Madonna in zo'n outfit is per definitie onflatteusquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Madonna. Ja ja, ik weet dat deze foto is genomen terwijl ze danste, maar dat maakt hem nog niet flatteus![]()
Maar wel een bewijs dat ze geen rimpels weg heeft laten spuiten of dingen recht heeft laten trekken rond haar ogen!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nog even over de nipslip van Britney, op people.com zie ik deze staan:
[afbeelding]
Zonder nipslip dus. OF people heeft de foto gekuist, OF de andere bron heeft er een tepel aan toegevoegd! Ik denk het eerste.
Nou ja.. als je naar de "locatie"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind die andere foto er ook behoorlijk nep uitzien anders![]()
oi. die kennen we hier alquote:
quote:Oh, those crafty web editors thought they could pass one on us. Think again!
The folks at People.com just posted the above picture of Britney Spears, which thanks to some subtle Photoshop work, has her nipple slip removed.
To see the uncensored verion click here.
People.com does add one interesting tidbit, though, along with their trickery. The website states that Spears designed her whoreanus Grammy outfit herself.
That explains so much!
Die jurk heeft ze zelf ontworpen las ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef Syytön het volgende:
Britney lijkt wel een soort rolmopsje!
Ik weet niet wie bedacht heeft dat ze zo'n hooggesloten jurk (ook al doorzichtig) te dragen maar dat flatteert echt voor geen meter.
Ik vermoedde al zoiets dat het haar eigne keuzen was, anders had iemand haar wel gestopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die jurk heeft ze zelf ontworpen las ik
Is die bobbel niet haar oor?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:19 schreef Toeps het volgende:
Ik vind beiden niet zo mooi, Scarlett ziet er uit als een dik propje van 1m50, en Keira heeft idd een rare bobbel op haar nek.
Hmmm, of ze heeft gewoon een rare nek?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is die bobbel niet haar oor?![]()
of ik kijk er echt naast.
Nee niet die, maar bij haar schouders, alsof ze erg gespannen is en al haar spieren vast zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Is die bobbel niet haar oor?![]()
of ik kijk er echt naast.
Sjezus kan je hem nog meer aanspannenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:11 schreef linda22222 het volgende:
Daar hebben we Janice Dickinson weer
Die nek!
[afbeelding]
zo een nek heb ik ook als ik me kaken keihard op elkaar druk. zij lijkt hetzelfde te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:11 schreef linda22222 het volgende:
Daar hebben we Janice Dickinson weer
Die nek!
[afbeelding]
Getverquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
En de boobies van Donatella Versace onflatteus op de kiek
[afbeelding]
Scarlett vind ik er wel ok uitzien, Keira daarentegen nogal misplaatst. In verhouding tot Scarlett ziet ze er ook nogal dun uitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:05 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Een prachtige foto, daar niet van (we zien hier ontwerper Tom Ford en de actrices Keira Kneightley en Scarlett Johansson), maar wat er is er aan de hand met de nek van Keira??
Wow das echt een mooi meisje. Hoe ze er nu uitziet is echt monsterlijk!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:18 schreef Moja het volgende:
[..]
Sjezus kan je hem nog meer aanspannenVroeger was ze wel heel mooi
[afbeelding]
Echt totaal ander persoon door die botox, zonde.
Ik vind hem ook niet mooi, Scarlett ligt erbij alsof ze net is gestruikeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het een lelijke foto, m.n. van Scarlett Johansson. Haar oog staat nogal raar en haar kont ziet er ook niet al te mooi uit. Keira Knightley vind ik wel mooi, aan haar nek zie ik niks raars?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet mooi, Scarlett ligt erbij alsof ze net is aangestrand.
quote:
Hij heeft er trouwens beter uit gezien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez en Marc Anthony.
Hij blaakt ook niet echt van gezondheid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |