Geen idee, kom er nooitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Zijn er al wat verbeteringen rond het uitvak? Die gevaarlijke tunnel, de toegangsweg, de grote waterplassen etc?
Als niet alles af is, moet je geen gasten ontvangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen idee, kom er nooit
De toegangsweg en waterplassenhebben natuurlijk te maken met het feit dat nog niet alles af is. Die tunnel kom ik ook nooit
Jullie hadden best weg mogen blijven hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als niet alles af is, moet je geen gasten ontvangen.
Was beter geweest. In het supportersmagazine staat een mooi stuk waarin de ontvangst door Groningen wordt afgekraakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Jullie hadden best weg mogen blijven hoor
Friezen horen zo ontvangen te worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Was beter geweest. In het supportersmagazine staat een mooi stuk waarin de ontvangst door Groningen wordt afgekraakt.
Dat is dus de mentaliteit bij jouw club?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Friezen horen zo ontvangen te worden.
Wat een gezeur trouwens, als je bij een stadion komt waarop je van voorhand al weet (er is immers genoeg gewaarschuwd) dat nog niet alles optimaal is kun je je daar gewoon even op instellen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik vraag gewoon of er al iets is verbeterd en dan ga jij het goedpraten
Dan zeg ik:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Zijn er al wat verbeteringen rond het uitvak? Die gevaarlijke tunnel, de toegangsweg, de grote waterplassen etc?
Jij weer:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen idee, kom er nooit
De toegangsweg en waterplassenhebben natuurlijk te maken met het feit dat nog niet alles af is. Die tunnel kom ik ook nooit
En daar ga ik dan op in. Oftewel, ik praat niks goed maar reageer even dat ik het eigenlijk niet weet. Vervolgens mogen wij dan geen gasten ontvangen en geef ik aan dat je ook niet hoeft te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Als niet alles af is, moet je geen gasten ontvangen.
Doe niet zo sneuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind het schandalig en het is nogal sneu dat je het goedpraat.
Geeft weer wat meer lucht in vergelijking tot de afgelopen wedstrijden.quote:GRONINGEN - Aanvoerder Paul Matthijs keert zaterdagavond in de Euroborg tegen RKC terug in de basis van FC Groningen. Hij heeft twee wedstrijden gemist door een bovenbeenblessure.
Gijs Luirink en Glen Salmon zijn weer fit genoeg om plaats te nemen op de reservebank. Bruno Silva, Yevgeni Levchenko en Kiran Bechan zijn niet inzetbaar door blessures.
De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Matthijs, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Buijs, Van de Laak, Lindgren en Fledderus. Spitsen zijn Nevland en Cornelisse.
Bron: RTV Noord
Wat heeft de politie nou weer met de FC te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
Instellen op getreiterd worden door de club en de politie? Op levensgevaarlijke omstandigheden.
Er is nog nooit iemand aan door een plasje lopen doodgegaan. De toegangswegen waren idd slecht, algemeen bekend. Zowel voor de gasten als de thuissupporters.quote:Op slechte toegangswegen en grote plassen waar heel simpel iets aan gedaan had kunnen worden?
Wees een gastheer Noca.
Die werken niet smaen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat heeft de politie nou weer met de FC te maken?
Je hoort geen gevaarlijke omstandigheden te creeeren voor het uitpubliek. Als het stadion nog niet klaar was, had het niet open gemoeten.quote:Er is nog nooit iemand aan door een plasje lopen doodgegaan. De toegangswegen waren idd slecht, algemeen bekend. Zowel voor de gasten als de thuissupporters.
Ik zal morgen eens voor je kijken of er nog plasjes liggen.
Lastig he, terechte kritiek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:38 schreef clauwheee het volgende:
SCHat, doe es niet zo SCHneu en SCHlaapverwekkend doen
Het stadion was helemaal af hoor, alleen de infrastructuur was niet optimaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Die werken niet smaen?
[..]
Je hoort geen gevaarlijke omstandigheden te creeeren voor het uitpubliek. Als het stadion nog niet klaar was, had het niet open gemoeten.
Nee hoor, je kent me toch?quote:
Geef dan gewoon antwoord in plaats van zo te flamen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, je kent me toch?Maar iets te vaak je punt maken is dan weer iets teveel van het goede. We weten het nu wel
Je bent niet aan die kant geweest dus je kan het duidelijk niet beoordelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Het stadion was helemaal af hoor, alleen de infrastructuur was niet optimaal
quote:De politie doet ook zijn ding, echt niet geinstrueerd door de FC hoor.
Ik zou niet weten wat ik er moet doen neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent niet aan die kant geweest dus je kan het duidelijk niet beoordelen.
Je hebt het stadion toch gezien? Die was afquote:Als je zegt dat het af was, dan is er pas echt een probleem. Je hebt geen idee hoe gevaarlijk het was. Echt niet.
Het ging hier om de ingang. Een betonnen buijs. Hoort wel degelijk bij het stadion.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Noca het volgende:
Je hebt het stadion toch gezien? Die was af
Als je de toegangswegen tot het stadion rekent dan hebben we ineens een enorm stadion
Dat klopt ja. Wees eens duidelijk..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging hier om de ingang. Een betonnen buijs. Hoort wel degelijk bij het stadion.
quote:Oude scorebord FC naar Euroborg
GRONINGEN- FC Groningen heeft het oude scorebord uit het Oosterparkstadion naar de Euroborg gehaald en er een scorebord bijgehuurd. Volgend seizoen komt er mogelijk een videowall.
Dit gebeurt noodgedwongen, omdat het huidige bord in het nieuwe stadion veel te klein is, en onlangs tijdens een vorstperiode bevroor.
Deze week bleek dat het scorebord niet op korte termijn gemaakt kan worden. Volgend seizoen krijgt de Euroborg mogelijk een videowall als scorebord. Vanavond is het oude bord te zien in de wedstrijd tegen RKC.
Supporters in verschillende vakken en de bewoners van een sky-box namen de afgelopen wedstrijden hun eigengemaakte scoreborden mee naar het gloednieuwe stadion van de FC.
Directeur Hans Nijland van de FC over het nogmaals gebruiken van het oude scorebord
Bron: TV Noord
Een paar week terug was er evt sprake van dat er een 2e hands scherm uit de Arena gehuurd zou worden, maar dat was te duur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een videowall zou wel erg vet zijn!![]()
Die sportschooljongens bij jullie zijn ook niet de vriendelijkste gastheren. Zijn zó veel clubs waar het eveneens zo gaat. Misschien dat je wel een punt hebt (ben zelf niet in het uitvak geweest) maar doordat je alwéér in dit topic komt mekkeren krijg je de schijn nogal tegen je. Sinds die 2-0 in de Euroborg is't zo'n beetje elke week wel raak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is dus de mentaliteit bij jouw club?
Ga je zo met gasten om? Twee uren tegen houden op de weg?
Ze in gevaarlijke omstandigheden terecht bengen?
Sorry hoor, ik vind het schandalig en het is nogal sneu dat je het goedpraat.
Om de onvrede te uiten over stadionverboden die zijn uitgedeeld voor het staan op de trap bij Sparta-uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef anoukforza het volgende:
Waarom hangt het Groningen Fanatic spandoek op zn kop?
Ik ben nog nooit onder zulke gevaarlijke omstandigheden een stadion uitgeloodst als in de Euroborg. Alsof Volendam niet is gebeurd. Slaat nergens op om het met die 0-2 in verband te brengen, alsof ik daar mee zit man. Ik vind gewoon echt dat dat niet kan en ben bang dat er ongelukken gebeuren en omdat er gisteren een heel aardig stuk in het supportersblad stond (van een oudere vrouw die meegeweest is naar de wedstrijd en die hetzelfde gevoel had over die betonnen buis als ik) kwam ik er weer op. Als er echt iets gebeurt, is dat toch niet goed voor je club?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Die sportschooljongens bij jullie zijn ook niet de vriendelijkste gastheren. Zijn zó veel clubs waar het eveneens zo gaat. Misschien dat je wel een punt hebt (ben zelf niet in het uitvak geweest) maar doordat je alwéér in dit topic komt mekkeren krijg je de schijn nogal tegen je. Sinds die 2-0 in de Euroborg is't zo'n beetje elke week wel raak.
Zoals ik zei: Misschien heb je gelijk wat betreft de kritiek opzich. Als er iets gebeurt is dat vooral niet goed voor de betrokkenen. Club-belangen doen er dan al niet meer toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit onder zulke gevaarlijke omstandigheden een stadion uitgeloodst als in de Euroborg. Alsof Volendam niet is gebeurd. Slaat nergens op om het met die 0-2 in verband te brengen, alsof ik daar mee zit man. Ik vind gewoon echt dat dat niet kan en ben bang dat er ongelukken gebeuren en omdat er gisteren een heel aardig stuk in het supportersblad stond (van een oudere vrouw die meegeweest is naar de wedstrijd en die hetzelfde gevoel had over die betonnen buis als ik) kwam ik er weer op. Als er echt iets gebeurt, is dat toch niet goed voor je club?
Nou ja, het straalt dan wel enorm af op je club en op je nieuwe stadion. Stel dat er toen echt brand was uitgebroken, dan waren er zo tientallen mensen om het leven gekomen. Ik sta echt geen verhaaltje op te hangen. Dus vraag ik of het beter gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zoals ik zei: Misschien heb je gelijk wat betreft de kritiek opzich. Als er iets gebeurt is dat vooral niet goed voor de betrokkenen. Club-belangen doen er dan al niet meer toe.
Daarom voerde ik die mevrouw ook op.quote:Maar het is gewoon lastig om je als objectieve bron
Kom op zeg, een beetje rivaliteit. Jullie zijn eindelijk eens echte concurrentiequote:te zien sinds je hier de hele tijd loopt te janken over FC Groningen, ga je eigen post-historie maar eens na anders.
Waarom nou weer kwaad op de scheids en niet op de mensen die die liedjes zingen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef venomsnake het volgende:
KNVB doe eens wat aan die kolere scheidsrechters
Wat mij betreft is het hoog tijd voor een nieuwe avatar voor jou:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Kom op zeg, een beetje rivaliteit. Jullie zijn eindelijk eens echte concurrentie
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het hoog tijd voor een nieuwe avatar voor jou:
[afbeelding]
Het is inderdaad wel erg simpel om de scheids van de spreekkoren de schuld te geven.... En de scheids past inderdaad de regels toe. Ik ben het wel met je eens dat bij andere wedstrijden de regels minder consequent worden toegepast!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef venomsnake het volgende:
3 punten zijn 3 punten en die kunnen we erg goed gebruiken.
KNVB doe eens wat aan die kolere scheidsrechters, vorige week staan ze bij ADO met gasmaskers op mensen dood te wensen en er word gewoon doorgespeeld, Bij Grunn zijn wat stoute liedjes en de wedstrijd wordt stil gelegd, hoezo met 2 maten meten, LULring zelf wou zelfs doorspelen, 'regels zijn regels bla bla bla' PAS ZE DAN GVD ALTIJD TOE en niet wanneer je er zin in hebt of wanneer het uitkomt.![]()
![]()
Grunn staat nu 4eniet verkeerd dacht ik zo
![]()
Volgende week feyenoord verslaan en op naar CL voetbal.![]()
![]()
Positief denken.![]()
Omdat ze de ene wedstrijd wel stil leggen en de andere niet, iedereen wil doorspelen incl LULring. voel dat dan aan en ga niet lopen muggeziften.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom nou weer kwaad op de scheids en niet op de mensen die die liedjes zingen?
ROFLquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het hoog tijd voor een nieuwe avatar voor jou:
[afbeelding]
Noca is tenminste realistisch.. goede reactie!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef Noca het volgende:
3 belangrijke punten weer binnen
Beetje jammer dat de wedstrijd gestaakt werd, maar dat lag ook wel aan onszelf. Jammer dat het scheidsrechter corps zo inconsequent is maar ja.
Vind je? Die begint ook weer over de scheidsrechters, alsof het aan hen ligt. Dat vind ik altijd zo matig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca is tenminste realistisch.. goede reactie!
het is gewoon een feit dat wat spreekkoren betreft het Nederlandse scheidsrechterkorps inconsequent optreedt. Wat Van Egmond in Groningen deed, is gewoon consequent de regels toepassen. En dan maakt het ook geen ruk uit of Lurling wil verder spelen of niet. Het is alleen jammer dat dezelfde situaties bij andere wedstrijden anders beoordeeld worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je? Die begint ook weer over de scheidsrechters, alsof het aan hen ligt. Dat vind ik altijd zo matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |