abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29031454
En hier verder
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_29044784
De vraag blijft staan over mijn gesloten topic.

Want ik wist niet dat het verboden is om geld mee te nemen in een vliegtuig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29045346
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De vraag blijft staan over mijn gesloten topic.

Want ik wist niet dat het verboden is om geld mee te nemen in een vliegtuig
Dan lees je nog eens wat beter mijn argumenten. Met de vraag hoeveel je mee mag nemen is niks mis. Maar als het meteen daarna weer erover gaat hoe je dan een groter bedrag alsnog ongeregistreerd mee kunt nemen, dan gaat 'ie op slot.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_29045868
Heb je daar ook een quote van en kan je ook onderbouwen waarom dat tegen de regels is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29045879
er staat overigens ook nog een vraag open van CMT
pi_29050543
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je daar ook een quote van en kan je ook onderbouwen waarom dat tegen de regels is?
Eet smakelijk:
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Interessante oplossing in elk geval al vind ik een optie om geld mee te geven aan familieleden of vrienden(in elk geval mensen die je vertrouwd) ook niet verkeerd al moet je wel weten hoe je dat moet aanpakken en wat voor regels en wetten ervoor zijn
pi_29050620
Ik vroeg waarom het tegen de regels is niet om een quote.

Zo moeilijk lijkt het me niet om aan te geven waarom die constructie niet mag en welke wet wordt overtreden.

Maar dit wordt al de 4e keer dat ik het vraag zonder een antwoord te krijgen dus waarschijnlijk is het toch vrij lastig
pi_29050637
Of is 119 rijden als je 120 mag inmiddels ook verboden?
pi_29050684
Ik wacht nog steeds op antwoord inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29050748
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vroeg waarom het tegen de regels is niet om een quote.

Zo moeilijk lijkt het me niet om aan te geven waarom die constructie niet mag en welke wet wordt overtreden.

Maar dit wordt al de 4e keer dat ik het vraag zonder een antwoord te krijgen dus waarschijnlijk is het toch vrij lastig
Als je niet leest, zie je ook geen antwoord staan.
pi_29050783
Het voorkomen van een "opmerkelijke transactie" is nog altijd niet illegaal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29050820
En voor jullie beiden dan nog één keer:
quote:
uit de huisregels
Tenzij anders aangegeven wordt, gelden de regels zoals die in de standaardpolicy staan. Illegale zaken zijn in ieder geval niet toegestaan. Dat betekent dat het uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking, uitkeringsfraude en andere vormen van fraude, oplichting of diefstal niet toegestaan zijn.
In mijn beleving valt het bespreken van het omzeilen van o.a. de MOT regels onder het vetgedrukte.
pi_29050840
Nee, hetgeen wat was besproken in het topic is niet illegaal, dus is het geen belastingontduiking, dat is immers wel illegaal.
pi_29050872
Ik lees gewoon, maar ik wil best de vragen waar je weigert om op te antwoorden een keer copy-pasten voor je als dat te moeilijk voor je is
pi_29050882
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het voorkomen van een "opmerkelijke transactie" is nog altijd niet illegaal.
Het gaat er niet om dat hier illegale dingen niet besproken mogen worden, maar er is een schemergebied dat geen plaats krijgt binnen WGR.

Dus nu nog éénmaal: een bespreking van hoe de regels luiden, wat ze inhouden etc is toegestaan, een bespreking over hoe diezelfde regels te omzeilen staan wij niet toe.
pi_29050894
quote:
uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking,
Wat is precies belastingontduiking aan de vraag hoeveel geld je mag meenemen op een vlucht?
pi_29050914
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hier illegale dingen niet besproken mogen worden, maar er is een schemergebied dat geen plaats krijgt binnen WGR.

Dus nu nog éénmaal: een bespreking van hoe de regels luiden, wat ze inhouden etc is toegestaan, een bespreking over hoe diezelfde regels te omzeilen staan wij niet toe.
Je denkt teveel in termen als belastingontduiking. Stel: ik wil 120 gaan rijden. Is het dan verboden als ik op de A2 ga rijden in plaats van een provinciale weg? Mijn intentie is om 120 te gaan rijden, dan moet je kijken waar dat het beste mogelijk is zonder dat je regels gaat overtreden. In het betreffende topic wordt dus totaal niet aangezet tot belastingontduiking.
pi_29050920
quote:
Nog eenmaal welke regels worden omzeild met de vraag hoeveel geld je mag meenemen op een vlucht?
pi_29050931
De huisregels krijgen zometeen een edit om eea te verduidelijken.
pi_29050952
Als iemand roept dat iets illegaal is, dan verwacht ik wel dat diegen dat ook echt kan onderbouwen. Nu wordt op basis van (verkeerde) vermoedens een discussie stopgezet, dat is zonde. Zeker als de huisregels gebouwd gaan worden op vermoedens, zonder dat er redelijke argumenten zijn om die vermoedens te onderbouwen.
pi_29050958
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nog eenmaal welke regels worden omzeild met de vraag hoeveel geld je mag meenemen op een vlucht?
Geen enkele.

Maar wanneer de discussie dan verder gaat over het aan meer mensen meegeven van geld, dan is er wel spraken van het ontwijken van die regels.
pi_29050981
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand roept dat iets illegaal is, dan verwacht ik wel dat diegen dat ook echt kan onderbouwen. Nu wordt op basis van (verkeerde) vermoedens een discussie stopgezet, dat is zonde. Zeker als de huisregels gebouwd gaan worden op vermoedens, zonder dat er redelijke argumenten zijn om die vermoedens te onderbouwen.
Ik roep niet dat iets illegaal is, ik geef aan dat een discussie over hoe regels omzeild kunnen worden niet toegestaan is. Een bespreking van de regels en van wat binnen de regels mag is welkom.
pi_29050984
quote:
Maar wanneer de discussie dan verder gaat over het aan meer mensen meegeven van geld, dan is er wel spraken van het ontwijken van die regels.
Heb je daar ook een quote van want de eerder genoemde quote van mij is daar geen voorbeeld van
pi_29051006
quote:
Ik roep niet dat iets illegaal is, ik geef aan dat een discussie over hoe regels omzeild kunnen worden niet toegestaan is.
Zolang de wet niet overtreden wordt kan er nooit sprake zijn van omzeilen van regels
pi_29051052
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zolang de wet niet overtreden wordt kan er nooit sprake zijn van omzeilen van regels
Recht is nooit zwart/wit; er is altijd, zeker op het gebied van fiscale regels, een grijs gebied tussen wat expliciet toegestaan en expliciet verboden is.

En dit is het laatste wat ik over deze twee topics ga zeggen: topics over wat toegestaan is, zijn welkom. Als jullie daar een nieuw topic over openen, vind ik ok. Maar zodra het er weer over gaat hoe je dan toch op welke manier dan ook meer geld zonder registratie, al dan niet via een vliegtuig, het land in of uit kunt krijgen, dan gaat 'ie weer op slot.
pi_29051066
Echt een super zwak antwoord maar het zal verder wel
pi_29051139
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:49 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Ik roep niet dat iets illegaal is, ik geef aan dat een discussie over hoe regels omzeild kunnen worden niet toegestaan is. Een bespreking van de regels en van wat binnen de regels mag is welkom.
Het is dus niet illegaal. De constructie van Harige Kerel is niet illegaal. Is het wel zo, dan zou ik graag een quote zijn die het tegendeel bewijst, maar die zal er niet zijn, aangezien hetgeen dat Harige Kerel zei gewoon legaal is.
  maandag 25 juli 2005 @ 23:38:41 #28
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29128159
Hoeveel euri betaal jij potjes van de baas?

een serieus topic. Ol was benieuwd hoeveel iedereen op het werk kwijt was aan potjes voor de personeelsvereniging, evenenmenten pot, verjaardagspot etc... de reacties zijn af en toe lollig, maar door de bank genomen ook wel serieus, waar ik wat aan heb dus. Graag heropenen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29321986
Suggesties voor werk

Ik vind dat _-rally-_ een beetje overdrijft
ik ben eigenlijk vrij serieus daar
ik weet echt niet wat die beroepen allemaal inhouden
ik wilde net nog een fijne reactie plaasten, maar nu kan dat dus niet meer. erg jammer dat het topic blijkbaar dicht moest, als ik beloof me volledig serieus op te stellen in dat topic, mag ie dan weer open?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_29322145
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:29 schreef JohnDDD het volgende:
Suggesties voor werk

Ik vind dat _-rally-_ een beetje overdrijft
ik ben eigenlijk vrij serieus daar
ik weet echt niet wat die beroepen allemaal inhouden
ik wilde net nog een fijne reactie plaasten, maar nu kan dat dus niet meer. erg jammer dat het topic blijkbaar dicht moest, als ik beloof me volledig serieus op te stellen in dat topic, mag ie dan weer open?
Ik vind het ook een beetje overdreven om hem dicht te gooien. Je mag toch hopelijk ook wel eens een minder serieuze opmerking maken. Geef het topic nog een kans
Dat is eens wat anders...
pi_29322301
Dan hier nog een kleine toelichting: 'ik zoek werk' topics gaan normaal gesproken direct op slot; ik heb je nog even de ruimte gelaten, maar ik zie eigenlijk niet echt welke kant het nog met dat topic op kan.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:18:10 #32
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29323342
okay rally, sluit "Snelle Voorlopige Teruggaaf, met haken en ogen" maar. . ik heb het in het 2005 topic gezet.

solly
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:00:18 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_29366404
Weet iemand trouwens waarom WGR het enige (mij bekende) subforum is waarbij het in FireFox niet mogelijk is om op de vorige pagina te klikken bovenaan de pagina

Edit: Hé, in dit topic kan het wel.

Edit2: HIER dus niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29399390
Dit zei Rally in een gisteren gesloten topic: "Dat weten ze vast wel in het centrale cc topic"

Maar ik zie dat centrale cc topic echt niet! Kan je ff linkje ernaar geven? Dank
pi_29401386
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef Greetings het volgende:
Dit zei Rally in een gisteren gesloten topic: "Dat weten ze vast wel in het centrale cc topic"

Maar ik zie dat centrale cc topic echt niet! Kan je ff linkje ernaar geven? Dank
Kijk, mama, zonder zoekfunctie: [Centraal] credit card
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:26:48 #36
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29547867
wellicht is het handig als als dit: Olie 100$ de vat topic ,,omdat er best wel aardige reacties in staan ,in gemergd wordt met het al veel langer lopend [centraal] olieprijzen topic, op naar de $100 per vat! ..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29792377
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef Oversight het volgende:

[..]

Héé, een toevoeging zónder dat erbij staat dat je hebt ge-edit.

Nu lijkt het net alssof ik de rest van je reactie negeerde....

Cool !
Moet je maar niet zo snel reageren
quote:
Dát lijkt mee een beetje kip of het ei verhaal.....

Wat was er eerder, jullie heksenjacht op Overzichie omdat ik 26 delen gratis treinreizen heb gepubliceerd, of jullie volslagen misplaatste houding ten opzichte van informatieve topics?

Als je het écht zou willen weten, waarom heb je het me dan nog nooit gewoon gevraagd?

...en laten nou álle betrokken partijen ALTIJD door mij zijn geinformeerd, RUIM vóórdat ik tot publicatie overging ?

Maar daar hebben jullie nooit naar gevraagd, of uberhaubt bij stilgestaan....
Nee, hier worden de posts gewoon beoordeeld zoals ze er staan, niet zoals je je zou kunnen excuseren hoe je het ook bedoeld zou kunnen hebben.

De gewraakte topics hebben allen een 'tip: gratis....' karakter en aangezien het niet om gratis, maar om bedrog, fraude of diefstal gaat accepteren we die topics niet. Maar ook dat heb ik je al eerder verteld.

Misschien moet je eens wat aan je schrijfvaardigheid gaan werken, zodat je een informatieve post kunt schrijven, zonder daarin mensen aan te zetten misbruik te maken van een situatie.

(eerste tip: impliceer niet in de TT dat iemand iets gratis kan krijgen)
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:34:59 #38
19194 Oversight
◢◤
pi_29792432
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Dat slotje komt er automatisch, om te voorkomen dat een user een mod-wijziging aanpast, waardoor het lijkt alsof er iets door een mod geplaatst is, wat niet zo is.
ké !
quote:
Maar maak je geen zorgen: je hebt inmiddels aandacht van genoeg mods.
Wéét ik toch, gekkie !
quote:
En voor de rest: de topics waar je naar verwees worden hier niet geaccepteerd en dus wil ik ook die verwijzing niet zien. Wil je daarover discussiëren, leef je uit in het WGR FB topic of in FB.
Doe ik al een paar uur.... maar ze zijn zo stil daar.....
quote:
Voor de rest: je maakt ook van dit topic weer een discussie over moderaties en daarvoor moet je echt in WGR FB zijn, of direct bij de mods.
scherp !

Gaan we dan nú weer ontopic ?
◢◤
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:40:16 #39
19194 Oversight
◢◤
pi_29792573
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:33 schreef _-rally-_ het volgende:

Nee, hier worden de posts gewoon beoordeeld zoals ze er staan, niet zoals je je zou kunnen excuseren hoe je het ook bedoeld zou kunnen hebben.
Áls dat waar zou zijn zou het meerdendeel van mijn gratis... topics nog gewon open zijn.
quote:
De gewraakte topics hebben allen een 'tip: gratis....' karakter en aangezien het niet om gratis, maar om bedrog, fraude of diefstal gaat accepteren we die topics niet. Maar ook dat heb ik je al eerder verteld.
en aangezien die definities glashelder in het Wetboek van strafrecht staan, en we allebei weten dat het publiceren van mijn Gratis topics Géén strafbare feiten oplevert, zijn we dus gewoon verder uitgepraat en kun jij je slotje wegleggen toch ?
quote:
Misschien moet je eens wat aan je schrijfvaardigheid gaan werken, zodat je een informatieve post kunt schrijven, zonder daarin mensen aan te zetten misbruik te maken van een situatie.
Misschien moet jij een een cursus lezen en begrijpen volgen.....

welk deel van onderstaande tekst zet mensen aan tot misbruik maken ?

Néé, ik heb een liedje staan zingen.....

wat zijn sommige mensen toch dóm zeg.....

Ik stond gisteren op het perron te wachten op de trein, en had mijn mp3-speler aan, en mijn koptelefoon op.
Ik stond luidkeels mee te zingen, en intussen uit verveling een beetje te spelen met de knoppen van de Cola-automaat.
Tot mijn stomme verbazing ontdekte ik dat de machine hierdoor een soort bedieningsmenu vrijgaf, en dat ik daar naar hartelust mee kon spelen.

Een beetje uitproberen leverde al gauw inzicht in de opbouw en werking van het bedienings-menu, namelijk:

We nummeren de keuzeknoppen rechts waar je de frisdrank kiest even in gedachten (van boven naar beneden) nummer 1 t/m 5.

Druk nu op de knoppen 4-2-3-1 in.
Je komt in een menu terecht, waar je onder andere het Error en Sale menu in kan.
De distributer ID staat links op de kast van de machine. BEDANKT!

In het menu werken de knoppen als volgt:

1 = Vorige menu
2 = Omhoog
3 = Omlaag
4 = Enter
Terug naar normaal door de geld-terug toets in te drukken.

Zoals gezegd speelde ik wat met de mogelijkheden, en zette per ongeluk het display op Error.

Omdat ik keurig ben opgevoed ging ik braaf naar de beheerder vertelde hem mijn verhaal:
"Meneer, ik heb net op de knoppen van uw Cola-automaat gedrukt, en nu staat het diplay op Error"
Hij vroeg me of ik er ook geld in had gedaan.
"Nee, ik heb een liedje staan zingen!", vertelde ik hem geheel naar waarheid.....
Hij pakte een blikje cola, en drukte het in mijn handen.
Kennelijk dacht hij dat ik toch geld in de machine had gedaan.

Ik heb hem zijn vergissing uitgelegd, en hem laten zien wat er met de automaat gebeurd was.
Als dank wilde hij me tóch dat blikje cola geven.....

...en ik lust helemaal geen cola!
quote:
(eerste tip: impliceer niet in de TT dat iemand iets gratis kan krijgen)
want dan lezen de modders niet meer wat er nou eigenlijk in de text staat.
◢◤
pi_29792705
Je hebt een aardig verhaaltje neergezet, maar aangezien je hetzelfde eerst al hebt gebracht onder het mom 'gratis cola', gaat 'ie toch op slot.

In jouw situatie heb je minimaal een kloon en een andere situatie, dus geen vending machine, nodig om geen slotje te krijgen bij dit verhaaltje.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:48:26 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_29792813
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:44 schreef _-rally-_ het volgende:
Je hebt een aardig verhaaltje neergezet, maar aangezien je hetzelfde eerst al hebt gebracht onder het mom 'gratis cola', gaat 'ie toch op slot.
Laat die jongen toch.
De OP was nu waterdicht, toch?
Stadswacht.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:49:55 #42
19194 Oversight
◢◤
pi_29792855
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:44 schreef _-rally-_ het volgende:
dus we moeten HIER in discussie en als je niet overtuigend betere argumenten dan ik hebt, dan moet mijn topic dicht?
quote:
In jouw situatie heb je minimaal een kloon en een andere situatie, dus geen vending machine, nodig om geen slotje te krijgen bij dit verhaaltje.
zie laatste zin snap ik écht niet....

leg eens uit ?
◢◤
pi_29793037
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef Oversight het volgende:

[..]

dus we moeten HIER in discussie en als je niet overtuigend betere argumenten dan ik hebt, dan moet mijn topic dicht?
Ik moet je eerste argument waarmee je uitlegt dat je met een TT 'gratis cola' niet aanzet tot... nog horen.
quote:
zie laatste zin snap ik écht niet....

leg eens uit ?
Je hebt de schijn tegen; hoe moeilijk is dat nu te begrijpen ?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:56:32 #44
19194 Oversight
◢◤
pi_29793045
quote:
Schmoopy
Oversight, ik ga je even mailen, hold the topics please.
no problem!

ik wacht je mailtje rustig af.
◢◤
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:58:52 #45
19194 Oversight
◢◤
pi_29793119
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik moet je eerste argument waarmee je uitlegt dat je met een TT 'gratis cola' niet aanzet tot... nog horen.
[..]
Néé, je moet je eerste OP met zo'n TT nog lézen !
quote:
Je hebt de schijn tegen; hoe moeilijk is dat nu te begrijpen ?
Érg moeilijk, ik mag namelijk van Mods verwachten dat ze moddereren op inhoud van en post, niet op basis van hun persoonlijke mening of voorkeur.
◢◤
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:08:09 #46
19194 Oversight
◢◤
pi_29795101
en dan is ie weer stil.
◢◤
pi_29795853
Soms is het stil. Dan kruipen alle mods met de A's en de FA's in een donker hol en broeden ze een ei uit. En dat ei heb jij al ff in je mailbox liggen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:00:38 #48
19194 Oversight
◢◤
pi_29797104
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:28 schreef _-rally-_ het volgende:
Soms is het stil. Dan kruipen alle mods met de A's en de FA's in een donker hol en broeden ze een ei uit. En dat ei heb jij al ff in je mailbox liggen.
én beantwoord nog vóórdat Dagonet erover begon,....

Aanzetten tot strafbaar handelen, een héél duidelijk begrip.

We waren nog niet uitgepraat he?
◢◤
pi_29797281
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Oversight het volgende:

[..]

én beantwoord nog vóórdat Dagonet erover begon,....

Aanzetten tot strafbaar handelen, een héél duidelijk begrip.

We waren nog niet uitgepraat he?
Yep: wanneer je informatie brengt met de strekking, titel of algemene opmerking dat er ergens een voordeel te behalen zou zijn, terwijl er feitelijk sprake is van benadeling van een ander, dan is dat 'aanzetten tot'.

En waarom ? Omdat *jij* de informatie in die context brengt. En dan kun je wel gaan roepen dat we hier op Fok! allemaal volwassen zijn, maar je weet dondersgoed dat dat niet zo is en dat daarbij Fok! een risico loopt aangesproken te worden wanneer dit soort topics niet gesloten (of zelfs verwijderd) worden.

En voor de goede orde: het interesseert weinig of jouw gedrag c.q. de inhoud van jouw topic strafbaar is, het gaat om het gehele plaatje. Net zo goed als bijvoorbeeld het vragen naar warez of add-blockers niet toegestaan is, vallen 'gratis cola' topics in dezelfde categorie.

En van je Nova-topic had je een heel leuk topic kunnen maken, maar weer je gratis.... topics erbij te halen heb je dat zelf verpest.

Want met de discussie waar nu precies de grens ligt is helemaal niets mis.

Maar met het erbij halen van de voorbeelden waarvan je weet dat de we die niet accepteren wel.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:24:18 #50
19194 Oversight
◢◤
pi_29799893
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:05 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Yep: wanneer je informatie brengt met de strekking, titel of algemene opmerking dat er ergens een voordeel te behalen zou zijn, terwijl er feitelijk sprake is van benadeling van een ander, dan is dat 'aanzetten tot'.
Gaan we het mórgenmiddag over hebben.
quote:
En waarom ? Omdat *jij* de informatie in die context brengt. En dan kun je wel gaan roepen dat we hier op Fok! allemaal volwassen zijn, maar je weet dondersgoed dat dat niet zo is en dat daarbij Fok! een risico loopt aangesproken te worden wanneer dit soort topics niet gesloten (of zelfs verwijderd) worden.
Ga ik morgen weerleggen.
quote:
En voor de goede orde: het interesseert weinig of jouw gedrag c.q. de inhoud van jouw topic strafbaar is, het gaat om het gehele plaatje. Net zo goed als bijvoorbeeld het vragen naar warez of add-blockers niet toegestaan is, vallen 'gratis cola' topics in dezelfde categorie.
Dát is nog maar de vraag, het gaat erom dat er goede redenen kunnen zijn om dergelijke informatie tóch te posten, hhopend dat een gewaarschuwd mens vanaf dat moment voor twee kan tellen......
* Oversight Oversight gaat morgen zéker een leuke aanhalen over het laatste nieuwe model electronisch slot, en een nóg véél leukere manier om die bijna gratis open te maken zónder sleutel.

wedden dat ik volledig binnen de policy blijf, en jij dat dús maar te respecteren hebt?

Probleen met de policy meldt je maar bij de roden, die zullen vast héél goed naar je luisteren en dan besuiten om de situatie aan te passen, óf zo te laten....

In beide gevallen kun jij terugvallen op het Fok! beleid, waar JIJ immers een deel van uitmaakt.....
quote:
En van je Nova-topic had je een heel leuk topic kunnen maken, maar weer je gratis.... topics erbij te halen heb je dat zelf verpest.
jammer dat je niet gelezen hebt...... kijk eens naar de inhoud, en probeer eens te vergeten dat IK de TS ben.....
quote:
Want met de discussie waar nu precies de grens ligt is helemaal niets mis.

Maar met het erbij halen van de voorbeelden waarvan je weet dat de we die niet accepteren wel.
Het gaat er nou nét om dat jullie menen te kunnen beslissen dat een volledig onschuldig voorbeeld gewoon wordt gewist, omdat het teveel lijjkt op een eerder óók niet illegaal verhaal dat om welke reden dan ook al verwijderd was......

Hou nou eens op te beslissen binnen jouw kliekje en kijk naar de policy, en zie hoever je komt....
bevalt het resultaat je niet?
dan wordt het tijd om de roden te mailen.

bevalt het resultaat je niet?
dan wordt het tijd om eens diep in jezelf te kjijken of je wel écht op deze plek wilt zitten.....

welterusten, en bedankt voor iets dat op de prille start van een vruchtbaar gesprek lijkt....
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')