is Bart weg![]()
dat is erg vaag hij had een briefje in zijn hand las het voorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mental theo leuk![]()
Maarwaarom is Bart weg![]()
Heb je ergens teveel van gesnoept?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef newsman het volgende:
Viola:"Mag ik ook eens meespelen"
man:"ligt eraan welke partij"
Viola:"Welke Partij"
Ik:"D66 natuurlijk"
Misschien komt Bart nog langs hier op Fokquote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef kukeleku het volgende:
Bart kan nu alsnog samen met Jumparound op vakantie![]()
inderdaad hij kan nu met vakantiequote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef kukeleku het volgende:
Bart kan nu alsnog samen met Jumparound op vakantie![]()
Zal denk ik wel hebben meegespeeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad hij kan nu met vakantie
Ja, dat had ik net ook al... toen die binnen kwamquote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef Dora30 het volgende:
Als je naar die man van José kijkt..en je knippert heel hard met je ogen is het net of Gert er weer is![]()
![]()
![]()
Wie niet volgens mij heeft iedereen het gehad met die klootviool.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
gelukkig niet, heb het helemaal gehad met die dikke domme Viool![]()
Wanneer komt Hermien danquote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef Dora30 het volgende:
Als je naar die man van José kijkt..en je knippert heel hard met je ogen is het net of Gert er weer is![]()
![]()
![]()
Je bent in een rebelse bui, Worm!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie niet volgens mij heeft iedereen het gehad met die klootviool.
Ik weet niet hoe ik dit voorzichtig moet brengen... Hermien is dood!quote:
Nooit hoop ik... want dan zou het een spook zijnquote:
o ja is ook zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit voorzichtig moet brengen... Hermien is dood!
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef kukeleku het volgende:
Viool aan het drummen.....dat mens slaat nu echt door de trommel![]()
daar krijg je geen ban voor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb S1 weer undead gemaakt, God zegene http://str3.talpa.tv/live3![]()
Managing by absence?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Die is al een poos verdwenen in thin air...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Wel raar hoor wat zou de aanleiding wezenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze al dat Bart weg ging... daarom hadden ze het vanmiddag al over het cancellen van de bingo avond
O jee dan erger je je nog meer aan Vioolquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen al ben in de rel bui.
geen flauw idee ik denk ik het kantoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Bart stoorde zich aan een heleboel dingen begreep ik uit de brief, die Monique net las. Ze kon het allemaal wel begrijpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel raar hoor wat zou de aanleiding wezen![]()
die is zich mentaal aan het voorbereidenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |