Omdat we via mijn schoonzusje haar een aantal keer hele dagen hebben gezien. Ze mijn schoonzusje erg goed steunde en in de juiste richting wist te zetten. En danook altijd heel spontaan ons kwam begroeten, en bovenal erg leuk en lief met de kleine bezig was en haar echt vetroetelde.quote:
Theo werkt wel straker alleen is het programma erg rommelig.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... veel strakker.
Ja, ik heb ook noeite om alles te volgen,quote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef regenworm het volgende:
Mijn god het is wel een verschrikkelijk rommelig programma
Oké, nu begrijp ik het. José was toch van Luv, of zit ik nu helemaal fout ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat we via mijn schoonzusje haar een aantal keer hele dagen hebben gezien. Ze mijn schoonzusje erg goed steunde en in de juiste richting wist te zetten. En danook altijd heel spontaan ons kwam begroeten, en bovenal erg leuk en lief met de kleine bezig was en haar echt vetroetelde.
dat heb ik ook alleen zit ik niet in andere topic te lezen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook noeite om alles te volgen,
. maar ik zit tussendoor ook nog in de andere topics te lezen![]()
![]()
Twee zielen 1 gedachtequote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef Inca het volgende:
Laat Bonnie maar in het huis blijven ze ziet er stukken beter uit![]()
Nee volgens mij is Theo de nieuwe baas.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Maar is Joseé nu de boss, ik snap het niet meer
![]()
nee,ze kwam alleen effe zingenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
![]()
Hoeveel wallen had ze in het begin? Eh hoeveel bedraagt de afname precies?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef kissa het volgende:
Ik vind dat Bonnie er opvallend VEEL beter uitziet dan in het begin. Haar gezicht is veel gladder, minder wallen ok
Theo heeft aan het begin van de uitzending gezegd dat hij de big boss is.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
![]()
Valt niet veel over te vertellen... bart las briefje voor dat hij het niet meer trok en naar huis ging... hij voegde direct de daad bij het woord.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
wil ajb iemand dat bart verhaal in de SV's vermelden... Ik ben zoooo benieuwd...
Hoezo? Wil je een middeltje op de markt brengen ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel wallen had ze in het begin? Eh hoeveel bedraagt de afname precies?
Als ik t ook maa een beetje zou volgen had ikt wel gedaan, maar kan er geen touw aan vast knopenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
wil ajb iemand dat bart verhaal in de SV's vermelden... Ik ben zoooo benieuwd...
O okee... heb de uitzending niet gezien... kijk alleen streams.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Theo heeft aan het begin van de uitzending gezegd dat hij de big boss is.
het gebeurde zo snel en onverwachtsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Valt niet veel over te vertellen... bart las briefje voor dat hij het niet meer trok en naar huis ging... hij voegde direct de daad bij het woord.
Ik heb ze nooit geteld, maar ik denk dat het verschil goed te zien is als je een toen - en nu foto naast elkaar legt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel wallen had ze in het begin? Eh hoeveel bedraagt de afname precies?
Spuit 11 wordt ook wakker!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je een middeltje op de markt brengen ?
Voor een soort dancing with the stars.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
en waarom moeten we nou sms-en.......
ik snap er geen ruk meer van
![]()
Wie met er met wie gaat dansenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
wie je van de bewoners als paar wilt zien stijldansenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
Wel jammer dat er hier meer hoi en dag word gezwaaid,dan echt te praten over het programma.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Dat hele dansgebeuren hangt er als los zand aan vast jaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
je hebt gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Bruce117 het volgende:
Theo is de Big Boss.
Op www.talpa.tv staat hij in al in het rijtje van Big Bosses
Ga ff legge! Morgen is een nieuwe dag!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
Weer geen vrouw dus... jammer. Er had wel eens een pittig zweep over gemogen..... over Viool dan hequote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Bruce117 het volgende:
Theo is de Big Boss.
Hoera, cuall is wakker.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ga ff legge! Morgen is een nieuwe dag!![]()
dat was 45 minuten terug ook al op tvquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Bruce117 het volgende:
Theo is de Big Boss.
Echte maatjesquote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hele dansgebeuren hangt er als los zand aan vast ja
En Ferri is nog steeds down om bart lijkt het
[afbeelding]
Ik ben het volkomen met je eens hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er hier meer hoi en dag word gezwaaid,dan echt te praten over het programma.
Word al vaak gezegd dat Mental theo de Boss word maar blijkbaar komt dat niet over.
Nu moet je steeds naar streamverslagen om te hopen dat je iets komt te weten.
Dacht juist dat dit forum hiervoor bedoeld was.
Ik bedoel hier niks verkeerds mee hoor,maar vind het wel eens jammer.
Hallo... ik zit steeds ontopic te posten hoor... moet je mij ff van block afhalenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er hier meer hoi en dag word gezwaaid,dan echt te praten over het programma.
Word al vaak gezegd dat Mental theo de Boss word maar blijkbaar komt dat niet over.
Ik heb ze al jaren niet meer op een rijtje...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Caroline zit met Wim Kok in het buitenland voor de postcodeloterij geloof ikquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Karrespoor het volgende:
Heb het begin niet gezien.
Presenteert Carolien niet meer?
pffffquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Karrespoor het volgende:
wie is die Theo. Ken hem helemaal niet
Zit met Wim Kok ergens in buitenland voor Postcode Loterij of zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Karrespoor het volgende:
Heb het begin niet gezien.
Presenteert Carolien niet meer?
Haha heb al vaker gezegd dat jij daar niet bij hoortquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... ik zit steeds ontopic te posten hoor... moet je mij ff van block afhalen![]()
Hoi Demins. Talitha nog gezien recently ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Spuit 11 wordt ook wakker!![]()
Hoi PH52!![]()
Dat is gezegd maar volgens mij is het niet waar.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Caroline zit met Wim Kok in het buitenland voor de postcodeloterij geloof ik
Waarom vraag je dat aan Deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi Demins. Talitha nog gezien recently ?
BTW, hoe weet ik of ik bevoegd dan wel onbevoegd benquote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
De logica ontgaat me![]()
Zal aan mij liggen![]()
Gewoon uitproberen is een optiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
BTW, hoe weet ik of ik bevoegd dan wel onbevoegd ben![]()
Net was ze er nog! Maar jij woont naast haar!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi Demins. Talitha nog gezien recently ?
Ik zit een paar hutten achter je, dus kan je niet helpenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt naar mijn hut, heb jij een linkje![]()
de site dan ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit een paar hutten achter je, dus kan je niet helpen![]()
Bart is dus echt wegquote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef kissa het volgende:
Theo de nieuwe BB..
het was een lekkere chaos deze aflevering.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef kukeleku het volgende:
een drumband.....ok de chaos is compleet!!!
Ik hoop maar nergens meer op.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
Theo en Viola dat moet niet goed gaan.
reden te meer om weer te gaan kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
Viola keek net al bezorgd... of dat was omdat ze moet dansenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geen flauw idee het is een rommeltjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Inca het volgende:
Is Jose nu de nieuwe hotellier dan?
Onduidelijk... denk ik wel... aangezien ze er nog steeds is...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Inca het volgende:
Is Jose nu de nieuwe hotellier dan?
Hoi Tannaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef tanna het volgende:
Mental Theo..........nu blijf ik kijken, hoi allemaal
![]()
ik heb je nog een mailtje gestuurdquote:
ik heb haar horen zeggen dat ze straks weer weg gaatquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onduidelijk... denk ik wel... aangezien ze er nog steeds is...
Twijfel jij aan mentale Theo?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer geen vrouw dus... jammer. Er had wel eens een pittig zweep over gemogen..... over Viool dan he![]()
Hoi DaMookquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef DaMook het volgende:
COOLMental Theo
Dat wordt nog wat
![]()
![]()
Ow hoi trouwens![]()
O okee... vind ik ook niet ergquote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ik heb haar horen zeggen dat ze straks weer weg gaat
Ik ga jouw graag gelovenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou ik denk dat het spanning gaat geven.
Ik ben benieuwd... ik hoop dat 'ie Viool 's ff lekker op d'r plek zet. De andere 'bossen' droegen haar teveel op handenquote:
wazigquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
wat die drumband nou binnen doet is me ook helemaal onduidelijk
het levert 500 euro voor MM opquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ja mij ook niet echt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ja dat dacht ik ook... zal wel weer veranderd zijn achter de schermenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Sjet het volgende:
Hey maar hoe zat het ook alweer? Die roddeltante, Wilma Nanninga, zou toch ook elke maandagavond in die liveshow langs komen?![]()
Dacht ik ook ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Sjet het volgende:
Hey maar hoe zat het ook alweer? Die roddeltante, Wilma Nanninga, zou toch ook elke maandagavond in die liveshow langs komen?![]()
Laten we dat in ieder geval hopen!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ik heb je nog een mailtje gestuurd
Was Theo daar ook al.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, Theo en Viool....dat wordt nog watWeet het nog met Bobo's in de bush (waar Ferri h et ook niet echt met haar kon vinden)
Je hebt nu een weekje rust geniet er maar lekker van je hebt het verdiend meid.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Dank je wel.....en als er iets is hoor je het van me
BEWquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, Bart is weg, Live afgelopen en Bong is weer terug
Hallo allemaal![]()
Theo was wel in Bobo's maar dat was een seizoen eerder volgens mij, dus niet met Holt enzoquote:
En jij bedankt voor de streamverslagen.. Ik had het zelf nogal drukquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Dank je wel.....en als er iets is hoor je het van me
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... ik hoop dat 'ie Viool 's ff lekker op d'r plek zet. De andere 'bossen' droegen haar teveel op handen![]()
Hoi BONGquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Oooow heeft Peter een ban? Zal wel om Cuall gate gaan dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom heeft Peter een ban.
Ik zag er een topic van Tong over, maar dat was al weer dicht voordat ik kon reageren.
Dan maar hopen dat hij veel streams heeft gekeken.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Theo was wel in Bobo's maar dat was een seizoen eerder volgens mij, dus niet met Holt enzo
Hai Bongquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hallo allemaal![]()
daar wordt niet over gediscusseerd maar deze was meer dan 10000000% terecht.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom heeft Peter een ban.
Ik zag er een topic van Tong over, maar dat was al weer dicht voordat ik kon reageren.
Is dat nog ergens na te lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oooow heeft Peter een ban? Zal wel om Cuall gate gaan dan.
In de notes van Peter, dus dan zul je toch eerst mod moeten wordenquote:
Cuallquote:
jammer, maat het is waarschijnlijk maar beter zoquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de notes van Peter, dus dan zul je toch eerst mod moeten worden
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de streamverslagen.. Ik had het zelf nogal druk
Tja, ik heb het iig niet gelezen maar het zal niet best geweest zijn als je gebanned wordt neem ik aan...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig maar want het was gewoon verschrikkelijk.
voor die tekst wil ik geen mod worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de notes van Peter, dus dan zul je toch eerst mod moeten worden
hello Bongquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Doodsverwensingen worden gelukkig hier niet getollereerdquote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het iig niet gelezen maar het zal niet best geweest zijn als je gebanned wordt neem ik aan...
Wat gezellig hierquote:
EENSCH!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef flugeltje het volgende:
En nu wil ik Chris Zeegers in het huis
inderdaad en dan het nog een keer herhalen in FBquote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het iig niet gelezen maar het zal niet best geweest zijn als je gebanned wordt neem ik aan...
Ik weet niet precies waarom hij weg is gegaan, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Uiteindelijk moet je toch zelf bepalen wat je wel en niet acceptabel vind. En in zo'n huis is het vast een stuk lastiger om afstand te nemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Cuall![]()
Goh dat met Bart was wel ff raar, dacht eerst dat het een geintje was om kijkers te trekken, maar is dus toch zwaar serieus![]()
zooo erg, en dan geen permban.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig maar want het was gewoon verschrikkelijk.
Ja moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, ze lezen echt mee hier gezien het filmpje van Viool van haar vreet partijen
en het was niet de eerste keer dat hij dat deed.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doodsverwensingen worden gelukkig hier niet getollereerd![]()
Ja, ik dacht eerst ook dat het een geintje was, heel wazig allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Cuall![]()
Goh dat met Bart was wel ff raar, dacht eerst dat het een geintje was om kijkers te trekken, maar is dus toch zwaar serieus![]()
Ach ja, we gaan weer gewoon over tot de orde van de dagquote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad en dan het nog een keer herhalen in FB![]()
![]()
Dat hebben ze speciaal voor ons gedaan natuurlijk. Josti's voor Josti'squote:
Ik hoop jeugdiger en leukerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ja, we gaan weer gewoon over tot de orde van de dag![]()
Ben benieuwd hoe Theo de boel gaat aanpakken iig
sterktequote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef frizti het volgende:
Ik ga nogmaals een hete douche nemen, mijn migraine wil niet zakken.
[afbeelding]
De tekst die ik vanmiddag gelezen heb was beledigend, maar geen doodsverwensing! Een vreemde post van een verwarde jongen, niet meer en niet minder! Een ban is op z'n plaats, maar meer ter bescherming van hemzelf dan wat anders imho!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doodsverwensingen worden gelukkig hier niet getollereerd![]()
Ik houd rekening met een mogelijke lockup ivm Bart maar ik denk dat de vergadering hopelijk wel wordt gestreamedquote:
Hij had al eerder een doodsverwensing geplaatst, dus hebben ze waarschijnlijk meegenomen in de banduurquote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
meestal krijg je 48 uur nu gelijk 7 dagen
nog zo'n glad ventjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef flugeltje het volgende:
Hij heeft in FB vanavond weer een doodverwensing geplaatst 2xquote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
De tekst die ik vanmiddag gelezen heb was beledigend, maar geen doodsverwensing! Een vreemde post van een verwarde jongen, niet meer en niet minder! Een ban is op z'n plaats, maar meer ter bescherming van hemzelf dan wat anders imho!
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef flugeltje het volgende:
Lekkerquote:
totaal terecht geen discussie over mogelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij had al eerder een doodsverwensing geplaatst, dus hebben ze waarschijnlijk meegenomen in de banduur
Het was een wazig briefjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
Monique leest de brief van Bart en begrijpt er nog niet veel van
[afbeelding]
Jij wordt met de dag jaloerser op de mannen is het niet. :p Chris Zegers is lekkerrrrquote:
Yup, wel jammer, nu is het helemaal een dooie boel, meestal had je nog wel leuke gesprekken tussen Bart en Ferry 's avonds in de hottub, dat valt nu dus ook wegquote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
De mensen die het meeste hart voor het goede doel hadden zijn weg... Gert, Bart...
Ach, Bart ligt waarschijnlijk al bij Micky in bedquote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
De mensen die het meeste hart voor het goede doel hadden zijn weg... Gert, Bart...
FB heb ik niet gelezen, alleen dit topic!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij heeft in FB vanavond weer een doodverwensing geplaatst 2x
Vond het juist een typische Bart actiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, Bart ligt waarschijnlijk al bij Micky in bed
Bovendien denk ik niet dat het een bewuste keuze van Bart zelf was... Hij leest een papier voor en rent het hotel uitDat vind ik niets voor hem
Echt snappen doe ik het nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij heeft in FB vanavond weer een doodverwensing geplaatst 2x
De andere werken ook erg hard alleen Viola doet geen reet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
Welk adres gebruik je dan? Ik kan ze zowel op Garnier als streamers.at.sara.com stream 1 niet openen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij mij doen ze het allemaal.
Hoi Doraquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Dora30 het volgende:
Hallootjes allemaal![]()
Ben eindelijk weer uit mijn shock...die Bart![]()
Heb een uur met een nah gezicht gezeten
Hoi Doraquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Dora30 het volgende:
Hallootjes allemaal![]()
ik denk dat Bart zijn emoties niet teveel wilde tonen. de tranen zaten hoog. dus voor die tijd wilde hij wegwezen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bovendien denk ik niet dat het een bewuste keuze van Bart zelf was... Hij leest een papier voor en rent het hotel uitDat vind ik niets voor hem
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond het juist een typische Bart actie![]()
man van Josee....schijnt ook iets bij de teevee gedaan te hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Inca het volgende:
Wie is die nr 74 nu weer dan?
Ze laten ook alles binnen daar![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Dora30 het volgende:
Hallootjes allemaal![]()
Denk je dat Bart zich zo laat weg sturen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En welke Big Boss gaat dat nou eens aanpakken.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
De andere werken ook erg hard alleen Viola doet geen reet.
Ik zit op bb.florisd.nlquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk adres gebruik je dan? Ik kan ze zowel op Garnier als streamers.at.sara.com stream 1 niet openen?
geeft niet je kan niet alles lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
FB heb ik niet gelezen, alleen dit topic!
ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond het juist een typische Bart actie![]()
Mental theo leukquote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje
Je hebt een hoop gemist Bart weg, Mental Theo Big Boss
Bruce, laten we erover ophouden, het is goed zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Echt snappen doe ik het nog niet.
Iemand die herhaaldelijk een doodverwensing plaatst tegen een andere user (gok ik even) hoort hier niet thuis en hoeft ook nooit meer terug te komen.
Heeeeeeeeej troetelbeeeeeeeeerquote:
Waarschijnlijk wisten ze al dat Bart weg ging... daarom hadden ze het vanmiddag al over het cancellen van de bingo avondquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mental theo leuk![]()
Maarwaarom is Bart weg![]()
dat is erg vaag hij had een briefje in zijn hand las het voorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mental theo leuk![]()
Maarwaarom is Bart weg![]()
Heb je ergens teveel van gesnoept?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef newsman het volgende:
Viola:"Mag ik ook eens meespelen"
man:"ligt eraan welke partij"
Viola:"Welke Partij"
Ik:"D66 natuurlijk"
Misschien komt Bart nog langs hier op Fokquote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef kukeleku het volgende:
Bart kan nu alsnog samen met Jumparound op vakantie![]()
inderdaad hij kan nu met vakantiequote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef kukeleku het volgende:
Bart kan nu alsnog samen met Jumparound op vakantie![]()
Zal denk ik wel hebben meegespeeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad hij kan nu met vakantie
Ja, dat had ik net ook al... toen die binnen kwamquote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef Dora30 het volgende:
Als je naar die man van José kijkt..en je knippert heel hard met je ogen is het net of Gert er weer is![]()
![]()
![]()
Wie niet volgens mij heeft iedereen het gehad met die klootviool.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
gelukkig niet, heb het helemaal gehad met die dikke domme Viool![]()
Wanneer komt Hermien danquote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef Dora30 het volgende:
Als je naar die man van José kijkt..en je knippert heel hard met je ogen is het net of Gert er weer is![]()
![]()
![]()
Je bent in een rebelse bui, Worm!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie niet volgens mij heeft iedereen het gehad met die klootviool.
Ik weet niet hoe ik dit voorzichtig moet brengen... Hermien is dood!quote:
Nooit hoop ik... want dan zou het een spook zijnquote:
o ja is ook zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit voorzichtig moet brengen... Hermien is dood!
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef kukeleku het volgende:
Viool aan het drummen.....dat mens slaat nu echt door de trommel![]()
daar krijg je geen ban voor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb S1 weer undead gemaakt, God zegene http://str3.talpa.tv/live3![]()
Managing by absence?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Die is al een poos verdwenen in thin air...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Wel raar hoor wat zou de aanleiding wezenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze al dat Bart weg ging... daarom hadden ze het vanmiddag al over het cancellen van de bingo avond
O jee dan erger je je nog meer aan Vioolquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen al ben in de rel bui.
geen flauw idee ik denk ik het kantoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
Bart stoorde zich aan een heleboel dingen begreep ik uit de brief, die Monique net las. Ze kon het allemaal wel begrijpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel raar hoor wat zou de aanleiding wezen![]()
die is zich mentaal aan het voorbereidenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Waar is theo eigelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |