Wat denk jezelf.Zondag heel de dag opblijven en dan gelijk dl .Trainingspak, overhemd en een fles whiskey staat klaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe zijn jullie van plan seizoen 6 te gaan volgen btw?
Shizzle?HBOquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef HAL9000S het volgende:
HahahaOke andere vraag dan... waar de hell gaat die shizzle uitgezonden worden?
Meadowquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef =HellFire= het volgende:
Wie's die in de rooie jurk?
Ja ik ben Sopranos noob.
Ik wacht op de DVD-release...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
Downloaden zal een minuut of 3 duren hieroquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
same herequote:
Ik download hem ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Downloaden zal een minuut of 3 duren hiero
en dan zeker ook 80 euro betalen no wayquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ik download hem ook.
Nog een jaar wachten op de DVD gaat me echt niet lukken![]()
Je moet er wat voor over hebben om de reeks compleet in je kast te hebben...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en dan zeker ook 80 euro betalen no way
Dat heb ik ook wel. In mijn geval was het geduld tot de prijs wat zaktquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om de reeks compleet in je kast te hebben...![]()
Seizoen 5 had ik op de releasedag voor 59,95. Zal vast wel weer ergens een actie zijn bij de release van seizoen 6.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Dos37 het volgende:
en dan zeker ook 80 euro betalen no way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn eetust wel zo een beetje..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef Cheiron het volgende:
getsiederrie, zit ik gisteren Sopranos te kijken, aflevering 3 van seizoen 4, Janice enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn eetust wel zo een beetje..![]()
hahaha!!!
Ik keek ineens heeeeel anders tegen Ralphie aan, geloof me.![]()
![]()
net zoals je in seizoen 5 opeens heel anders tegenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
hahaha!!!
Ik keek ineens heeeeel anders tegen Ralphie aan, geloof me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aankijkt![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
net zoals je in seizoen 5 opeens heel anders tegenMijn reactie bij die scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aankijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook een echt WTF?!?! moment...
er is niemand die je tegenhoudtquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:54 schreef The_Verve het volgende:
Eigenlijk zouden seizoen 5 en 6 aparte 'spoilertopics' hebben vind. Eén voor de NL tv-kijkers, één voor de VS tv-kijkers en één voor de DVD-kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |