Mooi om te horenquote:
TNX .. waaroverquote:
Ik zie je zo welquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef coz het volgende:
[..]
TNX .. waarover![]()
.. oh wacht , kom er zelf wel achter
Ik zal hem zo wel troostenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:21 schreef sararaats het volgende:
coz, sorry voor mijn botte posts
ik vind wicca juist heel interessantquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef Dangel het volgende:
Hebben de mensen hier iets tegen op wicca?? Ik zag erg rare reacties in mijn topic.
Heb je Susan Smit gelezen? En Phillis Currot?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind wicca juist heel interessant
ik doe niet aan wicca maar vind het wel leuk om erover te lezen
Welnee. Maar je opende het topic 's nachts wanneer de vampier topicbaggeraars wakker zijn en zo nu en dan een invasie in Truth doen. Just bad luck.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef Dangel het volgende:
Hebben de mensen hier iets tegen op wicca?? Ik zag erg rare reacties in mijn topic.
batterij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn horloge liep vanochtend ineens een half uur achter![]()
Echt raar, dat ding loopt ALTIJD op tijd.
Nope, hij loopt nadat ik hem weer ingesteld namelijk nog steeds op tijd. Heel vaagquote:
je bent ontvoerd door aliensquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nope, hij loopt nadat ik hem weer ingesteld namelijk nog steeds op tijd. Heel vaag![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben ontvoert door een garnaal.
Beepje van mijn dinnetje is ziek. Zij kan niet weg van waar ze is. Paps is werken. Dus ik ga voor mijn beepje zorgen (is een van die kindjes die ook een beetje van mij is)
Dangel, zie je topic...quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef Dangel het volgende:
ey mirquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dangel, zie je topic...
en klik even op het volgende linkje truth feedback 15
"de plek voor al je truth gerelateerde vragen"
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer terug van het bloedprikken.
45 minuten moeten wachten![]()
Bij een persoon duurde het 15 minuten voordat ze het bloed hadden afgetapt. Snap dat niet. Bij mij vloeit het bloed in een keer eruit, ader vinden ze ook meteen.
Wachten.....had ik maar een PSP. Die portable playstation. Denk dat ik zo'n ding ooit nog ga aanschaffen. Of ik moet een manier vinden om overal waar ik ook ben online te kunnen zijn.
Wachten en niets om handen hebben is een hel.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:57 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag
proest !quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol het valt me altijd op dat Mirage doorpost in topics die op slot zittenBOEFJE!!!!
Dank je, ik heb ondertussen gereageerd in het wie is er nog meer wicca topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dangel, zie je topic...
en klik even op het volgende linkje truth feedback 15
"de plek voor al je truth gerelateerde vragen"
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:37 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
I know all and i see allquote:
Ik denk dat ik een ban zou krijgen als ik die zou plaatsten. Tubgirl is immers ook verboden.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb warme oren, de verwarming staat weer eens te hoog hier. Meteen naar 15 graden gedraaid.
Ik zit weer vast, ik zit in het doolhof. Ik zit in het doolhof van het denkenIk moet eruit. Ik zie een deur, een opening. Ik open de deur en wat zie ik daar ????
Het koekie monster
quote:
douche ze !quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:13 schreef Mirage het volgende:
en nu ga ik lekker even douchen !![]()
Dan trek ik kleertjes aan... hakjes, sinds lange tijd maar wat wil je met die buik, en ga ik lekker even een frisse neus halen.
Even "er uit stappen".. vandaag voelt anders als een "nutteloze" dag.
Het lijkt haast alsof ik alleen nog maar op de baby wacht.. en zo wil ik mijn dagen niet voorbij laten gaan.
Koekiemonster is okeyquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef sararaats het volgende:
Koekiemonster !!!!!!
mijn favo personage naast het meisje met de piano, ik vergeet altijd haar naam
whats so funny?quote:
Nou.... ik probeer me voor te stellen hoe het ook alweer was om je nogal log te voelen en dan toch, tegenbeter weten in, hakjes aan te trekken. Heb het ook ooit eens gedaanquote:
ik geloof dat er 2 waren: Miesje Mooi en nog een andere.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Koekiemonster is okey![]()
Meisje met de piano ken ik niet zo goed, maar ik weet wel wie je bedoeld. Die kwam ik pas geleden nog bij C1000 tegen. Aardige meid, alleen idioot dat ze overal die piano naar toe sleept. Zelfs naar de winkel
?ahhh i see... je had eerst verkeerde urlquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Metro2005 het volgende:
Hee Mirage,
[TR] oeroude laptop IBM Thinkpad 390i
Zie net pas dat dat jouw man is![]()
Koekiemonster doet mij ook aan mezelf denkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik geloof dat er 2 waren: Miesje Mooi en nog een andere.
Koekiemonster doet me soms aan mezelf denken
Ja, ik heb het al verbeterd hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
?ahhh i see... je had eerst verkeerde url
i seequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al verbeterd hoor
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik probeer me voor te stellen hoe het ook alweer was om je nogal log te voelen en dan toch, tegenbeter weten in, hakjes aan te trekken. Heb het ook ooit eens gedaan![]()
Vooral voor toch redelijk praktisch ingestelde mensen is dat uitzonderlijk. eerder een rebelsheid dan een het werkelijk lekker vinden zitten of zo.
Meer een: zo.... en nu ga ik es iets heeeel anders doen en er heeeel anders uitzien ook![]()
Past wel weer bij de rode haren.
@Mirage.... als je dan toch nog een foto van de haren moest maken, doe dat dan gelijk MET hakjes![]()
dat klopt ja...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Metro2005 het volgende:
Hee Mirage,
[TR] oeroude laptop IBM Thinkpad 390i
Zie net pas dat dat jouw man is![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
Janken helpt niet hè
* Mirage doet haar zwarte laarzen maar aan.....![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
Janken helpt niet hè
Zwarte laarzen zijn okey!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
Janken helpt niet hè
Pff sterkte. Klinkt niet leuk allemaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef vamperotica het volgende:
Er is weer een begin...
t weekend weer veel te veel ïkbenallecontrolekwijtaanvallen" gehad....
gister naar de dokter geweest... Een deel van t probleemen de achterliggende problemen uitgelegd... Vond ie al genoeg om me door te verwijzen naar t GGZ...
Toevallig was t mannetje van de GGZ in t gebouw en de dokter zou wel tussen twee patienten door even met m overleggen.. Wij ( vriendlief en ik ) stappen zn kamertje uit en daar stond t GGZmannetje... Dokter t verhaal gedaan en wat wilde t geval... Er was een afspraak van t GGZmannetje niet op komen dagen... Of we maar gelijk evne met m mee wilde gaan....
Weer een deel van t verhaal gedaan... gezamelijk besloten om bij Maatschappelijk werk aan te kloppen en volgende week een vervolgafspraak bij de GGZ....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef vamperotica het volgende:
Er is weer een begin...
t weekend weer veel te veel ïkbenallecontrolekwijtaanvallen" gehad....
gister naar de dokter geweest... Een deel van t probleemen de achterliggende problemen uitgelegd... Vond ie al genoeg om me door te verwijzen naar t GGZ...
Toevallig was t mannetje van de GGZ in t gebouw en de dokter zou wel tussen twee patienten door even met m overleggen.. Wij ( vriendlief en ik ) stappen zn kamertje uit en daar stond t GGZmannetje... Dokter t verhaal gedaan en wat wilde t geval... Er was een afspraak van t GGZmannetje niet op komen dagen... Of we maar gelijk evne met m mee wilde gaan....
Weer een deel van t verhaal gedaan... gezamelijk besloten om bij Maatschappelijk werk aan te kloppen en volgende week een vervolgafspraak bij de GGZ....
Telepathie werkt beterquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
Die foon van jou hè ...die doet ut soms niet lijkt het.
Jah... ik zie het....quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:51 schreef Oversight het volgende:
Ben ik al,... moest even uithijgen....
Ben komen rennen vanuit Onzin
Hoelang duurde de 80 jarige oorlog eigenlijk echt?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jah... ik zie het....
als jij nou ffe goed nadenkt over wat te eten.. dat maken we dat buikje van jouw zo mooi rond en warm als je thuis bent...
misschien wordt je dan slaperig en ga je lief slapies doen....
zo niet.. dan heb je waarschijnlijk iig minder behoefte te happen als je geplaagd wordt.
dat is wel heel lekker hèquote:
maar engel van me !quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
en jij denkt dat dit aanzet tot masseren van vermoeide plekken....?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Mirage het volgende:
dat is wel heel lekker hè
Maar ik begin toch al trek te krijgen....
en aangezien het met jou meestal niet zo opschiet..
reconstructie:
meneer komt thuis
meneer knuffelt mij
quote:meneer loopt naar de keuken voor koffie
meneer komt terug lopen de kamer in
meneer vertélt dat hij net wegliep om koffie te halen, en maar even terug komt om dat te melden (fijne wetenschap ! weer 2 minuten verdwenen)
meneer maakt de koffie
meneer zet kopje op aanrecht
meneer komt naar de kamer
meneer kletst...kletst... slijmt wat....
meneer moet even ergens naar kijken van zoonlief
meneer bedenkt zich dat koffie inmiddels koud geworden nog op het aanrecht staat
meneer pakt nieuw kopje
meneer gaat nieuwe koffie maken
meneer moet opeens naar de wc
meneer neemt koffie mee naar de wc
meneer komt weer naar de kamer om wat te lullen....
meneer loopt terug naar de keuken en rookt ene sigaret
meneer bedenkt dat bij de sigaret koffie goed smaakt
meneer zet snel nog een koffietje ( senseo)
meneer heeft sigaret op maar koffie nog niet
meneer drentelt met koffie nog wat door het huis
meneer gaat zitten op de bank en zapt wat
quote:ik....heb ik nou nog geen pizza ???
quote:
quote:Ik zie je veels te weinig op fok!. Maar als je er bent zorg je voor vuurwerk hier
quote:Pizza eet ik ook vandaag
Pizza is lekker![]()
quote:Topic gelezen over die 80-jarige oorlog. Ik geloof niets meer wat ze je voorschotelen. Je kunt als mens nog beter voor jezelf denken. Zelfs de zogenaamde wetenschappelijke boeken en historische boeken zijn niet tot in de detail op orde.
Waar gaat dat heen met de wereld
goed zo Lord Oversight! jij bent de baas in huis!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:05 schreef Oversight het volgende:
Ik kon NU naar huis !
ik neem PIZZA mee !
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed zo Lord Oversight! jij bent de baas in huis!ik ga nog veel van je leren! kan je geen handleiding maken?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 [b]17:05 schreef Oversight het volgende:[/b]
Ik kon NU naar huis !
ik neem PIZZA mee !
Let vooral even op de tijd....quote:Op woensdag 1 februari 2006 [b]17:17 schreef Oversight het volgende:[/b]
[..]
Lijkt maar zo joh....
Zoals je ziet MOET ik nu uitloggen om pizza te gaan halen.....
En of ik daarna nog op internet mag spelen van Mirage..... ?
Pleit hier een beetje voor me oke ?
NU WEG !!
wees niet boos op hem Miragequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
[..]
Let vooral even op de tijd....
alleen maar weer een bevestiging van mijn vorige post is het niet ?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
Die foon van jou hè ...die doet ut soms niet lijkt het.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight
Ik zie je veels te weinig op fok!. Maar als je er bent zorg je voor vuurwerk hier
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat is wel heel lekker hè
Maar ik begin toch al trek te krijgen....
en aangezien het met jou meestal niet zo opschiet..
reconstructie:
meneer komt thuis
meneer knuffelt mij
meneer loopt naar de keuken voor koffie
meneer komt terug lopen de kamer in
meneer vertélt dat hij net wegliep om koffie te halen, en maar even terug komt om dat te melden (fijne wetenschap ! weer 2 minuten verdwenen)
meneer maakt de koffie
meneer zet kopje op aanrecht
meneer komt naar de kamer
meneer kletst...kletst... slijmt wat....
meneer moet even ergens naar kijken van zoonlief
meneer bedenkt zich dat koffie inmiddels koud geworden nog op het aanrecht staat
meneer pakt nieuw kopje
meneer gaat nieuwe koffie maken
meneer moet opeens naar de wc
meneer neemt koffie mee naar de wc
meneer komt weer naar de kamer om wat te lullen....
meneer loopt terug naar de keuken en rookt ene sigaret
meneer bedenkt dat bij de sigaret koffie goed smaakt
meneer zet snel nog een koffietje ( senseo)
meneer heeft sigaret op maar koffie nog niet
meneer drentelt met koffie nog wat door het huis
meneer gaat zitten op de bank en zapt wat
ik....heb ik nou nog geen pizza ???
niet doen hoor lieve dromenvanger!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Dromenvanger het volgende:
@Ik ben dus ook blij dat er mensen zijn op fok! die het terugkomen waard zijn, soms blijf ik bewust weg omdat ik negatieve reacties te zwaar meeneem.
Zoals gisteren en eergisteren het geval was.
Je bent echt niet de enige fokverslaafde...ahum, heb er zelf ook een beetje last van af en toequote:Komt over alsof ik verslaafd ben aan het forum hier, maar ik heb het nodig en ik schiet er dus mee op.
die lui weten niet beter, negeren is dan goedquote:De mensen die zonder respect posten, die negeer ik meer, en als het moet, dan wijs ik ze af en toe op de plek. Maar alleen als ze mij aanvallen of de grond proberen in te trappen.
Is dat bij jou ook herkenbaar?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
Ook over een nieuw kopje pakken![]()
quote:
Het gaat niet om oorlog. Het gaat gewoon hier om ongenoegen te uitten over de wereld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
Ja.... dromenvanger... dat gevecht, weet je...
Daar liep ik laatst op straat zo eens over te denken. Waar zijn de tijden dat ik overal tegen en voor vocht en er echt in geloofde dat ik dat gevecht gewoon kon winnen en het gevaar ervan helemaal niet zag. Ik vocht maar maakte me er verder helemaal geen zorgen om. Leefde gewoon door. Dat lijkt toch wel ietsje minder makkelijk te worden naarmate je ouder wordt. Ik word soms een beetje moe van al het geknok.
Wil lekker rust. Op de bank met een dekentje, wijntje erbij, haartvuurtje als het even kan. Poesjes erbij, kind, lover. Verder niks. Rust!!!! Heeeerlijk.
Man... tegenwoordig droom ik zelfs al over al het geknok op de wereld.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight, we zitten helemaal op dezelfde frequentie inderdaad
quote:Alleen werk jij op ander grondgebied.
quote:Je kunt ons zien als 2 soldaten. Jij bent bezig met een gevecht en ik ook.
quote:En zo is iedereen bezig met vechten
quote:Maar als we samen worden aangwezen in de jungle, dan overleven we 1000000 vietcongs samen. Wanneer we van de vietcong zijn, slachten we 1000000 Amerikanen af.
quote:Van mijn part schakelen we Jezus in met zijn geheime wapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus heeftt zijn geheime wapen al ingezet,... kijk maar.
quote:Alleen zorgen dat je geen mes in je rug krijgt of een kogel door je kop
Maar dat gebeurt ons toch nietWe blijven strijden hoor, don't worry!
quote:Echte soldaten of maarschalken die weten wat ze doenEn laat niemand het vergeten....
quote:Zijn we soldaten of maarschalkenssssst,.... we zijn gewoon onzichtbaar, en oefenen invloed uit.
◢◤
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Slaap ze.
Ik drink dit biertje nog leeg en dan ga ik muziek reizen tijdens het luisteren
Ja!!! Zie onzin nu maar danquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef Oversight het volgende:
Zal ik morgen onze plannen laten lekken naar Onzin?
Die zijn wel in voor en hostile take-over meestal.....
*begint te zingen*quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef Oversight het volgende:
Zal ik morgen onze plannen laten lekken naar Onzin?
Die zijn wel in voor en hostile take-over meestal.....
ik heb ook eens een horloge gehad die ineens stilstondquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
Nope, hij loopt nadat ik hem weer ingesteld namelijk nog steeds op tijd. Heel vaag![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight
Pizza eet ik ook vandaag
Pizza is lekker![]()
Ik was vroeger ook veel vechtlustiger dan nu, ik was in de domme veronderstelling dat deze maatschappij nog te redden was. Ik was jong en onbezonnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
Ja.... dromenvanger... dat gevecht, weet je...
Daar liep ik laatst op straat zo eens over te denken. Waar zijn de tijden dat ik overal tegen en voor vocht en er echt in geloofde dat ik dat gevecht gewoon kon winnen en het gevaar ervan helemaal niet zag. Ik vocht maar maakte me er verder helemaal geen zorgen om. Leefde gewoon door. Dat lijkt toch wel ietsje minder makkelijk te worden naarmate je ouder wordt. Ik word soms een beetje moe van al het geknok.
Wil lekker rust. Op de bank met een dekentje, wijntje erbij, haartvuurtje als het even kan. Poesjes erbij, kind, lover. Verder niks. Rust!!!! Heeeerlijk.
Man... tegenwoordig droom ik zelfs al over al het geknok op de wereld.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Als een bank dat roept betekent dat gewoon: ga maar iets anders zoeken om je gelukkig te maken. Ga leven van de liefde of zoiets. Want uiteindelijk vreten wij jullie geld en zult u allemaal tot bittere armoede vervallen
mogge lord oversightquote:
Met meeneming van alle tegoeden natuurlijk. Want de directies moeten wel een compensatieregeling krijgen, natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zo kan je het ook zien natuurlijk
![]()
Voorbereiding op het aankomende faillisement van die bank kan natuurlijk ook
quote:
Of de directeur van die specifieke bank heeft er inmiddels zelf ervaring mee. Misschien heeft ie wel bakken met poen maar niemand om het mee te delen of niemand die het interesseert wie HIJ nou eigenlijk is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zo kan je het ook zien natuurlijk
![]()
Voorbereiding op het aankomende faillisement van die bank kan natuurlijk ook
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Teveel controle willen hebben kan ook niet goed zijn, ik heb tijden gehad dat ik heel erg sterk controle wilde hebben, de controle was spanning en door die spanning raakte ik juist de controle kwijt.
Teveel denken aan controle is ook niet goed. Ik zeg ook vaker dat ik 100 procent controle wil over het denken en alles. Maar ondertussen is die controle juist hetgeen dat zorgt dat ik geen controle meer heb.
Door steeds te denken dat het mis kan gaan en door steeds te forceren met denken, gaat het niet goed.
Maar ik ben geen dokter, het is wel belangrijk dat je ook kunt ontspannen denk ik. Door ontspanning controle krijgen. En niet door controle spanning krijgen.
Maar ik wil niet te diep gaan, ik heb zo mijn werkwijze gehad.
Achterliggende problemen weet ik niet van jou dus, heb het alleen over die controle willen hebben.
Het achterliggende probleem kan natuurlijk ook meespelen.
Damn, wat ben ik nu aan het zeggen allemaal. Ik wilde het alleen ff hebben over de belangrijkheid van controle. En of controle uberhaupt wel belangrijk is? Maar een inzinking is nooit fijn natuurlijk. Maar om een inzinking te voorkomen, heb je geen controle nodig denk ik.
Controle staat voor spanning, je voert een kracht ergens op? Heb je die kracht niet nodig, dan heb je die controle ook niet nodig. Dan gaat het ook vanzelf.
Sorry als ik me bemoei met zaken die me niets aangaan. Kon het niet laten om erover te schrijven.
Heel veel sterkte ermee
Vroeg me af of je zo wel je mensjes hebt die je steunen en bij wie je je ei kwijt kan en die eerlijk tegen je zijn.quote:
Sorry, ben gister vroeg naar bed gegaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo erg is het ook niet hoor Marietje. Ik heb soms een teer zieltje. Dromenvanger heeft soms een teer zieltje en niet genoeg eelt op de ziel. Maar daar werkt dromenvanger aan. En de mensen die zo reageren, daar weet ik vaak niet eens de historie van hier, ik ken de postgeschiedenis niet. Dus wat maakt het uit? Ik ken de identiteit niet van die mensen, misschien zitten ze alleen hier om te stoken. Ik heb het dan niet over static of laffer en nog meer mensen, gewoon anderen, die ik helemaal niet ken. Static en laffer is dan een voorbeeld van users die gewoon wel okey zijn. Om maar iets te noemen. Het zijn de mensen die zich niet vaak laten zien op fok volgens mij. En de mensen van R&P ook, maar die mensen zijn gewoon nog ziek in de kop, de mensen van R&P moeten voor zichzelf het licht nog uitvinden.
Ik ben kapot maar ga nog ff door.
Was ff bij grootmoeder praten over het leven. Grootmoeders wijsheden meenemen en grootmoeder mijn wijsheden bijbrengen. Zelfs grootmoeder wilt wijzer worden terwijl ze bijna 80 is.
Toen ik haar vertelde over het blauwe pilletje, was ze verheugd over de toekomst. Ik zei ook tegen haar van " Grootmoeder, bewaar die eeuwige jeugd, want het lichaam zal snel ook eeuwig jeugdig zijn en niet ouder worden"
Ik wil haar geen valse hoop geven, maar ik wil haar wel positief houden richting de toekomst. Ze mag niet aan de dood denken, ze mag niet bang zijn voor de dood. Gaat ze bang worden voor de dood, dan gaat ze leven richting de dood.
Daarom zeg ik dat het eeuwige leven geen sprookje is. En dan is mijn grootmoeder tevreden
Omdat ook mijn grootmoeder meer dan 200 jaar wilt leven.
Verslaafd wil ik mezelf niet noemen hier, ben net 2 uur weggeweest zonder moeite. Maar zodra ik tijd heb zet ik de pc aan en kom ik weer langs.
En als ik niets meer wet te zeggen, dan ben ik ook pleiten
Zodra er niets meer te zeggen valt, heb ik niets meer te zoeken hier . Alleen maar meelurken vind ik niet interessant. Het gaat me om de discussie hier. Om het contact onderling.
Maar het lijkt erop dat ik altijd wel wat te zeggen heb
Absoluut herkenbaar, volgens mij ligt het zelfs aan de mannelijke genen ipv hormonen, ze kunnen niet andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat bij jou ook herkenbaar?
Volgens mij ligt dat gewoon aan mannelijke hormonen of zo. Ik probeer het mijn nageslacht al jaaaaren bij te brengen maar tot dusver zonder resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |