Geen spoiler maar wel een seizoen 5 gebeurtenis:quote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef fratsman het volgende:
Nou , aan die poster hierboven te zien zijn Big Bobby Bacala en Janice nog steeds samen....Janice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door HAL9000S op 07-02-2006 01:03:03 ]Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
gewoon allemaal 1 keer. heb nog genoeg andere tv series die ik ook moet kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef dvdfreak het volgende:
Hoevaak heb jullie seizoen 1 tot 5 bekeken..?
Seizoen 1tot 4 3 x en seizoen 5 2x
Bedankt..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:33 schreef Blazkowich het volgende:
Dat bovenste plaatje in deze topic.
Tony is duidelijk Jesus, 12 apostelen check, het laatste avondmaal.
Pussy is de Judas. Maria Magdalena is Carmela.
Schilderij van Da Vinci![]()
Ik dacht dat ik wat ontdekt hadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bedankt..
maar daar waren we al achter
Een heel topic geleden al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:56 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat ontdekt had![]()
Great minds eyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Een heel topic geleden al.
En dankzij wie?!? JUIST! moi!![]()
quote:Feb 13, 2006 8:31 am US/Eastern
Married To The Mob: Mafia Wife To Sue HBO
Lynda Milito Says She Is Real-Life Carmela Soprano
(CBS4 News) BOCA RATON A Boca Raton woman who claims she’s the real-life “Carmela Soprano” from the hit HBO crime drama, is planning to sue the network.
Mafia wife turned author, Lynda Milito was married to Louis Milito, an alleged Gambino family capo who disappeared in 1988.
Milito is holding a news conference today at 1pm at The Westin Ft. Lauderdale Hotel, 400 Corporate Drive, to announce the lawsuit which claims “The Sopranos” is using the stories of her and her late husband, without her permission. Lynda Milito claims that she is the real-life Carmela Soprano and her late husband, Louie, is the real-life Tony Soprano.
Milito even told CNN in an August 2003 interview, that “The Sopranos” is a carbon copy of her life.
Nee duh, dat heeft iedereen wel door. Maar dat zo'n wijf hiermee naarbuiten komt is toch wel opzienbarendquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef fratsman het volgende:
Tja, dat Carmela niet gemodelleerd was naar Kay Adams-Corleone hadden we hier ook wel door...
Wie offert zich op om d'r Caddilac in elkaar te rossen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef planethugo het volgende:
lijkt me eerder de vrouw van pussy die wat komt zeiken bij tony om geld
Ja of je kan gaan importerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
En daar moeten we dus een aantal maanden bij tellen voor een R2 / NL release?
De Makroquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef NoSigar het volgende:
Er waren aanbiedingen bij FRS o.a. zag ik gisteren, voor hele seizoenen, maar ik weet niet of dat het goedkoopste was, ik zou eens gaan kijken.
Ik heb de eerste serie destijds meteen op video-band gekocht voor tweehonderd gulden ofzo. Bleek acheraf ook nog eens dat de laatste aflevering er niet eens bijzat! grmbl. Bij de tweede release had ik gelukkig al een DVD-speler.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Laatste aflevering gezien!
Anthony en Carmela gaan uit elkaar.
Ik wil de serie verderzien!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door planethugo op 19-02-2006 17:59:35 ]
sorry, heb er ff spoiler van gemaaktquote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef Cheiron het volgende:
hmm.. weten we dat ook weer
*zit nog in seizoen 2*
Er komen nog 7 afleveringen na seizoen 6 hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:52 schreef Kogando het volgende:
Vet! Jammer dat ze na het 6e seizoen stoppen..
Ja, moet je niet in topics kijken die verder gaan dan seizoen 2.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef Cheiron het volgende:
hmm.. weten we dat ook weer
*zit nog in seizoen 2*
Carmela: I can't go to prison -- Martha Stewart will eat me alivequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef Jor_Dii het volgende:
iemand deze al tegengekomen in Nederland?
[afbeelding]
Ik zal straks alvast even melden wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch maar seizoen 5 gekocht.![]()
Vanavond beginnen we met de eerste aflevering.
Zin!![]()
Zeikerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:52 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik zal straks alvast even melden wat er gebeurt.
Ben het hier absoluut mee eens, de prijzen blijven te hoog en dat is jammer want naast mijn broer is er werkelijk niemand in mijn omgeving die bekend is met het fenomeen 'the Sopranos'.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef =HellFire= het volgende:
Veel over gehoord, nog steeds niet gezien. De hoge prijzen verpesten 't een beetje en ik vind het suf om maar wat te gaan downloaden....
Dat geloof ik dus ook, daarom ga ik niet downloaden. Alleen het is wel vrij prijzig vind ik. C'est tout.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:06 schreef HAL9000S het volgende:
Deze serie is iedere eurocent dubbel en dwars waard idd
Onzin imo, er zijn ZAT geniale series die een stuk goedkoper zijn. De prijs wordt wel omhoog gedrukt door... wie zal het zeggen. Maar ik geloof wel dat het het waard is hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:05 schreef Posdnous het volgende:
Wat een bullshit, voor kwaliteit moet je betalen..
Ik ben blij dat die prijs hoog blijft. Als je goedkope zooi wil ga je maar kutseries kijken.
Zoals Friendsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:05 schreef Posdnous het volgende:
Wat een bullshit, voor kwaliteit moet je betalen..
Ik ben blij dat die prijs hoog blijft. Als je goedkope zooi wil ga je maar kutseries kijken.
zelf denk ik dat t komt (of te maken heeft met) omdat t een HBO serie. Bijna alle series die door HBO gemaakt zijn, zijn zo duurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Onzin imo, er zijn ZAT geniale series die een stuk goedkoper zijn. De prijs wordt wel omhoog gedrukt door... wie zal het zeggen. Maar ik geloof wel dat het het waard is hoor.![]()
Precies. Van de prijzen van de Sex & City dvd's wordt je ook niet vrolijk. En ik vind die eerlijk gezegd niet van dezelfde hoge kwaliteit als de Sopranos. Het is leuk, en meer niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zelf denk ik dat t komt (of te maken heeft met) omdat t een HBO serie. Bijna alle series die door HBO gemaakt zijn, zijn zo duur
klopt. kijk ook maar eens naar de prijzen van bv. Carnivale, Six Feet Under, The Wire en dus ook The Sopranosquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Precies. Van de prijzen van de Sex & City dvd's wordt je ook niet vrolijk. En ik vind die eerlijk gezegd niet van dezelfde hoge kwaliteit als de Sopranos. Het is leuk, en meer niet.
Behalve Band of Brothersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zelf denk ik dat t komt (of te maken heeft met) omdat t een HBO serie. Bijna alle series die door HBO gemaakt zijn, zijn zo duur
Ook niet qua character-development, camera-werk, etc?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
Niet met elkaar te vergelijken.. BOB is sowieso een stuk korter maar het allebei de series staan in hun genre eenzaam aan de top
Ik denk dat het sowieso wel goed gaat komen... The Soprano's is meer dan geniaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ook niet qua character-development, camera-werk, etc?
Naja, fair enough.All I need to know. Gelukkig is salaris onlangs gestort, es kijken waar ik seizoen 1 kan halen... Als ik Goodfellas geniaal vind, dan komt dat wel helemaal goed dan?
Das toch goud waard om zo'n figuur een keer te ontmoeten.quote:
Al was het maar een minuutje en een aantal foto's...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Das toch goud waard om zo'n figuur een keer te ontmoeten.![]()
Helaasch (?) kom ik nooit in Rotterdam.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:09 schreef dvdfreak het volgende:
Seizoen 1 kost bij MM Rotterdam maar 29.99 euro
Even een schopje, nog 6 dagen!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef dvdfreak het volgende:
Nog 2 weken!!!!!
The Sopranos heeft even opstarttijd nodig, dat had ik ook. Verwacht ook geen Godfather/Goodfellas, het is anders, you'll see :-) Destijds de eerste paar afleveringen gekeken, vond ik niks. Toen een paar maanden later weer gekeken, geweldig (en toen alle 5 seizoenen in 1,5 week erdoor geramdquote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, probeerweken bij MediaMarkt, was er gisteren toevallig en heb seizoen 1 gehaald. Eerste aflevering was leuk, maar ik vond het nog niet geniaal, maar de aanzet is in ieder geval erg leuk en veelbelovend. Leuk ook die hints naar Godfather/Goodfellas. 'Going Henry Hill on me?!' is alvast leuk bedacht.![]()
De afleveringen worden wel met.... de afleveringen beter. Je groeit echt met de familie, dat is een goed teken. Daardoor is het ook een stuk leuker. Ben alleen nog niet zo kapot van die moeder van Tony, het idee er achter is wel leuk, maar toch... 't mens is TE goed gecast, gewoon ergelijk kutwijf.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
The Sopranos heeft even opstarttijd nodig, dat had ik ook. Verwacht ook geen Godfather/Goodfellas, het is anders, you'll see :-) Destijds de eerste paar afleveringen gekeken, vond ik niks. Toen een paar maanden later weer gekeken, geweldig (en toen alle 5 seizoenen in 1,5 week erdoor geramd![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door dvdfreak op 07-03-2006 16:44:24 ]
Haha, inderdaad, tenenkrommend. Gelukkig ging ze op een gegeven moment ook doodquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
De afleveringen worden wel met.... de afleveringen beter. Je groeit echt met de familie, dat is een goed teken. Daardoor is het ook een stuk leuker. Ben alleen nog niet zo kapot van die moeder van Tony, het idee er achter is wel leuk, maar toch... 't mens is TE goed gecast, gewoon ergelijk kutwijf.![]()
Niet spoilen, tis nog nieuw voor mij!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, tenenkrommend. Gelukkig ging ze op een gegeven moment ook dood
Idd. je groeit er echt in mee, op een gegeven moment vond ik het zelfs echt kut dat Christopher een junk was geworden (de aflevering met de hond daarintegen was weer hilarisch).
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:38 schreef dvdfreak het volgende:
Nieuwe dromen in seizoen 6(Spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De droom-afleveringen vind ik met afstand de meest geniale! Ben echt benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let alsjeblieft op met spoilers want ik moet de rest nog zien
Tot zover het nieuws
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef L.Mo het volgende:
ff een vraagje tussendoor:
Ik heb net seizoen 1 gezien en ik snap iets niet:Is geen spoiler voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien wel voor anderen voor wie jouw spoiler al een spoiler is."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Is geen spoiler voor jouOh, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien wel voor anderen voor wie jouw spoiler al een spoiler is.Kom nu net ook sopranoland tegen, die is ook wel handig, want ik ben niet zo goed in namen bij films
Maargoed, ik ga weer ff verder kijken
Tot zover het nieuws
Misschien wat te laat voor jou, maar ik vond de box met seizoen 1 tm 4 voor maar 100 euro bij dvdvalleyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Helaasch (?) kom ik nooit in Rotterdam.Maar toch bedankt voor de vermelding, 30 euro klinkt al heel anders namelijk!
Klopt, die zag ik al tijdje terug staan. Misschien da'k die alsnog haal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:58 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Misschien wat te laat voor jou, maar ik vond de box met seizoen 1 tm 4 voor maar 100 euro bij dvdvalley
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=114181879320452572&sku=11702&genre=Boxen
Misschien dat iemand anders er wat aan heeft
Ik hoop dat seizoen 5 en 6 ook op het formaat van deze box komen, maar dan met een grote doos waar ze allemaal inpassen. Ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:06 schreef Blazkowich het volgende:
Tis wel een mooie prijs voor zo'n box. Aan de andere kant als dit seizoen is afgelopen kun je misschien alle seizoenen in 1 box kopen. Dilemma's Dilemma's.
Gelukkig voor mij ken ik mensen die gewoon elk seizoen de box kopen die ik dan weer kan lenen
Wat denk jezelf.Zondag heel de dag opblijven en dan gelijk dl .Trainingspak, overhemd en een fles whiskey staat klaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe zijn jullie van plan seizoen 6 te gaan volgen btw?
Shizzle?HBOquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef HAL9000S het volgende:
HahahaOke andere vraag dan... waar de hell gaat die shizzle uitgezonden worden?
Meadowquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
Wie's die in de rooie jurk?
Ja ik ben Sopranos noob.
Ik wacht op de DVD-release...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
Downloaden zal een minuut of 3 duren hieroquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
same herequote:
Ik download hem ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Downloaden zal een minuut of 3 duren hiero
en dan zeker ook 80 euro betalen no wayquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ik download hem ook.
Nog een jaar wachten op de DVD gaat me echt niet lukken![]()
Je moet er wat voor over hebben om de reeks compleet in je kast te hebben...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en dan zeker ook 80 euro betalen no way
Dat heb ik ook wel. In mijn geval was het geduld tot de prijs wat zaktquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om de reeks compleet in je kast te hebben...![]()
Seizoen 5 had ik op de releasedag voor 59,95. Zal vast wel weer ergens een actie zijn bij de release van seizoen 6.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Dos37 het volgende:
en dan zeker ook 80 euro betalen no way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn eetust wel zo een beetje..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef Cheiron het volgende:
getsiederrie, zit ik gisteren Sopranos te kijken, aflevering 3 van seizoen 4, Janice enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn eetust wel zo een beetje..![]()
hahaha!!!
Ik keek ineens heeeeel anders tegen Ralphie aan, geloof me.![]()
![]()
net zoals je in seizoen 5 opeens heel anders tegenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
hahaha!!!
Ik keek ineens heeeeel anders tegen Ralphie aan, geloof me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aankijkt![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
net zoals je in seizoen 5 opeens heel anders tegenMijn reactie bij die scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aankijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook een echt WTF?!?! moment...
er is niemand die je tegenhoudtquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:54 schreef The_Verve het volgende:
Eigenlijk zouden seizoen 5 en 6 aparte 'spoilertopics' hebben vind. Eén voor de NL tv-kijkers, één voor de VS tv-kijkers en één voor de DVD-kijkers.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef Cheiron het volgende:
getsiederrie, zit ik gisteren Sopranos te kijken, aflevering 3 van seizoen 4, Janice enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn eetust wel zo een beetje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door dvdfreak op 09-03-2006 20:27:26 ]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ralphie is echt een lompe en irritante mislukkelingMaarja, hij brengt veel geld in het laatje he.
Is oud nieuwsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef HAL9000S het volgende:
2 post boven je neemt nog iemand de moeite spoilertags te zetten
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I wearing a hatquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef HAL9000S het volgende:
Hahaha, ook leuk als Tony achter dat schilderij komt in Seizoen 5
Anorexia hè.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Meadow
Ze is wel het meest veranderd zo te zien
Paulie roept het over zichzelf af vind ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef HAL9000S het volgende:
Pauli en Arti Bucco zijn IMHO de personages die het hardst afzakken door de seizoenen heen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verborgen gaat houden.![]()
![]()
Echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Paulie roept het over zichzelf af vind ik.
En Artie is echt zo'n "Ik wil wel, maar ik kan/mag niet" type.
En eigenlijk ben ik best wel benieuwd hoe Vito zijnHahaha ja... die vriend van Meadow vreest voor z'n levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verborgen gaat houden.![]()
Dat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Die oorbelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
Ik vond haar persoonlijk ook ieder seizoen knapper worden, dit kwam mede doordat ze ook wat pondjes verloor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:43 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Ik vond haar eigenlijk ieder seizoen mooier worden, maar als ik die fotos nu bekijk geld dat niet voor deze keer![]()
Dat stukje is vet. Heel die episode eigenlijk, want Artie's bewering over Tony's 'instinct' om dergelijke situaties te herkennen brengt Tony zelf ook aan het twijfelen.quote:Dat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
6 a 8 uur tijdsverschil als het in heel Amerika word uitgezondenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef planethugo het volgende:
hoelaat nederlandse tijd komt het zondag op hbo?
Hij deed me een beetje aan Travis "Taxi Driver" Bickle denken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hahaha ja... die vriend van Meadow vreest voor z'n levenDat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
Ah het virus verspreid zichquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef =HellFire= het volgende:
Okee vette serie, ik zit er nu helemaal in. Binnenkort maar es de rest aanschaffen.
Minimaal 3 afleveringen per dagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:15 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ken dan ook niemand die deze serie is gaan kijken zonder er hopeloos verslaafd aan te raken
Ik wel, mijn opa ...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:15 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ken dan ook niemand die deze serie is gaan kijken zonder er hopeloos verslaafd aan te raken
Duidelijk geen Uncle Junior type.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ik wel, mijn opa ...
Nou Nou, wordt wel veel in gefucked he![]()
Het zijn Maffioso opa, dat hoort zo![]()
Ze hebben ook de hele tijd ruzie![]()
Maffia zijn is geen lolletje he![]()
Vermaak voor de hele familie blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ik wel, mijn opa ...
Nou Nou, wordt wel veel in gefucked he![]()
Het zijn Maffioso opa, dat hoort zo![]()
Ze hebben ook de hele tijd ruzie![]()
Maffia zijn is geen lolletje he![]()
En mijn moeder vind alleen de romantische shit met Carmela en Tony/Vito/Schoolhoofd leuk...
Vito?!?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Blazkowich het volgende:
En mijn moeder vind alleen de romantische shit met Carmela en Tony/Vito/Schoolhoofd leuk...
Tuurlijk! De een zijn dood, maar dit zal Johnny natuurlijk proberen te verhinderen en krijgen we uiteindelijk een echt gangwar waarna Johnny uiteindelijk gewhacked zal worden in de gevangenis door een neger.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Ok het is bijna zover, ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen omtrent Johhny Sack. Wellicht zitten hier nog wel voordelen aan voor Tony en zijn Familie.
We zullen het gaan zien.
Dat doen ze in het echt dus ook. Er zitten zoveel "buffers" tussen diegene die daadwerkelijk de aanslag pleegt en diegene die m opzet... Die gasten hebben dus ook geen idee voor wie ze iemand omleggenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:59 schreef planethugo het volgende:
als ze niet willen dat iemand erachter komt wie achter een aanslag zit dan nemen ze steeds negers ja
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
Hoeveel mensen worden er deze keer gewackt?Wat is jullie schatiing?
[ Bericht 7% gewijzigd door Slayage op 13-03-2006 13:03:45 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Meadow moet gewoon mooi zijn in elke scene in een hoekjequote:Op zondag 12 maart 2006 23:30 schreef Slayage het volgende:
Ik vraag me af of Meadow eigenlijk wel weet dat haar vader iets te maken had met Jackie jr. dood en dat ze dat verdrongen heeft en ook een neger van de moordenaar heeft gemaakt of dat ze gewoon haar vader gelooft dat hij er niets mee te maken heeft.
Morgenavond tijd zat om de ep te kijkenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef dvdfreak het volgende:
0 days 4 hrs. 43 mins. 20 secs.
Die rode bikini van haarquote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meadow moet gewoon mooi zijn in elke scene in een hoekje
Wat hier bespreken dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:58 schreef Dos37 het volgende:
****************************Mensen dit is niet het spoiler topic he*******************************
Deze wel:
Sopranos Season 5 & 6 (spoilers)
Tot aan waar de Vara gebleven is met uitzenden lijkt me...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef Slayage het volgende:
Wat hier bespreken dan?
denk dat je je =edit= post ff moet aanpassenquote:
Maar die hebben hier niets te zoeken toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:05 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tot aan waar de Vara gebleven is met uitzenden lijkt me...
Gedaan, edit jij ook effe je postquote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat je je adriana post ff moet aanpassen
hoezo niet???quote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Maar die hebben hier niets te zoeken toch?
Die moeten heel seizoen 5 nog zien. Ik zou er niet komen in ieder geval als ik em nog niet gezien had.quote:
in dat spoiler topic niet nee, maar hier is geen probleem als t goed is. als iedereen zich eraan houdt en hier geen spoilers plaatstquote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die moeten heel seizoen 5 nog zien. Ik zou er niet komen in ieder geval als ik em nog niet gezien had.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem gedownload, bekeken en erg genoten. Zou het spoiler topic niet inkijken als ik jou wasquote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef fratsman het volgende:
Maar zijn er nou al mensen die hem binnen hebben? Ikzelf twijfel nog of ik daadwerkelijk aan het downloaden zal slaan...
Komt door de make upquote:
moet je na gaan hoe lelijk ze is zonder make-upquote:
Zonder make up ziet ze er verdomd veel beter uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je na gaan hoe lelijk ze is zonder make-up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef fratsman het volgende:
En ook den deze is overstag gegaan...Je zult er geen spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet eerst seizoen 5 nog. In iets meer dan een maand zijn mn vriendin en ik door seizoen 1-4 gegaan, soms wel 4 afleveringen op een avond
En ga nu afl 2 kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef fratsman het volgende:
Aflevering 1 van seizoen 6 is VET!!!!
Meer woorden ga ik er in dit topic niet over vuil maken...
Ik zie er vanaf om die film te kijken, aangezien James Gandolfini nu al bij mij het zgn. "Al Bundy"-syndroom heeft. m.a.w. ik kan die man maar zien in één rol.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Dada het volgende:
Effe een link naar een James Gandolfini gerelateerd topic:
Romance & Cigarettes - James Gandolfini en Susan Sarandon
In Get Shorty heeft ie een baard. Staat em best goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef fratsman het volgende:
"Moet je zien! moet je zien! Tony heeft een snor!!! Bwahahahaha!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kwam dit ergens tegen ...![]()
http://img234.imageshack.us/my.php?image=tony2bv4gh.jpg
quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kwam dit ergens tegen ...![]()
http://img234.imageshack.us/my.php?image=tony2bv4gh.jpg
Je moet hem eens zien in True Romance. Dude! Daar ziet -ie er echt ui als een zwerver en zijn acteerwerk is ook benedenmaats.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
In Get Shorty heeft ie een baard. Staat em best goed.
Daar speelt ie inderdaad die hitman. Stoere rolletje.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Je moet hem eens zien in True Romance. Dude! Daar ziet -ie er echt ui als een zwerver en zijn acteerwerk is ook benedenmaats.
James = Tony. Geen andere mogelijkheid. Geen andere rol. Niks.
Hoorde het gisteren van m`n broertje. Ben best benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:06 schreef HAL9000S het volgende:
Moeten we hier nou blij mee zijn?
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1007
Wel cool dat je de zoon van Pussy speelt, ben benieuwd
Hehe cool, jammer dat ik geen xbox hebquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:06 schreef HAL9000S het volgende:
Moeten we hier nou blij mee zijn?
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1007
Wel cool dat je de zoon van Pussy speelt, ben benieuwd
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef Gi1337 het volgende:
Hoe ongelofelijk veel geld verdient Tony wel niet?Hij is dus de "boss"... Er werken allemaal Captains onder hem die wekelijks payments moeten geven. Onder die Captains zitten weer soldaatjes die ook een x aantal % van hun inkomsten moeten afgeven. Hij krijgt ook zowat elke episode weer een woeste bonus als weer eens een maat is 'gewhacked' en de andere familie wil een ruzie sussen of iets dergelijks. Dan heb je nog de highstake pokerpotjes De constructiewerken die ze runnen... De inkomsten van de Bada Bing
Hij moet egt wel een paar miljoenen per jaar verdienen.
Ik wil ook bij de mafia
![]()
Januari dacht ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef Slayage het volgende:
In December weer verder toch?
Voorlopig uit mijn hoofd zetten in ieder geval dus.quote:
R1 versie eind van dit jaar en hopelijk ook snel r2quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:07 schreef Noax het volgende:
Maar het gaat mij om seizoen zes.....
Ik ga er toch wel een beetje vanuit dat dat seizoen volgend jaar toch wel ergens in de verkoop moet liggen.
Seizoen 6quote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef dvdfreak het volgende:
Seizoen 1-5 kost bij MM 34.99 een seizoen 6 kost bij FRS maar 39.99 euro das is praktisch gratis voor zo'n goede serie
Ik dacht alquote:
Gierige fuckersquote:Last Sopranos stars sign pay deal
Sopranos actors Tony Sirico and Steven Van Zandt have reached an agreement with American TV network HBO following a long-running salary dispute.
The actors - who play Paulie "Walnuts" Gualtieri and Silvio Dante respectively - are the final cast regulars to sign for the show's last eight episodes.
The dispute arose from HBO's decision to extend the programme's sixth season from 13 episodes to 20 last summer.
The final eight episodes have yet to be shot and will air in the US in January.
According to reports, Sirico and Van Zandt - a member of Bruce Springsteen's E-Street Band - demanded $200,000 (£109,000) for each remaining episode of the long-running series.
An HBO spokeswoman confirmed on Wednesday that an agreement was reached last week but did not reveal the terms of the deal.
Both Sirico and Van Zandt have been regulars on the mob-based show since it began in 1999.
It was reported last month that lead actor James Gandolfini personally intervened to ensure they reprised their roles for the show's last hurrah.
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/entertainment/5153596.stm
Published: 2006/07/06 11:54:47 GMT
© BBC MMVI
Big Pussyquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk nu Mickey Blue Eyes en ongeveer de hele Sopranos cast doet er in mee
Gaat ook echt een kutgame wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:28 schreef HAL9000S het volgende:
Wat screens van de sopranos game die eraan komt... ziet er behoorlijk pauper uit, de karakters lijken totaal niet IMHO.
http://www.gamespot.com/pages/image_viewer/frame_lead.php?pid=932890&img=2&sid=6149216&path=2006/124/reviews/932890_20060505_embed002.jpg&caption=Realistic%20down-and-dirty%20combat%20will%20be%20an%20important%20feature%20of%20the%20game.
Het is gewoon niet mogelijk een goede Sopranos game te maken die leuk te spelen is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
Omdat het sopranos is, had ik wel genoegen genomen met een redelijke game... als het verhaal ook goed was. Maar zoals het er nu uitziet laat ik de game lekker liggen
Ja dat is zeker zo... al had ik een GTA-achtig/free roaming iets in de Sopranos-setting wel leuk gevonden. Dat je laag begint, steeds meer macht krijgt, capo kunt worden en uiteindelijk samen met tony heel NY moet veroveren oid... de welkbekende formule. Beetje management erbij om cash binnen te krijgen dmv afpersing e.d. Als je dat verpakt in een kwalitiatief goed verhaal, net zo'n niveau als de normale uitzendingen met wat gezinshit-interludes oid...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En laat de Sopranos zoveel meer zijn dan het geweld.....
Tja graphics zeggen natuurlijk niet alles, maar ik heb er in iig geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo... al had ik een GTA-achtig/free roaming iets in de Sopranos-setting wel leuk gevonden. Dat je laag begint, steeds meer macht krijgt, capo kunt worden en uiteindelijk samen met tony heel NY moet veroveren oid... de welkbekende formule. Beetje management erbij om cash binnen te krijgen dmv afpersing e.d. Als je dat verpakt in een kwalitiatief goed verhaal, net zo'n niveau als de normale uitzendingen met wat gezinshit-interludes oid...
maar dit... ik bedoel, kijk die pic die Cristopher moet voorstellen![]()
Volgens mij speel je als de zoon van de zoon van pussy.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar ik zou het leuk vinden als ze je laten spelen met een wat minder belicht personage. Little Paulie ofzo![]()
Er staat trouwens een item over op de HBO site. Spel speelt zich af tussen seizoen 5 en 6, dus als je seizoen 5 nog niet gezien hebt kunnen er wel spoilers in zittenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Volgens mij speel je als de zoon van de zoon van pussy.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Seizoen 5 komt vanaf 10 september op nederland 3. Om - hou je vast - 01:00 uur
Herstel, het is s4 dat begint!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Wohh!The Sopranos in HDquote:
Seizoen 5 pas in decemberquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Kort nieuwsquote:Op maandag 26 juni 2006 21:06 schreef fratsman het volgende:
Is er eigenlijk al een datum wanneer S6 op dvd hier verschijnt?
nee dat was Luxury Lounge .Afl 1 van seizoen 6 heeft een Emmy gewonnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Posdnous het volgende:
Dat was die met Ben Kingsley toch?
Afl viel mee maar een Emmy betekent meer erkenning voor de Sopranosquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef Posdnous het volgende:
Oke, dat vond ik niet bepaald de beste aflevering maar goed.
5 november komt ie uit in de usa.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geen zin om dit hele topic door te spitten, maar wanneer komt nu het zesde seizoen op dvd uit in NL?
Jup, de Broese heeft hem in Utrecht...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef Jor_Dii het volgende:
iemand deze al tegengekomen in Nederland?
[afbeelding]
verdorie, daar was ik vandeweek nog, niet gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jup, de Broese heeft hem in Utrecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |