quote:Op woensdag 1 februari 2006 [b]17:05 schreef Oversight het volgende:[/b]
Ik kon NU naar huis !
ik neem PIZZA mee !
Let vooral even op de tijd....quote:Op woensdag 1 februari 2006 [b]17:17 schreef Oversight het volgende:[/b]
[..]
Lijkt maar zo joh....
Zoals je ziet MOET ik nu uitloggen om pizza te gaan halen.....
En of ik daarna nog op internet mag spelen van Mirage..... ?
Pleit hier een beetje voor me oke ?
NU WEG !!
wees niet boos op hem Miragequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
[..]
Let vooral even op de tijd....
alleen maar weer een bevestiging van mijn vorige post is het niet ?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
Die foon van jou hè ...die doet ut soms niet lijkt het.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight
Ik zie je veels te weinig op fok!. Maar als je er bent zorg je voor vuurwerk hier
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat is wel heel lekker hè
Maar ik begin toch al trek te krijgen....
en aangezien het met jou meestal niet zo opschiet..
reconstructie:
meneer komt thuis
meneer knuffelt mij
meneer loopt naar de keuken voor koffie
meneer komt terug lopen de kamer in
meneer vertélt dat hij net wegliep om koffie te halen, en maar even terug komt om dat te melden (fijne wetenschap ! weer 2 minuten verdwenen)
meneer maakt de koffie
meneer zet kopje op aanrecht
meneer komt naar de kamer
meneer kletst...kletst... slijmt wat....
meneer moet even ergens naar kijken van zoonlief
meneer bedenkt zich dat koffie inmiddels koud geworden nog op het aanrecht staat
meneer pakt nieuw kopje
meneer gaat nieuwe koffie maken
meneer moet opeens naar de wc
meneer neemt koffie mee naar de wc
meneer komt weer naar de kamer om wat te lullen....
meneer loopt terug naar de keuken en rookt ene sigaret
meneer bedenkt dat bij de sigaret koffie goed smaakt
meneer zet snel nog een koffietje ( senseo)
meneer heeft sigaret op maar koffie nog niet
meneer drentelt met koffie nog wat door het huis
meneer gaat zitten op de bank en zapt wat
ik....heb ik nou nog geen pizza ???
niet doen hoor lieve dromenvanger!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Dromenvanger het volgende:
@Ik ben dus ook blij dat er mensen zijn op fok! die het terugkomen waard zijn, soms blijf ik bewust weg omdat ik negatieve reacties te zwaar meeneem.
Zoals gisteren en eergisteren het geval was.
Je bent echt niet de enige fokverslaafde...ahum, heb er zelf ook een beetje last van af en toequote:Komt over alsof ik verslaafd ben aan het forum hier, maar ik heb het nodig en ik schiet er dus mee op.
die lui weten niet beter, negeren is dan goedquote:De mensen die zonder respect posten, die negeer ik meer, en als het moet, dan wijs ik ze af en toe op de plek. Maar alleen als ze mij aanvallen of de grond proberen in te trappen.
Is dat bij jou ook herkenbaar?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
Ook over een nieuw kopje pakken![]()
quote:
Het gaat niet om oorlog. Het gaat gewoon hier om ongenoegen te uitten over de wereld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
Ja.... dromenvanger... dat gevecht, weet je...
Daar liep ik laatst op straat zo eens over te denken. Waar zijn de tijden dat ik overal tegen en voor vocht en er echt in geloofde dat ik dat gevecht gewoon kon winnen en het gevaar ervan helemaal niet zag. Ik vocht maar maakte me er verder helemaal geen zorgen om. Leefde gewoon door. Dat lijkt toch wel ietsje minder makkelijk te worden naarmate je ouder wordt. Ik word soms een beetje moe van al het geknok.
Wil lekker rust. Op de bank met een dekentje, wijntje erbij, haartvuurtje als het even kan. Poesjes erbij, kind, lover. Verder niks. Rust!!!! Heeeerlijk.
Man... tegenwoordig droom ik zelfs al over al het geknok op de wereld.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight, we zitten helemaal op dezelfde frequentie inderdaad
quote:Alleen werk jij op ander grondgebied.
quote:Je kunt ons zien als 2 soldaten. Jij bent bezig met een gevecht en ik ook.
quote:En zo is iedereen bezig met vechten
quote:Maar als we samen worden aangwezen in de jungle, dan overleven we 1000000 vietcongs samen. Wanneer we van de vietcong zijn, slachten we 1000000 Amerikanen af.
quote:Van mijn part schakelen we Jezus in met zijn geheime wapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus heeftt zijn geheime wapen al ingezet,... kijk maar.
quote:Alleen zorgen dat je geen mes in je rug krijgt of een kogel door je kop
Maar dat gebeurt ons toch nietWe blijven strijden hoor, don't worry!
quote:Echte soldaten of maarschalken die weten wat ze doenEn laat niemand het vergeten....
quote:Zijn we soldaten of maarschalkenssssst,.... we zijn gewoon onzichtbaar, en oefenen invloed uit.
◢◤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |