Ik weet niet hoe ik dit voorzichtig moet brengen... Hermien is dood!quote:
Nooit hoop ik... want dan zou het een spook zijnquote:
o ja is ook zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit voorzichtig moet brengen... Hermien is dood!
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef kukeleku het volgende:
Viool aan het drummen.....dat mens slaat nu echt door de trommel![]()
daar krijg je geen ban voor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb S1 weer undead gemaakt, God zegene http://str3.talpa.tv/live3![]()
Managing by absence?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Die is al een poos verdwenen in thin air...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Wel raar hoor wat zou de aanleiding wezenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze al dat Bart weg ging... daarom hadden ze het vanmiddag al over het cancellen van de bingo avond
O jee dan erger je je nog meer aan Vioolquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen al ben in de rel bui.
geen flauw idee ik denk ik het kantoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Bart stoorde zich aan een heleboel dingen begreep ik uit de brief, die Monique net las. Ze kon het allemaal wel begrijpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel raar hoor wat zou de aanleiding wezen![]()
die is zich mentaal aan het voorbereidenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |