Jullie mogen me delen hoor, zolang jullie me maar niet fysiek in een paar stukken hakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ejj, barra,.....
Hou je kusjes een beetje in....
Alicey is óók van mij!
Jaah ik ben er weer eens!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Look what the cat dragged in
Lang geleden. Maar nu ben je der weer![]()
oO< vanavond gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Já, we moeten hoognodig een meet organiseren....
Rotterdam vanavond?
Wanneer in April is die Solsegat meet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oO< vanavond gaat niet lukken
lijkt me wel een tof idee
je komt in april toch ook naar de solsegat meet?
ik ga er wel vanuit!
Niet zeuren. Pijn is fijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie mogen me delen hoor, zolang jullie me maar niet fysiek in een paar stukken hakken.
Ik ben vanavond in schiedam, dus dat kanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zit net een mail naar jou te tikken....
Heb wat tegenslag, moet m nog ff leegvegen, en kom er door zwangere toestanden maar niet aan toe....
Ga NU zo weer naar verloskundige, vanmiddag maak ik 'm leeg!
Ook als mirage weer iets anders verzint....
Vanavond zou nog kunnen, anders morgen ?
Het schijnt trouwens dat als je kleintje maar niet wil komen, dat je gewoon heftige seks moet hebben zodat de bevalling dan zeg maar opgewekt wordt. Was bij onze eerste ook geluktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu ik het weet ga ik op zoek naar andere warme plekken van een vrouw.....
Die moet je gewoon per definitie altijd en altijd hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat als je kleintje maar niet wil komen, dat je gewoon heftige seks moet hebben zodat de bevalling dan zeg maar opgewekt wordt. Was bij onze eerste ook gelukt![]()
Ik houd wel van een beetje BDSM, maar na afloop willen mijn persoonlijkheden nog wel graag allemaal een geheel zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat als je kleintje maar niet wil komen, dat je gewoon heftige seks moet hebben zodat de bevalling dan zeg maar opgewekt wordt. Was bij onze eerste ook gelukt![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje BDSM, maar na afloop willen mijn persoonlijkheden nog wel graag allemaal een geheel zijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond in schiedam, dus dat kan![]()
Ik ben vanaf ong. kwart over 7 aanwezig op de fabristraat 69beven kloppen want de bel doet het niet
(heb nog geen stroom
)
Ja, dat hebben we ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die moet je gewoon per definitie altijd en altijd hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hoelaat kom je me verwennen ?
Sex met Barb!!!!
Okeequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
komt goed, ik neem 'n kaarsje mee!
t ligt eraan... als die gozer ineens pijpen kind pijpen begint te roepen wanneer hij zijn vrouw neemt word ik toch wel bezorgdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we ook-maar dat terzijde- ik wilde hier alleen maar mee zeggen dat er veel mensen zijn die dit niet weten of het 'vies' vinden, zo aan het einde vd zwanherschap
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t ligt eraan... als die gozer ineens pijpen kind pijpen begint te roepen wanneer hij zijn vrouw neemt word ik toch wel bezorgd
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t ligt eraan... als die gozer ineens pijpen kind pijpen begint te roepen wanneer hij zijn vrouw neemt word ik toch wel bezorgd
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik hou van grapjes maar deze was een beetje témaar ja, niet te lang bij stil staan, kan gebeuren
![]()
Ben benieuwd..... Laten jullie het wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:58 schreef Oversight het volgende:
Ga NU zo weer naar verloskundige, vanmiddag maak ik 'm leeg!
Ook als mirage weer iets anders verzint....
Je droomt volgens mij in je REM-slaap, en je maakt meerdere REM-slaap-episodes per nacht mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag, ik ben net uit bed
ik heb mijn portie dromen weeral gehad
is het eigenlijk waar dat je meer dan 1 keer kan dromen?
ik heb ooit wel over de slaap geleerd maar toch heb ik er even de Wikipedia bijgepaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je droomt volgens mij in je REM-slaap, en je maakt meerdere REM-slaap-episodes per nacht mee.
lolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Toedoe bang bang. Peppie en Kokkie
Kokkie en Peppie...
Peppie eruit.
Kokkie en peppie.
Peppie en kokkie
Kokkie een peppie.
Hoplaa eruit
Poeh poepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |