kinderen zijn niet zo dom als we denkenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het begint haar nu alleen heel erg te vervelen. Ze blijft beleefd een gemaakt lachje vertonen, maar![]()
Neu... volgens mij lachen de kleintjes alleen maar omdat de volwassenen zo achterlijk doen. daar zou je toch ook om in een babydeuk liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kinderen zijn niet zo dom als we denken![]()
Ik heb dat nooit gedachtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kinderen zijn niet zo dom als we denken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
Ouders gingen totaal anders om met hun kinderen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ook met hun echtgenoten,...
anders zaten die nu niet stiekum 5 minuten te internetten terwijl ze eigenlijk boodschappen aan het doen zijn voor schatjepoepiemeisje....
oops,..
Nee hoor. Vrouwen hebben achter de schermen altijd de broek al aangehadquote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ook met hun echtgenoten,...
anders zaten die nu niet stiekum 5 minuten te internetten terwijl ze eigenlijk boodschappen aan het doen zijn voor schatjepoepiemeisje....
oops,..
Toen ik klein was viel het me altijd op dat volwassenen ideeen hadden over wat kinderen waren die helemaal niet klopten. Ik ,en de meeste kinderen om me heen ook, merkte ik later pas, hadden heel erg veel door. Maar zo zagen volwassenen dat nietquote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat heb ik ook eens eerder gehoord/gelezen ja.....maar het valt wel op dat ze alles in de gaten heeft en heel slim is. Niet omdat het mijn kindje is hoor
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
* Mirage legt mattenklopper bij de voordeur......
als manlief thuiskomt mag hij zich eerst omdraaien tegen de muur in het trappenhuis en zijn broek naar beneden laten zakken voordat hij verder mag komen.
De rest van de avond moet hij op de harde grond zitten met zijn pijnljike achterwerk.
De banken zijn vanavond offlimit.
Lijden zal je kreng !
moet ik ook....
oeww, kinky..... ik denk dat ie het daarom speciaal doetquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
als manlief thuiskomt mag hij zich eerst omdraaien tegen de muur in het trappenhuis en zijn broek naar beneden laten zakken voordat hij verder mag komen.
De rest van de avond moet hij op de harde grond zitten met zijn pijnljike achterwerk.
Lijden zal je kreng !
moet ik ook....
Nee toch??? Da's dan niet lekker. Hij moet de pijn wel goed kunnen voelen, he... Oversightquote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awww schattig!!
mag hij dan wel op een kussentje zitten?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee toch??? Da's dan niet lekker. Hij moet de pijn wel goed kunnen voelen, he... Oversight![]()
Dat andere topicquote:Op maandag 6 februari 2006 17:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik kan ook stenny vragen of ik een spoedsursus levitatie kan krijgen.....
Of astraal-"in-de-lucht-hangen"...
Pfffff
Je bent ook wel een bijzonder mens vind ik........quote:Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ik klein was viel het me altijd op dat volwassenen ideeen hadden over wat kinderen waren die helemaal niet klopten. Ik ,en de meeste kinderen om me heen ook, merkte ik later pas, hadden heel erg veel door. Maar zo zagen volwassenen dat niet
Ik heb het al eerder geschreven hier op Truth, maar ik kan me mijn gedachten en ervaringen vanaf heel erg jong herinneren. Beelden en bepaalde frustraties al vanuit de wieg. Gevoelens naar andere mensen vanaf een jaar of anderhalf jaar.
Ik kon er dus onmogelijk vanuit gaan dat mijn kind dingen niet dingen door zou hebben. Alleen... hier zit em net het verschil. Wij zijn ouders van nu en letten er blijkbaar meer op. Het ouderschap is echt heel anders nu dan toen. (niet perse altijd beter imo)
Brengt me op de vraag.....hoe is het met jou en de baby?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
Lijden zal je kreng !
moet ik ook....
....ze tikt niet helemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je bent ook wel een bijzonder mens vind ik........
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
....ze tikt niet helemaal
maar ze is echt wel een schatjezou der graag als mamma hebben
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je bent ook wel een bijzonder mens vind ik........
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:Ik was even naar de ouderavond van mij intelligente zoon
![]()
Het viel reuuuuuuze mee.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hij bleek bij nader inzien tóch maar jouw inteligentie-niveau te hebben.....
Vroeg je om!
Logisch toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef coz het volgende:
Bush wil fors meer uitgeven aan defensie
en minder aan onderwijs, gezondheidszorg, pensioenen en landbouw.
oh dear
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awww schattig!!
mag hij dan wel op een kussentje zitten?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
maar ik moet eerlijk toegeven...... wat men ook kan zeggen van paps... hij was wel intelligent
Beter dan andersom. Dan zou er op het moment niet veel van je over zijn geblevenquote:
Ja.... zie wat je schrijft: schijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
da's altijd met papsen,....
Schijn ik ook te zijn....
boefje!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... zie wat je schrijft: schijn![]()
sorry....... open deurtje
die draagt ze toch ook al 9 maandenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zij was begonnen.....
Een maand of 9 terug.....
Nu moet ze de gevolgen dragen....
maw... ik ben voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bij jou kun je idd allles verwachten....
En dan kun je soms maar beter een deur open zetten, dan weet je vrij zeker dat het die deur is die je zo hoort dichtklappen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die draagt ze toch ook al 9 maanden
nu pas???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Maar ze begint nú pas écht te zeuren....
Hoogstwaarschijnlijk deed ze dat al die tijd al maar valt nu iedere subtiliteit gewoon weg aangezien dat nutteloos wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Maar ze begint nú pas écht te zeuren....
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk deed ze dat al die tijd al maar valt nu iedere subtiliteit gewoon weg aangezien dat nutteloos was![]()
En jij bent onschuldig zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zij was begonnen.....
Een maand of 9 terug.....
Nu moet ze de gevolgen dragen....
maaar maar..... hij deed alleen maar....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En jij bent onschuldig zeker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maaar maar..... hij deed alleen maar....... en toen opeens.....
![]()
![]()
De arme jongen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk deed ze dat al die tijd al maar valt nu iedere subtiliteit gewoon weg aangezien dat nutteloos was![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maaar maar..... hij deed alleen maar....... en toen opeens.....
![]()
![]()
De arme jongen![]()
De Mondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu ik het weet ga ik op zoek naar andere warme plekken van een vrouw.....
quote:
quote:Hoe staat het met de laptop trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |