Hier staat hetquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Waarom? Wil iemand dat voor mij in 2 regels uitleggen? Gaat hij achter Micky aan?
Waarom is nog niet bekend maar dit is er gebeurd:quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Waarom? Wil iemand dat voor mij in 2 regels uitleggen? Gaat hij achter Micky aan?
Jamaar jamaar dat had ik al gelezen maar da's toch onvolledig en subjectief?quote:
Hij trok 't gewoon niet meer, is mijn indruk. En hij ging een beetje raar weg omdat hij geen afscheid wilde nemen, te heftig. Maar ik vind het gek dat hij zijn maatje Ferri niet heeft ingelicht.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Hai Mabelle, ja echt een hele rare avond, ben er ook nog niet van bij gekomen, Bart wegquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Mabelle het volgende:
Tjeee ... wat een toestand .. wat een raar vertrek van Bartik kom weer eens een avondje laat binnen vallen
![]()
en die gare Theo erbij ... pff, moet het ff verwerken hoor![]()
Vindt ik ook hoor iedere week weer een ander verhaal, ben je net weer een beetjequote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Mabelle het volgende:
Pfff ... het is eigenlijk wat ... iedere week een nieuwe Big Boss.moeten ze ineens weer luisteren naar de vierde visie van hoe het moet enzo .... blabla
Hoi stereotomyquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Bart is weg
Moest nu ook wel om 'm lachen, maar heb je 'm wel eens als Mental Theo op TMF gezien? Daar word je echt niet vrolijk vanquote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Mabelle, ja echt een hele rare avond, ben er ook nog niet van bij gekomen, Bart weg......maar Theo vind ik wel leuk
![]()
Theo heeft het er over, maar ik heb nog niet gehoord wanneer.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Wanneer komt die Frans Bauer in HBB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |