Bart is dus echt wegquote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef kissa het volgende:
Theo de nieuwe BB..
het was een lekkere chaos deze aflevering.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef kukeleku het volgende:
een drumband.....ok de chaos is compleet!!!
Ik hoop maar nergens meer op.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
Theo en Viola dat moet niet goed gaan.
reden te meer om weer te gaan kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
Viola keek net al bezorgd... of dat was omdat ze moet dansenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geen flauw idee het is een rommeltjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Inca het volgende:
Is Jose nu de nieuwe hotellier dan?
Onduidelijk... denk ik wel... aangezien ze er nog steeds is...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Inca het volgende:
Is Jose nu de nieuwe hotellier dan?
Hoi Tannaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef tanna het volgende:
Mental Theo..........nu blijf ik kijken, hoi allemaal
![]()
ik heb je nog een mailtje gestuurdquote:
ik heb haar horen zeggen dat ze straks weer weg gaatquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onduidelijk... denk ik wel... aangezien ze er nog steeds is...
Twijfel jij aan mentale Theo?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weer geen vrouw dus... jammer. Er had wel eens een pittig zweep over gemogen..... over Viool dan he![]()
Hoi DaMookquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef DaMook het volgende:
COOLMental Theo
Dat wordt nog wat
![]()
![]()
Ow hoi trouwens![]()
O okee... vind ik ook niet ergquote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ik heb haar horen zeggen dat ze straks weer weg gaat
Ik ga jouw graag gelovenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou ik denk dat het spanning gaat geven.
Ik ben benieuwd... ik hoop dat 'ie Viool 's ff lekker op d'r plek zet. De andere 'bossen' droegen haar teveel op handenquote:
wazigquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
wat die drumband nou binnen doet is me ook helemaal onduidelijk
het levert 500 euro voor MM opquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ja mij ook niet echt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ja dat dacht ik ook... zal wel weer veranderd zijn achter de schermenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Sjet het volgende:
Hey maar hoe zat het ook alweer? Die roddeltante, Wilma Nanninga, zou toch ook elke maandagavond in die liveshow langs komen?![]()
Dacht ik ook ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Sjet het volgende:
Hey maar hoe zat het ook alweer? Die roddeltante, Wilma Nanninga, zou toch ook elke maandagavond in die liveshow langs komen?![]()
Laten we dat in ieder geval hopen!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ik heb je nog een mailtje gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |