klopt ik heb naar verschillende sites de link naar de Blog van Awick gestuurd o.a RTL Boulevard.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
O jee dan erger je je nog meer aan Viool
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Jij was deze keer eerder ik geef het toe![]()
Yep, ik heb de deur daar maar even dicht gedaanquote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Athalon het volgende:
Hoi Talithaik je net in één van de allerlaatste reacties
![]()
Geen dank hoorquote:
geluid staat zacht hoor het niet echt en de buren hebben een feestje.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Worden jullie ook al beetje gek van die drumband.![]()
Nee hoor... op mute heb ik er geen last vanquote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Bingo was juist zo leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt ik heb naar verschillende sites de link naar de Blog van Awick gestuurd o.a RTL Boulevard.
Heb een e-mail naar de bewoners gestuurd of het waar was dat de bingo niet meer door ging.
En dat het de leukste HBB avond is, en verder heb ik ook nog gewerkt.
Een beetje......?!!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
Hoi Manuquote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
en elke keer is het weer raak, ik ben er even niet en alles loopt weer uit de hand
Heb ik ook maar gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... op mute heb ik er geen last van
hoi manuquote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
en elke keer is het weer raak, ik ben er even niet en alles loopt weer uit de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |