quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:57 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag
proest !quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol het valt me altijd op dat Mirage doorpost in topics die op slot zittenBOEFJE!!!!
Dank je, ik heb ondertussen gereageerd in het wie is er nog meer wicca topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dangel, zie je topic...
en klik even op het volgende linkje truth feedback 15
"de plek voor al je truth gerelateerde vragen"
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:37 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
I know all and i see allquote:
Ik denk dat ik een ban zou krijgen als ik die zou plaatsten. Tubgirl is immers ook verboden.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb warme oren, de verwarming staat weer eens te hoog hier. Meteen naar 15 graden gedraaid.
Ik zit weer vast, ik zit in het doolhof. Ik zit in het doolhof van het denkenIk moet eruit. Ik zie een deur, een opening. Ik open de deur en wat zie ik daar ????
Het koekie monster
quote:
douche ze !quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:13 schreef Mirage het volgende:
en nu ga ik lekker even douchen !![]()
Dan trek ik kleertjes aan... hakjes, sinds lange tijd maar wat wil je met die buik, en ga ik lekker even een frisse neus halen.
Even "er uit stappen".. vandaag voelt anders als een "nutteloze" dag.
Het lijkt haast alsof ik alleen nog maar op de baby wacht.. en zo wil ik mijn dagen niet voorbij laten gaan.
Koekiemonster is okeyquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef sararaats het volgende:
Koekiemonster !!!!!!
mijn favo personage naast het meisje met de piano, ik vergeet altijd haar naam
whats so funny?quote:
Nou.... ik probeer me voor te stellen hoe het ook alweer was om je nogal log te voelen en dan toch, tegenbeter weten in, hakjes aan te trekken. Heb het ook ooit eens gedaanquote:
ik geloof dat er 2 waren: Miesje Mooi en nog een andere.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Koekiemonster is okey![]()
Meisje met de piano ken ik niet zo goed, maar ik weet wel wie je bedoeld. Die kwam ik pas geleden nog bij C1000 tegen. Aardige meid, alleen idioot dat ze overal die piano naar toe sleept. Zelfs naar de winkel
?ahhh i see... je had eerst verkeerde urlquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Metro2005 het volgende:
Hee Mirage,
[TR] oeroude laptop IBM Thinkpad 390i
Zie net pas dat dat jouw man is![]()
Koekiemonster doet mij ook aan mezelf denkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik geloof dat er 2 waren: Miesje Mooi en nog een andere.
Koekiemonster doet me soms aan mezelf denken
Ja, ik heb het al verbeterd hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
?ahhh i see... je had eerst verkeerde url
i seequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al verbeterd hoor
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik probeer me voor te stellen hoe het ook alweer was om je nogal log te voelen en dan toch, tegenbeter weten in, hakjes aan te trekken. Heb het ook ooit eens gedaan![]()
Vooral voor toch redelijk praktisch ingestelde mensen is dat uitzonderlijk. eerder een rebelsheid dan een het werkelijk lekker vinden zitten of zo.
Meer een: zo.... en nu ga ik es iets heeeel anders doen en er heeeel anders uitzien ook![]()
Past wel weer bij de rode haren.
@Mirage.... als je dan toch nog een foto van de haren moest maken, doe dat dan gelijk MET hakjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |