Waarom dát dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:11 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zoek werk waarbij ik contact heb met mensen en dat zich vooral niet afspeelt in de financiële sector of de bedrijvensector.
Ik zou daar ook nooit willen werken. Je werkt daar alleen maar zodat je baas meer geld kan verdienen.quote:
t erge is dat je nog gelijk hebt ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:59 schreef Developersrus het volgende:
Met zo'n trackrecord heb je denk ik niets te willen. Ik zou alles aanpakken in deze tijd, gezien je kennelijk geen enkele opleiding van betekenis hebt afgerond (gymnasium zegt niets en is puur voor doorstroming naar het hoger (wetenschappelijk) onderwijs interessant).
Je hebt ook nog zoiets als bonussen over behaalde resultaten, dus waar je baas beter van wordt, word jij ook beter vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:01 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou daar ook nooit willen werken. Je werkt daar alleen maar zodat je baas meer geld kan verdienen.
Daarom ben ik ook SPH gaan doen. Daar voel ik me tenminste nog een beetje nuttig bij.
Opleiding niet afmaken is tegenwoordig geen goed idee meer... Kijk hier en huiver...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:11 schreef JohnDDD het volgende:
[...]
Die opleidingen heb ik dus niet afgerond.
[...]
Als iemand ideeën heeft zijn die erg welkom.
Wat zouden mij nou weer bonussen boeien als ik werk zou doen waar ik niets aan zou vinden?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als bonussen over behaalde resultaten, dus waar je baas beter van wordt, word jij ook beter van
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:54 schreef snellejelle het volgende:
ik hoorde dat ze nog iemand zoeken voor de PR bij DSC
Nee serieus, eigenlijk zou ik het niet weten voor je...
Ja daar ben ik het mee eens, de bedrijvensfeer bevalt me totaal niet en ik zou niet gemotiveerd naar mijn werk kunnen gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zou daar ook nooit willen werken. Je werkt daar alleen maar zodat je baas meer geld kan verdienen.
Daarom ben ik ook SPH gaan doen. Daar voel ik me tenminste nog een beetje nuttig bij.
Daar ging t niet omquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Wat zouden mij nou weer bonussen boeien als ik werk zou doen waar ik niets aan zou vinden?
Ik verdien liever veel minder en dat ik wel iets doe wat ik leuk vind.
Hier om :quote:
Maar je hebt verder wel gelijk, je moet doen wat je leuk lijkt... maar ik gaf alleen aan dat ik het niet helemaal met je reden eens benquote:Ik zou daar ook nooit willen werken. Je werkt daar alleen maar zodat je baas meer geld kan verdienen.
Het ligt er ook aan waar je op uit bent; geld verdienen of een plezierige baan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:27 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Hier om :
[..]
Maar je hebt verder wel gelijk, je moet doen wat je leuk lijkt... maar ik gaf alleen aan dat ik het niet helemaal met je reden eens ben
Het een bijt het ander niet.. bovendien zal je toch geld moeten verdienenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan waar je op uit bent; geld verdienen of een plezierige baan.
nou zoals bianca en ik het zien komt een baan in de financiële sector of in de bedrijvensector niet echt overeen met ons idee van "leuk" of "plezierig" werk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Het een bijt het ander niet.. bovendien zal je toch geld moeten verdienen
Jongen... waar het om gaat is dat een plezierige baan en geld verdienen best wel samen gaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
nou zoals bianca en ik het zien komt een baan in de financiële sector of in de bedrijvensector niet echt overeen met ons idee van "leuk" of "plezierig" werk...
welk opleidingsniveau kan ik dan selecteren? kom ik in aanmerking voor banen op LBO of MBO niveau?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Jongen... waar het om gaat is dat een plezierige baan en geld verdienen best wel samen gaan
Anyway... kijk eens op www.nationalevacaturebank.nl daar kan je zoeken op functiegroep e.d.
HBO.. ik met mn HAVO namelijk ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:50 schreef JohnDDD het volgende:
welk opleidingsniveau kan ik dan selecteren? kom ik in aanmerking voor banen op LBO of MBO niveau?
LBO en MBO banen kun je vast wel aan hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
welk opleidingsniveau kan ik dan selecteren? kom ik in aanmerking voor banen op LBO of MBO niveau?
ohhh echt? ik hoef niet daadwerkelijk een opleiding te hebben afgemaakt om hbo-niveau te zijn? dat is mooiquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
HBO.. ik met mn HAVO namelijk ook
Het gaat om je daadwerkelijke werk- en denkniveau... en dat is wel HBO (als het geen WO is).
Zonder diploma kom je het HBO niet in tenzij je 21 jaar of ouder bent dan kun je een toelatingsexamen doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ohhh echt? ik hoef niet daadwerkelijk een opleiding te hebben afgemaakt om hbo-niveau te zijn? dat is mooi
Ik doe hetzelfde werk als een aantal vrienden MET afgeronde HBO-opleidingquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef JohnDDD het volgende:
ohhh echt? ik hoef niet daadwerkelijk een opleiding te hebben afgemaakt om hbo-niveau te zijn? dat is mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |