jammer, maat het is waarschijnlijk maar beter zoquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de notes van Peter, dus dan zul je toch eerst mod moeten worden
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de streamverslagen.. Ik had het zelf nogal druk
Tja, ik heb het iig niet gelezen maar het zal niet best geweest zijn als je gebanned wordt neem ik aan...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig maar want het was gewoon verschrikkelijk.
voor die tekst wil ik geen mod worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de notes van Peter, dus dan zul je toch eerst mod moeten worden
hello Bongquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, Bart is weg, Live afgelopen en Bong is weer terug
Hallo allemaal![]()
Doodsverwensingen worden gelukkig hier niet getollereerdquote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het iig niet gelezen maar het zal niet best geweest zijn als je gebanned wordt neem ik aan...
Wat gezellig hierquote:
EENSCH!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef flugeltje het volgende:
En nu wil ik Chris Zeegers in het huis
inderdaad en dan het nog een keer herhalen in FBquote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het iig niet gelezen maar het zal niet best geweest zijn als je gebanned wordt neem ik aan...
Ik weet niet precies waarom hij weg is gegaan, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Uiteindelijk moet je toch zelf bepalen wat je wel en niet acceptabel vind. En in zo'n huis is het vast een stuk lastiger om afstand te nemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Cuall![]()
Goh dat met Bart was wel ff raar, dacht eerst dat het een geintje was om kijkers te trekken, maar is dus toch zwaar serieus![]()
zooo erg, en dan geen permban.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig maar want het was gewoon verschrikkelijk.
Ja moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, ze lezen echt mee hier gezien het filmpje van Viool van haar vreet partijen
en het was niet de eerste keer dat hij dat deed.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doodsverwensingen worden gelukkig hier niet getollereerd![]()
Ja, ik dacht eerst ook dat het een geintje was, heel wazig allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Cuall![]()
Goh dat met Bart was wel ff raar, dacht eerst dat het een geintje was om kijkers te trekken, maar is dus toch zwaar serieus![]()
Ach ja, we gaan weer gewoon over tot de orde van de dagquote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad en dan het nog een keer herhalen in FB![]()
![]()
Dat hebben ze speciaal voor ons gedaan natuurlijk. Josti's voor Josti'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |