Omdat we via mijn schoonzusje haar een aantal keer hele dagen hebben gezien. Ze mijn schoonzusje erg goed steunde en in de juiste richting wist te zetten. En danook altijd heel spontaan ons kwam begroeten, en bovenal erg leuk en lief met de kleine bezig was en haar echt vetroetelde.quote:
Theo werkt wel straker alleen is het programma erg rommelig.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... veel strakker.
Ja, ik heb ook noeite om alles te volgen,quote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef regenworm het volgende:
Mijn god het is wel een verschrikkelijk rommelig programma
Oké, nu begrijp ik het. José was toch van Luv, of zit ik nu helemaal fout ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat we via mijn schoonzusje haar een aantal keer hele dagen hebben gezien. Ze mijn schoonzusje erg goed steunde en in de juiste richting wist te zetten. En danook altijd heel spontaan ons kwam begroeten, en bovenal erg leuk en lief met de kleine bezig was en haar echt vetroetelde.
dat heb ik ook alleen zit ik niet in andere topic te lezen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook noeite om alles te volgen,
. maar ik zit tussendoor ook nog in de andere topics te lezen![]()
![]()
Twee zielen 1 gedachtequote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef Inca het volgende:
Laat Bonnie maar in het huis blijven ze ziet er stukken beter uit![]()
Nee volgens mij is Theo de nieuwe baas.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Maar is Joseé nu de boss, ik snap het niet meer
![]()
nee,ze kwam alleen effe zingenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
![]()
Hoeveel wallen had ze in het begin? Eh hoeveel bedraagt de afname precies?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef kissa het volgende:
Ik vind dat Bonnie er opvallend VEEL beter uitziet dan in het begin. Haar gezicht is veel gladder, minder wallen ok
Theo heeft aan het begin van de uitzending gezegd dat hij de big boss is.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
![]()
Valt niet veel over te vertellen... bart las briefje voor dat hij het niet meer trok en naar huis ging... hij voegde direct de daad bij het woord.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
wil ajb iemand dat bart verhaal in de SV's vermelden... Ik ben zoooo benieuwd...
Hoezo? Wil je een middeltje op de markt brengen ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel wallen had ze in het begin? Eh hoeveel bedraagt de afname precies?
Als ik t ook maa een beetje zou volgen had ikt wel gedaan, maar kan er geen touw aan vast knopenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
wil ajb iemand dat bart verhaal in de SV's vermelden... Ik ben zoooo benieuwd...
O okee... heb de uitzending niet gezien... kijk alleen streams.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Theo heeft aan het begin van de uitzending gezegd dat hij de big boss is.
het gebeurde zo snel en onverwachtsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Valt niet veel over te vertellen... bart las briefje voor dat hij het niet meer trok en naar huis ging... hij voegde direct de daad bij het woord.
Ik heb ze nooit geteld, maar ik denk dat het verschil goed te zien is als je een toen - en nu foto naast elkaar legt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel wallen had ze in het begin? Eh hoeveel bedraagt de afname precies?
Spuit 11 wordt ook wakker!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je een middeltje op de markt brengen ?
Voor een soort dancing with the stars.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
en waarom moeten we nou sms-en.......
ik snap er geen ruk meer van
![]()
Wie met er met wie gaat dansenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
wie je van de bewoners als paar wilt zien stijldansenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
Wel jammer dat er hier meer hoi en dag word gezwaaid,dan echt te praten over het programma.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Dat hele dansgebeuren hangt er als los zand aan vast jaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
je hebt gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Bruce117 het volgende:
Theo is de Big Boss.
Op www.talpa.tv staat hij in al in het rijtje van Big Bosses
Ga ff legge! Morgen is een nieuwe dag!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
![]()
Weer geen vrouw dus... jammer. Er had wel eens een pittig zweep over gemogen..... over Viool dan hequote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Bruce117 het volgende:
Theo is de Big Boss.
Op www.talpa.tv staat hij in al in het rijtje van Big Bosses
Hoera, cuall is wakker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |