Het overtreft al mijn verwachtingen natuurlijk, maar je wil nu natuurlijk ook meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem ietwat melodramatisch. Jullie seizoen kan toch al niet meer stuk?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef Noca het volgende:
Bleh, ik kan hier de hele week chagrijnig over zijn.
RBC moet er toch ook een keer weer bovenop komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:54 schreef clauwheee het volgende:
We hebben niet eens de kans om een week chagi te zijn, want zondag wacht RBC...dus tot zondag chagi en dan nieuwe ronde nieuwe kansen.
Inkoppertje, SCHatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
RBC moet er toch ook een keer weer bovenop komen![]()
Toch maar lekker slapen jullie.quote:
voor de FC hopen dat 'ie d'r niet al te lang last van blijft houden...quote:Het Kasteel Levchenko niet gunstig gezind
8/2/2006 16:56
Voor Yevgeni Levchenko is de terugkeer op Het Kasteel uitgelopen op een flinke teleurstelling. De middenvelder van FC Groningen verloor niet alleen van Sparta, maar hij liep tegen zijn oude club ook een knieblessure op.
Hoewel hij de negentig minuten volmaakte, kwam Levchenko niet ongeschonden uit de strijd. Sinds de wedstrijd tegen Sparta (1-0 verlies) heeft hij te kampen met knieklachten. Zijn inzetbaarheid tegen RBC Roosendaal dit weekeinde is onzeker. De blessure van de Oekraďner is een nieuwe tegenvaller voor trainer Ron Jans, die toch al te maken heeft met het nodige blessureleed.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Levchenko onzeker voor RBC-uit
[..]
voor de FC hopen dat 'ie d'r niet al te lang last van blijft houden...
Idd, maar het is ook wel pech hebben als 7 spelers geblesseerd zijn die het in de basis kunnen doen... gelukkig traint Kruiswijk weer mee en is Seedorf weer inzetbaar. Silva is er zondag gelukkig weer, maar zo te lezen in Lev dus weer onzekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer met al die blessures zo tegelijk, dat is het nadeel van een krappe selectie hebben.
mooi zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef detulp050 het volgende:
Het is wel geluk hebben dat Heerenveen gelijk speelt, Utrecht verliest en Nec verliest. Nu hebben veel ploegen 37 punten en maken we meer kans om de schade in te halen, zeker tegen RBC en RKC
Dat denk ik ook wel, al hoop ik dat ze maar rustig getraind hebben ander komen er nog meer blessures bij ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:54 schreef Noca het volgende:
We zullen het vanmiddag wel horen Joager, na de training van vandaag.
Wat we toch al wel een beetje verwachtten is dus toch waar. Lev kan morgen niet spelen. Vind het wel jammer, maar we kunnen hem beter gebruiken in de wedstrijd tegen RKC komende week. Hopen dus dat hij dan helemaal hersteld is.quote:Levchenko mist duel met RBC
GRONINGEN - Yevgeni Levchenko ontbreekt morgen bij FC Groningen in de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal.
Zaterdag werd duidelijk dat Levchenko te veel hinder ondervindt van een knieblessure. Verder zijn geblesseerd Luirink, Salmon, Matthijs, Silva en Bechan. De opstelling: In het doel Roorda, de verdedigers zijn Sedoc, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Buijs, Van de Laak, Lindgren en Fledderus De spitsen zijn Nevland en Cornelisse.
Jammer. wat een blessureleedquote:Levchenko mist duel met RBC
Ik kies voor optie 2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef detulp050 het volgende:
Morgen kan het twee kanten op
Óf de motivatie bij RBC is volledig weg en FC wint met redelijke cijfers
Óf doordat er geen druk meer achter zit spelen ze vrij en open en weten ze de FC te verrassen...
Ik ga voor de eerste optie. Ik ga voor de 0-3
Het zou me verbazen als Groningen verliest, volgens mij komt Groningen in een iets mindere fase maar dan is een ploeg als RBC ideaal, daar kun je eigenlijk bijna niet van verliezen zeker niet met het pressievoetbal van Groningen.quote:
"I have a dream!"quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef Joagertje het volgende:
Had vannacht een droom
Ik heb hetzelfde, maar Noca zegt dat ik niet zo gek moet doenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef Joagertje het volgende:
jaja ik weet het Clauw.![]()
Maar ik heb er gewoon niet echt een goed gevoel bij. Ik kan er niets aan doen. Ik hoop gewoon dat ik het volkomen mis heb
![]()
Noca heeft hierin helemaal gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar Noca zegt dat ik niet zo gek moet doenIk hoop met je mee
![]()
Ja niet echt ideaal natuurlijk..maar ja is noit aans!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Noca heeft hierin helemaal gelijkDus we zullen beide gespannen moeten luisteren naar OOG
Ik ook! Ik droomde dat Kruiswijk stond te schutteren en Vos 2x scoorde...quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef Joagertje het volgende:
Had vannacht een droom waarvan ik toch maar hoop dat die niet uit zal komen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef Noca het volgende:
vertoon ik mij tot de eerst volgende wedstrijd in ieder geval niet meer op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |