quote:Op zondag 5 februari 2006 17:40 schreef nokwanda het volgende:
Hoop dat je de rest van de maand dan geen wasmachineonderdelen hoeft te eten
![]()
Sorry, ik blijf in deze liever neutraalquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Oversight het volgende:
[..]kan ik dan tenminste op JOUW steun rekenen?
Oversight IS ook een man. Die van Mirage en dus daarmee de oorzaak van haar uitstulpingenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik dacht dat oversight een man was?Althans, dat staat in zijn/haar profiel
Vertel nou eens hoe dat precies zit met die wasmachine en waar de gevoeligheden zitten. Van zowel Oversight als het apparaat![]()
Aldus Dr. Barb oO<
LOLquote:Op zondag 5 februari 2006 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oversight IS ook een man. Die van Mirage.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik eis dat de baby deze week gehaald wordt en eet dus gewoon een weekje ofzo inhe ziekenhuis
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Als ze een nieuwe koopt van wat ze los kan krijgen van de bank kan het toch best zo zijn dat jullie allemal wasmachineonderdelen moeten eten. Of niet dan?
Maar, whehehehe.... dat KUN je voorkomen........
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef Mirage het volgende:
hihihi dat moet echt aangepast worden hoor
![]()
We gooien het voorlopig op een zwangerschapskwaaltje...
dat door slotjes heen posten.
Ik heb het een paar dagen geleden zelfs in F&F geflikt...
Daar is zelfs een topic over geopend.
iets als \\\"modjes zijn het niet eens\\\" oid.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat kun je voorkomen zegt ze,....
Kan ik ook voorkomen dat .....
Dit zou maar weer tegen me gebruikt worden hier....
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mirage krijg een Feedbacktopic....
Mogen mods door slotjes heenposten?
Neehoor schat,...
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zie trouwens dat je een achterban krijgt in je gijzelingstopic ?
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zie trouwens dat je een achterban krijgt in je gijzelingstopic ?
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou er tegen je gebruikt worden? Wat wilde je nog meer voorkomen dan?
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
Sp3c,.... ik zal m ff uitleggen dattie uit z\'n nek lult....
Zoals gebruikelijk
* VVVVVEG*quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zet ie eindelijk de smiley voor de zin, is het nog niet goed
O... je probeert em naar rood te transformeren. Wat lief van jequote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef Oversight het volgende:
[..]hij is nog blauw.....
Maar dáar wordt aan gewerkt!
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O... je probeert em naar rood te transformeren. Wat lief van je![]()
quote:
F_H? Geen idee wie dat is. Erg he!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Sp3c, L_V, en F_H
Bij voorkeur in die volgorde
Laat je ons wel "meegenieten"van je reis?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogguh Vamperotica.
Vanuit mijn reis, wens ik je een prettige morgen toe.
Ik zal vanaf nu alleen nog maar posten vanuit mijn reis.
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
F_H? Geen idee wie dat is. Erg he!
Zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Laat je ons wel \\\\\\\"meegenieten\\\\\\\"van je reis?
Ehm....als alles volgens biologisch schema loopt iets van anderhalf jaar.....ik ben op 16 september dit jaar uitgerekendquote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef vamperotica het volgende:
Analyzing_Barb....
Ik ben niet zo heel goed in rekenen...
Hoe lang zit er straks nou tussen nummer 1 en 2?
Klinkt spannend....doe je geen gekke dingen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben in meditatie gegaan, ik ga 10 jaar in meditatie en op reis. Ik zie jullie aan de andere kant dus. Ik ga richting de andere kant. Ik heb er helemaal genoeg van
Ik stuur tijdens mijn reis berichten door dus. Dus morgen kan ik best om 0600 \\\\\\\'s morgens iets schrijven, maar ik ga beginnen met mijn reisIk ben al begonnen met de reis maar ik ga afstand nemen van het aardse en van mijn aardse leven. En dat is niet eens een geintje.
Mijn doel daar ga ik mee beginnen, ik ga richting mijn destiny. En ik laat me door niets of niemand tegen houden. Het wordt een reis vol dieper bewustzijn. Niet eens hoger bewustzijn, het gaat om het diepe bewustzijn.
Tot zo
Ik ga mijn hart volgen en ga dus echt het diepe in. Ik heb genoeg aan de oppervlakte geleefd. Zonder hippy-kleren aan te trekkenIk doe net alsof ik \"normaal\" ben, ondertussen ga ik wel op reis.
Maakt mij niet uit hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:06 schreef vamperotica het volgende:
ow Nok....
Wil je je kaartje hier, in het kaartEN topic of het kaartje topic?
:') Nog steeds geen ideequote:Op zondag 5 februari 2006 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
F_H? Geen idee wie dat is. Erg he!
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, ik ga verder nu. Sigaret roken, dat mag tijdens de reis nog
Toen mijn oudste een half jaar was, wist ik dat ik zwanger was van nummer 2....quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ehm....als alles volgens biologisch schema loopt iets van anderhalf jaar.....ik ben op 16 september dit jaar uitgerekend![]()
De borstvoeding heeft zijn werk gedaan als anti-conceptie, totdat het schijnbaar \'uitgewerkt\' was......
jaaaa.... hoorde je de muziek niet op afstand. Zet em net een beetje harder.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ladies en gentleman, this is your Stenny speaking:
Welcome to Astraal airlines.....The non-smoking lights have been turned off.
Nee johquote:Op zondag 5 februari 2006 20:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Klinkt spannend....doe je geen gekke dingen?![]()
[..]
dan wens ik je een rustige reis!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker
Ik ben al 6 jaar op reis aan het gaan, in principe mijn hele leven al. Maar ik heb besloten dat ik nu echt de tas ga pakken. Ik ga dus het diepe bewustzijn uitspitten hier. Kan zijn dat ik af en toe naar boven kom om lucht te halen maar ik wil het diepste van mijn bewustzijn zien.
Heb me de laatste 3 jaar bezig gehouden met hoger bewustzijn en niet eens bezig gehouden met dieper bewustzijn.
Wie zegt dat je die 2 niet beiden moet leren kennen? Balans??? YingYang??? Ik weet het niet.
Ik ga er wel vanuit dat je grenzen moet verkennen om balans te bereiken. Niet eens de extremen, hoewel je pas echt in balans kunt komen als je de extremen hebt opgezocht misschien?
Maar ik wil dus in trance leven, maar toch een beetje aanwezig zijn. Ik wil geen zwever zijn ofzo, maakt ook niet uit. Maar ik wil in een diepe reis belanden
Tijdens de reis heb ik vanzelf te maken met de realiteit, maar ik zal heel rustig zijn, ook in de realiteit dus. Ik zal wel moeten leven in de realiteit maar ik ga me nog rustiger opstellen als het ware.
De rust zelver![]()
Als ik richting de echte meditatie ga, neem ik vanzelf afscheid van de realiteit.
Kleine toevoeging, als ik nu bezig ben met het diepe bewustzijn, richt ik me op mezelf, bij het hogere bewustzijn richtte ik me op boven, buiten mezelf. Er zit ook een bewustzijn in me. En dat komt nu. Misschien is het diepe bewustzijn wel belangrijk tijdens de meditatie?
Maar goed, ik ga verder nu. Sigaret roken, dat mag tijdens de reis nog
Over de achtste van de achtste gesproken.....mijn vriend is dan jarigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Toen mijn oudste een half jaar was, wist ik dat ik zwanger was van nummer 2....
Oudste is in augustus geboren ( mooie datum heh, de 8e...) en de tweede in november het jaar daarop...
heel druk! Maar toch ook fijn!
[..]
Okquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee joh
Ik ga mijn bewustzijn verkennen. Ik denk dat de tijd daar is om verder op onderzoek uit te gaan. Ik ga echt niet krassen of wat dan ook
Tis tijd om deze wereld anders te benaderen en mezelf anders te bekijken en verder te reizen zodat er misschien ook meer te zien valt.
Ben al een stuk terug in de schulp gekropen. Dichter bij mezelf komen te staan. Puur door de beslissing dat ik het introverte ga opzoeken wat meer.
Laatste 2-3 jaar ben ik erg extro-vert geweest op fok! erg druk naar buiten toe ook in het echte leven. Maar het is tevens belangrijk dat ik mezelf leer kennen. Mijn innerlijke processen te weten kom.
Maar dan nog kan ik naar buiten toe treden via extro-vert gedrag. Alleen zal het rustiger moeten zijn.
Tis gewoon ook om die balans te krijgen wederom. Die balans die ik zo belangrijk vindt.
Als ik mijn ogen sluit nu, ga ik naar mijn innerlijke toe via een reis. Alsof er veel te vinden is, in mijn innerlijk. Dat is denk ik bij iedereen zo. Er ligt daar ook een hele wereld.
Straks voor het slapen ga ik proberen verder op reis te gaan, helemaal in diepere meditatie komen.
Ik ga ervan uit dat ik mijn eigen master ben of goe-roe of hoe ze dat ook noemen in die wereld. Dus ik zal niet in coma belanden
Nee, ik ga ervan uit dat ik geen geestelijke leider nodig heb in dit gebeuren. Ik ken mijn eigen grenzen goed, ik heb ze leren kennen dus ook. Hoewel in diepe meditatie gaan erg spannend kan zijn.
Diepe meditatie is dus echt afscheid nemen van het hele aardse gedoe. Dat je echt die andere wereld ingaat als het ware. ( niet dimensies, hoewel het misschien wel te vergelijken is ermee)
Lang genoeg boven de oppervlakte geleefd ........ tijd voor de diepte![]()
Dankequote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan wens ik je een rustige reis!
En als je het idee hebt dat je te ver door reist... geef maar een gil! Wij pakken je wel weer bij je lurven en kladden!![]()
quote:
dan krijg je m hier!quote:
dat had ik gelezen in het KaartEntopic! vandaar dequote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Over de achtste van de achtste gesproken.....mijn vriend is dan jarig![]()
reden genoeg om kaartjes te leggen?![]()
No proquote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch danke voor de bezorgdheid
Ik heb metallica opstaan nu, beetje harde muziek. Maar ik zit in trance nu. Dus de muziek is niet eens hard. Het komt niet hard over.
Kijk eens wat een mooie kleuren!!!!!!!!
Ik zie ladada-rood-blauw geel en groen licht![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat had ik gelezen in het KaartEntopic! vandaar de![]()
Kaartje komt er zo aan!
Dat is idd een hele mooie.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan krijg je m hier!![]()
de Hogepriester....
een mooie, beschermende kaart.
je komt een \"leraar\" tegen... Of ga je er zelf een zijn/
Nieuwe ideeën, kansen, andere wegen inslaan?
ook zie ik het als een leren van het verleden... En niet alleen je eigen verleden. Maar dat is iets wat je volgens mij al doet....
Welnee. Helemaal niet. Is gewoon weer stof tot nadenken.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo nu weer ouwehoeren
Ik heb het idee dat ik een gesprek verstoord heb nu
Dat nummer staat toevallig op nuquote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
No pro![]()
Metallicaj kunt dan beter \'nothing else mathers\' op zetten, toepasselijk gezien je situatie
![]()
Volgens mij niet hoor! En al zou je even ergens tussendoor komen..... so what!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo nu weer ouwehoeren
Ik heb het idee dat ik een gesprek verstoord heb nu
Gelukkigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee. Helemaal niet. Is gewoon weer stof tot nadenken.
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat nummer staat toevallig op nu
Mooi nummer, en niet te hard. Heb gewoon alles van Metallica lopen nu.
Straks Guns N\' Roses met November Rain.
irl ook hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik wil geen storende factor zijn, maar goed, het gesprek gaat toch door, ook al komt er een ander bericht tussendoor. Dat is mooi aan een forum, je kunt 10 gesprekken of nog meer tegelijk voeren en meenemen
Daar moet je denk ik helaas vrouw voor zijnquote:
Kloptquote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor! En al zou je even ergens tussendoor komen..... so what!
Draden zijn er om weer opgepakt te worden!
Volgens mij wel....we passen samen precies binnen de tijd en omgeving nu.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
zijn wij telepathisch op elkaar ingesteld?
![]()
Voor Michaelquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Over de achtste van de achtste gesproken.....mijn vriend is dan jarig![]()
reden genoeg om kaartjes te leggen?![]()
Nee joh, valt wel meequote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij wel....we passen samen precies binnen de tijd en omgeving nu.
Misschien zijn we wel goed verbonden aan elkaar in deze kosmos.
Straks weet je alles van me....owjeeee.....dan heb ik geen geheimen meer![]()
Dat is knap als je dat kuntquote:
Neeeeeeh, laat maar snel achterwegequote:Op zondag 5 februari 2006 20:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Of zal ik me nu eens heel sterk concetreren?
![]()
Klopt als een bus, dat verstikkende is alleen niet van toepassing hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voor Michael
de Keizer...
Een \"heldere\" kaart...
iemand met een heldere, nuchtere kijk op zaken..
Stabiliteit
iemand die duidelijkheid kan brengen in \'vage plannen\"...
Zekerheid in relaties ook... Maar pas op... teveel drang naar zekerheid werkt verstikkend....
Mooi dat het klopt! Zie t laatste maar als waarschuwing!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Klopt als een bus, dat verstikkende is alleen niet van toepassing hoor![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Neeeeeeh, laat maar snel achterwege
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mooi dat het klopt! Zie t laatste maar als waarschuwing!
Hoewel ik daar vroeger beter in was dan tegenwoordig. Tot voor een paar jaar geleden was ik altijd overal. Nu ben ik eigenlijk het liefst thuis of met een paar mensen in het bijzonder.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Daar moet je denk ik helaas vrouw voor zijn![]()
Iemand kan de neiging hebben. Dat wil niet zeggen dat het voor jou verstikkend werkt. Voor een ander zou het zo kunnen zijn. Maar misschien is het de juiste match waardoor jij dat zo niet voelt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
zal wel meevallen, toch? De tijd zal het leren O~)
Ik vind het nog steeds lekker om de hort op te gaan... me heerlijk uit te kunnen leven op muziek.....quote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel ik daar vroeger beter in was dan tegenwoordig. Tot voor een paar jaar geleden was ik altijd overal. Nu ben ik eigenlijk het liefst thuis of met een paar mensen in het bijzonder.
Ook de vriendenkring is op een natuurlijke manier uitgedund. Alleen diegene die echt mijn mensen zijn en die blijvend zijn, zijn er nog. En dat zijn er ook nog genoeg. Rust rust en rust.
Tegenwoordig ga ik af en toe de hort op, leef me uit, en ga dan snel weer terug naar huis. Ook omdat ik erg moe word van het teveel oppikken van andermans shit. Behalve dan van die mensen die me lief zijn. Daar voel ik dat niet zo bij. Of ik moet zeggen: die kunnen alles bij me kwijt en dan voel ik me niet leeggezogen.
Dat doe ik thuis ook. Loop hier vaak te zingen en te dansen. Ik leef me volop uit hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds lekker om de hort op te gaan... me heerlijk uit te kunnen leven op muziek.....
maar idd... ben ook geen 18 meer! heb, met de kids erbij, soms wel een week nodig om bij te komen!
"quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doe ik thuis ook. Loop hier vaak te zingen en te dansen. Ik leef me volop uit hoor.
Maar nachten weg.....dat kost me ook een week om bij te komen, ja. En dat ligt hier niet aan mijn kind maar gewoon aan mij.
Jammer dan...... je wordt gewoon oudquote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
\"
Stttt.... ik probeer het nog ff op de kids te gooien!!!
:'( Mn hormonen...... !quote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jammer dan...... je wordt gewoon oud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik drink meestal niet als ik ga swingen. En als ik het wel doe ook niet meer dan anders. Dus dat gaat in mijn geval niet op. En als ik dan ga stappen wordt er altijd extra gegeten en neem ik een extra glas melk en andere substantiele dingen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef Mirage het volgende:
Waarschijnlijk heeft het voornamelijk te maken met wàt je verder doet als jeuitgaat.
Als je normaal weinig drinkt en bij het een nacht dorohalen wel.. is het denk ik niet direct het nachtje uitgaan, maar vooral de alcohol ( en het feit dat je dat niet gewend bent) dat je opbreekt.
Zelf voel ik mij altijd redelijk fit (en anders redelijk snel weer) na een lange nacht.
Ik drink dan niet/weinig en eet veel en goed. Ook ! of júist de ochtend/dag erna.
Het goed blijven eten maakt een wereld van verschil.
O, in jouw geval kun je het ook nog op de hormonen gooien. Da's waar ookquote:Op zondag 5 februari 2006 21:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
:\'( Mn hormonen...... !
Nok... Wat doe je????
Ik dacht.. ik geef je een uitweg..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik drink meestal niet als ik ga swingen. En als ik het wel doe ook niet meer dan anders. Dus dat gaat in mijn geval niet op. En als ik dan ga stappen wordt er altijd extra gegeten en neem ik een extra glas melk en andere substantiele dingen.
Het gekke is dat een lange nacht thuis, ook met alcohol, dat effect niet heeft. En dan wordt er ook gedanstquote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef Mirage het volgende:
Waarschijnlijk heeft het voornamelijk te maken met wàt je verder doet als jeuitgaat.
Als je normaal weinig drinkt en bij het een nacht dorohalen wel.. is het denk ik niet direct het nachtje uitgaan, maar vooral de alcohol ( en het feit dat je dat niet gewend bent) dat je opbreekt.
Zelf voel ik mij altijd redelijk fit (en anders redelijk snel weer) na een lange nacht.
Ik drink dan niet/weinig en eet veel en goed. Ook ! of júist de ochtend/dag erna.
Het goed blijven eten maakt een wereld van verschil.
Yep..... een ouwe grijze huismus. En Vamp sleep ik mee zodat ik me niet zo alleen en minderwaardig voel in die geriatrische positiequote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik dacht.. ik geef je een uitweg..
maar je wordt gewoon oud dus
![]()
uh ... okayquote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Oversight het volgende:
COZ !!! MAIL !!
( Drugshond heeft vragen waar ik geen antwoord op heb zo gauw.... )
quote:
quote:
quote:
Drugshond wil een vermelding NWS in de navigatie van wiki, zie overleg hoofdpagina.
gvd .. nu zijn me ouders wakker door mijn gelachquote:En heb je z\\\'n gebruikerspagina gezien? http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Drugshond
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:30 schreef coz het volgende:
[..]
multitheft auto
(groepje lui heeft van gta san andreas een multiplayer versie gemaakt )
[..]
mail [afbeelding] slarioux (heb ik DH al gemaild)
(ik denk dat slari we; eerst wat meer content zou willen zien ...)
[..]
gvd .. nu zijn me ouders wakker door mijn gelach!
Ik doe al aardig mee hoor....quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep..... een ouwe grijze huismus. En Vamp sleep ik mee zodat ik me niet zo alleen en minderwaardig voel in die geriatrische positie![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 06:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik doe al aardig mee hoor....
Ben het afgelopen jaar maar 1 of twee keer weg geweest.... En dat terwijl ik \"normaal\" toch wel om het weekeind in mn stamkroegje te vinden was!
En grijs........
laat ik het zo zeggen....
Ik heb geen coupe soleil nodig voor lichtere plukjes!
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Om 2 uur snachts... cool !
Drugshond wil een vermelding NWS in de navigatie van wiki, zie overleg hoofdpagina.
En heb je z\\\'n gebruikerspagina gezien? http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Drugshond
Goede uitlegquote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iemand kan de neiging hebben. Dat wil niet zeggen dat het voor jou verstikkend werkt. Voor een ander zou het zo kunnen zijn. Maar misschien is het de juiste match waardoor jij dat zo niet voelt.
idd ik heb jullie gemistquote:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:
Emlanjeni - Mafikizolo
Yadlul`iminyaka ngingalibon`
Yadlul`iminyaka ngingalibon`isoka lami
Yadlul`iminyaka ngingaliboni
Zongithola ngiblom`emalanjeni
Zongithola ngiblom`emalanjeni soka lami X2
Yadlul`iminyaka ngingalibon`
Yadlul`iminyaka ngingaliboni
Omanje s`thandwa sami
Mina ngizokuthola kuphi X4
i`ll meet u at the river X2
uzongithola ngiblom` emalanjeni s`thandwa sami X2
Zongithola ngiblom`emalanjeni![]()
![]()
kuwe soka lami
Zoiets ?
http://newzim.proboards29.com/index.cgi?board=bass&action=print&thread=1087937071quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Mirage... waar heb je em gevonden?
tsja... de beeb zijn hoofdje steekt uit.quote:
ctrl + Fquote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
http://newzim.proboards29.com/index.cgi?board=bass&action=print&thread=1087937071
in de edit tab bovenaan je scherm (je browser) kan je de optie "find in this page" oid aanklikken.
Je krijgt dan eenklein invoerveld waar je een zoekterm in kan tikken.
Je wordt dan gelijk naar het deel van de pagina geleid waar je zoekterm staat.
(is makkelijk als je iets zoekt in een grote pagina)
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsja... de beeb zijn hoofdje steekt uit.
Héél vaag, ik lag net nog op bed en Oversight kwam even kijken/voelen.
Tussen mijn rechterrib en mij rechterheup is een bolling te zien. (en te voelen)
Ik heb dus een hoofd uitsteken aan de zijkant![]()
De verlos werkt niet mee.
Ze zijn vandaag niet aanwezig/bereikbaar voor afspraken/afspraken verzetten/vragen.
Alleen spoedzaken.
Dat wordt dus morgenvroeg
Maar ik zing het nog wel even uit
Backspacequote:Op maandag 6 februari 2006 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je dat hoofdje niet terugduwen?
Dan deuk ik het in !quote:Op maandag 6 februari 2006 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je dat hoofdje niet terugduwen?
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan deuk ik het in !
Denk ik... zo'n hoofdje is nog zacht.. de schotsjes zitten niet vast.
En daarnaast.. als ik de baby op wat voor manier dan ook stimuleer gaat hij in mijn linkerlies zitten duwen en strekt hij zijn pootjes tegen mijn middenrif/borstbeen.
Hij is gewoon te groot voor deze acties.
Ik zing wel mee. Ben in een zingbui vandaag. Wat wil je zingen?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsja... de beeb zijn hoofdje steekt uit.
Héél vaag, ik lag net nog op bed en Oversight kwam even kijken/voelen.
Tussen mijn rechterrib en mij rechterheup is een bolling te zien. (en te voelen)
Ik heb dus een hoofd uitsteken aan de zijkant![]()
De verlos werkt niet mee.
Ze zijn vandaag niet aanwezig/bereikbaar voor afspraken/afspraken verzetten/vragen.
Alleen spoedzaken.
Dat wordt dus morgenvroeg
Maar ik zing het nog wel even uit
Laat ik me maar niet wagen aan die tekst die ik voor jou opzocht.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zing wel mee. Ben in een zingbui vandaag. Wat wil je zingen?
quote:
jaaaaaa....... die van mij wiebelt en schopt ookquote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef Mirage het volgende:
misschien kan je mee oefenen met "slaap kindje slaap" ?![]()
*proest*quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaa....... die van mij wiebelt en schopt ook![]()
die van mij ookquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaa....... die van mij wiebelt en schopt ook![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:50 schreef Drugshond het volgende:
Wie heeft toestemming gegeven voor mijn foto.
zeg het dan... zeg het dan..... ZEG HET DAN. !!
*doet zijn handen voor zijn gezicht*quote:Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben een beetje somber op het moment, maar wil er liever even niet over praten. wie vrolijkt mij op?![]()
Somber of vrolijk..... ik ben altijd raar. Zou dat je helpen?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben een beetje somber op het moment, maar wil er liever even niet over praten. wie vrolijkt mij op?![]()
Weet je wat een "wry smile" is?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*doet zijn handen voor zijn gezicht*
*haalt zijn handen snel weer voor zijn gezicht weg*
KIEKEBOE!
KIEKEBOE!
KIEKEBOE!geef toe... je moest lachen
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Somber of vrolijk..... ik ben altijd raar. Zou dat je helpen?![]()
Om zelf vrolijkte worden stuur ik nu mijn kind naar boven en zet ik een muziekje op. Heel erg puberaal hard![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
KIEKEBOE!
KIEKEBOE!
KIEKEBOE!geef toe... je moest lachen
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
eigenlijk wel.....ik doe dit bijna dagelijks bij Isabella, daar niet van
![]()
Het begint haar nu alleen heel erg te vervelen. Ze blijft beleefd een gemaakt lachje vertonen, maarquote:
kinderen zijn niet zo dom als we denkenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het begint haar nu alleen heel erg te vervelen. Ze blijft beleefd een gemaakt lachje vertonen, maar![]()
Neu... volgens mij lachen de kleintjes alleen maar omdat de volwassenen zo achterlijk doen. daar zou je toch ook om in een babydeuk liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kinderen zijn niet zo dom als we denken![]()
Ik heb dat nooit gedachtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kinderen zijn niet zo dom als we denken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
Ouders gingen totaal anders om met hun kinderen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ook met hun echtgenoten,...
anders zaten die nu niet stiekum 5 minuten te internetten terwijl ze eigenlijk boodschappen aan het doen zijn voor schatjepoepiemeisje....
oops,..
Nee hoor. Vrouwen hebben achter de schermen altijd de broek al aangehadquote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ook met hun echtgenoten,...
anders zaten die nu niet stiekum 5 minuten te internetten terwijl ze eigenlijk boodschappen aan het doen zijn voor schatjepoepiemeisje....
oops,..
Toen ik klein was viel het me altijd op dat volwassenen ideeen hadden over wat kinderen waren die helemaal niet klopten. Ik ,en de meeste kinderen om me heen ook, merkte ik later pas, hadden heel erg veel door. Maar zo zagen volwassenen dat nietquote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat heb ik ook eens eerder gehoord/gelezen ja.....maar het valt wel op dat ze alles in de gaten heeft en heel slim is. Niet omdat het mijn kindje is hoor
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
* Mirage legt mattenklopper bij de voordeur......
als manlief thuiskomt mag hij zich eerst omdraaien tegen de muur in het trappenhuis en zijn broek naar beneden laten zakken voordat hij verder mag komen.
De rest van de avond moet hij op de harde grond zitten met zijn pijnljike achterwerk.
De banken zijn vanavond offlimit.
Lijden zal je kreng !
moet ik ook....
oeww, kinky..... ik denk dat ie het daarom speciaal doetquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
als manlief thuiskomt mag hij zich eerst omdraaien tegen de muur in het trappenhuis en zijn broek naar beneden laten zakken voordat hij verder mag komen.
De rest van de avond moet hij op de harde grond zitten met zijn pijnljike achterwerk.
Lijden zal je kreng !
moet ik ook....
Nee toch??? Da's dan niet lekker. Hij moet de pijn wel goed kunnen voelen, he... Oversightquote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awww schattig!!
mag hij dan wel op een kussentje zitten?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee toch??? Da's dan niet lekker. Hij moet de pijn wel goed kunnen voelen, he... Oversight![]()
Dat andere topicquote:Op maandag 6 februari 2006 17:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik kan ook stenny vragen of ik een spoedsursus levitatie kan krijgen.....
Of astraal-"in-de-lucht-hangen"...
Pfffff
Je bent ook wel een bijzonder mens vind ik........quote:Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ik klein was viel het me altijd op dat volwassenen ideeen hadden over wat kinderen waren die helemaal niet klopten. Ik ,en de meeste kinderen om me heen ook, merkte ik later pas, hadden heel erg veel door. Maar zo zagen volwassenen dat niet
Ik heb het al eerder geschreven hier op Truth, maar ik kan me mijn gedachten en ervaringen vanaf heel erg jong herinneren. Beelden en bepaalde frustraties al vanuit de wieg. Gevoelens naar andere mensen vanaf een jaar of anderhalf jaar.
Ik kon er dus onmogelijk vanuit gaan dat mijn kind dingen niet dingen door zou hebben. Alleen... hier zit em net het verschil. Wij zijn ouders van nu en letten er blijkbaar meer op. Het ouderschap is echt heel anders nu dan toen. (niet perse altijd beter imo)
Brengt me op de vraag.....hoe is het met jou en de baby?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
Lijden zal je kreng !
moet ik ook....
....ze tikt niet helemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je bent ook wel een bijzonder mens vind ik........
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
....ze tikt niet helemaal
maar ze is echt wel een schatjezou der graag als mamma hebben
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je bent ook wel een bijzonder mens vind ik........
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:Ik was even naar de ouderavond van mij intelligente zoon
![]()
Het viel reuuuuuuze mee.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hij bleek bij nader inzien tóch maar jouw inteligentie-niveau te hebben.....
Vroeg je om!
Logisch toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef coz het volgende:
Bush wil fors meer uitgeven aan defensie
en minder aan onderwijs, gezondheidszorg, pensioenen en landbouw.
oh dear
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awww schattig!!
mag hij dan wel op een kussentje zitten?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
maar ik moet eerlijk toegeven...... wat men ook kan zeggen van paps... hij was wel intelligent
Beter dan andersom. Dan zou er op het moment niet veel van je over zijn geblevenquote:
Ja.... zie wat je schrijft: schijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
da's altijd met papsen,....
Schijn ik ook te zijn....
boefje!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... zie wat je schrijft: schijn![]()
sorry....... open deurtje
die draagt ze toch ook al 9 maandenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zij was begonnen.....
Een maand of 9 terug.....
Nu moet ze de gevolgen dragen....
maw... ik ben voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bij jou kun je idd allles verwachten....
En dan kun je soms maar beter een deur open zetten, dan weet je vrij zeker dat het die deur is die je zo hoort dichtklappen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die draagt ze toch ook al 9 maanden
nu pas???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Maar ze begint nú pas écht te zeuren....
Hoogstwaarschijnlijk deed ze dat al die tijd al maar valt nu iedere subtiliteit gewoon weg aangezien dat nutteloos wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Maar ze begint nú pas écht te zeuren....
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk deed ze dat al die tijd al maar valt nu iedere subtiliteit gewoon weg aangezien dat nutteloos was![]()
En jij bent onschuldig zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zij was begonnen.....
Een maand of 9 terug.....
Nu moet ze de gevolgen dragen....
maaar maar..... hij deed alleen maar....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En jij bent onschuldig zeker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maaar maar..... hij deed alleen maar....... en toen opeens.....
![]()
![]()
De arme jongen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk deed ze dat al die tijd al maar valt nu iedere subtiliteit gewoon weg aangezien dat nutteloos was![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maaar maar..... hij deed alleen maar....... en toen opeens.....
![]()
![]()
De arme jongen![]()
De Mondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu ik het weet ga ik op zoek naar andere warme plekken van een vrouw.....
quote:
quote:Hoe staat het met de laptop trouwens![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ejj, barra,.....
Hou je kusjes een beetje in....
Alicey is óók van mij!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
>:O zullen we dan maar een jointje roken meet houden OS?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik mag ook al niet meer met Mir naar bed
Jullie mogen me delen hoor, zolang jullie me maar niet fysiek in een paar stukken hakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ejj, barra,.....
Hou je kusjes een beetje in....
Alicey is óók van mij!
Jaah ik ben er weer eens!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Look what the cat dragged in
Lang geleden. Maar nu ben je der weer![]()
oO< vanavond gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Já, we moeten hoognodig een meet organiseren....
Rotterdam vanavond?
Wanneer in April is die Solsegat meet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oO< vanavond gaat niet lukken
lijkt me wel een tof idee
je komt in april toch ook naar de solsegat meet?
ik ga er wel vanuit!
Niet zeuren. Pijn is fijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie mogen me delen hoor, zolang jullie me maar niet fysiek in een paar stukken hakken.
Ik ben vanavond in schiedam, dus dat kanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zit net een mail naar jou te tikken....
Heb wat tegenslag, moet m nog ff leegvegen, en kom er door zwangere toestanden maar niet aan toe....
Ga NU zo weer naar verloskundige, vanmiddag maak ik 'm leeg!
Ook als mirage weer iets anders verzint....
Vanavond zou nog kunnen, anders morgen ?
Het schijnt trouwens dat als je kleintje maar niet wil komen, dat je gewoon heftige seks moet hebben zodat de bevalling dan zeg maar opgewekt wordt. Was bij onze eerste ook geluktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu ik het weet ga ik op zoek naar andere warme plekken van een vrouw.....
Die moet je gewoon per definitie altijd en altijd hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat als je kleintje maar niet wil komen, dat je gewoon heftige seks moet hebben zodat de bevalling dan zeg maar opgewekt wordt. Was bij onze eerste ook gelukt![]()
Ik houd wel van een beetje BDSM, maar na afloop willen mijn persoonlijkheden nog wel graag allemaal een geheel zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat als je kleintje maar niet wil komen, dat je gewoon heftige seks moet hebben zodat de bevalling dan zeg maar opgewekt wordt. Was bij onze eerste ook gelukt![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje BDSM, maar na afloop willen mijn persoonlijkheden nog wel graag allemaal een geheel zijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond in schiedam, dus dat kan![]()
Ik ben vanaf ong. kwart over 7 aanwezig op de fabristraat 69beven kloppen want de bel doet het niet
(heb nog geen stroom
)
Ja, dat hebben we ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die moet je gewoon per definitie altijd en altijd hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hoelaat kom je me verwennen ?
Sex met Barb!!!!
Okeequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
komt goed, ik neem 'n kaarsje mee!
t ligt eraan... als die gozer ineens pijpen kind pijpen begint te roepen wanneer hij zijn vrouw neemt word ik toch wel bezorgdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we ook-maar dat terzijde- ik wilde hier alleen maar mee zeggen dat er veel mensen zijn die dit niet weten of het 'vies' vinden, zo aan het einde vd zwanherschap
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t ligt eraan... als die gozer ineens pijpen kind pijpen begint te roepen wanneer hij zijn vrouw neemt word ik toch wel bezorgd
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t ligt eraan... als die gozer ineens pijpen kind pijpen begint te roepen wanneer hij zijn vrouw neemt word ik toch wel bezorgd
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik hou van grapjes maar deze was een beetje témaar ja, niet te lang bij stil staan, kan gebeuren
![]()
Ben benieuwd..... Laten jullie het wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Oversight het volgende:
Ga NU zo weer naar verloskundige, vanmiddag maak ik 'm leeg!
Ook als mirage weer iets anders verzint....
Je droomt volgens mij in je REM-slaap, en je maakt meerdere REM-slaap-episodes per nacht mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag, ik ben net uit bed
ik heb mijn portie dromen weeral gehad
is het eigenlijk waar dat je meer dan 1 keer kan dromen?
ik heb ooit wel over de slaap geleerd maar toch heb ik er even de Wikipedia bijgepaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je droomt volgens mij in je REM-slaap, en je maakt meerdere REM-slaap-episodes per nacht mee.
lolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Toedoe bang bang. Peppie en Kokkie
Kokkie en Peppie...
Peppie eruit.
Kokkie en peppie.
Peppie en kokkie
Kokkie een peppie.
Hoplaa eruit
Poeh poepquote:
Ik moet donderdag om 10:10 voor controle, tandarts ben ik helemaal niet bang meer voor. Doet toch geen pijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra = net terug van de tandarts
hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra = net terug van de tandarts
idd ik had een gaatje... boren enzo deed helemaal geen auw...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet donderdag om 10:10 voor controle, tandarts ben ik helemaal niet bang meer voor. Doet toch geen pijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi
ik vind het eigenlijk wel gek dat ik de personen in mijn dromen zo helder kan zien
ik heb eens de boel bijeen gegild toen ik een verdovingsspuit kreegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik had een gaatje... boren enzo deed helemaal geen auw...
Kan zijn dat het de nieuwe apparaten zijn die ze gebruiken, dat die niet meer zo pijnlijk zijn als vroeger.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik had een gaatje... boren enzo deed helemaal geen auw...
die sla ik gewoon overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb eens de boel bijeen gegild toen ik een verdovingsspuit kreeg
ik ben bang om te sterven, ik heb een helse schrik van doodskistenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb weinig schrik, ik heb soms alleen de hik.
Heb je wel schrik aan andere dingen Sara?
Of ben je nergens bang voor?
Je moet maar zo denken, het hoort bij het leven, net zoals het leven bij de dood hoort.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben bang om te sterven, ik heb een helse schrik van doodskisten
ik ben niet bang om in slaap gedaan te worden voor een operatie
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef displission het volgende:
ik heb gehoord dat vrouwen vallen op littekens op allerlei plekjes klopt dat? Ik heb er twee..maar uit het zicht weliswaar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je littekens in de aanbieding?
Of is dit een (nauwelijks)verkapte "wie wil mijn littekens"post?
Maar nee...... ik geloof niet specifiek dat vrouwen nou op littekens vallen maar op de man die ze heeft. Tenzij je een meid zoekt die op dergelijke kleine uiterlijkheden een vent uitzoekt.
Neeeheeee, geen punt..... een litteken... nee, twee zelfsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een punt, soms staan littekens sexy bij een man, bijvoorbeeld in z'n wenkbrauw of zo. Als ie maar geen putjes in het gezicht heeft
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeheeee, geen punt..... een litteken... nee, twee zelfs
De dood is maar een beestje met een naam, wat het ook moge zijn, het maakt niet uit wat het is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben ook bang voor de dood, maar aan de andere kant is het een geruststellende gedachte dat de dood een illusie is en er alleen maar leven is(in het hiernamaals). Maar ik zou me teveel aan het aardse vastklampen denk ik :S
Kan best zijn maar ik vind het beestje met de naam leven een stuk leuker dan die met de naam dood. Net zo goed als ik een slang ook wat minder vind, hoewel ie natuurlijk evenveel recht van bestaan heeft als de kat waar ik gek op ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De dood is maar een beestje met een naam, wat het ook moge zijn, het maakt niet uit wat het is.
Ik doelde op missen van mijn (aardse) bestaan en misschien een lijdensweg.....zodat je weet dat je dood gaat. Of formuleer ik het niet helemaal goed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De dood is maar een beestje met een naam, wat het ook moge zijn, het maakt niet uit wat het is.
Ik weet ook niet wat het is om dood te gaan, dus ik kan ook niet bang zijn voor iets waarvan ik niet weet hoe het is om het mee te maken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net zo goed als ik een slang ook wat minder vind, hoewel ie natuurlijk evenveel recht van bestaan heeft als de kat waar ik gek op ben.
Ik bedoel, de dood is niet duidelijk. Je weet niet wat het inhoudt. Dus waarom zou je bang zijn voor iets waarvan je niet weet wat het inhoudt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan best zijn maar ik vind het beestje met de naam leven een stuk leuker dan die met de naam dood. Net zo goed als ik een slang ook wat minder vind, hoewel ie natuurlijk evenveel recht van bestaan heeft als de kat waar ik gek op ben.
Maar het leven is iets dat je wel kent en dan houdt een mens vaak liever vast aan wat het kent. Ik ook. In het leven zelf spring ik overal in maar dan wel binnen dat kader. De dood.... helemaal geen zin in om die te leren kennen uit de eerste hand. Uit de tweede ook liever niet verder. Ken em op die manier inmiddels goed genoeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik bedoel, de dood is niet duidelijk. Je weet niet wat het inhoudt. Dus waarom zou je bang zijn voor iets waarvan je niet weet wat het inhoudt?
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Mij komt het iig bekend voor.quote:Angst voor de angst misschien? Angst zonder duidelijke inhoudelijke betekenis? Dat angst de angst in leven houdt?
Of is angst altijd gebaseerd op onduidelijkheden? Ik bedoel, zijn mensen vaak bang, terwijl ze niet weten waarom ze precies bang zijn.
Maar ze zijn ook prachtig om te zien. En ze zijn nuttig. En in veel culturen heilig. Van hetzelfde gif kan ook medicijn gemaakt worden.quote:Angst voor slangen kan ik nog begrijpen, die kunnen giftig zijn.
Okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer terug uit de trip van trance, ik ben alleen een beetje rustig aan het doen sinds gisteren. Ik loop niet meer zo hard van stapel. Meer naar binnen gericht werken inplaats van naar buiten met alle energie. Ik moet mijn energie-voorraad beter beheren.
Dus als ik teveel naar buiten treedt dan gaat het vanzelf mis. Ik wil mijn energie in me houden en niet teveel laten stromen, dus zal ik vanzelf rustiger moeten doen. Ik kan me ook beter afsluiten merk ik soms. Dan lijk ik soms helemaal van de wereld te zijn in mijn eigen gedachten-wereldje.
Thanks for the interestDe echte trance trip moet nog gebeuren. Ik heb nog een lange weg te gaan, en het mekka bereik ik nog wel voor mijn dood
Die komt haast nooit in ouwehoer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, is Stenny ook ergens in de zaal?
Mmmm ok.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:
Die komt haast nooit in ouwehoer.
Het gaat me er meer over dat je dingen af hebt kunnen maken voor je eigen gevoel. En kinderen spelen daar een grote rol bij omdat ze, zolang ze niet volwassen zijn, van je afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer terug uit de trip van trance, ik ben alleen een beetje rustig aan het doen sinds gisteren. Ik loop niet meer zo hard van stapel. Meer naar binnen gericht werken inplaats van naar buiten met alle energie. Ik moet mijn energie-voorraad beter beheren.
Dus als ik teveel naar buiten treedt dan gaat het vanzelf mis. Ik wil mijn energie in me houden en niet teveel laten stromen, dus zal ik vanzelf rustiger moeten doen. Ik kan me ook beter afsluiten merk ik soms. Dan lijk ik soms helemaal van de wereld te zijn in mijn eigen gedachten-wereldje.
Thanks for the interestDe echte trance trip moet nog gebeuren. Ik heb nog een lange weg te gaan, en het mekka bereik ik nog wel voor mijn dood
@Nokwanda. Bij dood gaan laat je altijd anderen achter, maar inderdaad, als je te vroeg dood gaat dan is dat nooit fijn en zeker niet goed voor het kind, toch zul je als ouder vaak de eerste zijn die gaat. Het kind zal vaak de ouder zien gaan, maar dan kan dat beter gebeuren wanneer het kind volwassen is. Op een leeftijd van 50 jaar bijvoorbeeld. Maar dan nog is de dood niet prettig. Hoewel er altijd een moment van afscheid komt, en dan hoeft dat afscheid niet eens definitief te zijn.
Ik laat het eeuwige leven ff buiten beschouwing nu. Hoewel ik daar ook graag in wil geloven als je andere topics gelezen hebt waar ik in gereageerd heb soms.
Loslaten inderdaad, het leven loslaten en richting de dood gaan. Loslaten van het aardse bestaan kan sowieso benauwd aanvoelen. Ook als je in diepe hypnose gaat waarschijnlijk of in diepe trance. Je bent denk ik als mens nu eenmaal gehecht aan het aardse bestaan. En als je dan ineens voet van bodem verliest, dan lijkt het tevens dat je de controle verliestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het leven is iets dat je wel kent en dan houdt een mens vaak liever vast aan wat het kent. Ik ook. In het leven zelf spring ik overal in maar dan wel binnen dat kader. De dood.... helemaal geen zin in om die te leren kennen uit de eerste hand. Uit de tweede ook liever niet verder. Ken em op die manier inmiddels goed genoeg.
[..]
Slangen zijn mysterieuze dieren, ik denk dat je ze moet leren kennen en moet leren houden van ze. Ik heb nog nooit een slang aangeraakt, maar dat is een kwestie van over de drempel stappen misschien?quote:Maar ze zijn ook prachtig om te zien. En ze zijn nuttig. En in veel culturen heilig. Van hetzelfde gif kan ook medicijn gemaakt worden.
Alleen het idee van de aanraking....![]()
Zaken afmaken in dit leven is altijd prettig, als je vroegtijdig dood gaat dan is het sowieso raar dat je de kans niet hebt gekregen om je taak te volbrengen als het ware. Dan is de dood ook niet terecht denk ik altijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat me er meer over dat je dingen af hebt kunnen maken voor je eigen gevoel. En kinderen spelen daar een grote rol bij omdat ze, zolang ze niet volwassen zijn, van je afhankelijk zijn.
Maar ook dan komen ze wel groot hoor.
Als ik zie hoe nu de zoon van mijn "zusje" in Zuid Afrika het rooit samen met zijn vader... petje af.
Die komt wel groot. Maar die heeft ook echt niet anders dan goeie herinneringen aan een moeder die zielsveel van hem hield maar waarvan ie niet alleen afhankelijk was.
Een ander verhaal..... een zus van mijn oma is pas overleden. Zij zorgde voor haar kleinzoon van 12 omdat de moeder was overleden en de vader er om de een of andere reden niet toe in staat was. DAT vind ik erg.
Ah het went wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik soms mezelf nalees op fok, zelfs al ben ik serieus, dan denk ik van....wat is dat voor ene die dromenvangerRaar om mezelf terug te lezen vind ik het altijd
Waarom ben je bang om te sterven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben bang om te sterven, ik heb een helse schrik van doodskisten
ik ben niet bang om in slaap gedaan te worden voor een operatie
Dat geldt denk ik voor iedereen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:
Bang om te sterven ben ik eigenlijk niet. Wel ben ik misschien bang dat het op een erg langzame en/of pijnlijke manier gebeurt...
Weten wat er na het leven is doe ik niet, maar logischerwijs is het of niets, of iets wat totaal niets te maken heeft met je persoon, wie je bent, of wat je doet of gedaan hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik voor iedereen.
Ik ben zelf niet bang om te sterven. Ik heb voor mezelf genoeg ervaringen gehad waardoor ik min of meer weet wat er na dit leven is. En dat is niet vervelend. Bovendien zie ik door de ziekte van mijn vader ook vaak de dood, je hebt er meer mee te maken.
Denk niet dat iemand bang voor de dood moet zijn, enkel de manier waarop je doodgaat moet wel snel en pijnloos zijn vind ik
bijna niet... alleen als ik weet dat andere er ook zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef displission het volgende:
Zijn jullie nog wel eens te vinden op irc?
Bang om over te gaan ben ik ook niet.. maar meer op de manier waarop inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:
Bang om te sterven ben ik eigenlijk niet. Wel ben ik misschien bang dat het op een erg langzame en/of pijnlijke manier gebeurt...
Dat heb ik minder. Iedereen moet een keer sterven, en ook zonder mij gaat het leven wel door.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bang om over te gaan ben ik ook niet.. maar meer op de manier waarop inderdaad.
En ik vind het zielig voor degene die dan achterblijven ook eigenlijk..
Ik kan het me niet herinneren eik.quote:Het schijnt meer pijnlijk te zijn om geboren te worden overigs
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:14 schreef Alicey het volgende:
Een discussie over 2012 lijkt me ook interessant om bij te wonen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bijna niet... alleen als ik weet dat andere er ook zijn
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, is Stenny ook ergens in de zaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |