Sopranos op zn bestquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Mijn God, wat een aflevering, ik werd er doodnerveus van
quote:
Had je net zo goed wel kunnen kijken, want je zag niks gebeuren. Je zag alleen zijn hand een hakbeweging maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige, huiveringwekkende aflevering was dit! Oei, toen Christopher het lijk in stukken begon te hakken kon ik echt even niet meer kijken!!
volgens mij wel hij had het geld nodig voor zijn zoontje die in het ziekenhuis lag.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:07 schreef m021 het volgende:
Geweldige aflevering. Nu weet ik weer waarom ik deze serie volg.
Alleen nu ben ik nu wel nieuwsgierig of die brand nou opzet was. Ralphie had het wel over "I didn't do it", stel dat dat waar is...![]()
^
^
omdat er geen 'nadenk' emoticon is.
Ik denk ook dat ie et heeft gedaan. Hij kwam iedere keer met argumenten, dat het een goed ding is dat het paard dood is en geen enkele keer zei hij iets over de arme beest, behalve dat hij het erg vond voor Tony.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
volgens mij wel hij had het geld nodig voor zijn zoontje die in het ziekenhuis lag.
Tjah, had Tony het niet gedaan, dan was het vast Paulie wel geweest die iets aan de situatie had veranderd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is wel 'grappig' hoeveel Tony om het leven van het paard geeft maar niet bang is daarvoor een captain op te offeren ...![]()
Nah, Paulie is te bang voor Tony's repressailes als hij Ralphie om zeep had geholpen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Tjah, had Tony het niet gedaan, dan was het vast Paulie wel geweest die iets aan de situatie had veranderd.
Klopt, het is wel zeker dat hij het gedaan heeft. Kijk de aflevering nog maar eens dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie et heeft gedaan. Hij kwam iedere keer met argumenten, dat het een goed ding is dat het paard dood is en geen enkele keer zei hij iets over de arme beest, behalve dat hij het erg vond voor Tony.
Tony wilde hem al eerder laten verdwijnen, maar hij kon het niet, omdat hij veel te waardevol was voor de zaken. Tony kennende met zijn zwak voor dieren, is het eigenlijk geen verassing.
Ik vond het wel mooi, dat Tony in de laatste scene nog naar de foto keek van de vriendin van Ralph, die hij had vermoord. Toen wilde Tony hem eigenlijk opruimen, maar uiteindelijk heeft ie toch gedaan wat ie zo graag wilde doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |