quote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Groningen heeft wel iets van een korfbalploeg idd![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
0-2 minstens. Cornelisse heeft afwerken getrained.
Ik wel...quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef Joagertje het volgende:
Had vannacht een droom waarvan ik toch maar hoop dat die niet uit zal komen. Na een 3-0 voorspron voor Grunn verliezen we de wedstrijd nog met 4-3. Ik weet dat het idioot klinkt en kan het ook niet echt geloven.
quote:11-09-1994 FC GRONINGEN 3 NAC 4
Scoreverloop: 20' Bombarda 1-0, 39' Heuvel 2-0, 49' Schreuder 3-0 63' Van Hooijdonk 3-1, 80' Remie 3-2, 84' Lammers 3-3, 90' Van Hooijdonk 3-4
Gele kaarten: Huizingh Sas, Wilnis
Opstellingen: Lodewijks 6, Kooijman 5, Boekweg 6, Veenhof 5, Ebbinge 5, Huizingh 6, Beerens 7, Boudesteyn 6, Schreuder 5 (80' Blaauw -), Bombarda 6, Heuvel 5 (75' Hamming) Karelse 6, Gaasbeek 6 (46' Sas 6), Van Burik 6, Wilnis 6, Remie 6, Lokhoff 5, Zondervan 5, Brusselers 5, Abdellaoui 4 (46' Gesthuizen 7), Van Hooijdonk 7, Lammers 6
Scheidsrechter: Schaap 7
Toeschouwers: 11.485
Bijzonderheden: "FC Groningen (zonder Sion, Erwin Koeman en Gall) heerste, maar na de tegengoal ging NAC spelen zoals afgelopen seizoen en benutte het vier van de vijf kansen."
En terecht!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef SCH het volgende:
Ik stond bij Utrecht op de tribune met oortje ldl in - ging ik ineens YEAH roepen toen RBC scoorde
Ze keken me wat raar aan daaro.
quote:Na afloop gaf trainer/coach Ron Jans aan opgelucht te zijn. “Vooraf gezien hebben we 32 punten meer dan RBC Roosendaal. Dus mag je concluderen dat je de betere ploeg bent. Maar van statistieken mag je niet uitgaan en dat we een betere ploeg zijn heb je eigenlijk alleen maar in de eerste helft gezien.” Toch vertrekt de sympathieke oefenmeester met de volle buit uit Roosendaal. Tot groot ongenoegen van Robert Maaskant. “Maar scoren hoort er nu eenmaal ook bij in het voetbal. In dit soort wedstrijden, zoals we die dus ook al hadden tegen Heracles en Heerenveen, moet je de schuld alleen bij jezelf zoeken. Je kunt het niet als pech af blijven doen dat je die kansen om zeep blijft helpen. Daar komt ook een gedeelte kwaliteit bij kijken. En dat missen we.”
quote:Blessureboeg FC Groningen stroomt leeg
14 februari 2006
De lijst met afwezigen voor FC Groningen-trainer Ron Jans wordt kleiner. Afgelopen weekend moest de oefenmeester nog zes spelers missen door blessures, maar verwacht wordt dat deze lijst voor komend weekend gehalveerd kan worden.
Paul Matthijs, Evgeni Levchenko en Bruno Silva zijn op de weg terug en lijken op tijd fit voor het duel van komend weekend met RKC Waalwijk. Naast dit trio kampen ook Gijs Luirink, Kiran Bechan en Glen Salmon nog altijd met blessures, maar voor deze spelers komt het duel met de Waalwijkers vermoedelijk nog te vroeg.
Dit is helemaal goed nieuws. Ze zitten allemaal op het punt terug te keren dus als het allemaal goed gaat kunnen we weer van alle spelers gebruik maken met het moeilijke programma dat eraan zit te komen.quote:Alle zeven geblesseerden keren terug
15 februari, 15:27 uur
Goed nieuws vanuit de ziekenboeg van FC Groningen. In de aanloop naar de wedstrijd tegen RKC Waalwijk keren zeven leden van de eerste selectie terug bij de groep. Vier van hen zijn nog niet volledig aangesloten en volgen ook nog een individueel programma.
Dinsdag, terwijl de rest van de eerste selectie vrij was, trainden de geblesseerden individueel op het Stadion Oosterpark. Vandaag sloten drie spelers weer volledig aan bij de groep. Gijs Luirink is na zes competitieduels afwezigheid met een enkelkwetsuur terug bij de eerste selectie. Bruno Silva is hersteld van zijn knieblessure en is zaterdag inzetbaar, net als Gibril Sankoh die afgelopen zondag nog geblesseerd uitviel met last van zijn voet.
De vier spelers van wie de inzetbaarheid de komende dagen nog onder de loep zal worden genomen, zijn: Kiran Bechan (hamstring), Paul Matthijs (bovenbeen), Glen Salmon (kuit) en Evgeniy Levchenko (knie). Bechan maakte half november tijdens het uitduel met Heerenveen voor het laatst deel uit van de selectie. Matthijs en Salmon, ontbraken net als Silva in de afgelopen twee wedstrijden. Levchenko ontbrak afgelopen zondag in Roosendaal voor het eerst dit seizoen in de selectie.
Bron: FC Groningen
Bron: RTV Noordquote:Opnieuw blessure voor Bruno Silva
GRONINGEN - Voetballer Bruno Silva van FC Groningen wordt door pech achtervolgd. De verdediger uit Uruguay was net fit na een knieblessure, maar zal opnieuw een tijdje vanaf de kant moeten toekijken.
Silva heeft op een training een enkelblessure opgelopen. Naar verwachting zal het herstelproces drie weken gaan duren.
Erik Nevland heeft de training vanochtend voortijdig verlaten met een lichte hamstringblessure. Het is nog niet duidelijk of hij zaterdag kan spelen tegen RKC.
Met Bassie is niks mis, doet het dit seizoen goed. Maar van Loo is volgens mij ook een goeie, dus laten ze maar lekker uitmaken wie er staat volgend seizoen, kunnen ze beide beter van worden. En een keeper van 30 vind ik ok, zo'n jong broekie is vaak ook niet alles.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik weet niet hoor. Wat is er mis met Bassie? En van Loo is nou niet de jongste. Okee, Lambers is nog niet goed genoeg als stand-in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |