Sopranos op zn bestquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Mijn God, wat een aflevering, ik werd er doodnerveus van
quote:
Had je net zo goed wel kunnen kijken, want je zag niks gebeuren. Je zag alleen zijn hand een hakbeweging maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige, huiveringwekkende aflevering was dit! Oei, toen Christopher het lijk in stukken begon te hakken kon ik echt even niet meer kijken!!
volgens mij wel hij had het geld nodig voor zijn zoontje die in het ziekenhuis lag.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:07 schreef m021 het volgende:
Geweldige aflevering. Nu weet ik weer waarom ik deze serie volg.
Alleen nu ben ik nu wel nieuwsgierig of die brand nou opzet was. Ralphie had het wel over "I didn't do it", stel dat dat waar is...![]()
^
^
omdat er geen 'nadenk' emoticon is.
Ik denk ook dat ie et heeft gedaan. Hij kwam iedere keer met argumenten, dat het een goed ding is dat het paard dood is en geen enkele keer zei hij iets over de arme beest, behalve dat hij het erg vond voor Tony.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
volgens mij wel hij had het geld nodig voor zijn zoontje die in het ziekenhuis lag.
Tjah, had Tony het niet gedaan, dan was het vast Paulie wel geweest die iets aan de situatie had veranderd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is wel 'grappig' hoeveel Tony om het leven van het paard geeft maar niet bang is daarvoor een captain op te offeren ...![]()
Nah, Paulie is te bang voor Tony's repressailes als hij Ralphie om zeep had geholpen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Tjah, had Tony het niet gedaan, dan was het vast Paulie wel geweest die iets aan de situatie had veranderd.
Klopt, het is wel zeker dat hij het gedaan heeft. Kijk de aflevering nog maar eens dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie et heeft gedaan. Hij kwam iedere keer met argumenten, dat het een goed ding is dat het paard dood is en geen enkele keer zei hij iets over de arme beest, behalve dat hij het erg vond voor Tony.
Tony wilde hem al eerder laten verdwijnen, maar hij kon het niet, omdat hij veel te waardevol was voor de zaken. Tony kennende met zijn zwak voor dieren, is het eigenlijk geen verassing.
Ik vond het wel mooi, dat Tony in de laatste scene nog naar de foto keek van de vriendin van Ralph, die hij had vermoord. Toen wilde Tony hem eigenlijk opruimen, maar uiteindelijk heeft ie toch gedaan wat ie zo graag wilde doen.
volgens mij was het ook meer een woede uitbarsting van tony toch? Heb het vorige week niet gezien, wel tijdje terug op dvdquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is wel 'grappig' hoeveel Tony om het leven van het paard geeft maar niet bang is daarvoor een captain op te offeren ...![]()
Hij viel van het aanrecht toen hij mieren aan het bestrijden was. Hij had sokken aan, dus het was glad..quote:
Die grap was hilarisch viel bijna om van het lachenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij viel van het aanrecht toen hij mieren aan het bestrijden was. Hij had sokken aan, dus het was glad..
- Hij heeft een schedelfractuur![]()
Hij had er niets tegen hij vond het een ee r om thuis de schilderij te laten hangen en wat er verder gebeurt met dat schilderij zie je in seizoen 5.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef wlsandman het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer carmela en furio het gaan doen en hoe toni erop zou reageren![]()
Maar ik snapte niet waaorm paulie iets tegen dat schilderij had?![]()
ja idd, hij wilde niet dat het verbrand zou worden, maar waarom wilde hij tony er niet meer op hebben?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hijhad er niets tegen hij vond het een err om thuis de schilderij te laten hangen en wat er verder gebeurt met dat schilderij zie je in seizoen 5.
Briljant jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij viel van het aanrecht toen hij mieren aan het bestrijden was. Hij had sokken aan, dus het was glad..
- Hij heeft een schedelfractuur![]()
Ik vind van niet. Climaxen dienen opgebouwd te wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:45 schreef Slayage het volgende:
Ik vond seizoen 4 de zwakste van de 5, maar deze aflevering vond ik wel een van de beste van het seizoen. Zeker kijken vanavond.
Dat einde is briljant. De generaal met het paard, maar nog met de ogen van Tony. Hoezo beeldspraakquote:
ja door ralphquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
Al een poosje niet gekeken maar die brand was toch ook gewoon aangestoken
dat is echt coolquote:
Nee, Ralph heeft het nooit bekend. Hij heeft wel gezegd dat het handig is dat het paard nu dood is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
Al een poosje niet gekeken maar die brand was toch ook gewoon aangestoken
Dat ie Ralph heeft gewhacked? No way.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:27 schreef Vassili_Z het volgende:
Nog een reden meer voor Tony om last van zijn geweten te krijgen.
Ik vind het ook terecht. Maar iemand vermoorden gaat toch altijd op iemands geweten spelen. Helemaal als diegene een zoontje heeft die in coma ligt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat ie Ralph heeft gewhacked? No way.
Wat was dat een kwal zeg. Die vriendin van em omgelegd, omdat ze em beledigde. Jackie Junior omgelegd, omdat hij niet wilde dat ie zijn verhaal zou doen bij Tony (dat denk ik ten minste) en dan nu die paard in de fik om het geld te krijgen en om Tony te naaien (dat denk ik).
Vind het niet meer dan verdient.
jackie wacken moest die impliciet van tony doen, zo van your a captain now you know what to do. met zo'n grijns op zijn gezicht van dood hem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat ie Ralph heeft gewhacked? No way.
Wat was dat een kwal zeg. Die vriendin van em omgelegd, omdat ze em beledigde. Jackie Junior omgelegd, omdat hij niet wilde dat ie zijn verhaal zou doen bij Tony (dat denk ik ten minste) en dan nu die paard in de fik om het geld te krijgen en om Tony te naaien (dat denk ik).
Vind het niet meer dan verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Vincent Pastore of 'Sopranos' pleads Guilty
Vincent Pastore, who played gangster Salvatore "Big Pussy" Bonpensiero on "The Sopranos," was given a conditional discharge Monday after pleading guilty to a misdemeanor count of attempted assault following an altercation with a girlfriend.
As part of the plea deal, Pastore will perform 70 hours of community service, attend six months of weekly anger management therapy and pay a $190 fine. If convicted at trial, he could have been sentenced to as much as a year in jail.
Pastore, 59, was originally charged with two counts of assault, attempted assault and harassment for allegedly attacking Lisa Regina, 44, during an altercation in Little Italy last April.
Prosecutors said he punched her in the back of the head, grabbed her hair, and forced her head down on a car's gear shift during an argument. During his allocution before Manhattan Criminal Court Judge Ellen Coin, Pastore admitted striking Regina.
"Yes, I did," the actor told the judge. He declined further comment.
Coin also warned Pastore that an order of protection against him contacting Regina has been filed. She said any violation could land the actor in prison for four years.
The actor, who said he served in the U.S. Navy from 1964-67, said he intended to serve his community service at the Kingsbridge Veterans Administration Hospital in the Bronx. He said he intended to help serve food this Thanksgiving and Christmas, and help with other projects benefiting veterans.
On the subject of anger management, Pastore's attorney Dominic Barbara said his client has been receiving therapy for 10 months.
Pastore's "Sopranos" character was killed early in the series as payback for snitching on the mob.
Johnny Sackquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie is de betere boss/
Je hebt gestemd op: Johhny Sack
Ik kreeg niet echt de indruk, dat hij zei maak em af.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
jackie wacken moest die impliciet van tony doen, zo van your a captain now you know what to do. met zo'n grijns op zijn gezicht van dood hem.
volgens mij deed die het om ralph te iriteren melfi adviseerde hem om the art of war door die chinees te lezen, toen kwam die op allerlij manieren om hem te irriteren bij dat tony een drankje weigert nadat ralph capo is geworden en zo nog meer van die kleine dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt de indruk, dat hij zei maak em af.
Ik had meer het gevoel, dat hij zich er niet zo een op een mee wilde bemoeien, omdat het zo een gevoelige zaak was. Hij bewoordde het op zo een manier waardoor hij de mogelijk zware beslissing van zich afschoof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft ie echt last van grootheidswaan gekregen.
Zou kunnen inderdaad, maar kan me het niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:33 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
volgens mij deed die het om ralph te iriteren melfi adviseerde hem om the art of war door die chinees te lezen, toen kwam die op allerlij manieren om hem te irriteren bij dat tony een drankje weigert nadat ralph capo is geworden en zo nog meer van die kleine dingen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, maar kan me het niet meer voor de geest halen.
[ Bericht 8% gewijzigd door CrookedEye op 03-12-2005 14:51:14 (zie de spoiler zelf niet) ]"Veni, vidi, vici."
Ja dat kan ik nog herinneren. Echt Paulie weer net als bij die "Tjsechoslowakians"quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:30 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
wordt in seizoen 5 ook nog naar verwezen dan zegt paulie die schrijver de helepoos verkeerd in de bing en dan gaat silvio hem uitlachen
die grappen die die maakt in seizoen drie als ze dat geld bij die rus op gaan halenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nog herinneren. Echt Paulie weer net als bij die "Tjsechoslowakians"![]()
We hebben het over oude eps hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef m021 het volgende:
Het spoilertopic is er pd niet voor niks, ga niet hier lopen spoileren aub.
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruikenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben het over oude eps hoor.
zet dan dit hele topic maar hiddenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruiken
dit is toch het nederlandse topic we zijn nu bij seizoen 4 van die poll kan ik het nog wel snappen, maar van seizoen 3 niet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruiken
meadow is dun chris is grijs en aj ik weet het nog niet, hij lijkt wel een beetje op die flashbacks die tony afentoe heeft over zijn jeugdquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef fratsman het volgende:
Er mag wel weer eens wat info over seizoen 6 komen!
Nog een keertje dan maar...
[afbeelding]A.J!!!
WTF, die kapselquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
meadow is dun chris is grijs en aj ik weet het nog niet, hij lijkt wel een beetje op die flashbacks die tony afentoe heeft over zijn jeugd
Meadow ook welquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Jor_Dii het volgende:
AJ mag van mij wel wat meer aanwezig zijn in de seizoen 6 ..
Jamie Lynn DiScalaquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef fratsman het volgende:
Er mag wel weer eens wat info over seizoen 6 komen!
Nog een keertje dan maar...
[afbeelding]A.J!!!
zij mag wel aan mij cazo likkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Jamie Lynn DiScala![]()
![]()
Zou wel een keer wat zitti met haar willen eten.
Oh ja? Ik lees anders behoorlijk vaak over 'in seizoen 5 blabla', al dan niet in spoilertags.quote:
Niks nieuws toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik lees anders behoorlijk vaak over 'in seizoen 5 blabla', al dan niet in spoilertags.
Het kan me niet schelen of je het in spoilertags doet of niet, het is een spoiler en hoort niet in dit topic.
Als je vooruitloopt met de seizoenen die NL3 uitzendt dan moet het in spoilertags jaquote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Als je vooruitloopt met de seizoenen die NL3 uitzendt dan moet het in spoilertags ja
Heel interessant en erg veel humorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef NehcslowZ het volgende:
Was die aflevering van woensdag nog btje interessant? Ik heb het gemist.
zijn weinig afleveringen die niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef NehcslowZ het volgende:
Was die aflevering van woensdag nog btje interessant? Ik heb het gemist.
1 ding heriner ik me nog wel als tony's ma doodgaat en ze naar de begrafenis ondernemer gaan zegt die kerel zo van i will do everything that is in my power direct uit de godfater samen met die lift die naarbeneden gaat.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 15:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
1 ding heriner ik me nog wel als tony's ma doodgaat en ze naar de begrafenis ondernemer gaan zegt die kerel zo van i will do everything that is in my power direct uit de godfater samen met die lift die naarbeneden gaat.
Verdikkeme, ik kan me dit allemaal niet meer herinneren .. wordt tijd voor een rewatch van Seizoen 1 - 5quote:Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef fratsman het volgende:
[..]En als ze met de lift naar beneden gaan, staat die begrafenisondernemer precies hetzelfde als Bonasera in GF deel 1.
En dat stukje van "I will do everything thats in my power..." en dat Tony dan zegt dat ie niet te leuk moet doen!![]()
Begin nu toch weer te twijfelen,quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef fratsman het volgende:
Welke is dit dan?
Je bedoelt die verwarrende ep van seizoen 5, geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Begin nu toch weer te twijfelen,
dacht het die ene was waarin de gehele aflevering een droom is ofzoiets ..
Majah, laat maar gewoon lekker kijken![]()
leuk? deze vond ik echt niks aanquote:Op donderdag 8 december 2005 17:47 schreef wlsandman het volgende:
Leuke aflevering!
Nog best lekker wijf dat AJ mee naar huis nam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |