Dat zijn dan weer delen die ik niet wil zien van Eminem...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ook hierover zullen de meningen verschillen maar damn wat vind ik Eminems ass onflatteus
[afbeelding]
Ik vind hem niet onflatteursquote:Op maandag 6 februari 2006 20:44 schreef KinkyGiraf het volgende:dom op de kiek is immers ook onflatteus
Tara Reid geeft deze kansloze zwervershond een dollar
[afbeelding]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie niet had gezien dat er een bakje voor geld voor die hond staat... Ik dacht echt dat Tara Reid die hond zomaar een dollar gafquote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind hem niet onflatteursWel lekker
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Dandelion het volgende:
tjeesis die linker olsen is gewoon een pop, dat kan niet anders...
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik weet niet zeker of ik hem hier al eerder heb gezien....
[afbeelding]
Ik wel...een golden oldiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik weet niet zeker of ik hem hier al eerder heb gezien....
[afbeelding]
Good for youquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef petitlapin2 het volgende:
ik vind niets mis met het achterwerk van eminem ...
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ook hierover zullen de meningen verschillen maar damn wat vind ik Eminems ass onflatteus
[afbeelding]
Daar is zijn hele imago op gebouwd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:09 schreef weathergirl het volgende:
Da's behoorlijk onflatteus ja, zo met je blote reet in beeld... je zou denken dat iemand als Eminem zich niet meer met zulke 'stunts' hoeft bezig te houden...
Probeer die maar eens flatteus op de kiek te krijgen! Dat lukt niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef manou het volgende:
viola holt das pas onflatteus
[afbeelding]
Bij mij ook. Duurde gewoon ff gok ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef requiem4adream het volgende:
hmmz bij mij werktie wel :S
Hiers niks mis mee...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
janice Dickinson (oud-topmodel en jurylid bij America's Next Topmodel)
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
ja, vandaar onflatteus op de kiek. Duh.
Ik denk niet dat ik haar wil zien als zij 's ochtends haar bed uit komt...quote:
ipv hangtieten hang tepels...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef linda22222 het volgende:
Kate Moss's nipslip 1
[afbeelding]
Kate Moss's nipslip 2
[afbeelding]
En dork Nicky Hilton heeft duidelijk niet wat haar zus heeft.. uitstraling
[afbeelding]
Paris Hilton uitstraling???? Snap niet wat iedereen in dat mens zietquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef linda22222 het volgende:
En dork Nicky Hilton heeft duidelijk niet wat haar zus heeft.. uitstraling
[afbeelding]
Is ook haar eigen schuld. Ik heb digitale tv, met E Channel. Daar heeft ze een party tv programma war ze in Europa alleen maar aan het zuipen en feesten is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Tara Reid voelt zich niet serieus genomen![]()
De beruchte actrice Tara Reid vindt dat ze door de media veel te negatief wordt neergezet. Ze staat namelijk bekend als een feestbeest die teveel drinkt...
Tara is ervan overtuigd dat de Amerikaanse kranten op deze manier haar carrière om zeep helpen. "De grote bazen in Hollywood geloven alles wat er over mij wordt geschreven."
Reid wil graag dat de kranten voortaan positievere verhalen over haar publiceren. Ze hoopt zo weer bovenaan het verlanglijstje van de filmbazen te komen staan.
De actrice lucht haar hart: "Feesten is niet het enige wat ik doe, ik werk keihard! Ik doe aan liefdadigheidswerk en ik heb veel contact met mijn familie. Elke zondag komen we samen. Ik heb onlangs een huis voor mijn ouders gekocht aan het strand, ze wonen nu drie huizen verderop."
"Ik trek het me erg aan wanneer er slechte dingen over mij worden geschreven. Ze zorgen ervoor dat ik in een kwaad daglicht kom te staan. Ik ben heus geen idioot, ik ben veel slimmer dan de meeste mensen denken."
"Ik wil graag weer acteren. De mensen zullen nog eens van mij opkijken als ik de kans krijg!" aldus een gepikeerde Tara.
Stond op de site van de Telegraaf.![]()
wat is ie Lelijk zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef Takkembah het volgende:
Jared Leto![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
27 kilo aangekomen voor zijn nieuwe film Chapter 27 (met oa Lohan)
Jeez, is dat wijf zo stom? Wees verstandig en zet die poepfabriek in een kinderstoeltje! Ze doet er echt alles aan om in the picture te blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef linda22222 het volgende:
Ook al staat haar gezicht er niet onflatteuzer op dan anders, op de foto staan terwijl je je baby op schoot hebt tijdens het rijden is ook behoorlijk onflatteus. En dat is een understatement
[afbeelding]
Ligt het aan mij of is dit nog steeds geen fatsoenlijke verklaring?quote:"I was terrified that this time the physically aggressive paparazzi would put both me and my baby in danger. I instinctively took measures to get my baby and me out of harm's way, but the paparazzi continued to stalk us. I love my child and would do anything to protect him."
En dat is metene zo krom, omdat ze in interviews altijd beweert dat ze niet 'fake' is en trouw blijft aan zichzelf.quote:
Ze heeft borsthaar...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
Om over het volgende maar geen woorden vuil aan te maken
http://www.thesuperficial(...)20040930_alicia1.jpg
Jaquote:
En dat is?quote:
Volgens mij Chingy ofzo hoe je dat ook schrijft. Had 1 hitje met Right Therree waar ze alles met een hele overdreven R uitspraken.quote:
Ik vind het wel een lekkere foto. Zo'n Franse stewardess uit de jaren 60 typetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
ik snap het wel, als eerste reactie op zoveel papparazzi om je heen... maar goed, daar is het Brit&Kev topic voor!
La Lohan:
[afbeelding]
Ach Madonna is ook gewoon een spOOk!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Madonna. Ja ja, ik weet dat deze foto is genomen terwijl ze danste, maar dat maakt hem nog niet flatteus![]()
Madonna in zo'n outfit is per definitie onflatteusquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Madonna. Ja ja, ik weet dat deze foto is genomen terwijl ze danste, maar dat maakt hem nog niet flatteus![]()
Maar wel een bewijs dat ze geen rimpels weg heeft laten spuiten of dingen recht heeft laten trekken rond haar ogen!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nog even over de nipslip van Britney, op people.com zie ik deze staan:
[afbeelding]
Zonder nipslip dus. OF people heeft de foto gekuist, OF de andere bron heeft er een tepel aan toegevoegd! Ik denk het eerste.
Nou ja.. als je naar de "locatie"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind die andere foto er ook behoorlijk nep uitzien anders![]()
oi. die kennen we hier alquote:
quote:Oh, those crafty web editors thought they could pass one on us. Think again!
The folks at People.com just posted the above picture of Britney Spears, which thanks to some subtle Photoshop work, has her nipple slip removed.
To see the uncensored verion click here.
People.com does add one interesting tidbit, though, along with their trickery. The website states that Spears designed her whoreanus Grammy outfit herself.
That explains so much!
Die jurk heeft ze zelf ontworpen las ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef Syytön het volgende:
Britney lijkt wel een soort rolmopsje!
Ik weet niet wie bedacht heeft dat ze zo'n hooggesloten jurk (ook al doorzichtig) te dragen maar dat flatteert echt voor geen meter.
Ik vermoedde al zoiets dat het haar eigne keuzen was, anders had iemand haar wel gestopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die jurk heeft ze zelf ontworpen las ik
Is die bobbel niet haar oor?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:19 schreef Toeps het volgende:
Ik vind beiden niet zo mooi, Scarlett ziet er uit als een dik propje van 1m50, en Keira heeft idd een rare bobbel op haar nek.
Hmmm, of ze heeft gewoon een rare nek?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is die bobbel niet haar oor?![]()
of ik kijk er echt naast.
Nee niet die, maar bij haar schouders, alsof ze erg gespannen is en al haar spieren vast zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Is die bobbel niet haar oor?![]()
of ik kijk er echt naast.
Sjezus kan je hem nog meer aanspannenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:11 schreef linda22222 het volgende:
Daar hebben we Janice Dickinson weer
Die nek!
[afbeelding]
zo een nek heb ik ook als ik me kaken keihard op elkaar druk. zij lijkt hetzelfde te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:11 schreef linda22222 het volgende:
Daar hebben we Janice Dickinson weer
Die nek!
[afbeelding]
Getverquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
En de boobies van Donatella Versace onflatteus op de kiek
[afbeelding]
Scarlett vind ik er wel ok uitzien, Keira daarentegen nogal misplaatst. In verhouding tot Scarlett ziet ze er ook nogal dun uitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:05 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Een prachtige foto, daar niet van (we zien hier ontwerper Tom Ford en de actrices Keira Kneightley en Scarlett Johansson), maar wat er is er aan de hand met de nek van Keira??
Wow das echt een mooi meisje. Hoe ze er nu uitziet is echt monsterlijk!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:18 schreef Moja het volgende:
[..]
Sjezus kan je hem nog meer aanspannenVroeger was ze wel heel mooi
[afbeelding]
Echt totaal ander persoon door die botox, zonde.
Ik vind hem ook niet mooi, Scarlett ligt erbij alsof ze net is gestruikeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het een lelijke foto, m.n. van Scarlett Johansson. Haar oog staat nogal raar en haar kont ziet er ook niet al te mooi uit. Keira Knightley vind ik wel mooi, aan haar nek zie ik niks raars?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet mooi, Scarlett ligt erbij alsof ze net is aangestrand.
quote:
Hij heeft er trouwens beter uit gezien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez en Marc Anthony.
Hij blaakt ook niet echt van gezondheid.![]()
Wat ziet hij eruit! Alsof ie terminaal is!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez en Marc Anthony.
Hij blaakt ook niet echt van gezondheid.![]()
Het vreemste van die hele Vanity Fair foto is nog wel dat Tom er helemaal niet bij was. De dames gingen in hun nakie op de foto en Tom Ford is er bijgeshopt. Als ie een beetje vent was geweest was ie er gewoon bij gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet mooi, Scarlett ligt erbij alsof ze net is gestruikeld.
Ik denk niet dat dat de beslissing van Tom is geweestquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Borin het volgende:
[..]
Het vreemste van die hele Vanity Fair foto is nog wel dat Tom er helemaal niet bij was. De dames gingen in hun nakie op de foto en Tom Ford is er bijgeshopt. Als ie een beetje vent was geweest was ie er gewoon bij gaan zitten.
bij deze geef ik hem ongelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 11:46 schreef One_conundrum het volgende:
geef Val Kilmer eens ongelijk
Nou, hierbij dan maar.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:46 schreef One_conundrum het volgende:
geef Val Kilmer eens ongelijk
Ik denk die komt met een leuke foto!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Evil_Caro het volgende:
linsey lohan en zusjes olson zijn echt CREEEPS!
Tom is homo dus die zal er niet anders van wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de beslissing van Tom is geweest
die olsons zijn een jaar of 12?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Evil_Caro het volgende:
linsey lohan en zusjes olson zijn echt CREEEPS!
Lees je anders eerst ff in voordat je een opmerking plaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef MLF het volgende:
[..]
die olsons zijn een jaar of 12?
lijkt ook af ze nooit eten hebben gekregen
inlezen kun je gewoon écht niet he?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef MLF het volgende:
[..]
die olsons zijn een jaar of 12?
lijkt ook af ze nooit eten hebben gekregen
Pretty girlquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Hypnose het volgende:
[afbeelding]
Ashley Olsen
edit; oh sorry hij doet het niet.. Je kan deze post wel verwijderen
neequote:Op zondag 12 februari 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inlezen kun je gewoon écht niet he?
Nou... die scheur zit wel op een rare plek eerlijk gezegd. Of ben ik nou niet hip.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Toeps het volgende:
Al is ze wel uit haar broek gescheurd.
Ja, dat hoort, ik weet.
sorry ik zal wat meer foto's postenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar dit topic is juist leuk als er niet 2 foto's instaan en 300 posts over die foto's.
Foto's posten dus.
Zoals die van de putten in de dijen van Mariah Carey. Niet dat wij gewon stervelingen geen putten hebben, maar wij gaan er niet mee in een kort jurkje op tv zitten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders voel je je even persoonlijk aangesprokenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
sorry ik zal wat meer foto's posten![]()
Ik post hier 80% man.
En die Mooriah is al gepost. Door mij ja.
Damn! Nee, dat valt niet weg te soepen..... Vadsig mens is het eigenlijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar dit topic is juist leuk als er niet 2 foto's instaan en 300 posts over die foto's.
Foto's posten dus.
Zoals die van de putten in de dijen van Mariah Carey. Niet dat wij gewone stervelingen geen putten hebben, maar wij gaan er niet mee in een kort jurkje op tv zitten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee maar als je kritiek levert, doe het dan gegrond. Dan mag ik toch reageren, of niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Anders voel je je even persoonlijk aangesproken. Mijn god.
Ik leverde dan ook helemaal geen kritiek op jou. Toen ik begon met replyen stond je post er nog niet eensquote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee maar als je kritiek levert, doe het dan gegrond. Dan mag ik toch reageren, of niet?
holyshit, ik had pas later door dat seal er nog naast stondquote:Op zondag 12 februari 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Baren en zogen heeft weinig goeds gedaan voor de borsten van Heidi Klum...
Okquote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik leverde dan ook helemaal geen kritiek op jou. Toen ik begon met replyen stond je post er nog niet eens
O!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef MLF het volgende:
nee dat is zo'n gemaakte tekst, kun je via sites doen
Is dat niet haar lang verloren dochter ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef schatje het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe dik Janet Jackson wel niet is geworden. De volgende foto's zijn van 22 januari jongstleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het blijkt dus dat Janet zoveel is aangekomen voor een filmrol, ze moest hiervoor 20 kg aankomen en zo is ze van 60 naar 80 kg gegaan. Helaas voor haar heeft ze de rol niet gekregen en heeft ze dus voor niets die pondjes eraan gesnoept...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Is dat niet haar lang verloren dochter ofzo?Ik kan het ook niet geloven..
Volgens mij snapte ze niet dat het rompertje voor de toekomstige baby bedoeld was.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Katie Holmes, dus. In een rompertje.![]()
![]()
Jaja, ik geloof er niets van. Gewoon een verkapt "ze-heeft-op-de-bank-gelegen-met-donuts". Ze is al ruim een jaar op dit gewichtquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat Janet zoveel is aangekomen voor een filmrol, ze moest hiervoor 20 kg aankomen en zo is ze van 60 naar 80 kg gegaan. Helaas voor haar heeft ze de rol niet gekregen en heeft ze dus voor niets die pondjes eraan gesnoept...
ik geloof ook niet in die onzinquote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Jaja, ik geloof er niets van. Gewoon een verkapt "ze-heeft-op-de-bank-gelegen-met-donuts". Ze is al ruim een jaar op dit gewicht![]()
Dat ze er zo uit ziet doet er geen drol toe (alleen jammer dat ze waarschijnlijk niet gezond leeft), maar als ze dan het lef heeft te zeggen dat ze het er van genomen heeft![]()
moet je is op straat kijken, daar is het percentage toch vele malen hoger.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef MLF het volgende:
valt me trouwens wel op dat bekenden van tv er dagelijks niet uitzien
Heb je ergens wel gelijk in maar aan de andere kant zien veel mensen zonder make-up er stukken beter uit dan sterren zonder make-up.....kun je nagaan wat een persoonlijk visagist voor je kan betekenenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
moet je is op straat kijken, daar is het percentage toch vele malen hoger.
Of ze heeft die zak Cheetos van Britney gejat..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij heeft ze haar vaste make-up artist de deur uitgeschopt.
Die vind ik absoluut niet onflatteus. Ik vind de foto best mooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kelly Clarkson iets minder mooi (beetje opgezet gezichtje en teveel make-up) Maar KC is geweldig!![]()
[afbeelding]
Bij mij doet ie het wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doet die Ashanti het niet? Dan upload ik m zo ff vanaf tinypic?
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kelly Clarkson iets minder mooi (beetje opgezet gezichtje en teveel make-up) Maar KC is geweldig!![]()
[afbeelding]
lilo werkt hier nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doet die Ashanti het niet? Dan upload ik m zo ff vanaf tinypic?
piercing?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Renegate het volgende:
Komt er nu vocht uit osborns tepel of zie ik het verkeerd?
Ja volgens mij ook, maar dan een soort van staafje ipv een ringetje o.i.d.? Ik vind eigenlijk dat haar boobies er wel mogen wezen hoor. Ze zijn wel nep, maar mooier dan menig boobjob vind ik.quote:
Niets onflatteus aanquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
jij vindt onderkinnen flatteus?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
afbeeldingMooie foto
En wederom vind ik hem totaal niet onflatteus
![]()
Ik kan superflatteus zingenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef rena het volgende:
Nee, maar kun jij wel flatteus zingen dan? Ik vind haar muziek echt geweldig, maar deze foto is niet zo flatteus nee
![]()
Hmmm, was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:07 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch al een ouwetje, van Paris (en van Whitney, en van Janet) .
Van achteren.... en vorenquote:
Misschien heeft iemand haar verteld dat haar voeten dan kleiner lijken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef OnlineGokker het volgende:
En altijd staat ze met de grote poten naar binnen gedraaid
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat ik mij, als man zijnde, dan afvraag; zit dat nu lekker?
Ik dacht eerst even dat ze in Lindsays neus zat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ook Meryl Streep (hier naast Lindsay Lohan) wordt een dagje ouder.
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat ze in Lindsays neus zat.
What's wrong with thisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die rechtse foto van Tyra Banks
[afbeelding]
Als we de bestandsnaam moeten geloven wel:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:37 schreef linda22222 het volgende:
Dat is Ben Affleck niet hoor.. mocht ie willen
Ook al heeft ze een aardige ass, dit lijkt me een beetje opgeblazen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:49 schreef Radegast het volgende:
punkgirl postte dit plaatje al, maar die deed het niet. Even op tinypic gezet,
[afbeelding]
Nou ja.. ik vind hem wel grappig. En mannen kijken vast niet verder dan het badpak wat ze aanheeft.quote:
Death becomes her ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ook Meryl Streep (hier naast Lindsay Lohan) wordt een dagje ouder.
Is dit d'r echt overigens?quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:49 schreef Radegast het volgende:
punkgirl postte dit plaatje al, maar die deed het niet. Even op tinypic gezet,
[afbeelding]
Dude... das Katie Holmes-Cruisequote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]
ik ken haar niet maar als het een bekende van tv is denk ik dat ze toch wel geld genoeg heeft voor normale kleding, ze loopt wel erg voor lul zo
ja, en al lang gepost hier overigens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Is dit d'r echt overigens?
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Is dit d'r echt overigens?
[afbeelding]
Die pijltjes zijn toch wel een subtiele hint...quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:16 schreef Syytön het volgende:
Ik zie niets aan Kelly Clarkson maar de andere vrouw: wat een uitgroei!
heel subtiel inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die pijltjes zijn toch wel een subtiele hint...
Heeft ze nou een plakplaatje op haar rechterschouderblad?quote:
Ja, een sticker van een vlinder.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heeft ze nou een plakplaatje op haar rechterschouderblad?
Wow.... speachless....quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, een sticker van een vlinder.
Ze draagt ook een vlinderring.
Fladderende Mariah.![]()
Nee meer omdat ik me steeds weer verbaas over de kinderlijk naieve manier waarop Mariah denkt dat ze lekker is en dat de waarheid totaal tegenovergesteld isquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:17 schreef Moja het volgende:
[..]
Toch niet omdat je het zo mooi vind he?![]()
onvoorstelbaar zeg, als je foto's van haar ziet vroeger, toen leek ze nog onschuldig enzo.quote:
Dat lijkt er op. Of een paar wollen sokken gekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Paris en haar luie oog... heeft zij een boobjob gehad ofzo?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |