Sopranos op zn bestquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Mijn God, wat een aflevering, ik werd er doodnerveus van
quote:
Had je net zo goed wel kunnen kijken, want je zag niks gebeuren. Je zag alleen zijn hand een hakbeweging maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige, huiveringwekkende aflevering was dit! Oei, toen Christopher het lijk in stukken begon te hakken kon ik echt even niet meer kijken!!
volgens mij wel hij had het geld nodig voor zijn zoontje die in het ziekenhuis lag.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:07 schreef m021 het volgende:
Geweldige aflevering. Nu weet ik weer waarom ik deze serie volg.
Alleen nu ben ik nu wel nieuwsgierig of die brand nou opzet was. Ralphie had het wel over "I didn't do it", stel dat dat waar is...![]()
^
^
omdat er geen 'nadenk' emoticon is.
Ik denk ook dat ie et heeft gedaan. Hij kwam iedere keer met argumenten, dat het een goed ding is dat het paard dood is en geen enkele keer zei hij iets over de arme beest, behalve dat hij het erg vond voor Tony.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
volgens mij wel hij had het geld nodig voor zijn zoontje die in het ziekenhuis lag.
Tjah, had Tony het niet gedaan, dan was het vast Paulie wel geweest die iets aan de situatie had veranderd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is wel 'grappig' hoeveel Tony om het leven van het paard geeft maar niet bang is daarvoor een captain op te offeren ...![]()
Nah, Paulie is te bang voor Tony's repressailes als hij Ralphie om zeep had geholpen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Tjah, had Tony het niet gedaan, dan was het vast Paulie wel geweest die iets aan de situatie had veranderd.
Klopt, het is wel zeker dat hij het gedaan heeft. Kijk de aflevering nog maar eens dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie et heeft gedaan. Hij kwam iedere keer met argumenten, dat het een goed ding is dat het paard dood is en geen enkele keer zei hij iets over de arme beest, behalve dat hij het erg vond voor Tony.
Tony wilde hem al eerder laten verdwijnen, maar hij kon het niet, omdat hij veel te waardevol was voor de zaken. Tony kennende met zijn zwak voor dieren, is het eigenlijk geen verassing.
Ik vond het wel mooi, dat Tony in de laatste scene nog naar de foto keek van de vriendin van Ralph, die hij had vermoord. Toen wilde Tony hem eigenlijk opruimen, maar uiteindelijk heeft ie toch gedaan wat ie zo graag wilde doen.
volgens mij was het ook meer een woede uitbarsting van tony toch? Heb het vorige week niet gezien, wel tijdje terug op dvdquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is wel 'grappig' hoeveel Tony om het leven van het paard geeft maar niet bang is daarvoor een captain op te offeren ...![]()
Hij viel van het aanrecht toen hij mieren aan het bestrijden was. Hij had sokken aan, dus het was glad..quote:
Die grap was hilarisch viel bijna om van het lachenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij viel van het aanrecht toen hij mieren aan het bestrijden was. Hij had sokken aan, dus het was glad..
- Hij heeft een schedelfractuur![]()
Hij had er niets tegen hij vond het een ee r om thuis de schilderij te laten hangen en wat er verder gebeurt met dat schilderij zie je in seizoen 5.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef wlsandman het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer carmela en furio het gaan doen en hoe toni erop zou reageren![]()
Maar ik snapte niet waaorm paulie iets tegen dat schilderij had?![]()
ja idd, hij wilde niet dat het verbrand zou worden, maar waarom wilde hij tony er niet meer op hebben?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hijhad er niets tegen hij vond het een err om thuis de schilderij te laten hangen en wat er verder gebeurt met dat schilderij zie je in seizoen 5.
Briljant jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij viel van het aanrecht toen hij mieren aan het bestrijden was. Hij had sokken aan, dus het was glad..
- Hij heeft een schedelfractuur![]()
Ik vind van niet. Climaxen dienen opgebouwd te wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:45 schreef Slayage het volgende:
Ik vond seizoen 4 de zwakste van de 5, maar deze aflevering vond ik wel een van de beste van het seizoen. Zeker kijken vanavond.
Dat einde is briljant. De generaal met het paard, maar nog met de ogen van Tony. Hoezo beeldspraakquote:
ja door ralphquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
Al een poosje niet gekeken maar die brand was toch ook gewoon aangestoken
dat is echt coolquote:
Nee, Ralph heeft het nooit bekend. Hij heeft wel gezegd dat het handig is dat het paard nu dood is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
Al een poosje niet gekeken maar die brand was toch ook gewoon aangestoken
Dat ie Ralph heeft gewhacked? No way.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:27 schreef Vassili_Z het volgende:
Nog een reden meer voor Tony om last van zijn geweten te krijgen.
Ik vind het ook terecht. Maar iemand vermoorden gaat toch altijd op iemands geweten spelen. Helemaal als diegene een zoontje heeft die in coma ligt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat ie Ralph heeft gewhacked? No way.
Wat was dat een kwal zeg. Die vriendin van em omgelegd, omdat ze em beledigde. Jackie Junior omgelegd, omdat hij niet wilde dat ie zijn verhaal zou doen bij Tony (dat denk ik ten minste) en dan nu die paard in de fik om het geld te krijgen en om Tony te naaien (dat denk ik).
Vind het niet meer dan verdient.
jackie wacken moest die impliciet van tony doen, zo van your a captain now you know what to do. met zo'n grijns op zijn gezicht van dood hem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat ie Ralph heeft gewhacked? No way.
Wat was dat een kwal zeg. Die vriendin van em omgelegd, omdat ze em beledigde. Jackie Junior omgelegd, omdat hij niet wilde dat ie zijn verhaal zou doen bij Tony (dat denk ik ten minste) en dan nu die paard in de fik om het geld te krijgen en om Tony te naaien (dat denk ik).
Vind het niet meer dan verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Vincent Pastore of 'Sopranos' pleads Guilty
Vincent Pastore, who played gangster Salvatore "Big Pussy" Bonpensiero on "The Sopranos," was given a conditional discharge Monday after pleading guilty to a misdemeanor count of attempted assault following an altercation with a girlfriend.
As part of the plea deal, Pastore will perform 70 hours of community service, attend six months of weekly anger management therapy and pay a $190 fine. If convicted at trial, he could have been sentenced to as much as a year in jail.
Pastore, 59, was originally charged with two counts of assault, attempted assault and harassment for allegedly attacking Lisa Regina, 44, during an altercation in Little Italy last April.
Prosecutors said he punched her in the back of the head, grabbed her hair, and forced her head down on a car's gear shift during an argument. During his allocution before Manhattan Criminal Court Judge Ellen Coin, Pastore admitted striking Regina.
"Yes, I did," the actor told the judge. He declined further comment.
Coin also warned Pastore that an order of protection against him contacting Regina has been filed. She said any violation could land the actor in prison for four years.
The actor, who said he served in the U.S. Navy from 1964-67, said he intended to serve his community service at the Kingsbridge Veterans Administration Hospital in the Bronx. He said he intended to help serve food this Thanksgiving and Christmas, and help with other projects benefiting veterans.
On the subject of anger management, Pastore's attorney Dominic Barbara said his client has been receiving therapy for 10 months.
Pastore's "Sopranos" character was killed early in the series as payback for snitching on the mob.
Johnny Sackquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie is de betere boss/
Je hebt gestemd op: Johhny Sack
Ik kreeg niet echt de indruk, dat hij zei maak em af.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
jackie wacken moest die impliciet van tony doen, zo van your a captain now you know what to do. met zo'n grijns op zijn gezicht van dood hem.
volgens mij deed die het om ralph te iriteren melfi adviseerde hem om the art of war door die chinees te lezen, toen kwam die op allerlij manieren om hem te irriteren bij dat tony een drankje weigert nadat ralph capo is geworden en zo nog meer van die kleine dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt de indruk, dat hij zei maak em af.
Ik had meer het gevoel, dat hij zich er niet zo een op een mee wilde bemoeien, omdat het zo een gevoelige zaak was. Hij bewoordde het op zo een manier waardoor hij de mogelijk zware beslissing van zich afschoof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft ie echt last van grootheidswaan gekregen.
Zou kunnen inderdaad, maar kan me het niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:33 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
volgens mij deed die het om ralph te iriteren melfi adviseerde hem om the art of war door die chinees te lezen, toen kwam die op allerlij manieren om hem te irriteren bij dat tony een drankje weigert nadat ralph capo is geworden en zo nog meer van die kleine dingen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, maar kan me het niet meer voor de geest halen.
[ Bericht 8% gewijzigd door CrookedEye op 03-12-2005 14:51:14 (zie de spoiler zelf niet) ]"Veni, vidi, vici."
Ja dat kan ik nog herinneren. Echt Paulie weer net als bij die "Tjsechoslowakians"quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:30 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
wordt in seizoen 5 ook nog naar verwezen dan zegt paulie die schrijver de helepoos verkeerd in de bing en dan gaat silvio hem uitlachen
die grappen die die maakt in seizoen drie als ze dat geld bij die rus op gaan halenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nog herinneren. Echt Paulie weer net als bij die "Tjsechoslowakians"![]()
We hebben het over oude eps hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef m021 het volgende:
Het spoilertopic is er pd niet voor niks, ga niet hier lopen spoileren aub.
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruikenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben het over oude eps hoor.
zet dan dit hele topic maar hiddenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruiken
dit is toch het nederlandse topic we zijn nu bij seizoen 4 van die poll kan ik het nog wel snappen, maar van seizoen 3 niet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruiken
meadow is dun chris is grijs en aj ik weet het nog niet, hij lijkt wel een beetje op die flashbacks die tony afentoe heeft over zijn jeugdquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef fratsman het volgende:
Er mag wel weer eens wat info over seizoen 6 komen!
Nog een keertje dan maar...
[afbeelding]A.J!!!
WTF, die kapselquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
meadow is dun chris is grijs en aj ik weet het nog niet, hij lijkt wel een beetje op die flashbacks die tony afentoe heeft over zijn jeugd
Meadow ook welquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Jor_Dii het volgende:
AJ mag van mij wel wat meer aanwezig zijn in de seizoen 6 ..
Jamie Lynn DiScalaquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef fratsman het volgende:
Er mag wel weer eens wat info over seizoen 6 komen!
Nog een keertje dan maar...
[afbeelding]A.J!!!
zij mag wel aan mij cazo likkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Jamie Lynn DiScala![]()
![]()
Zou wel een keer wat zitti met haar willen eten.
Oh ja? Ik lees anders behoorlijk vaak over 'in seizoen 5 blabla', al dan niet in spoilertags.quote:
Niks nieuws toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik lees anders behoorlijk vaak over 'in seizoen 5 blabla', al dan niet in spoilertags.
Het kan me niet schelen of je het in spoilertags doet of niet, het is een spoiler en hoort niet in dit topic.
Als je vooruitloopt met de seizoenen die NL3 uitzendt dan moet het in spoilertags jaquote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Als je vooruitloopt met de seizoenen die NL3 uitzendt dan moet het in spoilertags ja
Heel interessant en erg veel humorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef NehcslowZ het volgende:
Was die aflevering van woensdag nog btje interessant? Ik heb het gemist.
zijn weinig afleveringen die niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef NehcslowZ het volgende:
Was die aflevering van woensdag nog btje interessant? Ik heb het gemist.
1 ding heriner ik me nog wel als tony's ma doodgaat en ze naar de begrafenis ondernemer gaan zegt die kerel zo van i will do everything that is in my power direct uit de godfater samen met die lift die naarbeneden gaat.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 15:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
1 ding heriner ik me nog wel als tony's ma doodgaat en ze naar de begrafenis ondernemer gaan zegt die kerel zo van i will do everything that is in my power direct uit de godfater samen met die lift die naarbeneden gaat.
Verdikkeme, ik kan me dit allemaal niet meer herinneren .. wordt tijd voor een rewatch van Seizoen 1 - 5quote:Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef fratsman het volgende:
[..]En als ze met de lift naar beneden gaan, staat die begrafenisondernemer precies hetzelfde als Bonasera in GF deel 1.
En dat stukje van "I will do everything thats in my power..." en dat Tony dan zegt dat ie niet te leuk moet doen!![]()
Begin nu toch weer te twijfelen,quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef fratsman het volgende:
Welke is dit dan?
Je bedoelt die verwarrende ep van seizoen 5, geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Begin nu toch weer te twijfelen,
dacht het die ene was waarin de gehele aflevering een droom is ofzoiets ..
Majah, laat maar gewoon lekker kijken![]()
leuk? deze vond ik echt niks aanquote:Op donderdag 8 december 2005 17:47 schreef wlsandman het volgende:
Leuke aflevering!
Nog best lekker wijf dat AJ mee naar huis nam![]()
Sopranos draait meer om psychologie dan om actiequote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
leuk? deze vond ik echt niks aan
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je bedoelt die verwarrende ep van seizoen 5, geloof ik.
quote:Shooting suspect was once a rising star
Bronx shooting (Newsday/ David Greene)
Dec 10, 2005
By LARRY McSHANE
Associated Press Writer
December 10, 2005
NEW YORK -- Just a dozen years ago, Lillo Brancato Jr. was going to be a star.
The unknown actor earned critical acclaim opposite his idol, Robert De Niro, in the 1993 movie "A Bronx Tale." He played the Oscar winner's son in the story of a teen torn between two role models _ a local mobster and his dad _ in a heavily Italian Bronx neighborhood.
From there, Brancato went on to appear in more than a dozen films, including "Renaissance Man," "Crimson Tide," "Enemy of the State" and "The Adventures of Pluto Nash." Brancato later enjoyed a recurring role on "The Sopranos," eventually getting executed by fictional mob boss Tony Soprano in one of the series' more memorable departures.
But on Saturday, the actor was far from the bright lights and red carpets of Hollywood fame. Instead, police said, he was breaking into the basement of a vacant Bronx house when a gunfight erupted and an off-duty city police officer was killed.
Brancato was just 16 when De Niro launched a search for non-professionals to appear in his 1993 directorial debut, the film version of Chazz Palminteri's play "A Bronx Tale." Brancato was discovered by a casting director strolling along the sands at Jones Beach; he came out of the water and wowed him with impressions of De Niro and Joe Pesci.
In a New York Times profile, he was described as "friendly, earnest, sweet-tempered, a fast talker, a salesman, the kind of goofy tough guy who once upon a time used to hang out on a city street corner." Brancato, 29, was raised in the Yonkers by adoptive parents, and he still resided in the city just north of the Bronx.
Brancato, born in Bogota, Colombia, was adopted when he was 4 months old. "I consider myself Italian," he once said. "I was raised to eat pasta."
In 1999-2000, he appeared in a half-dozen episodes of "The Sopranos" as a dim-witted aspiring mobster. In one episode, his character worked a high-stakes card game where the players included Frank Sinatra Jr.
Brancato also starred in the short-live TV mob show "Falcone," and guest-starred in a 2002 episode of "NYPD Blue."
His most recent appearance in the headlines came in June, when Brancato was arrested by Yonkers police after they discovered four glassine bags of heroin during a routine traffic stop.
Praten we nu tig aantal afleveringen verder op het huidige seizoen dat nu uitgezonden wordt?quote:Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef planethugo het volgende:
Beter bekend als 'the Bevilaqua kid'
Weet niet hoe je het schrijft maar zo spreek je het iig uit
Werd doodgeschoten in een schuurtje in een park door tony en pussy als wraak voor de aanslag op christopher
DIt is alweer een tijdje terug. Wees gerust. Hoewel.... Nu begin ik wel te twijfelen.quote:Op zondag 11 december 2005 18:21 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Praten we nu tig aantal afleveringen verder op het huidige seizoen dat nu uitgezonden wordt?
Ik kan me alleen Jackie Jr herinnerenquote:Op zondag 11 december 2005 18:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
DIt is alweer een tijdje terug. Wees gerust. Hoewel.... Nu begin ik wel te twijfelen.
dat met jackie jr was een seizoen erna, vond dat destijds niet echt sterk om wéér een paar jonge losers die zich door een domme actie zichzelf proberen omhoog te werken in het verhaal te stoppen. En het liep nog hetzelfde met ze af ookquote:Op zondag 11 december 2005 19:23 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik kan me alleen Jackie Jr herinneren
Inderdaad. Hier nog twee artikelen:quote:Op maandag 12 december 2005 08:32 schreef fratsman het volgende:
Hahaha! Dat was een van die kneuzen die een wit voetje bij Tony wilden halen. Toen dat niet lukte gingen ze het maar bij Richie Aprile proberen.
quote:US TV actor faces murder charges
An actor who appeared as an aspiring gangster in US TV series The Sopranos faces murder charges after a policeman was shot dead during a burglary.
Prosecutors say Lillo Brancato Jr, who played Matt Bevilacqua in the show's second series, will be charged following the raid in New York.
Mr Brancato Jr, 29, and Steven Armento, 48, also face burglary and weapons possession charges.
Both were taken to hospital after being shot by the officer during the raid.
The two men were said to be in a critical condition after being treated for gunshot wounds.
Acting break
Officer Daniel Enchautegui was off-duty when he disturbed a burglary in a property near his home on 10 December.
Police said the officer was shot in the chest but managed to shoot both suspects several times.
Colombian-born Mr Brancato got his acting break as a 16-year-old in the Robert De Niro-directed film A Bronx Tale in 1993.
He also appeared in films including Crimson Tide and Enemy of the State.
His character in The Sopranos, Matthew Bevilacqua, appeared in six episodes before he was killed by mob boss Tony Soprano.
quote:Actor accused in NYPD slay played opposite De Niro, Giuliani and in ``Sopranos''
December 12, 2005, 11:53 AM EST
NEW YORK (AP) _ An actor whose credits include a Robert De Niro movie and the "Sopranos" remained hospitalized Monday following a shooting in which an off-duty police officer was killed.
Lillo Brancato Jr., 29, and his alleged accomplice, Steven Armento, 48, both of Yonkers, were listed in fair condition at Jacobi Medical Center in the Bronx.
The suspects were injured early Saturday while allegedly breaking into a Bronx apartment to steal prescription drugs.
Officer Daniel Enchautegui, 28, who lived next door, tried to intercept the burglary. Although wounded in the chest, he fired eight shots, hitting Armento six times and Brancato twice, police said.
The funeral will be Wednesday for Enchautegui, who worked in the South Bronx. He was the second city police officer killed in less than two weeks. Officer Dillon Stewart was shot to death on Nov. 28 during a car chase in Brooklyn.
"I just feel for that family," Stewart's wife, Leslyn, told the Post.
Enchautegui's sister, Yolanda Rosa, called the shooting their mother's "worst nightmare."
She told the Daily News that Maria Enchautegui never wanted her son to become a policeman. "I'm the only one left," said Rosa, 41, whose sister, Yvette, died of cancer in 1996.
Brancato got his acting break as a 16-year-old in the De Niro-directed film "A Bronx Tale" in 1993. De Niro issued a statement calling the shooting "deeply disturbing news, a tragedy beyond comprehension."
Brancato played mob wannabe Matt Bevilacqua in a half-dozen episodes of the 1999-2000 season of "The Sopranos." He also appeared in a dozen other films, including "Crimson Tide" and "Enemy of the State."
In 2001, Brancato played former U.S. Senate candidate Rick Lazio opposite former Mayor Rudolph Giuliani in the "Inner Circle," a political spoof presented by the New York media and City Hall, the News reported Monday.
"At the time, obviously we had no idea he would be accused of such a horrendous crime," Giuliani spokeswoman Sunny Mindel said. "The city has lost a fine officer."
The Bronx district attorney planned to charge Armento with first- and second-degree murder and Brancato with second-degree murder, said spokesman Steven Reed said. Their arraignment was not immediately scheduled.
Armento is believed to have fired the fatal shot, authorities said.
Neighbors said that Brancato often fought with his on-and-off girlfriend, one of Armento's daughters.
Armento's ex-wife, Donna Nelson, said that Brancato wooed premed student Stefanie Armento by boasting of his movie role.
"He would tell her, 'I was in "A Bronx Tale,"' Nelson told the News. "I can show you what life is like."
Stefanie Armento broke off with Brancato after six months because of his alleged drug use, Nelson said. Her daughter changed her cell phone number three times because of his persistence, she said.
Brancato had been arrested in June for heroin possession and again just two days before the Bronx shooting, after one of Armento's daughters called in a harassment complaint, Yonkers police said. He was charged with disorderly conduct.
Brancato's mother, Domenica, told the News the he is a "wonderful, generous and gentle son. He's a good boy."
Wel als je gaat wachten op de VARA.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 16:06 schreef dvdfreak het volgende:
Namen van de afl zijn bekend en uitzendingsdatum!!!:
"Members Only" Episode: #6.1 - 12 March 2006
"Join the Club" Episode: #6.2 - 19 March 2006
"Mr. and Mrs. Sacramoni Request" Episode: #6.5 - 9 April 2006
"Live Free or Die" Episode: #6.6 - 16 April 2006
"Luxury Lounge" Episode: #6.7 - 23 April 2006
Episode: #6.8 - 30 April 2006
"The Ride" Episode: #6.9
Sopranos![]()
Och, ze gaan daarna gauw beginnen met Carnivale, een van de sfeervolste series die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wel als je gaat wachten op de VARA.
Carnivale vond ik ook heel tof. Ik heb het een paar afleveringen gevolgd, maar ben op een gegeven moment overgestapt op Taken en heb ze daarna gedownd. Na het eerste seizoen die afliep met een vette cliffhanger kon ik niet stoppen met en heb meteen ook de tweede seizoen binnengehaald.quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Och, ze gaan daarna gauw beginnen met Carnivale, een van de sfeervolste series die ik ooit heb gezien.
iig een goede sopranos vervanger![]()
In plaats van Carnivale kunnen ze beter de 5de seizoen van The Sopranos uitzenden.quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Och, ze gaan daarna gauw beginnen met Carnivale, een van de sfeervolste series die ik ooit heb gezien.
iig een goede sopranos vervanger![]()
Jat ze je geld?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef fratsman het volgende:
Carmella doet me iets teveel aan een tante van me denken...
Kleine uitleg.quote:
Old Man Bacala!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier nog wat mooie foto's:
[afbeelding]
In Rocky 6 keert ie ook weer terugquote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
Old Man Bacala!Hij was geweldig!
Overigens dezelfde acteur die ook de verzorger van Rocky speelde.
De broer van Adrian, zijn zwager dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef fratsman het volgende:
de verzorger van Rocky
Bobby als jager en Santa Clausquote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Bobby als jager en Santa Claus![]()
![]()
Dat was een briljante aflevering.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
ind eerst downloaden en dan alsnog op dvd zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef Steeven het volgende:
Nou, ik weet wel dat ik als een gek die nieuwe episodes ga downloaden als ze zijn uitgezonden. Het duurt toch nog 28 jaar voor er uberhaupt een DVD box uitkomt hier (die ik toch wel ga kopen, anders is mijn verzameling incompleet).
Seizoen 4 is helaas afgelopen op televisie. Voor de mensen die de seizoenen niet op DVD hebben zal het dus een tijdje wachten worden op het vijfde seizoen.quote:
en daar is maar 1 ding aan te doen: alle seizoenen op dvd kopenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 4 is helaas afgelopen op televisie. Voor de mensen die de seizoenen niet op DVD hebben zal het dus een tijdje wachten worden op het vijfde seizoen.
Juistemquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daar is maar 1 ding aan te doen: alle seizoenen op dvd kopen![]()
wtf pakt telefoon gids voor gekken kliniek je sopranos dvd's van de hand doen is die kerel wel goed bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef fratsman het volgende:
In V&A zit er eentje die al z'n boxen, ja je leest het goed, AL z'n boxen van de hand doet.
Ik heb al gezegd dat TS gek geworden was, maar ja...
roflquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef fratsman het volgende:
Sopranos boxen verkopen is zowiezo heiligschennis.
Ooooowww!!!! zou Tony zeggen.
Ik merk zelf ook dat ik het steeds meer doe...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Steeven het volgende:
[..]
rofl. Zo doe ik ook al altijd tegen andere mensen, en mensen die het herkennen doen dan ook mee
.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef fratsman het volgende:
Sopranos boxen verkopen is zowiezo heiligschennis.
Ooooowww!!!! zou Tony zeggen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik het steeds meer doe...Gelukkig zijn er weinig mensen (op m'n broertje na) die het herkennen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dragen jullie ook zo'n trainingspak?
![]()
Ik zeg wel eens 'hoooooo' als iemand een rare opmerking maaktquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik betrapte mezelf sinds ik sopranos keek op het stopwoordje: ach, fuck it
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:26 schreef planethugo het volgende:
hoezo tv heeft geen invloed op het gedrag van mensen
hij? hij?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:20 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe herken je een Soprano's fan:
1:Hij loopt in een trainingspak
2:Eet heel de dag zitti
3:Heeft wings like Paulie
4:Zit heel vaak The godfather na te doen
5:
6:
7:
.........................
9. altijd strakke truitjes dragen met je tieten buiten boord, af en toe klappen ontvangen en niet zeiken of vragen over wat je hubbie doet.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
9. altijd strakke truitjes dragen met je tieten buiten boord, af en toe klappen ontvangen en niet zeiken of vragen over wat je hubbie doet..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef dvdfreak het volgende:
Ook seizoen 5 bij de VARA
De VARA heeft ook seizoen 5 van The Sopranos aangekocht. Wanneer de omroep dit seizoen uitzendt, is nog niet bekend. Het zal in ieder geval niet voor maart 2006 zijn. Wanneer meer bekend is, zal dat hier natuurlijk meteen worden gemeld.
![]()
dat is goed van de VARA
[afbeelding]
pas wel op dat je de goede versies koopt en niet de full screen hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef nbhardstyle het volgende:
heb nu seizoen 1 tm 3 gekeken. zsm beginnen aan 4. wat een topserie.
gelukkig hoef ik ook niet op de vara te wachten van heb seizoen 5 ook al in mijn bezit.
www.cd-wow.com inclusief thuisbezorgen en ned subs 32 euro
Ik wou dat ze die seizoenen eens herhaalde.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb de afgelopen weken weer seizoen 1 tm 4 gekeken, vandaag ga ik seizoen 5 halen![]()
Wat een prachtige serie dit toch...
kopen op dvd man het plezier betaald het dubbel en dwars uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik wou dat ze die seizoenen eens herhaalde.
+quote:Op maandag 19 december 2005 16:06 schreef dvdfreak het volgende:
Namen van de afl zijn bekend en uitzendingsdatum!!!:
"Members Only" Episode: #6.1 - 12 March 2006
"Join the Club" Episode: #6.2 - 19 March 2006
"Mr. and Mrs. Sacramoni Request" Episode: #6.5 - 9 April 2006
"Live Free or Die" Episode: #6.6 - 16 April 2006
"Luxury Lounge" Episode: #6.7 - 23 April 2006
Episode: #6.8 - 30 April 2006
"The Ride" Episode: #6.9
Sopranos![]()
Op www.hbo.com zie je trailer van seizoen 6 en ik dacht dat ik daar AJ met oorbel zagquote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we meteen uit opmaken waarom AJ er zo anders uit is gaan zien ..
Kan echt niet wachten
Hij heeft inderdaad een dikke bling in in die trailer. Ik hoop zo dat hij z'n pa enigszins achterna gaatquote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Op www.hbo.com zie je trailer van seizoen 6 en ik dacht dat ik daar AJ met oorbel zag
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een dikke bling in in die trailer. Ik hoop zo dat hij z'n pa enigszins achterna gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen ze het bos weer inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef koston het volgende:
Edit: Zou dat trouwens betekenen dat de Rus/Tsjechoslowaat terugkomt?
seizoen 1 is deze foto van.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:16 schreef Posdnous het volgende:wat is Tony mager op die laatste foto.
Gokje dat ie in het begin van seizoen 6 weer met z´n gare kop de krant gaat oprapen voor z´n huisquote:
Dat dacht ik ook al omdat mijn held Big Pussy er nog bij staat.quote:
Dat hoop ik dus ook. Anthony Junior die z'n pa dwars gaat zitten in zijn andere "familie"quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij heeft inderdaad een dikke bling in in die trailer. Ik hoop zo dat hij z'n pa enigszins achterna gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Mwoa, mij niet "Sopranos-achtig" genoeg. Ik denk bij een Sopranos badjas aan zo'n zwarte met goude randjesquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Mwoa, mij niet "Sopranos-achtig" genoeg. Ik denk bij een Sopranos badjas aan zo'n zwarte met goude randjes
Openhangend en dan zo'n wit hempje eronder, dat is pas Tony Soprano-stijlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n witte aan als hij 's morgens de krant gaat halen?
Seizoen 4 is afgelopen ze gaan dit jaar denk ik seizoen 5 uitzenden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef augurkenkoning het volgende:
Welk seizoen kijken we nu eigenlijk op tv?
Helemaal waar maar toch vind ik het niet passen bij het stereotype "maffia vent". Paulie Walnuts had in seizoen 1 ook een witte badjas aan. Maar het is een bepaald beeld dat ik hebquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Hij heeft toch zo'n witte aan als hij 's morgens de krant gaat halen?
Hoeveel kost ie en waar kun je em kopen!quote:
Ja, ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef dvdfreak het volgende:
je kan tegenwoordig op internet t-shirts ontwerpen en laten afdrukken en ik wil zo'n Bada bing tshirt ontwerpen en laten afdrukken.Ik weet niet of er meer mensen zijn die interesse hebben
Maar die kun je niet naar NL laten vliegen zeker?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef Posdnous het volgende:
Die badjas is gewoon op de HBO-Sopranos site te vinden, net als koffiebekers enzo. maar niet echt hele toffe dingen.
zou me verbazen als t seizoen anders begintquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
Gokje dat ie in het begin van seizoen 6 weer met z´n gare kop de krant gaat oprapen voor z´n huis![]()
elk seizoen begon zo behalve 5 omdat tony toen niet meer thuis woondequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zou me verbazen als t seizoen anders begint
Ondersteund door de muziek; ''P.I.L. - World Destruction'' is dat inderdaad een geweldig shotquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zou me verbazen als t seizoen anders begint
ja daarom, dus ik denk (en hoopquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
elk seizoen begon zo behalve 5 omdat tony toen niet meer thuis woonde
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ondersteund door de muziek; ''P.I.L. - World Destruction'' is dat inderdaad een geweldig shot
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef wlsandman het volgende:
The Sopranos leggen het bijltje erbij neer
![]()
seizoen zeven wou hbo hebben maar chase niet is gewoon een compromis dus feitelijk gewoon een mini seizoen er bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef HAL9000S het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 8 bonusafleveringen?
Ja precies, maar misschien was het niet officieel bevestigd ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef dvdfreak het volgende:
Nieuws was lang bekend dat er een 6de seizoen +bonus afl zou worden uitgezonden
Ik ben jaloersquote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb zojuist het eerste seizoen gekeken (jaja, ik ontdek het nu pas, maar heb wel gelijk het tweede seizoen besteld). Die moeder!
Wat een vreselijk mens echt...
maeryckequote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb zojuist het eerste seizoen gekeken (jaja, ik ontdek het nu pas, maar heb wel gelijk het tweede seizoen besteld). Die moeder!
Wat een vreselijk mens echt...
Ik heb 'm er in 3 dagen doorheen geramd ben ik bang...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef milagro het volgende:
[..]
maerycke![]()
heb je, net als ik, seizoen er binnen een week doorheengejaagd, terwijl het voornemen was om er een vakantie mee te 'vullen', iedere avond 1 of 2 afleveringen tops?
Inderdaad, je zult toch maar nog nooit van een Paulie Walnuts hebben gehoord/iets van hebben gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik wou dat ik ze nog nooit had gezien en voor het eerst kon kijken
.
*noteert 'Cracker'*quote:Op zondag 15 januari 2006 18:25 schreef milagro het volgende:
mag ik de Cracker Box aanraden, als je door al je Boxen heen bent
als ik weer wat ruimer zit, qua geld, ga ik seizoen 3,4,5 kopen van Sopranos
eerst wilde ik wachten op het eind vd serie, en dan alles in 1 keer aanschaffen (er komt vast wel een superbox) maar ja, dat duurt te lang , leef nu, milagro!
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
Ik ben nu seizoen 5 aan het downloaden..
Die is inderdaad ijzersterkquote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb wel 'The Wire' seizoen 1 besteld dit weekend, die schijnt ook erg sterk te zijn.
Seizoen 2 lag al bij de Mediamarkt hierquote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Die is inderdaad ijzersterkHeb gisteren seizoen 2 van The Wire besteld
Ze beginnen binnenkort met seizoen 4.
13x 55 minuten ongeveerquote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
Ik ben nu seizoen 5 aan het downloaden, maar hoeveel uur kijkplezier is dat eigenlijk ongeveer![]()
Waar dan? Ik wil een bada-bing t-shirt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Steeven het volgende:
Ik had er eentje gevonden, maar helaas hadden ze daar geen badjas... Ik heb nu een pet, 2 t-shirts, een trui en een boxershort besteld.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:34 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Waar dan? Ik wil een bada-bing t-shirt.
coolquote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Steeven het volgende:
Ik had er eentje gevonden, maar helaas hadden ze daar geen badjas... Ik heb nu een pet, 2 t-shirts, een trui en een boxershort besteld.
*geen credit card heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
*ook bestellen gaat*
http://store.hbo.com/product/index.jsp?productId=1894090&cp=.1885646
waar kun je die pakken kopen? ik weet ook dat ze veel fila dragen, maar waar is dat in NL verkrijgbaar ? Ik wil ook zon pakkie, leuk voor maffia feestjequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Ik heb laatst zo'n Fila trainingspak gekocht en werk nog altijd aan de beweging met de duim van Paulie ..
![]()
Leuk, maar is helaas wit en dus na 1 keer dragen vies.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
*ook bestellen gaat*
http://store.hbo.com/product/index.jsp?productId=1894090&cp=.1885646
Er lopen nu ook al 2 aparte topicsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef dvdfreak het volgende:
Komt er een aparte topic voor laatste seizoen?
Ja? Waar dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Er lopen nu ook al 2 aparte topics
Dit is toch het Nederlandse afleveringen. Er is ook ergens een USA topic.
Seizoen 5 is toch nog niet op TV geweest in Nederland.
Hier: Sopranos Season 5 & 6 (spoilers)quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef Slayage het volgende:
Ja? Waar dan?
coolquote:Op maandag 23 januari 2006 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Heb een aantal recepten uit het boek gemaakt en het heeft aardig gesmaakt
Bij www.nl.bol.com prijs maar 18.99 euriequote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef fratsman het volgende:
Is dat boek hier in nederland te krijgen? Misschien wat voor m'n moeder, die maakt graag italiaans.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Bij www.nl.bol.com prijs maar 18.99 eurie
En heb je ook een bron?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
Seizoen 5 komende zomer op tv
De precieze startdatum is nog niet bekend, maar in ieder geval kunnen we komende zomer genieten van seizoen 5 bij de Vara. Wanneer de precieze data bekend zijn, lees je dat hier natuurlijk meteen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:32 schreef fratsman het volgende:
Ah, oke dan.
Goeie site overigens. alleen het forum is wat slap.
Hmmm, ik ben dus toch niet de enige die altijd honger krijgt bij het kijken van de Sopranosquote:
Zie ook http://forum.fok.nl/topic/518866/6/25quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:07 schreef Posdnous het volgende:
http://media.putfile.com/Sopranos-Season-6-Trailer
.
.
.
.
.
ooh shitquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:07 schreef Posdnous het volgende:
http://media.putfile.com/Sopranos-Season-6-Trailer
.
.
.
.