Wat is dat mens toch fucking lelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Christina Aguilera:
Wat is het toch ook een ordinair mens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef Duiveltja het volgende:
Jordan in da club
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een ordinair mens.
en dit zijn recente pics (as in: van na de bruiloft?)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ellen DeGeneres "ahhhhhhhhhh, laat me los, FREAK!!!" (ik zou precies hetzelfde kijken in de buurt van Tom Cruise..)
[afbeelding]
En ik dacht dat ze voortaan als Katie Price wat zediger door het leven wilde gaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef rena het volgende:
Volgens mij wel.
Kijk ook naar de gezichten van die mannen achter haarHet is nog net geen
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze voortaan als Katie Price wat zediger door het leven wilde gaan?
Als ik het goed heb begrepen kan haar zoon niet zien en horen (doofstom en blind) dus wat dát betreft een voordeel. Verder natuurlijk heel triest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Het zal je moeder ook maar zijn, ik heb zo'n medelijden met haar kinderen![]()
Die kan precies in zo'n "kijk goed!"-filmpje waar op 't eind een monster inclusief teringhard geluid zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef Andoire het volgende:
whehehe![]()
Die van Christina is echt eng.. ik schrok ook![]()
Zo, dat filmpje is eng!! met die auto in de bergen!!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kan precies in zo'n "kijk goed!"-filmpje waar op 't eind een monster inclusief teringhard geluid zit.
Hehe, die heb ik ook laatst gezien, ik schrok me dood. Maar die foto van Christina zou er ook uitstekende bijpassen!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zo, dat filmpje is eng!! met die auto in de bergen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |