Ik hoop jeugdiger en leukerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ja, we gaan weer gewoon over tot de orde van de dag![]()
Ben benieuwd hoe Theo de boel gaat aanpakken iig
sterktequote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef frizti het volgende:
Ik ga nogmaals een hete douche nemen, mijn migraine wil niet zakken.
[afbeelding]
De tekst die ik vanmiddag gelezen heb was beledigend, maar geen doodsverwensing! Een vreemde post van een verwarde jongen, niet meer en niet minder! Een ban is op z'n plaats, maar meer ter bescherming van hemzelf dan wat anders imho!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doodsverwensingen worden gelukkig hier niet getollereerd![]()
Ik houd rekening met een mogelijke lockup ivm Bart maar ik denk dat de vergadering hopelijk wel wordt gestreamedquote:
Hij had al eerder een doodsverwensing geplaatst, dus hebben ze waarschijnlijk meegenomen in de banduurquote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
meestal krijg je 48 uur nu gelijk 7 dagen
nog zo'n glad ventjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef flugeltje het volgende:
En nu wil ik Chris Zeegers in het huis
Hij heeft in FB vanavond weer een doodverwensing geplaatst 2xquote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
De tekst die ik vanmiddag gelezen heb was beledigend, maar geen doodsverwensing! Een vreemde post van een verwarde jongen, niet meer en niet minder! Een ban is op z'n plaats, maar meer ter bescherming van hemzelf dan wat anders imho!
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef flugeltje het volgende:
En nu wil ik Chris Zeegers in het huis
Lekkerquote:
totaal terecht geen discussie over mogelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij had al eerder een doodsverwensing geplaatst, dus hebben ze waarschijnlijk meegenomen in de banduur
Het was een wazig briefjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
Monique leest de brief van Bart en begrijpt er nog niet veel van
[afbeelding]
Jij wordt met de dag jaloerser op de mannen is het niet. :p Chris Zegers is lekkerrrrquote:
Yup, wel jammer, nu is het helemaal een dooie boel, meestal had je nog wel leuke gesprekken tussen Bart en Ferry 's avonds in de hottub, dat valt nu dus ook wegquote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
De mensen die het meeste hart voor het goede doel hadden zijn weg... Gert, Bart...
Ach, Bart ligt waarschijnlijk al bij Micky in bedquote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
De mensen die het meeste hart voor het goede doel hadden zijn weg... Gert, Bart...
FB heb ik niet gelezen, alleen dit topic!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij heeft in FB vanavond weer een doodverwensing geplaatst 2x
Vond het juist een typische Bart actiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, Bart ligt waarschijnlijk al bij Micky in bed
Bovendien denk ik niet dat het een bewuste keuze van Bart zelf was... Hij leest een papier voor en rent het hotel uitDat vind ik niets voor hem
Echt snappen doe ik het nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij heeft in FB vanavond weer een doodverwensing geplaatst 2x
De andere werken ook erg hard alleen Viola doet geen reet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
Welk adres gebruik je dan? Ik kan ze zowel op Garnier als streamers.at.sara.com stream 1 niet openen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij mij doen ze het allemaal.
Hoi Doraquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Dora30 het volgende:
Hallootjes allemaal![]()
Ben eindelijk weer uit mijn shock...die Bart![]()
Heb een uur met een nah gezicht gezeten
Hoi Doraquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Dora30 het volgende:
Hallootjes allemaal![]()
ik denk dat Bart zijn emoties niet teveel wilde tonen. de tranen zaten hoog. dus voor die tijd wilde hij wegwezen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bovendien denk ik niet dat het een bewuste keuze van Bart zelf was... Hij leest een papier voor en rent het hotel uitDat vind ik niets voor hem
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond het juist een typische Bart actie![]()
man van Josee....schijnt ook iets bij de teevee gedaan te hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Inca het volgende:
Wie is die nr 74 nu weer dan?
Ze laten ook alles binnen daar![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Dora30 het volgende:
Hallootjes allemaal![]()
Denk je dat Bart zich zo laat weg sturen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En welke Big Boss gaat dat nou eens aanpakken.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
De andere werken ook erg hard alleen Viola doet geen reet.
Ik zit op bb.florisd.nlquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk adres gebruik je dan? Ik kan ze zowel op Garnier als streamers.at.sara.com stream 1 niet openen?
geeft niet je kan niet alles lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
FB heb ik niet gelezen, alleen dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |