Laat je ons wel "meegenieten"van je reis?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogguh Vamperotica.
Vanuit mijn reis, wens ik je een prettige morgen toe.
Ik zal vanaf nu alleen nog maar posten vanuit mijn reis.
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
F_H? Geen idee wie dat is. Erg he!
Zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Laat je ons wel \\\\\\\"meegenieten\\\\\\\"van je reis?
Ehm....als alles volgens biologisch schema loopt iets van anderhalf jaar.....ik ben op 16 september dit jaar uitgerekendquote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef vamperotica het volgende:
Analyzing_Barb....
Ik ben niet zo heel goed in rekenen...
Hoe lang zit er straks nou tussen nummer 1 en 2?
Klinkt spannend....doe je geen gekke dingen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben in meditatie gegaan, ik ga 10 jaar in meditatie en op reis. Ik zie jullie aan de andere kant dus. Ik ga richting de andere kant. Ik heb er helemaal genoeg van
Ik stuur tijdens mijn reis berichten door dus. Dus morgen kan ik best om 0600 \\\\\\\'s morgens iets schrijven, maar ik ga beginnen met mijn reisIk ben al begonnen met de reis maar ik ga afstand nemen van het aardse en van mijn aardse leven. En dat is niet eens een geintje.
Mijn doel daar ga ik mee beginnen, ik ga richting mijn destiny. En ik laat me door niets of niemand tegen houden. Het wordt een reis vol dieper bewustzijn. Niet eens hoger bewustzijn, het gaat om het diepe bewustzijn.
Tot zo
Ik ga mijn hart volgen en ga dus echt het diepe in. Ik heb genoeg aan de oppervlakte geleefd. Zonder hippy-kleren aan te trekkenIk doe net alsof ik \"normaal\" ben, ondertussen ga ik wel op reis.
Maakt mij niet uit hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:06 schreef vamperotica het volgende:
ow Nok....
Wil je je kaartje hier, in het kaartEN topic of het kaartje topic?
:') Nog steeds geen ideequote:Op zondag 5 februari 2006 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
F_H? Geen idee wie dat is. Erg he!
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, ik ga verder nu. Sigaret roken, dat mag tijdens de reis nog
Toen mijn oudste een half jaar was, wist ik dat ik zwanger was van nummer 2....quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ehm....als alles volgens biologisch schema loopt iets van anderhalf jaar.....ik ben op 16 september dit jaar uitgerekend![]()
De borstvoeding heeft zijn werk gedaan als anti-conceptie, totdat het schijnbaar \'uitgewerkt\' was......
jaaaa.... hoorde je de muziek niet op afstand. Zet em net een beetje harder.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ladies en gentleman, this is your Stenny speaking:
Welcome to Astraal airlines.....The non-smoking lights have been turned off.
Nee johquote:Op zondag 5 februari 2006 20:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Klinkt spannend....doe je geen gekke dingen?![]()
[..]
dan wens ik je een rustige reis!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker
Ik ben al 6 jaar op reis aan het gaan, in principe mijn hele leven al. Maar ik heb besloten dat ik nu echt de tas ga pakken. Ik ga dus het diepe bewustzijn uitspitten hier. Kan zijn dat ik af en toe naar boven kom om lucht te halen maar ik wil het diepste van mijn bewustzijn zien.
Heb me de laatste 3 jaar bezig gehouden met hoger bewustzijn en niet eens bezig gehouden met dieper bewustzijn.
Wie zegt dat je die 2 niet beiden moet leren kennen? Balans??? YingYang??? Ik weet het niet.
Ik ga er wel vanuit dat je grenzen moet verkennen om balans te bereiken. Niet eens de extremen, hoewel je pas echt in balans kunt komen als je de extremen hebt opgezocht misschien?
Maar ik wil dus in trance leven, maar toch een beetje aanwezig zijn. Ik wil geen zwever zijn ofzo, maakt ook niet uit. Maar ik wil in een diepe reis belanden
Tijdens de reis heb ik vanzelf te maken met de realiteit, maar ik zal heel rustig zijn, ook in de realiteit dus. Ik zal wel moeten leven in de realiteit maar ik ga me nog rustiger opstellen als het ware.
De rust zelver![]()
Als ik richting de echte meditatie ga, neem ik vanzelf afscheid van de realiteit.
Kleine toevoeging, als ik nu bezig ben met het diepe bewustzijn, richt ik me op mezelf, bij het hogere bewustzijn richtte ik me op boven, buiten mezelf. Er zit ook een bewustzijn in me. En dat komt nu. Misschien is het diepe bewustzijn wel belangrijk tijdens de meditatie?
Maar goed, ik ga verder nu. Sigaret roken, dat mag tijdens de reis nog
Over de achtste van de achtste gesproken.....mijn vriend is dan jarigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Toen mijn oudste een half jaar was, wist ik dat ik zwanger was van nummer 2....
Oudste is in augustus geboren ( mooie datum heh, de 8e...) en de tweede in november het jaar daarop...
heel druk! Maar toch ook fijn!
[..]
Okquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee joh
Ik ga mijn bewustzijn verkennen. Ik denk dat de tijd daar is om verder op onderzoek uit te gaan. Ik ga echt niet krassen of wat dan ook
Tis tijd om deze wereld anders te benaderen en mezelf anders te bekijken en verder te reizen zodat er misschien ook meer te zien valt.
Ben al een stuk terug in de schulp gekropen. Dichter bij mezelf komen te staan. Puur door de beslissing dat ik het introverte ga opzoeken wat meer.
Laatste 2-3 jaar ben ik erg extro-vert geweest op fok! erg druk naar buiten toe ook in het echte leven. Maar het is tevens belangrijk dat ik mezelf leer kennen. Mijn innerlijke processen te weten kom.
Maar dan nog kan ik naar buiten toe treden via extro-vert gedrag. Alleen zal het rustiger moeten zijn.
Tis gewoon ook om die balans te krijgen wederom. Die balans die ik zo belangrijk vindt.
Als ik mijn ogen sluit nu, ga ik naar mijn innerlijke toe via een reis. Alsof er veel te vinden is, in mijn innerlijk. Dat is denk ik bij iedereen zo. Er ligt daar ook een hele wereld.
Straks voor het slapen ga ik proberen verder op reis te gaan, helemaal in diepere meditatie komen.
Ik ga ervan uit dat ik mijn eigen master ben of goe-roe of hoe ze dat ook noemen in die wereld. Dus ik zal niet in coma belanden
Nee, ik ga ervan uit dat ik geen geestelijke leider nodig heb in dit gebeuren. Ik ken mijn eigen grenzen goed, ik heb ze leren kennen dus ook. Hoewel in diepe meditatie gaan erg spannend kan zijn.
Diepe meditatie is dus echt afscheid nemen van het hele aardse gedoe. Dat je echt die andere wereld ingaat als het ware. ( niet dimensies, hoewel het misschien wel te vergelijken is ermee)
Lang genoeg boven de oppervlakte geleefd ........ tijd voor de diepte![]()
Dankequote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan wens ik je een rustige reis!
En als je het idee hebt dat je te ver door reist... geef maar een gil! Wij pakken je wel weer bij je lurven en kladden!![]()
quote:
dan krijg je m hier!quote:
dat had ik gelezen in het KaartEntopic! vandaar dequote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Over de achtste van de achtste gesproken.....mijn vriend is dan jarig![]()
reden genoeg om kaartjes te leggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |