Jaja, ik geloof er niets van. Gewoon een verkapt "ze-heeft-op-de-bank-gelegen-met-donuts". Ze is al ruim een jaar op dit gewichtquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat Janet zoveel is aangekomen voor een filmrol, ze moest hiervoor 20 kg aankomen en zo is ze van 60 naar 80 kg gegaan. Helaas voor haar heeft ze de rol niet gekregen en heeft ze dus voor niets die pondjes eraan gesnoept...
ik geloof ook niet in die onzinquote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Jaja, ik geloof er niets van. Gewoon een verkapt "ze-heeft-op-de-bank-gelegen-met-donuts". Ze is al ruim een jaar op dit gewicht![]()
Dat ze er zo uit ziet doet er geen drol toe (alleen jammer dat ze waarschijnlijk niet gezond leeft), maar als ze dan het lef heeft te zeggen dat ze het er van genomen heeft![]()
moet je is op straat kijken, daar is het percentage toch vele malen hoger.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef MLF het volgende:
valt me trouwens wel op dat bekenden van tv er dagelijks niet uitzien
Heb je ergens wel gelijk in maar aan de andere kant zien veel mensen zonder make-up er stukken beter uit dan sterren zonder make-up.....kun je nagaan wat een persoonlijk visagist voor je kan betekenenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
moet je is op straat kijken, daar is het percentage toch vele malen hoger.
Of ze heeft die zak Cheetos van Britney gejat..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij heeft ze haar vaste make-up artist de deur uitgeschopt.
Die vind ik absoluut niet onflatteus. Ik vind de foto best mooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kelly Clarkson iets minder mooi (beetje opgezet gezichtje en teveel make-up) Maar KC is geweldig!![]()
[afbeelding]
Bij mij doet ie het wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doet die Ashanti het niet? Dan upload ik m zo ff vanaf tinypic?
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kelly Clarkson iets minder mooi (beetje opgezet gezichtje en teveel make-up) Maar KC is geweldig!![]()
[afbeelding]
lilo werkt hier nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doet die Ashanti het niet? Dan upload ik m zo ff vanaf tinypic?
piercing?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Renegate het volgende:
Komt er nu vocht uit osborns tepel of zie ik het verkeerd?
Ja volgens mij ook, maar dan een soort van staafje ipv een ringetje o.i.d.? Ik vind eigenlijk dat haar boobies er wel mogen wezen hoor. Ze zijn wel nep, maar mooier dan menig boobjob vind ik.quote:
Niets onflatteus aanquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
jij vindt onderkinnen flatteus?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
afbeeldingMooie foto
En wederom vind ik hem totaal niet onflatteus
![]()
Ik kan superflatteus zingenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef rena het volgende:
Nee, maar kun jij wel flatteus zingen dan? Ik vind haar muziek echt geweldig, maar deze foto is niet zo flatteus nee
![]()
Hmmm, was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:07 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch al een ouwetje, van Paris (en van Whitney, en van Janet) .
Van achteren.... en vorenquote:
Misschien heeft iemand haar verteld dat haar voeten dan kleiner lijken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef OnlineGokker het volgende:
En altijd staat ze met de grote poten naar binnen gedraaid
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat ik mij, als man zijnde, dan afvraag; zit dat nu lekker?
Ik dacht eerst even dat ze in Lindsays neus zat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ook Meryl Streep (hier naast Lindsay Lohan) wordt een dagje ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |