Geen spoiler maar wel een seizoen 5 gebeurtenis:quote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef fratsman het volgende:
Nou , aan die poster hierboven te zien zijn Big Bobby Bacala en Janice nog steeds samen....Janice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door HAL9000S op 07-02-2006 01:03:03 ]Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
gewoon allemaal 1 keer. heb nog genoeg andere tv series die ik ook moet kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef dvdfreak het volgende:
Hoevaak heb jullie seizoen 1 tot 5 bekeken..?
Seizoen 1tot 4 3 x en seizoen 5 2x
Bedankt..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:33 schreef Blazkowich het volgende:
Dat bovenste plaatje in deze topic.
Tony is duidelijk Jesus, 12 apostelen check, het laatste avondmaal.
Pussy is de Judas. Maria Magdalena is Carmela.
Schilderij van Da Vinci![]()
Ik dacht dat ik wat ontdekt hadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bedankt..
maar daar waren we al achter
Een heel topic geleden al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:56 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat ontdekt had![]()
Great minds eyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Een heel topic geleden al.
En dankzij wie?!? JUIST! moi!![]()
quote:Feb 13, 2006 8:31 am US/Eastern
Married To The Mob: Mafia Wife To Sue HBO
Lynda Milito Says She Is Real-Life Carmela Soprano
(CBS4 News) BOCA RATON A Boca Raton woman who claims she’s the real-life “Carmela Soprano” from the hit HBO crime drama, is planning to sue the network.
Mafia wife turned author, Lynda Milito was married to Louis Milito, an alleged Gambino family capo who disappeared in 1988.
Milito is holding a news conference today at 1pm at The Westin Ft. Lauderdale Hotel, 400 Corporate Drive, to announce the lawsuit which claims “The Sopranos” is using the stories of her and her late husband, without her permission. Lynda Milito claims that she is the real-life Carmela Soprano and her late husband, Louie, is the real-life Tony Soprano.
Milito even told CNN in an August 2003 interview, that “The Sopranos” is a carbon copy of her life.
Nee duh, dat heeft iedereen wel door. Maar dat zo'n wijf hiermee naarbuiten komt is toch wel opzienbarendquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef fratsman het volgende:
Tja, dat Carmela niet gemodelleerd was naar Kay Adams-Corleone hadden we hier ook wel door...
Wie offert zich op om d'r Caddilac in elkaar te rossen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef planethugo het volgende:
lijkt me eerder de vrouw van pussy die wat komt zeiken bij tony om geld
Ja of je kan gaan importerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
En daar moeten we dus een aantal maanden bij tellen voor een R2 / NL release?
De Makroquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef NoSigar het volgende:
Er waren aanbiedingen bij FRS o.a. zag ik gisteren, voor hele seizoenen, maar ik weet niet of dat het goedkoopste was, ik zou eens gaan kijken.
Ik heb de eerste serie destijds meteen op video-band gekocht voor tweehonderd gulden ofzo. Bleek acheraf ook nog eens dat de laatste aflevering er niet eens bijzat! grmbl. Bij de tweede release had ik gelukkig al een DVD-speler.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Laatste aflevering gezien!
Anthony en Carmela gaan uit elkaar.
Ik wil de serie verderzien!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door planethugo op 19-02-2006 17:59:35 ]
sorry, heb er ff spoiler van gemaaktquote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef Cheiron het volgende:
hmm.. weten we dat ook weer
*zit nog in seizoen 2*
Er komen nog 7 afleveringen na seizoen 6 hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:52 schreef Kogando het volgende:
Vet! Jammer dat ze na het 6e seizoen stoppen..
Ja, moet je niet in topics kijken die verder gaan dan seizoen 2.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef Cheiron het volgende:
hmm.. weten we dat ook weer
*zit nog in seizoen 2*
Carmela: I can't go to prison -- Martha Stewart will eat me alivequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef Jor_Dii het volgende:
iemand deze al tegengekomen in Nederland?
[afbeelding]
Ik zal straks alvast even melden wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch maar seizoen 5 gekocht.![]()
Vanavond beginnen we met de eerste aflevering.
Zin!![]()
Zeikerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:52 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik zal straks alvast even melden wat er gebeurt.
Ben het hier absoluut mee eens, de prijzen blijven te hoog en dat is jammer want naast mijn broer is er werkelijk niemand in mijn omgeving die bekend is met het fenomeen 'the Sopranos'.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef =HellFire= het volgende:
Veel over gehoord, nog steeds niet gezien. De hoge prijzen verpesten 't een beetje en ik vind het suf om maar wat te gaan downloaden....
Dat geloof ik dus ook, daarom ga ik niet downloaden. Alleen het is wel vrij prijzig vind ik. C'est tout.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:06 schreef HAL9000S het volgende:
Deze serie is iedere eurocent dubbel en dwars waard idd
Onzin imo, er zijn ZAT geniale series die een stuk goedkoper zijn. De prijs wordt wel omhoog gedrukt door... wie zal het zeggen. Maar ik geloof wel dat het het waard is hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:05 schreef Posdnous het volgende:
Wat een bullshit, voor kwaliteit moet je betalen..
Ik ben blij dat die prijs hoog blijft. Als je goedkope zooi wil ga je maar kutseries kijken.
Zoals Friendsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:05 schreef Posdnous het volgende:
Wat een bullshit, voor kwaliteit moet je betalen..
Ik ben blij dat die prijs hoog blijft. Als je goedkope zooi wil ga je maar kutseries kijken.
zelf denk ik dat t komt (of te maken heeft met) omdat t een HBO serie. Bijna alle series die door HBO gemaakt zijn, zijn zo duurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Onzin imo, er zijn ZAT geniale series die een stuk goedkoper zijn. De prijs wordt wel omhoog gedrukt door... wie zal het zeggen. Maar ik geloof wel dat het het waard is hoor.![]()
Precies. Van de prijzen van de Sex & City dvd's wordt je ook niet vrolijk. En ik vind die eerlijk gezegd niet van dezelfde hoge kwaliteit als de Sopranos. Het is leuk, en meer niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zelf denk ik dat t komt (of te maken heeft met) omdat t een HBO serie. Bijna alle series die door HBO gemaakt zijn, zijn zo duur
klopt. kijk ook maar eens naar de prijzen van bv. Carnivale, Six Feet Under, The Wire en dus ook The Sopranosquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Precies. Van de prijzen van de Sex & City dvd's wordt je ook niet vrolijk. En ik vind die eerlijk gezegd niet van dezelfde hoge kwaliteit als de Sopranos. Het is leuk, en meer niet.
Behalve Band of Brothersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zelf denk ik dat t komt (of te maken heeft met) omdat t een HBO serie. Bijna alle series die door HBO gemaakt zijn, zijn zo duur
Ook niet qua character-development, camera-werk, etc?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
Niet met elkaar te vergelijken.. BOB is sowieso een stuk korter maar het allebei de series staan in hun genre eenzaam aan de top
Ik denk dat het sowieso wel goed gaat komen... The Soprano's is meer dan geniaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ook niet qua character-development, camera-werk, etc?
Naja, fair enough.All I need to know. Gelukkig is salaris onlangs gestort, es kijken waar ik seizoen 1 kan halen... Als ik Goodfellas geniaal vind, dan komt dat wel helemaal goed dan?
Das toch goud waard om zo'n figuur een keer te ontmoeten.quote:
Al was het maar een minuutje en een aantal foto's...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Das toch goud waard om zo'n figuur een keer te ontmoeten.![]()
Helaasch (?) kom ik nooit in Rotterdam.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:09 schreef dvdfreak het volgende:
Seizoen 1 kost bij MM Rotterdam maar 29.99 euro
Even een schopje, nog 6 dagen!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef dvdfreak het volgende:
Nog 2 weken!!!!!
The Sopranos heeft even opstarttijd nodig, dat had ik ook. Verwacht ook geen Godfather/Goodfellas, het is anders, you'll see :-) Destijds de eerste paar afleveringen gekeken, vond ik niks. Toen een paar maanden later weer gekeken, geweldig (en toen alle 5 seizoenen in 1,5 week erdoor geramdquote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, probeerweken bij MediaMarkt, was er gisteren toevallig en heb seizoen 1 gehaald. Eerste aflevering was leuk, maar ik vond het nog niet geniaal, maar de aanzet is in ieder geval erg leuk en veelbelovend. Leuk ook die hints naar Godfather/Goodfellas. 'Going Henry Hill on me?!' is alvast leuk bedacht.![]()
De afleveringen worden wel met.... de afleveringen beter. Je groeit echt met de familie, dat is een goed teken. Daardoor is het ook een stuk leuker. Ben alleen nog niet zo kapot van die moeder van Tony, het idee er achter is wel leuk, maar toch... 't mens is TE goed gecast, gewoon ergelijk kutwijf.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
The Sopranos heeft even opstarttijd nodig, dat had ik ook. Verwacht ook geen Godfather/Goodfellas, het is anders, you'll see :-) Destijds de eerste paar afleveringen gekeken, vond ik niks. Toen een paar maanden later weer gekeken, geweldig (en toen alle 5 seizoenen in 1,5 week erdoor geramd![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door dvdfreak op 07-03-2006 16:44:24 ]
Haha, inderdaad, tenenkrommend. Gelukkig ging ze op een gegeven moment ook doodquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
De afleveringen worden wel met.... de afleveringen beter. Je groeit echt met de familie, dat is een goed teken. Daardoor is het ook een stuk leuker. Ben alleen nog niet zo kapot van die moeder van Tony, het idee er achter is wel leuk, maar toch... 't mens is TE goed gecast, gewoon ergelijk kutwijf.![]()
Niet spoilen, tis nog nieuw voor mij!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, tenenkrommend. Gelukkig ging ze op een gegeven moment ook dood
Idd. je groeit er echt in mee, op een gegeven moment vond ik het zelfs echt kut dat Christopher een junk was geworden (de aflevering met de hond daarintegen was weer hilarisch).
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:38 schreef dvdfreak het volgende:
Nieuwe dromen in seizoen 6(Spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De droom-afleveringen vind ik met afstand de meest geniale! Ben echt benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let alsjeblieft op met spoilers want ik moet de rest nog zien
Tot zover het nieuws
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef L.Mo het volgende:
ff een vraagje tussendoor:
Ik heb net seizoen 1 gezien en ik snap iets niet:Is geen spoiler voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien wel voor anderen voor wie jouw spoiler al een spoiler is."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Is geen spoiler voor jouOh, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien wel voor anderen voor wie jouw spoiler al een spoiler is.Kom nu net ook sopranoland tegen, die is ook wel handig, want ik ben niet zo goed in namen bij films
Maargoed, ik ga weer ff verder kijken
Tot zover het nieuws
Misschien wat te laat voor jou, maar ik vond de box met seizoen 1 tm 4 voor maar 100 euro bij dvdvalleyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Helaasch (?) kom ik nooit in Rotterdam.Maar toch bedankt voor de vermelding, 30 euro klinkt al heel anders namelijk!
Klopt, die zag ik al tijdje terug staan. Misschien da'k die alsnog haal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:58 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Misschien wat te laat voor jou, maar ik vond de box met seizoen 1 tm 4 voor maar 100 euro bij dvdvalley
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=114181879320452572&sku=11702&genre=Boxen
Misschien dat iemand anders er wat aan heeft
Ik hoop dat seizoen 5 en 6 ook op het formaat van deze box komen, maar dan met een grote doos waar ze allemaal inpassen. Ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:06 schreef Blazkowich het volgende:
Tis wel een mooie prijs voor zo'n box. Aan de andere kant als dit seizoen is afgelopen kun je misschien alle seizoenen in 1 box kopen. Dilemma's Dilemma's.
Gelukkig voor mij ken ik mensen die gewoon elk seizoen de box kopen die ik dan weer kan lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |