SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef fratsman het volgende:
En ook den deze is overstag gegaan...Je zult er geen spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet eerst seizoen 5 nog. In iets meer dan een maand zijn mn vriendin en ik door seizoen 1-4 gegaan, soms wel 4 afleveringen op een avond
En ga nu afl 2 kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef fratsman het volgende:
Aflevering 1 van seizoen 6 is VET!!!!
Meer woorden ga ik er in dit topic niet over vuil maken...
Ik zie er vanaf om die film te kijken, aangezien James Gandolfini nu al bij mij het zgn. "Al Bundy"-syndroom heeft. m.a.w. ik kan die man maar zien in één rol.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Dada het volgende:
Effe een link naar een James Gandolfini gerelateerd topic:
Romance & Cigarettes - James Gandolfini en Susan Sarandon
In Get Shorty heeft ie een baard. Staat em best goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef fratsman het volgende:
"Moet je zien! moet je zien! Tony heeft een snor!!! Bwahahahaha!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |