Wat ziet hij eruit! Alsof ie terminaal is!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez en Marc Anthony.
Hij blaakt ook niet echt van gezondheid.![]()
Het vreemste van die hele Vanity Fair foto is nog wel dat Tom er helemaal niet bij was. De dames gingen in hun nakie op de foto en Tom Ford is er bijgeshopt. Als ie een beetje vent was geweest was ie er gewoon bij gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet mooi, Scarlett ligt erbij alsof ze net is gestruikeld.
Ik denk niet dat dat de beslissing van Tom is geweestquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Borin het volgende:
[..]
Het vreemste van die hele Vanity Fair foto is nog wel dat Tom er helemaal niet bij was. De dames gingen in hun nakie op de foto en Tom Ford is er bijgeshopt. Als ie een beetje vent was geweest was ie er gewoon bij gaan zitten.
bij deze geef ik hem ongelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 11:46 schreef One_conundrum het volgende:
geef Val Kilmer eens ongelijk
Nou, hierbij dan maar.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:46 schreef One_conundrum het volgende:
geef Val Kilmer eens ongelijk
Ik denk die komt met een leuke foto!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Evil_Caro het volgende:
linsey lohan en zusjes olson zijn echt CREEEPS!
Tom is homo dus die zal er niet anders van wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de beslissing van Tom is geweest
die olsons zijn een jaar of 12?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Evil_Caro het volgende:
linsey lohan en zusjes olson zijn echt CREEEPS!
Lees je anders eerst ff in voordat je een opmerking plaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef MLF het volgende:
[..]
die olsons zijn een jaar of 12?
lijkt ook af ze nooit eten hebben gekregen
inlezen kun je gewoon écht niet he?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef MLF het volgende:
[..]
die olsons zijn een jaar of 12?
lijkt ook af ze nooit eten hebben gekregen
Pretty girlquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Hypnose het volgende:
[afbeelding]
Ashley Olsen
edit; oh sorry hij doet het niet.. Je kan deze post wel verwijderen
neequote:Op zondag 12 februari 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inlezen kun je gewoon écht niet he?
Nou... die scheur zit wel op een rare plek eerlijk gezegd. Of ben ik nou niet hip.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Toeps het volgende:
Al is ze wel uit haar broek gescheurd.
Ja, dat hoort, ik weet.
sorry ik zal wat meer foto's postenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar dit topic is juist leuk als er niet 2 foto's instaan en 300 posts over die foto's.
Foto's posten dus.
Zoals die van de putten in de dijen van Mariah Carey. Niet dat wij gewon stervelingen geen putten hebben, maar wij gaan er niet mee in een kort jurkje op tv zitten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders voel je je even persoonlijk aangesprokenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
sorry ik zal wat meer foto's posten![]()
Ik post hier 80% man.
En die Mooriah is al gepost. Door mij ja.
Damn! Nee, dat valt niet weg te soepen..... Vadsig mens is het eigenlijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar dit topic is juist leuk als er niet 2 foto's instaan en 300 posts over die foto's.
Foto's posten dus.
Zoals die van de putten in de dijen van Mariah Carey. Niet dat wij gewone stervelingen geen putten hebben, maar wij gaan er niet mee in een kort jurkje op tv zitten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee maar als je kritiek levert, doe het dan gegrond. Dan mag ik toch reageren, of niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Anders voel je je even persoonlijk aangesproken. Mijn god.
Ik leverde dan ook helemaal geen kritiek op jou. Toen ik begon met replyen stond je post er nog niet eensquote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee maar als je kritiek levert, doe het dan gegrond. Dan mag ik toch reageren, of niet?
holyshit, ik had pas later door dat seal er nog naast stondquote:Op zondag 12 februari 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Baren en zogen heeft weinig goeds gedaan voor de borsten van Heidi Klum...
Okquote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik leverde dan ook helemaal geen kritiek op jou. Toen ik begon met replyen stond je post er nog niet eens
O!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef MLF het volgende:
nee dat is zo'n gemaakte tekst, kun je via sites doen
Is dat niet haar lang verloren dochter ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef schatje het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe dik Janet Jackson wel niet is geworden. De volgende foto's zijn van 22 januari jongstleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het blijkt dus dat Janet zoveel is aangekomen voor een filmrol, ze moest hiervoor 20 kg aankomen en zo is ze van 60 naar 80 kg gegaan. Helaas voor haar heeft ze de rol niet gekregen en heeft ze dus voor niets die pondjes eraan gesnoept...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Is dat niet haar lang verloren dochter ofzo?Ik kan het ook niet geloven..
Volgens mij snapte ze niet dat het rompertje voor de toekomstige baby bedoeld was.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Katie Holmes, dus. In een rompertje.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |