Mooi om te horenquote:
TNX .. waaroverquote:
Ik zie je zo welquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef coz het volgende:
[..]
TNX .. waarover![]()
.. oh wacht , kom er zelf wel achter
Ik zal hem zo wel troostenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:21 schreef sararaats het volgende:
coz, sorry voor mijn botte posts
ik vind wicca juist heel interessantquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef Dangel het volgende:
Hebben de mensen hier iets tegen op wicca?? Ik zag erg rare reacties in mijn topic.
Heb je Susan Smit gelezen? En Phillis Currot?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind wicca juist heel interessant
ik doe niet aan wicca maar vind het wel leuk om erover te lezen
Welnee. Maar je opende het topic 's nachts wanneer de vampier topicbaggeraars wakker zijn en zo nu en dan een invasie in Truth doen. Just bad luck.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef Dangel het volgende:
Hebben de mensen hier iets tegen op wicca?? Ik zag erg rare reacties in mijn topic.
batterij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn horloge liep vanochtend ineens een half uur achter![]()
Echt raar, dat ding loopt ALTIJD op tijd.
Nope, hij loopt nadat ik hem weer ingesteld namelijk nog steeds op tijd. Heel vaagquote:
je bent ontvoerd door aliensquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nope, hij loopt nadat ik hem weer ingesteld namelijk nog steeds op tijd. Heel vaag![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben ontvoert door een garnaal.
Beepje van mijn dinnetje is ziek. Zij kan niet weg van waar ze is. Paps is werken. Dus ik ga voor mijn beepje zorgen (is een van die kindjes die ook een beetje van mij is)
Dangel, zie je topic...quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:26 schreef Dangel het volgende:
ey mirquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dangel, zie je topic...
en klik even op het volgende linkje truth feedback 15
"de plek voor al je truth gerelateerde vragen"
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer terug van het bloedprikken.
45 minuten moeten wachten![]()
Bij een persoon duurde het 15 minuten voordat ze het bloed hadden afgetapt. Snap dat niet. Bij mij vloeit het bloed in een keer eruit, ader vinden ze ook meteen.
Wachten.....had ik maar een PSP. Die portable playstation. Denk dat ik zo'n ding ooit nog ga aanschaffen. Of ik moet een manier vinden om overal waar ik ook ben online te kunnen zijn.
Wachten en niets om handen hebben is een hel.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:57 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag
proest !quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol het valt me altijd op dat Mirage doorpost in topics die op slot zittenBOEFJE!!!!
Dank je, ik heb ondertussen gereageerd in het wie is er nog meer wicca topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dangel, zie je topic...
en klik even op het volgende linkje truth feedback 15
"de plek voor al je truth gerelateerde vragen"
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:37 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
I know all and i see allquote:
Ik denk dat ik een ban zou krijgen als ik die zou plaatsten. Tubgirl is immers ook verboden.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb warme oren, de verwarming staat weer eens te hoog hier. Meteen naar 15 graden gedraaid.
Ik zit weer vast, ik zit in het doolhof. Ik zit in het doolhof van het denkenIk moet eruit. Ik zie een deur, een opening. Ik open de deur en wat zie ik daar ????
Het koekie monster
quote:
douche ze !quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:13 schreef Mirage het volgende:
en nu ga ik lekker even douchen !![]()
Dan trek ik kleertjes aan... hakjes, sinds lange tijd maar wat wil je met die buik, en ga ik lekker even een frisse neus halen.
Even "er uit stappen".. vandaag voelt anders als een "nutteloze" dag.
Het lijkt haast alsof ik alleen nog maar op de baby wacht.. en zo wil ik mijn dagen niet voorbij laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |