Rare reacties heb je altijd ertussen zitten, moet je niets van aantrekken. Ik probeer dat ook zo min mogelijk te doen. Lezen wat je wilt lezen is beter, de rest negeren
![]()
Je moet je richten op de goede reacties, dat is het hele eieren eten, en niet alleen hier maar overal. Je kunt je best richten op kritiek maar alleen als je denkt wat te hebben aan kritiek. Ben je van mening dat kritiek nergens op gebaseerd is, dan ga je maar lekker weer verder
![]()
Ben weer terug, gisteren elders geweest om verder te werken richting de toekomst en zo gaat dat hier door. Heb weer van alles op een rijtje gezet.
Over het denken liggen denken en dat het denken te vergelijken is met een uurwerk.
![]()
Is er ook maar een scharnier dat niet goed loopt binnen het uurwerk, dan is het denken vanzelf niet in orde. Het uurwerk kan te snel gaan en te langzaam gaan. En een klein moment van aarzeling of van piekeren kan het hele uurwerk in beweging zetten hier
![]()
Daarom vind ik het zo belangrijk dat mijn denken een goed mechanisch geheel is. Het denken op orde hebben en dat is dus gewoon belangrijk. Dus ik smeer af en toe olie in het uurwerk of mechanisme en ga lekker door. Is het denken op orde dan komt voor ieder probleem de oplossing ook eruit stromen als op een presenteerblaadje
![]()
Ik wil dus dat mijn denken helemaal goed loopt, zoals een klok ook helemaal synchroom kan lopen en gelijk op de atoomklok kan staan.
Ik ben dus weer aanwezig, ik laat me niet gek maken op fok! Heb nog veel te schrijven en te analyseren en nog meer. En vooral mezelf beter plaatsen in de wereld en op het pad en ga zo door.
Nu tijd voor koffie, straks bloedprikken en het is alweer februari
![]()
Nog maar 2 maanden en het is april
![]()
Kan nog meer schrijven over het denken en hoe het denken kan gaan en hoe denken in elkaar zit maar dat is gewoon een groot geheel van verbindingen en connecties en opgeslagen ervaringen. Naast het denken komt dan nog het voelen en beleven.
Wat schrijf ik weer allemaal, ben gewoon voor mezelf dingen aan het opschrijven
![]()
En dat doe ik soms liever hier dan in word.