SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef fratsman het volgende:
En ook den deze is overstag gegaan...Je zult er geen spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet eerst seizoen 5 nog. In iets meer dan een maand zijn mn vriendin en ik door seizoen 1-4 gegaan, soms wel 4 afleveringen op een avond
En ga nu afl 2 kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef fratsman het volgende:
Aflevering 1 van seizoen 6 is VET!!!!
Meer woorden ga ik er in dit topic niet over vuil maken...
Ik zie er vanaf om die film te kijken, aangezien James Gandolfini nu al bij mij het zgn. "Al Bundy"-syndroom heeft. m.a.w. ik kan die man maar zien in één rol.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Dada het volgende:
Effe een link naar een James Gandolfini gerelateerd topic:
Romance & Cigarettes - James Gandolfini en Susan Sarandon
In Get Shorty heeft ie een baard. Staat em best goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef fratsman het volgende:
"Moet je zien! moet je zien! Tony heeft een snor!!! Bwahahahaha!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kwam dit ergens tegen ...![]()
http://img234.imageshack.us/my.php?image=tony2bv4gh.jpg
quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kwam dit ergens tegen ...![]()
http://img234.imageshack.us/my.php?image=tony2bv4gh.jpg
Je moet hem eens zien in True Romance. Dude! Daar ziet -ie er echt ui als een zwerver en zijn acteerwerk is ook benedenmaats.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
In Get Shorty heeft ie een baard. Staat em best goed.
Daar speelt ie inderdaad die hitman. Stoere rolletje.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Je moet hem eens zien in True Romance. Dude! Daar ziet -ie er echt ui als een zwerver en zijn acteerwerk is ook benedenmaats.
James = Tony. Geen andere mogelijkheid. Geen andere rol. Niks.
Hoorde het gisteren van m`n broertje. Ben best benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:06 schreef HAL9000S het volgende:
Moeten we hier nou blij mee zijn?
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1007
Wel cool dat je de zoon van Pussy speelt, ben benieuwd
Hehe cool, jammer dat ik geen xbox hebquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:06 schreef HAL9000S het volgende:
Moeten we hier nou blij mee zijn?
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1007
Wel cool dat je de zoon van Pussy speelt, ben benieuwd
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef Gi1337 het volgende:
Hoe ongelofelijk veel geld verdient Tony wel niet?Hij is dus de "boss"... Er werken allemaal Captains onder hem die wekelijks payments moeten geven. Onder die Captains zitten weer soldaatjes die ook een x aantal % van hun inkomsten moeten afgeven. Hij krijgt ook zowat elke episode weer een woeste bonus als weer eens een maat is 'gewhacked' en de andere familie wil een ruzie sussen of iets dergelijks. Dan heb je nog de highstake pokerpotjes De constructiewerken die ze runnen... De inkomsten van de Bada Bing
Hij moet egt wel een paar miljoenen per jaar verdienen.
Ik wil ook bij de mafia
![]()
Januari dacht ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef Slayage het volgende:
In December weer verder toch?
Voorlopig uit mijn hoofd zetten in ieder geval dus.quote:
R1 versie eind van dit jaar en hopelijk ook snel r2quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:07 schreef Noax het volgende:
Maar het gaat mij om seizoen zes.....
Ik ga er toch wel een beetje vanuit dat dat seizoen volgend jaar toch wel ergens in de verkoop moet liggen.
Seizoen 6quote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef dvdfreak het volgende:
Seizoen 1-5 kost bij MM 34.99 een seizoen 6 kost bij FRS maar 39.99 euro das is praktisch gratis voor zo'n goede serie
Ik dacht alquote:
Gierige fuckersquote:Last Sopranos stars sign pay deal
Sopranos actors Tony Sirico and Steven Van Zandt have reached an agreement with American TV network HBO following a long-running salary dispute.
The actors - who play Paulie "Walnuts" Gualtieri and Silvio Dante respectively - are the final cast regulars to sign for the show's last eight episodes.
The dispute arose from HBO's decision to extend the programme's sixth season from 13 episodes to 20 last summer.
The final eight episodes have yet to be shot and will air in the US in January.
According to reports, Sirico and Van Zandt - a member of Bruce Springsteen's E-Street Band - demanded $200,000 (£109,000) for each remaining episode of the long-running series.
An HBO spokeswoman confirmed on Wednesday that an agreement was reached last week but did not reveal the terms of the deal.
Both Sirico and Van Zandt have been regulars on the mob-based show since it began in 1999.
It was reported last month that lead actor James Gandolfini personally intervened to ensure they reprised their roles for the show's last hurrah.
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/entertainment/5153596.stm
Published: 2006/07/06 11:54:47 GMT
© BBC MMVI
Big Pussyquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk nu Mickey Blue Eyes en ongeveer de hele Sopranos cast doet er in mee
Gaat ook echt een kutgame wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:28 schreef HAL9000S het volgende:
Wat screens van de sopranos game die eraan komt... ziet er behoorlijk pauper uit, de karakters lijken totaal niet IMHO.
http://www.gamespot.com/pages/image_viewer/frame_lead.php?pid=932890&img=2&sid=6149216&path=2006/124/reviews/932890_20060505_embed002.jpg&caption=Realistic%20down-and-dirty%20combat%20will%20be%20an%20important%20feature%20of%20the%20game.
Het is gewoon niet mogelijk een goede Sopranos game te maken die leuk te spelen is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
Omdat het sopranos is, had ik wel genoegen genomen met een redelijke game... als het verhaal ook goed was. Maar zoals het er nu uitziet laat ik de game lekker liggen
Ja dat is zeker zo... al had ik een GTA-achtig/free roaming iets in de Sopranos-setting wel leuk gevonden. Dat je laag begint, steeds meer macht krijgt, capo kunt worden en uiteindelijk samen met tony heel NY moet veroveren oid... de welkbekende formule. Beetje management erbij om cash binnen te krijgen dmv afpersing e.d. Als je dat verpakt in een kwalitiatief goed verhaal, net zo'n niveau als de normale uitzendingen met wat gezinshit-interludes oid...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En laat de Sopranos zoveel meer zijn dan het geweld.....
Tja graphics zeggen natuurlijk niet alles, maar ik heb er in iig geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo... al had ik een GTA-achtig/free roaming iets in de Sopranos-setting wel leuk gevonden. Dat je laag begint, steeds meer macht krijgt, capo kunt worden en uiteindelijk samen met tony heel NY moet veroveren oid... de welkbekende formule. Beetje management erbij om cash binnen te krijgen dmv afpersing e.d. Als je dat verpakt in een kwalitiatief goed verhaal, net zo'n niveau als de normale uitzendingen met wat gezinshit-interludes oid...
maar dit... ik bedoel, kijk die pic die Cristopher moet voorstellen![]()
Volgens mij speel je als de zoon van de zoon van pussy.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar ik zou het leuk vinden als ze je laten spelen met een wat minder belicht personage. Little Paulie ofzo![]()
Er staat trouwens een item over op de HBO site. Spel speelt zich af tussen seizoen 5 en 6, dus als je seizoen 5 nog niet gezien hebt kunnen er wel spoilers in zittenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Volgens mij speel je als de zoon van de zoon van pussy.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Seizoen 5 komt vanaf 10 september op nederland 3. Om - hou je vast - 01:00 uur
Herstel, het is s4 dat begint!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Wohh!The Sopranos in HDquote:
Seizoen 5 pas in decemberquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Kort nieuwsquote:Op maandag 26 juni 2006 21:06 schreef fratsman het volgende:
Is er eigenlijk al een datum wanneer S6 op dvd hier verschijnt?
nee dat was Luxury Lounge .Afl 1 van seizoen 6 heeft een Emmy gewonnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Posdnous het volgende:
Dat was die met Ben Kingsley toch?
Afl viel mee maar een Emmy betekent meer erkenning voor de Sopranosquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef Posdnous het volgende:
Oke, dat vond ik niet bepaald de beste aflevering maar goed.
5 november komt ie uit in de usa.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geen zin om dit hele topic door te spitten, maar wanneer komt nu het zesde seizoen op dvd uit in NL?
Jup, de Broese heeft hem in Utrecht...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef Jor_Dii het volgende:
iemand deze al tegengekomen in Nederland?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |