Dat hele dansen intresseert me geen moer. Is alleen een manier om geld de incasseren via sms.quote:
inderdaad de kas van John moet gevuld worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hele dansen intresseert me geen moer. Is alleen een manier om geld de incasseren via sms.
Bij mij wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor: klopt het dat stream 1 + 4 het niet doen ?
We hebben een leraar in ons midden ?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef demins het volgende:
Theo laat prima zien hoe je het aan moet pakken! Strak en toch liefdevol. Zo'n beetje als groep 5!![]()
klopt niet 1+4 werken bij mij welquote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor: klopt het dat stream 1 + 4 het niet doen ?
Het is een vreemde jongen, en dat is hetquote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
Bart is en blijft een Big Brother held
Wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef demins het volgende:
Theo laat prima zien hoe je het aan moet pakken! Strak en toch liefdevol. Zo'n beetje als groep 5!![]()
Gefopt!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hebben een leraar in ons midden ?![]()
Je moet toch een beetje vreemd zijn om met BB mee te doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een vreemde jongen, en dat is het![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje vreemd zijn om met BB mee te doen.
quote:
Zo zag mijn opoetje er vroeger altijd uitquote:
quote:
Staat ze weer mooi voor lul.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
Viola gaat dansen
Dat begrijp ik!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
wil er misschien iemand de situatie rondom Bart in de streamverslagen beschrijven? Ik heb e.e.a. zelf ook niet meegekregen i.v.m. bepaalde redenen
Ja inderdaad... veel strakker.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:07 schreef frizti het volgende:
Deze uitzending gaat veel beter zonder Caroline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |