Het oude Stadionquote:Selectie 2005/2006
Doel:
Jeroen Lambers
Bas Roorda
Verdediging:
Mathias Florén
Arnold Kruiswijk
Antoine van der Linden
Gijs Luirink
Gibril Sankoh
Bruno Silva
Middenveld:
Kiran Bechan
Danny Buijs
Yuri Cornelisse
Mark-Jan Fledderus
Yevgeni Levchenko
Paul Matthijs
Stefano Seedorf
Rasmus Lindgren
Aanval:
Koen van de Laak
Erik Nevland
Glen Salmon
Ze fluiten bij jullie nooit een scheids uit zeker. Je weet alles altijd zo lekker aan te dikken, geweldigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
Da\'s toch die club waar ze vooral de scheids uitjouwen?
Waarom Van Sichem uitjouwen gisteren, dat is toch sneu?
Dank jequote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze fluiten bij jullie nooit een scheids uit zeker. Je weet alles altijd zo lekker aan te dikken, geweldig
Misschien is dit een goede TT: Waar SCH het irritant doen tot een kunst verheftquote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
Op en titel volgen.
SCH in de Groningen TTquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Misschien is dit een goede TT: Waar SCH het irritant doen tot een kunst verheft
Maar aan de andere kant is dat ook weer teveel eer...![]()
Dat is ook een verschil tussen onze clubs. Voetbal is emotie, ook op de tribune. Wij fluiten, jullie gaan Ajacieden te lijfquote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je![]()
Zoals Temmink werd uitgefloten woensdag, heb ik het bij ons nog nooit gehoord gelukkig.
Vanwege het constant doodfluiten van de wedstrijd en het niet consequent zijn. Groningers wel geel geven, maar een Heraclied die een vuile overtreding maakt krijgt niets.quote:Maar waarom zou de scheids van gisteren moeten worden uitgefloten. Dat was mijn vraag en het is misschien typisch Grunnings om die wederkerig te maken.
Bedenk eens even een leuke titel !quote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Misschien is dit een goede TT: Waar SCH het irritant doen tot een kunst verheft
Maar aan de andere kant is dat ook weer teveel eer...![]()
Als er vooraf al afgefloten is niet, ook al is dat misschien onterecht. Simpel.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
Het was gewoon een doelpunt hoor.
Ik zeg toch niet dat ie niet hard door ging? Overdrijven is alleen ook een vak. Er is zelfs een foto van, waarop te zien is dat het allemaal wel meevalt.quote:Beetje raar dat je dat vindt, je liefde voor Buijs is bekend maar als iemand op die manier inkomt op een keeper is dat normalitair rood en zeker geel.
Valt wel mee hoor, ik weet heel goed dat we er nog laaaang niet zijn. En ik heb ook wel eens kritiek, maar dat zie jij niet door je frieSCHe bril. Jij bent alleen een beetje frusti als het om Groningen gaat, beetje jaloerSCH bijnaquote:Wel jammer dat je hier altijd zo irritant doet Clauw en nooit iets wilt toegeven en het bijna dwangmatig voor je eigen spelertjes opneemt en een beetje naast je naaldhakjes begint te lopen nu het even eindelijk eens wat beter met Groningen gaat na al die waardeloze seizoenen.
Tja en dat maak jij er weer van, ik bedoelde het zoals Eilandje het opvatte. Dat bedoel ik dus, komt vast ook door die frieSCHe bril!quote:Wat een arrogantie. Wij maken ons om alle ploegen druk.
Emotie? Meer slachtofferschap bij jullie dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is ook een verschil tussen onze clubs. Voetbal is emotie, ook op de tribune.
Beetje flauw om het steeds naar ons terug te koppelen, daar is een ander topic voor.quote:Vanwege het constant doodfluiten van de wedstrijd en het niet consequent zijn. Groningers wel geel geven, maar een Heraclied die een vuile overtreding maakt krijgt niets.
Maar dat zal bij jullie vast nooit gebeuren.
Zie je, ik wist het!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
en ik heb enorm de pik in op Groningen inderdaad omdat die kutwedstrijd me enorm veel geld heeft gekost aan boetes achteraf![]()
![]()
Wat u wilt.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Emotie? Meer slachtofferschap bij jullie dan.
Ja ga je eens met je eigen club bezig houden.quote:Beetje flauw om het steeds naar ons terug te koppelen, daar is een ander topic voor.
Krijgt Buijs toch niet, was het ook niet waard. Daarnaast is er voor een overtreding gefloten en kan de commissie geen reet meer doen. Ken je regeltjes SCH.quote:Je hebt verdomde mazzel gehad dat Buijs geen rood kreeg, hopelijk krijgt hij die nog van de arbitragecommissie. De scheids keurt ook nog een terecht doelpunt af. En toch nog uitjouwen. Nee zeg, dat is nog eens heldendom
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Noca het volgende als reactie op de opmerking over het tweede afgekeurde doelpunt:
Was het ook, 8 van de 10 hadden hem goedgekeurd. Maar van Sichem niet en daar gaat het om. Net als dat vorige week Temmink de goal van Cocu goedkeurde die buitenspel stond. Shit happens.
Dat nog dus.quote:En mijn reactie
Precies.
We moeten het er maar mee doen dat de arbitrage in Nederland kut is.
Het zou jou eens sieren niet altijd zo zitten te klagen over ons. Ik weet dat het nu eens gevoelig bij jullie ligt dat Grunn boven Heerenveen staat. Het was inderdaad een overtreding maar ik heb ze wel eens erger gezien die niet bestrafd werden. Als hij nu met een gestrekt been in komt glijden bijvoorbeeld......quote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou jullie sieren om toe te geven dat het een hele vuile overtreding van Buijs was.
Ik weet niet wat hem bezielde gisteren maar hij was echt een matennaaier en erg vervelend waar hij normaal gesproken toch een aardige speler is.
Raar dan dat Majstorovich niet geschorst werd omdat Bossen aangaf dat hij het geval gezien had en geen overtreding had geconstateerd. Gevolg, geen schorsing achteraf. Dat gaat dus ook niet met Buijs gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
En dat kan nog steeds hoor Noca, leer jij regeltjes liever, er kan alleen geen rood worden gegeven als er al geel was gegeven
Nog maar een keer topicreporten?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
Het resterende programma:
Zaterdag 04/02 om 20.00uur: Heracles
Zaterdag 18/02 om 19.30uur: RKC Waalwijk
Zondag 26/02 om 16.30uur: Feyenoord
Zondag 19/03 om 14.30uur: Ajax
Zondag 02/04 om 14.30uur: Vitesse
Woensdag 12/04 om 20:00uur: FC Utrecht
Uit:
Dinsdag 07/02 om 20.00uur: Sparta
Zondag 12/02 om 14.30uur: RBC Roosendaal
Zaterdag 04/03 om 19.30uur: Willem II
Zaterdag 11/03 om 19.30uur: ADO Den Haag
Zaterdag 25/03 om 20.00uur: NEC
Zaterdag 08/04 om 19.30uur: PSV
Zondag 16/04 om 14.30uur: FC Twente
Stoer hoor, dat soort taal. Heb je zeker ook in het vak opgevangen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef clauwheee het volgende:
Jouw gezeur over spreekkoren en te harde overtreding vind ik echter mietjesgedrag. We zijn geen partij voorbeeldige schoondochters- en zonen in het stadion, dan moet je naar korfbal gaan.
Spreekkoren horen er gewoon bij. De KNVB moet er niet zoveel aandacht aan besteden door de stadionspeaker om te laten roepen dat ze er mee moeten stoppen. Dan gaat het juist door. Vond het woensdag ook een beetje overdreven maar aan de andere kant hadden ze wel gelijk door het zeer inconsewuent fluiten van Temmink.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
Maar er 2 dingen in het voetbal waar ik een gruwelijke hekel aan heb en echt niet tegen kan, al helemaal niet als er relativerend over wordt gedaan: spreekkoren en veel te harde overtredingen. De volgende keer raakt iemand de keeper zo dat hij er hersenletsel aan over houdt. Dit soort overtredingen mogen gewoon niet, ze mogen er nog niet eens in de buurt komen. En in mijn ogen hoort dat keihard gestraft te worden, dat heeft niks met FC Groningen an sich te maken.
..............quote:
Homo hè.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef Prosac het volgende:
Aardbei
Ik mag toch hopen dat je een vrouw bent SCH, want je bent ontzettend goed in zuigen
Wie zegt dat ik dat doequote:Op zondag 5 februari 2006 21:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Stoer hoor, dat soort taal. Heb je zeker ook in het vak opgevangen.
Je profileert je natuurlijk enorm als niet-ideale schoondochter als je over een hoerenjong schreeuwt. Hulde, bravo!!!!! Echt superstoer hoor.
Wij zitten er ook aan te denken om misschien voor vak B tm G te gaan. Het maakt namelijk niet uit van welk vak je daar een kaart hebt, je kunt overal gaan staan. Zal alleen moeilijk worden want volgens mij wil half het stadion daarheen migrerenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef detulp050 het volgende:
Als ik een seizoenskaart zou kopen volgend jaar, dan zou ik het liefst in vak C of van A zitten c.q. staan.
spreekkoren mogen altijd zolang ze niet kwetsend zijn. Maar dat is een hele andere discussie en daar hebben we al hele topics over volggepost een tijd terug.quote:
Jaah en dan gaat Joagertje samen met Noca en Clauwhee naar het stadionquote:Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij zitten er ook aan te denken om misschien voor vak B tm G te gaan. Het maakt namelijk niet uit van welk vak je daar een kaart hebt, je kunt overal gaan staan. Zal alleen moeilijk worden want volgens mij wil half het stadion daarheen migreren
Waar we nu zitten is het trouwens ook goed.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Jaah en dan gaat Joagertje samen met Noca en Clauwhee naar het stadion![]()
Tsja als mijn huidige metgezel waarschijnlijk zijn seizoenskaart niet verlengt moet je watquote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]Hoe meer zielen...!
Lijkt me een prima plan Joagertje, bij ons is het veeeeuuul leuker!
Ik hoorde al zoietsquote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Tsja als mijn huidige metgezel waarschijnlijk zijn seizoenskaart niet verlengt moet je watEn ik ga ook niet alleen heen dus heb ik al ff met Noca overlegt vanmiddag
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef Prosac het volgende:
Aardbei
Ik mag toch hopen dat je een vrouw bent SCH, want je bent ontzettend goed in zuigen
Nee, daar moeten ze maar tegen kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:
en SCH zou je iets minder willen doorzeuren
Ik vroeg alleen waarbij? Waar horen die spreekkoren bij? Bij het voetbal? Staat dat ergens? Waarom horen ze er dan bij?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef Joagertje het volgende:
[..]
..............![]()
![]()
![]()
Lekker irritant doen kan ik ook. Ik weet dat je je hier een beetje Remie voelt als SCH supporter en dat je de discussie niet kunt winnen. Maar bijdehand doen heeft al helemaal geen zin om je standpunt duidelijk te maken.
Okeej op die manier. Ik vind gewoon dat het erbij hoort. Moet je het dan altijd met die mensen eens zijn? Ze kunnen inderdaad soms tever gaan. Maar aan de andere kant moet je het gewoon kunnen negeren is mijn mening.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen waarbij? Waar horen die spreekkoren bij? Bij het voetbal? Staat dat ergens? Waarom horen ze er dan bij?
Nee, dan kom je op MSN slijmenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Als ik het zat ben reageer ik gewoon niet meer op je
Klopt, vandaar de TT, nu moeten we namelijk de punten pakken.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Groningen heeft trouwens een pittig programma op het einde van de competitie
FCU zit nu midden in het pittige programma, einde van de competitie ziet er juist eenvoudiger uitquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de TT, nu moeten we namelijk de punten pakken.
We hebben het eerste deel van het seizoen trouwens de meeste punten gepakt tijdens het 'pittige' programma.
Je moet SCH met een korreltje zout nemen of negerenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef Ungeheuer het volgende:
Getver kan die SCH niet een ban krijgen voor Groningen topics? Wat ben jij een naar mannetje. Heb gelijk geen zin om dit topic te lezen door jouw vervelend gezeur...
Geweldig mannetje inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef Ungeheuer het volgende:
Negeren gaat doorgaans prima, maar het wordt stukken lastiger als hij elke opmerking met zn nonargumenten probeert te weerleggen in een stuk of 15 posts.
Die ADHD-opa rules! Die kerel is in zn eentje drukker dan de kids die ik meeneem van mn werk. Trust me, die kids kunnen ook aardig druk zijn.![]()
Erg mooiquote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef venomsnake het volgende:
hmmm, wat wij missen is een mooi plaatje in de openingspost, ben dus ff aan het fotosoepen geweest... hoe vind je hem?
[afbeelding]
gebruiken mag hoor
Precies, links onderin in het klein.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Mooie banner, misschien nog een erelijst erin
Dankje!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef rubbereend het volgende:
ik heb hem er al ingezet, ik voorzag dat probleem namelijk al![]()
ipv dat ze een biertje voor die man meenemenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:53 schreef Prosac het volgende:
In CC ontstond gisteren achter mij ook een gefrustreerde ruzie. groep jongens achter ons gaat onder de wedstrijd regelmatig bier halen, man achter mij irriteert zich er aan dat dat zo vaak moet gebeuren. Daar zei hij wat van.. 1x is goed, maar wacht gewoon ff, dat constante gesjouw. Nou hek van de dam.. werd even heel gezellig.
Noit best!quote:De eerste selectie van FC Groningen traint vandaag in de aanloop naar het thuisduel met Sparta Rotterdam om half elf op het Stadion Oosterpark. Zoals het er nu naar uit ziet heeft Ron Jans naast de geschorste Bruno Silva niet de beschikking over Glen Salmon en Paul Matthijs.
Paul Matthijs liep in het duel met Heracles Almelo een spierblessure op aan zijn linkerbovenbeen. Glen Salmon viel in de extra tijd uit met een spierblessure aan de rechterkuit.
Tegenover het gemis van Matthijs en Salmon staat de mogelijke terugkeer van Arnold Kruiswijk en Stefano Seedorf bij de eerste selectie. Vandaag wordt bekeken of het duo morgen in de spelersbus zal plaatsnemen richting Rotterdam. Andere geblesseerden zijn Mark-Jan Fledderus, Kiran Bechan en Gijs Luirink.
Bron: FC Groningen
Nou, op een gegeven moment niet meer. Luirink, Kruiswijk, Matthijs en Silva (geschorst) is een hele verdediging die wegvalt. Salmon en Fledderus zijn er niet bij. Seedorf heeft officieel nog een blessure. Plus een aantal jongens die zondag niet 100% waren volgens mij (Lev o.a.)...Dus als Kruis en Seedorf mee kunnen doen, graag. Al schuilt daar weer het gevaar in dat het te vroeg is misschien.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef S-Two het volgende:
Jammer van die blessures, al moeten die wel op te vangen zijn lijkt me
Naja zeg!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik sta als nog steeds niet in de OP.![]()
Floren, Sankoh en Van der Linden spelen de laatse wedstrijden al steeds, en doen het niet slecht naar mijn idee (zie lang niet alles). Op rechts heb je nu dan misschien wel een probleem ja, maar tegen Sparta moet het wel te doen zijn denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, op een gegeven moment niet meer. Luirink, Kruiswijk, Matthijs en Silva (geschorst) is een hele verdediging die wegvalt. Salmon en Fledderus zijn er niet bij. Seedorf heeft officieel nog een blessure. Plus een aantal jongens die zondag niet 100% waren volgens mij (Lev o.a.)...Dus als Kruis en Seedorf mee kunnen doen, graag. Al schuilt daar weer het gevaar in dat het te vroeg is misschien.
Klopt dat is waar, maar de keuzes worden nu wel wat beperkter.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Floren, Sankoh en Van der Linden spelen de laatse wedstrijden al steeds, en doen het niet slecht naar mijn idee (zie lang niet alles). Op rechts heb je nu dan misschien wel een probleem ja, maar tegen Sparta moet het wel te doen zijn denk ik.
Was trouwens wel mooi gister bij Studio Voetbal. Henk Timmer vond het niet erg dat er punten verloren waren tegen Groningen, dat kan gebeuren. Maar punten verliezen tegen Vitesse kon echt niet. Toch mooi, dat was een jaar geleden wel anders gezegd.
Bron: www.rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - FC Groningen speelt dinsdagavond tegen Sparta waarschijnlijk met Valery Sedoc in de basis.
De speler van Jong FC Groningen krijgt een kans, omdat Paul Matthijs geblesseerd is en Bruno Silva is geschorst. De van een blessure herstelde Stefano Seedorf zit wel bij de selectie. Een hele wedstrijd spelen zit er echter nog niet in. Salmon, Kruiswijk, Bechan, Luirink en Fledderus zijn allen geblesserd.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 8:schrijf de frustraties van je af voor de Grunningers!
Tsja met dit soort stukjes maak je Clauwhee haar dag weer helemaal goedquote:
Tja dat is natuurlijk een gokje geweest.. ik heb liever dat er goed gescout wordt dan dat er tijdens de winterstop allemaal paniekaankopen gedaan worden. Daarnaast hebben we natuurlijk ook pech gehad met Pablo Lima.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
De selectie is te krap naar mijn mening. De beslissing om te wachten met nieuwe aankopen tot volgend seizoen zou ons nog wel eens kunnen opbreken.
Hopelijk is het een offday...! Jammer jongens, verloren.. Zondag weer kop d'r veur tegen RBC...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Offday Grunn. Inderdaad steeds tegen dezelfde clubs!
Ja, maar nog wel een beetje te vroeg.. Eerst maar eens structureel top12...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef fanneke het volgende:
Doodzonde dat Groningen maar liefst 11 punten laat liggen tegen Heracles en Sparta.
Europees voetbal in Euroborg zou mooi zijn.
Denk het wel. Veel blessures, aantal jongens zijn moe en niet helemaal fris. Het was een drukke week. Zondag nog de uitwedstrijd naar Roosendaal en daarna zorgen om alles weer een beetje fit te krijgen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Hopelijk is het een offday...! Jammer jongens, verloren.. Zondag weer kop d'r veur tegen RBC...
Zou mooi zijn, maar het blijkt maar weer dat we daar nog niet stabiel genoeg voor zijn. Het ging ook net even te goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef fanneke het volgende:
Doodzonde dat Groningen maar liefst 11 punten laat liggen tegen Heracles en Sparta.
Europees voetbal in Euroborg zou mooi zijn.
Inderdaad. Op middle pairs, cowboys en suited connectors bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Grunn heeft weekje rust nodig, te drukke week, te veel blessures. maar weer tegen dat kut sparta punten laten liggen..![]()
naja, Grunn still the best.. [afbeelding]![]()
Ik ga stukkie lopen, ff gedachten op wat anders zetten![]()
Mijn TT is achteraf zo gek nog niet hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef SCH het volgende:
Je voorspelde het nog Noca.
Mwah, ik vind hem ietwat melodramatisch. Jullie seizoen kan toch al niet meer stuk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Mijn TT is achteraf zo gek nog niet he
Het overtreft al mijn verwachtingen natuurlijk, maar je wil nu natuurlijk ook meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem ietwat melodramatisch. Jullie seizoen kan toch al niet meer stuk?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef Noca het volgende:
Bleh, ik kan hier de hele week chagrijnig over zijn.
RBC moet er toch ook een keer weer bovenop komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:54 schreef clauwheee het volgende:
We hebben niet eens de kans om een week chagi te zijn, want zondag wacht RBC...dus tot zondag chagi en dan nieuwe ronde nieuwe kansen.
Inkoppertje, SCHatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
RBC moet er toch ook een keer weer bovenop komen![]()
Toch maar lekker slapen jullie.quote:
voor de FC hopen dat 'ie d'r niet al te lang last van blijft houden...quote:Het Kasteel Levchenko niet gunstig gezind
8/2/2006 16:56
Voor Yevgeni Levchenko is de terugkeer op Het Kasteel uitgelopen op een flinke teleurstelling. De middenvelder van FC Groningen verloor niet alleen van Sparta, maar hij liep tegen zijn oude club ook een knieblessure op.
Hoewel hij de negentig minuten volmaakte, kwam Levchenko niet ongeschonden uit de strijd. Sinds de wedstrijd tegen Sparta (1-0 verlies) heeft hij te kampen met knieklachten. Zijn inzetbaarheid tegen RBC Roosendaal dit weekeinde is onzeker. De blessure van de Oekraïner is een nieuwe tegenvaller voor trainer Ron Jans, die toch al te maken heeft met het nodige blessureleed.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Levchenko onzeker voor RBC-uit
[..]
voor de FC hopen dat 'ie d'r niet al te lang last van blijft houden...
Idd, maar het is ook wel pech hebben als 7 spelers geblesseerd zijn die het in de basis kunnen doen... gelukkig traint Kruiswijk weer mee en is Seedorf weer inzetbaar. Silva is er zondag gelukkig weer, maar zo te lezen in Lev dus weer onzekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer met al die blessures zo tegelijk, dat is het nadeel van een krappe selectie hebben.
mooi zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef detulp050 het volgende:
Het is wel geluk hebben dat Heerenveen gelijk speelt, Utrecht verliest en Nec verliest. Nu hebben veel ploegen 37 punten en maken we meer kans om de schade in te halen, zeker tegen RBC en RKC
Dat denk ik ook wel, al hoop ik dat ze maar rustig getraind hebben ander komen er nog meer blessures bij ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:54 schreef Noca het volgende:
We zullen het vanmiddag wel horen Joager, na de training van vandaag.
Wat we toch al wel een beetje verwachtten is dus toch waar. Lev kan morgen niet spelen. Vind het wel jammer, maar we kunnen hem beter gebruiken in de wedstrijd tegen RKC komende week. Hopen dus dat hij dan helemaal hersteld is.quote:Levchenko mist duel met RBC
GRONINGEN - Yevgeni Levchenko ontbreekt morgen bij FC Groningen in de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal.
Zaterdag werd duidelijk dat Levchenko te veel hinder ondervindt van een knieblessure. Verder zijn geblesseerd Luirink, Salmon, Matthijs, Silva en Bechan. De opstelling: In het doel Roorda, de verdedigers zijn Sedoc, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Buijs, Van de Laak, Lindgren en Fledderus De spitsen zijn Nevland en Cornelisse.
Jammer. wat een blessureleedquote:Levchenko mist duel met RBC
Ik kies voor optie 2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef detulp050 het volgende:
Morgen kan het twee kanten op
Óf de motivatie bij RBC is volledig weg en FC wint met redelijke cijfers
Óf doordat er geen druk meer achter zit spelen ze vrij en open en weten ze de FC te verrassen...
Ik ga voor de eerste optie. Ik ga voor de 0-3
Het zou me verbazen als Groningen verliest, volgens mij komt Groningen in een iets mindere fase maar dan is een ploeg als RBC ideaal, daar kun je eigenlijk bijna niet van verliezen zeker niet met het pressievoetbal van Groningen.quote:
"I have a dream!"quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef Joagertje het volgende:
Had vannacht een droom
Ik heb hetzelfde, maar Noca zegt dat ik niet zo gek moet doenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef Joagertje het volgende:
jaja ik weet het Clauw.![]()
Maar ik heb er gewoon niet echt een goed gevoel bij. Ik kan er niets aan doen. Ik hoop gewoon dat ik het volkomen mis heb
![]()
Noca heeft hierin helemaal gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar Noca zegt dat ik niet zo gek moet doenIk hoop met je mee
![]()
Ja niet echt ideaal natuurlijk..maar ja is noit aans!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Noca heeft hierin helemaal gelijkDus we zullen beide gespannen moeten luisteren naar OOG
Ik ook! Ik droomde dat Kruiswijk stond te schutteren en Vos 2x scoorde...quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef Joagertje het volgende:
Had vannacht een droom waarvan ik toch maar hoop dat die niet uit zal komen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef Noca het volgende:
vertoon ik mij tot de eerst volgende wedstrijd in ieder geval niet meer op fok.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Groningen heeft wel iets van een korfbalploeg idd![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
0-2 minstens. Cornelisse heeft afwerken getrained.
Ik wel...quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef Joagertje het volgende:
Had vannacht een droom waarvan ik toch maar hoop dat die niet uit zal komen. Na een 3-0 voorspron voor Grunn verliezen we de wedstrijd nog met 4-3. Ik weet dat het idioot klinkt en kan het ook niet echt geloven.
quote:11-09-1994 FC GRONINGEN 3 NAC 4
Scoreverloop: 20' Bombarda 1-0, 39' Heuvel 2-0, 49' Schreuder 3-0 63' Van Hooijdonk 3-1, 80' Remie 3-2, 84' Lammers 3-3, 90' Van Hooijdonk 3-4
Gele kaarten: Huizingh Sas, Wilnis
Opstellingen: Lodewijks 6, Kooijman 5, Boekweg 6, Veenhof 5, Ebbinge 5, Huizingh 6, Beerens 7, Boudesteyn 6, Schreuder 5 (80' Blaauw -), Bombarda 6, Heuvel 5 (75' Hamming) Karelse 6, Gaasbeek 6 (46' Sas 6), Van Burik 6, Wilnis 6, Remie 6, Lokhoff 5, Zondervan 5, Brusselers 5, Abdellaoui 4 (46' Gesthuizen 7), Van Hooijdonk 7, Lammers 6
Scheidsrechter: Schaap 7
Toeschouwers: 11.485
Bijzonderheden: "FC Groningen (zonder Sion, Erwin Koeman en Gall) heerste, maar na de tegengoal ging NAC spelen zoals afgelopen seizoen en benutte het vier van de vijf kansen."
En terecht!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef SCH het volgende:
Ik stond bij Utrecht op de tribune met oortje ldl in - ging ik ineens YEAH roepen toen RBC scoorde
Ze keken me wat raar aan daaro.
quote:Na afloop gaf trainer/coach Ron Jans aan opgelucht te zijn. “Vooraf gezien hebben we 32 punten meer dan RBC Roosendaal. Dus mag je concluderen dat je de betere ploeg bent. Maar van statistieken mag je niet uitgaan en dat we een betere ploeg zijn heb je eigenlijk alleen maar in de eerste helft gezien.” Toch vertrekt de sympathieke oefenmeester met de volle buit uit Roosendaal. Tot groot ongenoegen van Robert Maaskant. “Maar scoren hoort er nu eenmaal ook bij in het voetbal. In dit soort wedstrijden, zoals we die dus ook al hadden tegen Heracles en Heerenveen, moet je de schuld alleen bij jezelf zoeken. Je kunt het niet als pech af blijven doen dat je die kansen om zeep blijft helpen. Daar komt ook een gedeelte kwaliteit bij kijken. En dat missen we.”
quote:Blessureboeg FC Groningen stroomt leeg
14 februari 2006
De lijst met afwezigen voor FC Groningen-trainer Ron Jans wordt kleiner. Afgelopen weekend moest de oefenmeester nog zes spelers missen door blessures, maar verwacht wordt dat deze lijst voor komend weekend gehalveerd kan worden.
Paul Matthijs, Evgeni Levchenko en Bruno Silva zijn op de weg terug en lijken op tijd fit voor het duel van komend weekend met RKC Waalwijk. Naast dit trio kampen ook Gijs Luirink, Kiran Bechan en Glen Salmon nog altijd met blessures, maar voor deze spelers komt het duel met de Waalwijkers vermoedelijk nog te vroeg.
Dit is helemaal goed nieuws. Ze zitten allemaal op het punt terug te keren dus als het allemaal goed gaat kunnen we weer van alle spelers gebruik maken met het moeilijke programma dat eraan zit te komen.quote:Alle zeven geblesseerden keren terug
15 februari, 15:27 uur
Goed nieuws vanuit de ziekenboeg van FC Groningen. In de aanloop naar de wedstrijd tegen RKC Waalwijk keren zeven leden van de eerste selectie terug bij de groep. Vier van hen zijn nog niet volledig aangesloten en volgen ook nog een individueel programma.
Dinsdag, terwijl de rest van de eerste selectie vrij was, trainden de geblesseerden individueel op het Stadion Oosterpark. Vandaag sloten drie spelers weer volledig aan bij de groep. Gijs Luirink is na zes competitieduels afwezigheid met een enkelkwetsuur terug bij de eerste selectie. Bruno Silva is hersteld van zijn knieblessure en is zaterdag inzetbaar, net als Gibril Sankoh die afgelopen zondag nog geblesseerd uitviel met last van zijn voet.
De vier spelers van wie de inzetbaarheid de komende dagen nog onder de loep zal worden genomen, zijn: Kiran Bechan (hamstring), Paul Matthijs (bovenbeen), Glen Salmon (kuit) en Evgeniy Levchenko (knie). Bechan maakte half november tijdens het uitduel met Heerenveen voor het laatst deel uit van de selectie. Matthijs en Salmon, ontbraken net als Silva in de afgelopen twee wedstrijden. Levchenko ontbrak afgelopen zondag in Roosendaal voor het eerst dit seizoen in de selectie.
Bron: FC Groningen
Bron: RTV Noordquote:Opnieuw blessure voor Bruno Silva
GRONINGEN - Voetballer Bruno Silva van FC Groningen wordt door pech achtervolgd. De verdediger uit Uruguay was net fit na een knieblessure, maar zal opnieuw een tijdje vanaf de kant moeten toekijken.
Silva heeft op een training een enkelblessure opgelopen. Naar verwachting zal het herstelproces drie weken gaan duren.
Erik Nevland heeft de training vanochtend voortijdig verlaten met een lichte hamstringblessure. Het is nog niet duidelijk of hij zaterdag kan spelen tegen RKC.
Met Bassie is niks mis, doet het dit seizoen goed. Maar van Loo is volgens mij ook een goeie, dus laten ze maar lekker uitmaken wie er staat volgend seizoen, kunnen ze beide beter van worden. En een keeper van 30 vind ik ok, zo'n jong broekie is vaak ook niet alles.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik weet niet hoor. Wat is er mis met Bassie? En van Loo is nou niet de jongste. Okee, Lambers is nog niet goed genoeg als stand-in.
Geen idee, kom er nooitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Zijn er al wat verbeteringen rond het uitvak? Die gevaarlijke tunnel, de toegangsweg, de grote waterplassen etc?
Als niet alles af is, moet je geen gasten ontvangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen idee, kom er nooit
De toegangsweg en waterplassenhebben natuurlijk te maken met het feit dat nog niet alles af is. Die tunnel kom ik ook nooit
Jullie hadden best weg mogen blijven hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als niet alles af is, moet je geen gasten ontvangen.
Was beter geweest. In het supportersmagazine staat een mooi stuk waarin de ontvangst door Groningen wordt afgekraakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Jullie hadden best weg mogen blijven hoor
Friezen horen zo ontvangen te worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Was beter geweest. In het supportersmagazine staat een mooi stuk waarin de ontvangst door Groningen wordt afgekraakt.
Dat is dus de mentaliteit bij jouw club?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Friezen horen zo ontvangen te worden.
Wat een gezeur trouwens, als je bij een stadion komt waarop je van voorhand al weet (er is immers genoeg gewaarschuwd) dat nog niet alles optimaal is kun je je daar gewoon even op instellen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik vraag gewoon of er al iets is verbeterd en dan ga jij het goedpraten
Dan zeg ik:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Zijn er al wat verbeteringen rond het uitvak? Die gevaarlijke tunnel, de toegangsweg, de grote waterplassen etc?
Jij weer:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen idee, kom er nooit
De toegangsweg en waterplassenhebben natuurlijk te maken met het feit dat nog niet alles af is. Die tunnel kom ik ook nooit
En daar ga ik dan op in. Oftewel, ik praat niks goed maar reageer even dat ik het eigenlijk niet weet. Vervolgens mogen wij dan geen gasten ontvangen en geef ik aan dat je ook niet hoeft te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als niet alles af is, moet je geen gasten ontvangen.
Doe niet zo sneuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind het schandalig en het is nogal sneu dat je het goedpraat.
Geeft weer wat meer lucht in vergelijking tot de afgelopen wedstrijden.quote:GRONINGEN - Aanvoerder Paul Matthijs keert zaterdagavond in de Euroborg tegen RKC terug in de basis van FC Groningen. Hij heeft twee wedstrijden gemist door een bovenbeenblessure.
Gijs Luirink en Glen Salmon zijn weer fit genoeg om plaats te nemen op de reservebank. Bruno Silva, Yevgeni Levchenko en Kiran Bechan zijn niet inzetbaar door blessures.
De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Matthijs, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Buijs, Van de Laak, Lindgren en Fledderus. Spitsen zijn Nevland en Cornelisse.
Bron: RTV Noord
Wat heeft de politie nou weer met de FC te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
Instellen op getreiterd worden door de club en de politie? Op levensgevaarlijke omstandigheden.
Er is nog nooit iemand aan door een plasje lopen doodgegaan. De toegangswegen waren idd slecht, algemeen bekend. Zowel voor de gasten als de thuissupporters.quote:Op slechte toegangswegen en grote plassen waar heel simpel iets aan gedaan had kunnen worden?
Wees een gastheer Noca.
Die werken niet smaen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat heeft de politie nou weer met de FC te maken?
Je hoort geen gevaarlijke omstandigheden te creeeren voor het uitpubliek. Als het stadion nog niet klaar was, had het niet open gemoeten.quote:Er is nog nooit iemand aan door een plasje lopen doodgegaan. De toegangswegen waren idd slecht, algemeen bekend. Zowel voor de gasten als de thuissupporters.
Ik zal morgen eens voor je kijken of er nog plasjes liggen.
Lastig he, terechte kritiek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:38 schreef clauwheee het volgende:
SCHat, doe es niet zo SCHneu en SCHlaapverwekkend doen
Het stadion was helemaal af hoor, alleen de infrastructuur was niet optimaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Die werken niet smaen?
[..]
Je hoort geen gevaarlijke omstandigheden te creeeren voor het uitpubliek. Als het stadion nog niet klaar was, had het niet open gemoeten.
Nee hoor, je kent me toch?quote:
Geef dan gewoon antwoord in plaats van zo te flamen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, je kent me toch?Maar iets te vaak je punt maken is dan weer iets teveel van het goede. We weten het nu wel
Je bent niet aan die kant geweest dus je kan het duidelijk niet beoordelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Het stadion was helemaal af hoor, alleen de infrastructuur was niet optimaal
quote:De politie doet ook zijn ding, echt niet geinstrueerd door de FC hoor.
Ik zou niet weten wat ik er moet doen neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent niet aan die kant geweest dus je kan het duidelijk niet beoordelen.
Je hebt het stadion toch gezien? Die was afquote:Als je zegt dat het af was, dan is er pas echt een probleem. Je hebt geen idee hoe gevaarlijk het was. Echt niet.
Het ging hier om de ingang. Een betonnen buijs. Hoort wel degelijk bij het stadion.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Noca het volgende:
Je hebt het stadion toch gezien? Die was af
Als je de toegangswegen tot het stadion rekent dan hebben we ineens een enorm stadion
Dat klopt ja. Wees eens duidelijk..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging hier om de ingang. Een betonnen buijs. Hoort wel degelijk bij het stadion.
quote:Oude scorebord FC naar Euroborg
GRONINGEN- FC Groningen heeft het oude scorebord uit het Oosterparkstadion naar de Euroborg gehaald en er een scorebord bijgehuurd. Volgend seizoen komt er mogelijk een videowall.
Dit gebeurt noodgedwongen, omdat het huidige bord in het nieuwe stadion veel te klein is, en onlangs tijdens een vorstperiode bevroor.
Deze week bleek dat het scorebord niet op korte termijn gemaakt kan worden. Volgend seizoen krijgt de Euroborg mogelijk een videowall als scorebord. Vanavond is het oude bord te zien in de wedstrijd tegen RKC.
Supporters in verschillende vakken en de bewoners van een sky-box namen de afgelopen wedstrijden hun eigengemaakte scoreborden mee naar het gloednieuwe stadion van de FC.
Directeur Hans Nijland van de FC over het nogmaals gebruiken van het oude scorebord
Bron: TV Noord
Een paar week terug was er evt sprake van dat er een 2e hands scherm uit de Arena gehuurd zou worden, maar dat was te duur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een videowall zou wel erg vet zijn!![]()
Die sportschooljongens bij jullie zijn ook niet de vriendelijkste gastheren. Zijn zó veel clubs waar het eveneens zo gaat. Misschien dat je wel een punt hebt (ben zelf niet in het uitvak geweest) maar doordat je alwéér in dit topic komt mekkeren krijg je de schijn nogal tegen je. Sinds die 2-0 in de Euroborg is't zo'n beetje elke week wel raak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is dus de mentaliteit bij jouw club?
Ga je zo met gasten om? Twee uren tegen houden op de weg?
Ze in gevaarlijke omstandigheden terecht bengen?
Sorry hoor, ik vind het schandalig en het is nogal sneu dat je het goedpraat.
Om de onvrede te uiten over stadionverboden die zijn uitgedeeld voor het staan op de trap bij Sparta-uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef anoukforza het volgende:
Waarom hangt het Groningen Fanatic spandoek op zn kop?
Ik ben nog nooit onder zulke gevaarlijke omstandigheden een stadion uitgeloodst als in de Euroborg. Alsof Volendam niet is gebeurd. Slaat nergens op om het met die 0-2 in verband te brengen, alsof ik daar mee zit man. Ik vind gewoon echt dat dat niet kan en ben bang dat er ongelukken gebeuren en omdat er gisteren een heel aardig stuk in het supportersblad stond (van een oudere vrouw die meegeweest is naar de wedstrijd en die hetzelfde gevoel had over die betonnen buis als ik) kwam ik er weer op. Als er echt iets gebeurt, is dat toch niet goed voor je club?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Die sportschooljongens bij jullie zijn ook niet de vriendelijkste gastheren. Zijn zó veel clubs waar het eveneens zo gaat. Misschien dat je wel een punt hebt (ben zelf niet in het uitvak geweest) maar doordat je alwéér in dit topic komt mekkeren krijg je de schijn nogal tegen je. Sinds die 2-0 in de Euroborg is't zo'n beetje elke week wel raak.
Zoals ik zei: Misschien heb je gelijk wat betreft de kritiek opzich. Als er iets gebeurt is dat vooral niet goed voor de betrokkenen. Club-belangen doen er dan al niet meer toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit onder zulke gevaarlijke omstandigheden een stadion uitgeloodst als in de Euroborg. Alsof Volendam niet is gebeurd. Slaat nergens op om het met die 0-2 in verband te brengen, alsof ik daar mee zit man. Ik vind gewoon echt dat dat niet kan en ben bang dat er ongelukken gebeuren en omdat er gisteren een heel aardig stuk in het supportersblad stond (van een oudere vrouw die meegeweest is naar de wedstrijd en die hetzelfde gevoel had over die betonnen buis als ik) kwam ik er weer op. Als er echt iets gebeurt, is dat toch niet goed voor je club?
Nou ja, het straalt dan wel enorm af op je club en op je nieuwe stadion. Stel dat er toen echt brand was uitgebroken, dan waren er zo tientallen mensen om het leven gekomen. Ik sta echt geen verhaaltje op te hangen. Dus vraag ik of het beter gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zoals ik zei: Misschien heb je gelijk wat betreft de kritiek opzich. Als er iets gebeurt is dat vooral niet goed voor de betrokkenen. Club-belangen doen er dan al niet meer toe.
Daarom voerde ik die mevrouw ook op.quote:Maar het is gewoon lastig om je als objectieve bron
Kom op zeg, een beetje rivaliteit. Jullie zijn eindelijk eens echte concurrentiequote:te zien sinds je hier de hele tijd loopt te janken over FC Groningen, ga je eigen post-historie maar eens na anders.
Waarom nou weer kwaad op de scheids en niet op de mensen die die liedjes zingen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef venomsnake het volgende:
KNVB doe eens wat aan die kolere scheidsrechters
Wat mij betreft is het hoog tijd voor een nieuwe avatar voor jou:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Kom op zeg, een beetje rivaliteit. Jullie zijn eindelijk eens echte concurrentie
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het hoog tijd voor een nieuwe avatar voor jou:
[afbeelding]
Het is inderdaad wel erg simpel om de scheids van de spreekkoren de schuld te geven.... En de scheids past inderdaad de regels toe. Ik ben het wel met je eens dat bij andere wedstrijden de regels minder consequent worden toegepast!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef venomsnake het volgende:
3 punten zijn 3 punten en die kunnen we erg goed gebruiken.
KNVB doe eens wat aan die kolere scheidsrechters, vorige week staan ze bij ADO met gasmaskers op mensen dood te wensen en er word gewoon doorgespeeld, Bij Grunn zijn wat stoute liedjes en de wedstrijd wordt stil gelegd, hoezo met 2 maten meten, LULring zelf wou zelfs doorspelen, 'regels zijn regels bla bla bla' PAS ZE DAN GVD ALTIJD TOE en niet wanneer je er zin in hebt of wanneer het uitkomt.![]()
![]()
Grunn staat nu 4eniet verkeerd dacht ik zo
![]()
Volgende week feyenoord verslaan en op naar CL voetbal.![]()
![]()
Positief denken.![]()
Omdat ze de ene wedstrijd wel stil leggen en de andere niet, iedereen wil doorspelen incl LULring. voel dat dan aan en ga niet lopen muggeziften.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom nou weer kwaad op de scheids en niet op de mensen die die liedjes zingen?
ROFLquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het hoog tijd voor een nieuwe avatar voor jou:
[afbeelding]
Noca is tenminste realistisch.. goede reactie!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef Noca het volgende:
3 belangrijke punten weer binnen
Beetje jammer dat de wedstrijd gestaakt werd, maar dat lag ook wel aan onszelf. Jammer dat het scheidsrechter corps zo inconsequent is maar ja.
Vind je? Die begint ook weer over de scheidsrechters, alsof het aan hen ligt. Dat vind ik altijd zo matig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca is tenminste realistisch.. goede reactie!
het is gewoon een feit dat wat spreekkoren betreft het Nederlandse scheidsrechterkorps inconsequent optreedt. Wat Van Egmond in Groningen deed, is gewoon consequent de regels toepassen. En dan maakt het ook geen ruk uit of Lurling wil verder spelen of niet. Het is alleen jammer dat dezelfde situaties bij andere wedstrijden anders beoordeeld worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je? Die begint ook weer over de scheidsrechters, alsof het aan hen ligt. Dat vind ik altijd zo matig.
Ik bedoel niet de scheids icm de spreekkoren. Meer dat vd linden een kaart krijgt voor een kopduel en vervolgens Bakens voor precies dezelfde overtreding geen geel krijgt maar wel een vrije bal tegen. Het ligt dus niet aan de scheids, ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat ze inconsequent zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je? Die begint ook weer over de scheidsrechters, alsof het aan hen ligt. Dat vind ik altijd zo matig.
Dat is wel zo maar ik vind het nogal gemakkelijk om altijd maar weer daarover te beginnen. Als de spreekkoren er niet zijn, hoeven we het daar niet over te hebben. Het gaat om die spreekkoren. Lurling uitjouwen vanwege een of andere belegen affaire, sorry hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat wat spreekkoren betreft het Nederlandse scheidsrechterkorps inconsequent optreedt. Wat Van Egmond in Groningen deed, is gewoon consequent de regels toepassen. En dan maakt het ook geen ruk uit of Lurling wil verder spelen of niet. Het is alleen jammer dat dezelfde situaties bij andere wedstrijden anders beoordeeld worden.
Als elke wedstijd stil gelegd word zodra er spreekkoren te horen zijn heb ik er geen moeite mee (al vind ik het soms wel een beetje onzinnig) maar de 1 wel en de ander niet daar kan ik niet tegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef Eilanden het volgende:
Een beetje simpel om naar ADO te wijzen om je eigen spreekkoren goed te praten. Bij ADO of welke andere wedstrijd dan ook moet de match gewoon stilgelegd worden als er spreekkoren zijn die over de schreef gaan
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef Noca het volgende:
Roda was trouwens best goed hè.
Als het inderdaad te maken had met die rode kaart van Hugo destijds, dan worden inderdaad wel hele oude koeien uit de sloot gehaald ..... volgens mij was dat nog ten tijde van de zwart-wit tvquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Lurling uitjouwen vanwege een of andere belegen affaire, sorry hoor![]()
Inderdaad. Alsof er niks anders is om over te zingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:36 schreef Noca het volgende:
Iets te veel eer voor lulring inderdaad.
Dus volgens jou moet er bij kwetsende spreekkoren nooit gestaakt worden, want dat zijn geen rellen/stoeltjes/vechtpartijen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:36 schreef venomsnake het volgende:
rellen/vechtpartijen/stoeltjes gooien/enz enz plaatsvinden moet je niet zo snel een wedstrijd staken.
RBC-thuis, altijd lastig immers....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef Noca het volgende: morgen Ajax nog even punten verspelen en het is fantastisch. Nu is het al geweldig
Mooi tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
We houden het wel lekker spannend zo
Mooiste scenario is toch dat wij beiden bij de top 5 eindigen en Ajax 7e wordt ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi toch
Zit allemaal lekker dicht op elkaar en dat is wel eens anders geweest. Hopen dat RBC morgen kan stunten![]()
Yup .. de laatste keer dat jullie meededen was ten tijde van Peter Houtman toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef clauwheee het volgende:
Ja waar kun je je druk om maken...maar goed.
Precies SCHat, zo ist mor net!
We doen eindelijk weer es een keer mee, mocht ook wel weer eens.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Juist het ietwat vulgaire sfeertje wat er hing in een regenachtig, vies Oosterpark bij de draak van een wedstrijd Groningen - Volendam heeft mij bij deze club doen terugkomen.
* Eilanden het oneens is met dat scenarioquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooiste scenario is toch dat wij beiden bij de top 5 eindigen en Ajax 7e wordt ofzo
Gaan we strijden om Champions League en kom ik de betonnen buijs weer onderzoeken.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooiste scenario is toch dat wij beiden bij de top 5 eindigen en Ajax 7e wordt ofzo
Gaan we strijden om Champions League en kom ik de betonnen buijs weer onderzoeken.
Waar is het FCG-shirt in je avatar?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Talpa liet vanavond tot 4 x toe weer zien dat die rode kaart voor Hugo volkomen terecht was. Dus!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Cruoninga het volgende:
Maar Lurling heeft zijn deel inmiddels wel gehad lijkt me.
Hehe. Zoietsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .. de laatste keer dat jullie meededen was ten tijde van Peter Houtman toch?
De uploader werkt nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waar is het FCG-shirt in je avatar?
Mooi toch, worden jullie 6equote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden het oneens is met dat scenario
Hij kon echt niet meer blijven staan na die vernietigende karateslag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Talpa liet vanavond tot 4 x toe weer zien dat die rode kaart voor Hugo volkomen terecht was. Dus!
Wat is er niet duidelijk?quote:
Komen jullie ook in't home? Moet je je maar eens melden na Feyenoord volgende week.quote:Het was trouwens gezellig druk in het home, mooi de samenvatting daar mee gepakt.
Was al bang dat het aan mij lagquote:
De zinsnede dat dat je heeft doen terugkeren bij de club.quote:
Ja komen we ook, waar moet ik me meldenquote:Komen jullie ook in't home? Moet je je maar eens melden na Feyenoord volgende week.
Slaande beweging is rood. Goede beslissing. Heb die heisa nooit begrepen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:42 schreef Cruoninga het volgende:
Hij kon echt niet meer blijven staan na die vernietigende karateslag?
Nee man, ben dol op verkleedpartijenquote:Was al bang dat het aan mij lag
Als het er af en toe een paar minuutjes kwetsende spreekkoren van de tribune komen niet nee, persoonlijk vind ik het onzin om dan te gaan staken. Die spreekoren hou je toch wel. als het echt non stop door gaat voor 45 min lang is het een ander verhaal, of als de speler in kwestie aangeeft het niet op prijs te stellen en er niet tegen kan. Je lost met dat staken voor 5 minuutjes niks op denk ik, morgen zullen er weer spreekkoren te horen zijn in de stadions.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet er bij kwetsende spreekkoren nooit gestaakt worden, want dat zijn geen rellen/stoeltjes/vechtpartijen?
De eerste keer dat ik bij FCG kwam vond ik dat sfeertje wel bijzonder. Daarom bleef het zeg maar niet bij die ene keer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
De zinsnede dat dat je heeft doen terugkeren bij de club.
Bij mijquote:Ja komen we ook, waar moet ik me melden
Als Luirink fit is moet die er gewoon instaan. Dan maar met kruis en luirink in het centrum, vd linden op links en sankoh op rechts ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:45 schreef Joagertje het volgende:
Het wodt nog lastig voor Jans om een keuze te maken tussen Luirink/Kruiswijk en Sankoh volgende week.
Denk het ook niet..en anders roep je maar heel hard Nocaaaaaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Maar ik denk dat jullie niet te missen zijn als stel.
staat je goedquote:
Want anders?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
![]()
En je houdt hem aan zolang FCG boven SCH staat!
heeft in heerenveen op de grond gelegen, nog niet in de was gedaan..quote:
Dan stoppen we je in een Euroborg-'buijs' en laten die langzaam vollopen met Grunninger koeienstront.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dan stoppen we je in een Euroborg-'buijs' en laten die langzaam vollopen met Grunninger koeienstront.
Ieks!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dan stoppen we je in een Euroborg-'buijs' en laten die langzaam vollopen met Grunninger koeienstront.
Kinkyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Geen gelul!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
Ik houd mijn pyjama overdag niet aan hoor, dat is toch gek![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef Yeahinho het volgende:
Vanwaar die spandoeken die op z'n kop hingen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Cruoninga het volgende:
Om de onvrede te uiten over stadionverboden die zijn uitgedeeld voor het staan op de trap bij Sparta-uit.
Die mis ik vaak, want dan ben ik nog in het stadion/home.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:31 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Beter de samenvattingen bekijken![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die mis ik vaak, want dan ben ik nog in het stadion/home.
Vond die actie van Jans trouwens wel grappig. Hij loopt het veld op om naar de supporters te gaan tijdens die staking, allemaal cameramensen en fotografen achter hem aan, Jans denkt, ik gooi er maar weer eens een grapje in en zet het op een lopen. Hij liep ze er allemaal lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |