quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef Cheiron het volgende:
getsiederrie, zit ik gisteren Sopranos te kijken, aflevering 3 van seizoen 4, Janice enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn eetust wel zo een beetje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door dvdfreak op 09-03-2006 20:27:26 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ralphie is echt een lompe en irritante mislukkelingMaarja, hij brengt veel geld in het laatje he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is oud nieuwsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef HAL9000S het volgende:
2 post boven je neemt nog iemand de moeite spoilertags te zetten
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I wearing a hatquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef HAL9000S het volgende:
Hahaha, ook leuk als Tony achter dat schilderij komt in Seizoen 5
Anorexia hè.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Meadow
Ze is wel het meest veranderd zo te zien
Paulie roept het over zichzelf af vind ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef HAL9000S het volgende:
Pauli en Arti Bucco zijn IMHO de personages die het hardst afzakken door de seizoenen heen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verborgen gaat houden.![]()
![]()
Echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Paulie roept het over zichzelf af vind ik.
En Artie is echt zo'n "Ik wil wel, maar ik kan/mag niet" type.
En eigenlijk ben ik best wel benieuwd hoe Vito zijnHahaha ja... die vriend van Meadow vreest voor z'n levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verborgen gaat houden.![]()
Dat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Die oorbelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
Ik vond haar persoonlijk ook ieder seizoen knapper worden, dit kwam mede doordat ze ook wat pondjes verloor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:43 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Ik vond haar eigenlijk ieder seizoen mooier worden, maar als ik die fotos nu bekijk geld dat niet voor deze keer![]()
Dat stukje is vet. Heel die episode eigenlijk, want Artie's bewering over Tony's 'instinct' om dergelijke situaties te herkennen brengt Tony zelf ook aan het twijfelen.quote:Dat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
6 a 8 uur tijdsverschil als het in heel Amerika word uitgezondenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef planethugo het volgende:
hoelaat nederlandse tijd komt het zondag op hbo?
Hij deed me een beetje aan Travis "Taxi Driver" Bickle denken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hahaha ja... die vriend van Meadow vreest voor z'n levenDat stuk van Artie dat ie dat geld moet terug zien te krijgen van die 'Fransman' en de gangster probeert uit te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |