quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ga ff legge! Morgen is een nieuwe dag!![]()
dat was 45 minuten terug ook al op tvquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Bruce117 het volgende:
Theo is de Big Boss.
Op www.talpa.tv staat hij in al in het rijtje van Big Bosses
Echte maatjesquote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hele dansgebeuren hangt er als los zand aan vast ja
En Ferri is nog steeds down om bart lijkt het
[afbeelding]
Ik ben het volkomen met je eens hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er hier meer hoi en dag word gezwaaid,dan echt te praten over het programma.
Word al vaak gezegd dat Mental theo de Boss word maar blijkbaar komt dat niet over.
Nu moet je steeds naar streamverslagen om te hopen dat je iets komt te weten.
Dacht juist dat dit forum hiervoor bedoeld was.
Ik bedoel hier niks verkeerds mee hoor,maar vind het wel eens jammer.
Hallo... ik zit steeds ontopic te posten hoor... moet je mij ff van block afhalenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er hier meer hoi en dag word gezwaaid,dan echt te praten over het programma.
Word al vaak gezegd dat Mental theo de Boss word maar blijkbaar komt dat niet over.
Ik heb ze al jaren niet meer op een rijtje...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Caroline zit met Wim Kok in het buitenland voor de postcodeloterij geloof ikquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Karrespoor het volgende:
Heb het begin niet gezien.
Presenteert Carolien niet meer?
pffffquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Karrespoor het volgende:
wie is die Theo. Ken hem helemaal niet
Zit met Wim Kok ergens in buitenland voor Postcode Loterij of zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Karrespoor het volgende:
Heb het begin niet gezien.
Presenteert Carolien niet meer?
Haha heb al vaker gezegd dat jij daar niet bij hoortquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... ik zit steeds ontopic te posten hoor... moet je mij ff van block afhalen![]()
Hoi Demins. Talitha nog gezien recently ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Spuit 11 wordt ook wakker!![]()
Hoi PH52!![]()
Dat is gezegd maar volgens mij is het niet waar.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Caroline zit met Wim Kok in het buitenland voor de postcodeloterij geloof ik
Waarom vraag je dat aan Deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi Demins. Talitha nog gezien recently ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |