abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:20:08 #201
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35199385
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Zijn er al wat verbeteringen rond het uitvak? Die gevaarlijke tunnel, de toegangsweg, de grote waterplassen etc?
Geen idee, kom er nooit

De toegangsweg en waterplassen hebben natuurlijk te maken met het feit dat nog niet alles af is. Die tunnel kom ik ook nooit
pi_35199529
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef Noca het volgende:

[..]

Geen idee, kom er nooit

De toegangsweg en waterplassen hebben natuurlijk te maken met het feit dat nog niet alles af is. Die tunnel kom ik ook nooit
Als niet alles af is, moet je geen gasten ontvangen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:25:39 #203
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35199568
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Jullie hadden best weg mogen blijven hoor
pi_35199601
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Noca het volgende:

[..]

Jullie hadden best weg mogen blijven hoor
Was beter geweest. In het supportersmagazine staat een mooi stuk waarin de ontvangst door Groningen wordt afgekraakt.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:28:04 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35199663
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Was beter geweest. In het supportersmagazine staat een mooi stuk waarin de ontvangst door Groningen wordt afgekraakt.
Friezen horen zo ontvangen te worden.

Wat een gezeur trouwens, als je bij een stadion komt waarop je van voorhand al weet (er is immers genoeg gewaarschuwd) dat nog niet alles optimaal is kun je je daar gewoon even op instellen
pi_35199694
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:28 schreef Noca het volgende:

[..]

Friezen horen zo ontvangen te worden.

Wat een gezeur trouwens, als je bij een stadion komt waarop je van voorhand al weet (er is immers genoeg gewaarschuwd) dat nog niet alles optimaal is kun je je daar gewoon even op instellen
Dat is dus de mentaliteit bij jouw club?

Ga je zo met gasten om? Twee uren tegen houden op de weg?

Ze in gevaarlijke omstandigheden terecht bengen?

Sorry hoor, ik vind het schandalig en het is nogal sneu dat je het goedpraat.
pi_35199710
Ik vraag gewoon of er al iets is verbeterd en dan ga jij het goedpraten
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:34:16 #208
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35199829
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik vraag gewoon of er al iets is verbeterd en dan ga jij het goedpraten

Jij vraagt:
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Zijn er al wat verbeteringen rond het uitvak? Die gevaarlijke tunnel, de toegangsweg, de grote waterplassen etc?
Dan zeg ik:
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef Noca het volgende:

[..]

Geen idee, kom er nooit

Jij weer:
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:

[..]

En daar ga ik dan op in. Oftewel, ik praat niks goed maar reageer even dat ik het eigenlijk niet weet. Vervolgens mogen wij dan geen gasten ontvangen en geef ik aan dat je ook niet hoeft te komen.

Dat ik dan 5 post later nog even iets zeg over dat je je erop in kan stellen heeft geen reet met je eerste vraag te maken.

Waarom doe ik ook eigenlijk nog deze moeite
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:35:23 #209
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35199862
quote:

[..]
Doe niet zo sneu
pi_35199869
Instellen op getreiterd worden door de club en de politie? Op levensgevaarlijke omstandigheden.

Op slechte toegangswegen en grote plassen waar heel simpel iets aan gedaan had kunnen worden?

Wees een gastheer Noca.
pi_35199888
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef Noca het volgende:

[..]

Doe niet zo sneu
Ik was eerst
pi_35199931
SCHat, doe es niet zo SCHneu en SCHlaapverwekkend doen

Back naar waar het topic voor bedoeld is
quote:
GRONINGEN - Aanvoerder Paul Matthijs keert zaterdagavond in de Euroborg tegen RKC terug in de basis van FC Groningen. Hij heeft twee wedstrijden gemist door een bovenbeenblessure.

Gijs Luirink en Glen Salmon zijn weer fit genoeg om plaats te nemen op de reservebank. Bruno Silva, Yevgeni Levchenko en Kiran Bechan zijn niet inzetbaar door blessures.

De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Matthijs, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Buijs, Van de Laak, Lindgren en Fledderus. Spitsen zijn Nevland en Cornelisse.
Bron: RTV Noord
Geeft weer wat meer lucht in vergelijking tot de afgelopen wedstrijden.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:39:12 #213
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35199952
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
Instellen op getreiterd worden door de club en de politie? Op levensgevaarlijke omstandigheden.
Wat heeft de politie nou weer met de FC te maken?
quote:
Op slechte toegangswegen en grote plassen waar heel simpel iets aan gedaan had kunnen worden?
Wees een gastheer Noca.
Er is nog nooit iemand aan door een plasje lopen doodgegaan. De toegangswegen waren idd slecht, algemeen bekend. Zowel voor de gasten als de thuissupporters.

Ik zal morgen eens voor je kijken of er nog plasjes liggen.
pi_35199989
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:39 schreef Noca het volgende:

[..]

Wat heeft de politie nou weer met de FC te maken?
Die werken niet smaen?
quote:
Er is nog nooit iemand aan door een plasje lopen doodgegaan. De toegangswegen waren idd slecht, algemeen bekend. Zowel voor de gasten als de thuissupporters.

Ik zal morgen eens voor je kijken of er nog plasjes liggen.
Je hoort geen gevaarlijke omstandigheden te creeeren voor het uitpubliek. Als het stadion nog niet klaar was, had het niet open gemoeten.
pi_35200014
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:38 schreef clauwheee het volgende:
SCHat, doe es niet zo SCHneu en SCHlaapverwekkend doen
Lastig he, terechte kritiek.

Ik geef alleen maar aan hoe slecht het toen was en dat ik hoop dat het verbeterd is voordat er ongelukken gebeuren.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:42:35 #216
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35200057
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Die werken niet smaen?
[..]

Je hoort geen gevaarlijke omstandigheden te creeeren voor het uitpubliek. Als het stadion nog niet klaar was, had het niet open gemoeten.
Het stadion was helemaal af hoor, alleen de infrastructuur was niet optimaal

De politie doet ook zijn ding, echt niet geinstrueerd door de FC hoor.
pi_35200069
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Lastig he, terechte kritiek.
Nee hoor, je kent me toch? Maar iets te vaak je punt maken is dan weer iets teveel van het goede. We weten het nu wel
pi_35200089
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nee hoor, je kent me toch? Maar iets te vaak je punt maken is dan weer iets teveel van het goede. We weten het nu wel
Geef dan gewoon antwoord in plaats van zo te flamen.
pi_35200115
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef Noca het volgende:

[..]

Het stadion was helemaal af hoor, alleen de infrastructuur was niet optimaal
Je bent niet aan die kant geweest dus je kan het duidelijk niet beoordelen.

Als je zegt dat het af was, dan is er pas echt een probleem. Je hebt geen idee hoe gevaarlijk het was. Echt niet.
quote:
De politie doet ook zijn ding, echt niet geinstrueerd door de FC hoor.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:47:46 #220
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35200224
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent niet aan die kant geweest dus je kan het duidelijk niet beoordelen.
Ik zou niet weten wat ik er moet doen nee
quote:
Als je zegt dat het af was, dan is er pas echt een probleem. Je hebt geen idee hoe gevaarlijk het was. Echt niet.
Je hebt het stadion toch gezien? Die was af
Als je de toegangswegen tot het stadion rekent dan hebben we ineens een enorm stadion

OT:
Wedstrijd naar Tilburg is ook weer op Eigen vervoer en zonder pasfotoregistratie!
pi_35200356
Ik ga varkenshaas maken, willen jullie ook een stukje?
pi_35200384
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Noca het volgende:

Je hebt het stadion toch gezien? Die was af
Als je de toegangswegen tot het stadion rekent dan hebben we ineens een enorm stadion
Het ging hier om de ingang. Een betonnen buijs. Hoort wel degelijk bij het stadion.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:56:23 #223
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35200527
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Het ging hier om de ingang. Een betonnen buijs. Hoort wel degelijk bij het stadion.
Dat klopt ja. Wees eens duidelijk..
Daar kunnen dus ook plassen liggen. Vies.
pi_35203590
De volgende keer zal het beter zijn SCH.

Zo, laten we het nu weer over voetbal hebben
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:34:55 #225
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35205489
Die kaarten voor Groningen en Heerenveen trouwens ook gaan eng hoog bij de superpingels actie zeg zo kom ik nooit in de Euroborg
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 13:54:58 #226
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_35219682
quote:
Oude scorebord FC naar Euroborg

GRONINGEN- FC Groningen heeft het oude scorebord uit het Oosterparkstadion naar de Euroborg gehaald en er een scorebord bijgehuurd. Volgend seizoen komt er mogelijk een videowall.

Dit gebeurt noodgedwongen, omdat het huidige bord in het nieuwe stadion veel te klein is, en onlangs tijdens een vorstperiode bevroor.

Deze week bleek dat het scorebord niet op korte termijn gemaakt kan worden. Volgend seizoen krijgt de Euroborg mogelijk een videowall als scorebord. Vanavond is het oude bord te zien in de wedstrijd tegen RKC.

Supporters in verschillende vakken en de bewoners van een sky-box namen de afgelopen wedstrijden hun eigengemaakte scoreborden mee naar het gloednieuwe stadion van de FC.

Directeur Hans Nijland van de FC over het nogmaals gebruiken van het oude scorebord

Bron: TV Noord

Een videowall zou wel erg vet zijn!
pi_35219932
Ik vind het wel leuk dat oude scorebord uit het oosterpark.. een videowall lijkt me niks, zo'n ding is te duur, te groot, te lelijk en word hoofdzakelijk gebruikt voor reclame doeleinden..
doe dan maar die alternatieve scoreborden
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 18 februari 2006 @ 14:19:09 #228
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_35220381
Wordt een lastige pot vanavond tegen 'angstgegner' RKC.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_35220539
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:54 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Een videowall zou wel erg vet zijn!
Een paar week terug was er evt sprake van dat er een 2e hands scherm uit de Arena gehuurd zou worden, maar dat was te duur.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 14:26:39 #230
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35220566
Tja, maar als ze deze winnen worden de kansen op de playoffs wel erg groot.
pi_35237192
Waarom hangt het Groningen Fanatic spandoek op zn kop?

En wat zei Matthijs?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:35:53 #232
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35238150
Geen goeie wedstrijd, wel goed resultaat.

Wie was trouwens die lange centrale verdediger van RKC? Ik vond 'm erg goed en hoop dat ze 'm na de wedstrijd hebben geruild voor Sankoh.
pi_35239197
quote:

[..]

Dat is dus de mentaliteit bij jouw club?

Ga je zo met gasten om? Twee uren tegen houden op de weg?

Ze in gevaarlijke omstandigheden terecht bengen?

Die sportschooljongens bij jullie zijn ook niet de vriendelijkste gastheren. Zijn zó veel clubs waar het eveneens zo gaat. Misschien dat je wel een punt hebt (ben zelf niet in het uitvak geweest) maar doordat je alwéér in dit topic komt mekkeren krijg je de schijn nogal tegen je. Sinds die 2-0 in de Euroborg is't zo'n beetje elke week wel raak.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef anoukforza het volgende:
Waarom hangt het Groningen Fanatic spandoek op zn kop?
Om de onvrede te uiten over stadionverboden die zijn uitgedeeld voor het staan op de trap bij Sparta-uit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cruoninga op 18-02-2006 23:01:30 ]
pi_35239877
Wat kinderachtig tegenover Lurling
pi_35239967
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Die sportschooljongens bij jullie zijn ook niet de vriendelijkste gastheren. Zijn zó veel clubs waar het eveneens zo gaat. Misschien dat je wel een punt hebt (ben zelf niet in het uitvak geweest) maar doordat je alwéér in dit topic komt mekkeren krijg je de schijn nogal tegen je. Sinds die 2-0 in de Euroborg is't zo'n beetje elke week wel raak.
Ik ben nog nooit onder zulke gevaarlijke omstandigheden een stadion uitgeloodst als in de Euroborg. Alsof Volendam niet is gebeurd. Slaat nergens op om het met die 0-2 in verband te brengen, alsof ik daar mee zit man. Ik vind gewoon echt dat dat niet kan en ben bang dat er ongelukken gebeuren en omdat er gisteren een heel aardig stuk in het supportersblad stond (van een oudere vrouw die meegeweest is naar de wedstrijd en die hetzelfde gevoel had over die betonnen buis als ik) kwam ik er weer op. Als er echt iets gebeurt, is dat toch niet goed voor je club?
pi_35240063
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit onder zulke gevaarlijke omstandigheden een stadion uitgeloodst als in de Euroborg. Alsof Volendam niet is gebeurd. Slaat nergens op om het met die 0-2 in verband te brengen, alsof ik daar mee zit man. Ik vind gewoon echt dat dat niet kan en ben bang dat er ongelukken gebeuren en omdat er gisteren een heel aardig stuk in het supportersblad stond (van een oudere vrouw die meegeweest is naar de wedstrijd en die hetzelfde gevoel had over die betonnen buis als ik) kwam ik er weer op. Als er echt iets gebeurt, is dat toch niet goed voor je club?
Zoals ik zei: Misschien heb je gelijk wat betreft de kritiek opzich. Als er iets gebeurt is dat vooral niet goed voor de betrokkenen. Club-belangen doen er dan al niet meer toe.

Maar het is gewoon lastig om je als objectieve bron te zien sinds je hier de hele tijd loopt te janken over FC Groningen, ga je eigen post-historie maar eens na anders.
pi_35240150
3 punten zijn 3 punten en die kunnen we erg goed gebruiken.

KNVB doe eens wat aan die kolere scheidsrechters, vorige week staan ze bij ADO met gasmaskers op mensen dood te wensen en er word gewoon doorgespeeld, Bij Grunn zijn wat stoute liedjes en de wedstrijd wordt stil gelegd, hoezo met 2 maten meten, LULring zelf wou zelfs doorspelen, 'regels zijn regels bla bla bla' PAS ZE DAN GVD ALTIJD TOE en niet wanneer je er zin in hebt of wanneer het uitkomt.

Grunn staat nu 4e niet verkeerd dacht ik zo

Volgende week feyenoord verslaan en op naar CL voetbal.

Positief denken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_35240163
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Zoals ik zei: Misschien heb je gelijk wat betreft de kritiek opzich. Als er iets gebeurt is dat vooral niet goed voor de betrokkenen. Club-belangen doen er dan al niet meer toe.
Nou ja, het straalt dan wel enorm af op je club en op je nieuwe stadion. Stel dat er toen echt brand was uitgebroken, dan waren er zo tientallen mensen om het leven gekomen. Ik sta echt geen verhaaltje op te hangen. Dus vraag ik of het beter gaat.
quote:
Maar het is gewoon lastig om je als objectieve bron
Daarom voerde ik die mevrouw ook op.
quote:
te zien sinds je hier de hele tijd loopt te janken over FC Groningen, ga je eigen post-historie maar eens na anders.
Kom op zeg, een beetje rivaliteit. Jullie zijn eindelijk eens echte concurrentie
pi_35240201
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef venomsnake het volgende:

KNVB doe eens wat aan die kolere scheidsrechters
Waarom nou weer kwaad op de scheids en niet op de mensen die die liedjes zingen?
pi_35240230
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:

Kom op zeg, een beetje rivaliteit. Jullie zijn eindelijk eens echte concurrentie
Wat mij betreft is het hoog tijd voor een nieuwe avatar voor jou:

pi_35240259
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

[afbeelding]

tering wat lelijk, wat zal david boos op je zijn
pi_35240456
Drei puntn binn'!
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:29:09 #243
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35240462
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef venomsnake het volgende:
3 punten zijn 3 punten en die kunnen we erg goed gebruiken.

KNVB doe eens wat aan die kolere scheidsrechters, vorige week staan ze bij ADO met gasmaskers op mensen dood te wensen en er word gewoon doorgespeeld, Bij Grunn zijn wat stoute liedjes en de wedstrijd wordt stil gelegd, hoezo met 2 maten meten, LULring zelf wou zelfs doorspelen, 'regels zijn regels bla bla bla' PAS ZE DAN GVD ALTIJD TOE en niet wanneer je er zin in hebt of wanneer het uitkomt.

Grunn staat nu 4e niet verkeerd dacht ik zo

Volgende week feyenoord verslaan en op naar CL voetbal.

Positief denken.
Het is inderdaad wel erg simpel om de scheids van de spreekkoren de schuld te geven.... En de scheids past inderdaad de regels toe. Ik ben het wel met je eens dat bij andere wedstrijden de regels minder consequent worden toegepast!
pi_35240470
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom nou weer kwaad op de scheids en niet op de mensen die die liedjes zingen?
Omdat ze de ene wedstrijd wel stil leggen en de andere niet, iedereen wil doorspelen incl LULring. voel dat dan aan en ga niet lopen muggeziften.

Of je legt ELKE wedstrijd stil waar spreekkoren te horen zijn of je legt geen wedstrijden stil wegens spreekkoren.

waarom deze stil leggen en die van ADO bv niet?

En zo'n liedje moet kunnen af en toe, kom op zeg, het is geen tennis wedstrijd.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

[afbeelding]
ROFL
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:30:14 #245
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35240496
3 belangrijke punten weer binnen

Beetje jammer dat de wedstrijd gestaakt werd, maar dat lag ook wel aan onszelf. Jammer dat het scheidsrechter corps zo inconsequent is maar ja. Heerenveen verloren, morgen Ajax nog even punten verspelen en het is fantastisch. Nu is het al geweldig
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:30:24 #246
26251 Eilanden
pi_35240505
Een beetje simpel om naar ADO te wijzen om je eigen spreekkoren goed te praten. Bij ADO of welke andere wedstrijd dan ook moet de match gewoon stilgelegd worden als er spreekkoren zijn die over de schreef gaan
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:31:03 #247
26251 Eilanden
pi_35240530
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef Noca het volgende:
3 belangrijke punten weer binnen

Beetje jammer dat de wedstrijd gestaakt werd, maar dat lag ook wel aan onszelf. Jammer dat het scheidsrechter corps zo inconsequent is maar ja.
Noca is tenminste realistisch.. goede reactie!
pi_35240560
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Noca is tenminste realistisch.. goede reactie!
Vind je? Die begint ook weer over de scheidsrechters, alsof het aan hen ligt. Dat vind ik altijd zo matig.
pi_35240566
Ik ben het eens met wat Ron Jans zei na afloop. Ik vond het wel inconsequent dat de wedstrijd werd stilgelegd, maar je kunt beter je eigen ploeg steunen.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:34:15 #250
26251 Eilanden
pi_35240635
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind je? Die begint ook weer over de scheidsrechters, alsof het aan hen ligt. Dat vind ik altijd zo matig.
het is gewoon een feit dat wat spreekkoren betreft het Nederlandse scheidsrechterkorps inconsequent optreedt. Wat Van Egmond in Groningen deed, is gewoon consequent de regels toepassen. En dan maakt het ook geen ruk uit of Lurling wil verder spelen of niet. Het is alleen jammer dat dezelfde situaties bij andere wedstrijden anders beoordeeld worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')