Yepquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
ja Bart is echt wegquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
Nou.....die vrouw blijft me verbazenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:17 schreef Sjet het volgende:
Viool kan ook nog echt drummen..... is er ook iets wat die vrouw niet kan?![]()
Nee hij zit in de tuin te roken naast Roelquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:17 schreef Sjet het volgende:
Viool kan ook nog echt drummen..... is er ook iets wat die vrouw niet kan?our hero
![]()
Voor iedereen die de exit van Bart gemist heeft dan maar:quote:
Jupquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
is Bart nu echt weg?
Hij wou echt snel weg, hij liep bijna door de deur heen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor iedereen die de exit van Bart gemist heeft dan maar:
[afbeelding]
de vreemdste exit ooitquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Echt jammer hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja inderdaad...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Hij wou echt snel weg, hij liep bijna door de deur heen.
Idd, verbaasde me dat de Security toch de poort opende, ze hadden hem ook binnen kunnen laten natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Hij wou echt snel weg, hij liep bijna door de deur heen.
Ik vond die van Kelly anders ook wel wazig. Dat ze niks meer zei en weg was.quote:
Ik gebruikte Garnier maar die was dus dood, op floris vond ik een gateway die nog niet bekend was hier (of althans, niet in de sticky staat)quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef DaMook het volgende:
Wat klagen sommige over stream 1Die doet het hier al heel de tijd
Die gebruik ik zelfs voor het geluid momenteel (al sinds 21:00 uur ofzo
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |