dat klopt ja...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Metro2005 het volgende:
Hee Mirage,
[TR] oeroude laptop IBM Thinkpad 390i
Zie net pas dat dat jouw man is![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
Janken helpt niet hè
* Mirage doet haar zwarte laarzen maar aan.....![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
Janken helpt niet hè
Zwarte laarzen zijn okey!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
Janken helpt niet hè
Pff sterkte. Klinkt niet leuk allemaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef vamperotica het volgende:
Er is weer een begin...
t weekend weer veel te veel ïkbenallecontrolekwijtaanvallen" gehad....
gister naar de dokter geweest... Een deel van t probleemen de achterliggende problemen uitgelegd... Vond ie al genoeg om me door te verwijzen naar t GGZ...
Toevallig was t mannetje van de GGZ in t gebouw en de dokter zou wel tussen twee patienten door even met m overleggen.. Wij ( vriendlief en ik ) stappen zn kamertje uit en daar stond t GGZmannetje... Dokter t verhaal gedaan en wat wilde t geval... Er was een afspraak van t GGZmannetje niet op komen dagen... Of we maar gelijk evne met m mee wilde gaan....
Weer een deel van t verhaal gedaan... gezamelijk besloten om bij Maatschappelijk werk aan te kloppen en volgende week een vervolgafspraak bij de GGZ....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef vamperotica het volgende:
Er is weer een begin...
t weekend weer veel te veel ïkbenallecontrolekwijtaanvallen" gehad....
gister naar de dokter geweest... Een deel van t probleemen de achterliggende problemen uitgelegd... Vond ie al genoeg om me door te verwijzen naar t GGZ...
Toevallig was t mannetje van de GGZ in t gebouw en de dokter zou wel tussen twee patienten door even met m overleggen.. Wij ( vriendlief en ik ) stappen zn kamertje uit en daar stond t GGZmannetje... Dokter t verhaal gedaan en wat wilde t geval... Er was een afspraak van t GGZmannetje niet op komen dagen... Of we maar gelijk evne met m mee wilde gaan....
Weer een deel van t verhaal gedaan... gezamelijk besloten om bij Maatschappelijk werk aan te kloppen en volgende week een vervolgafspraak bij de GGZ....
Telepathie werkt beterquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
Die foon van jou hè ...die doet ut soms niet lijkt het.
Jah... ik zie het....quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:51 schreef Oversight het volgende:
Ben ik al,... moest even uithijgen....
Ben komen rennen vanuit Onzin
Hoelang duurde de 80 jarige oorlog eigenlijk echt?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jah... ik zie het....
als jij nou ffe goed nadenkt over wat te eten.. dat maken we dat buikje van jouw zo mooi rond en warm als je thuis bent...
misschien wordt je dan slaperig en ga je lief slapies doen....
zo niet.. dan heb je waarschijnlijk iig minder behoefte te happen als je geplaagd wordt.
dat is wel heel lekker hèquote:
maar engel van me !quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
en jij denkt dat dit aanzet tot masseren van vermoeide plekken....?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Mirage het volgende:
dat is wel heel lekker hè
Maar ik begin toch al trek te krijgen....
en aangezien het met jou meestal niet zo opschiet..
reconstructie:
meneer komt thuis
meneer knuffelt mij
quote:meneer loopt naar de keuken voor koffie
meneer komt terug lopen de kamer in
meneer vertélt dat hij net wegliep om koffie te halen, en maar even terug komt om dat te melden (fijne wetenschap ! weer 2 minuten verdwenen)
meneer maakt de koffie
meneer zet kopje op aanrecht
meneer komt naar de kamer
meneer kletst...kletst... slijmt wat....
meneer moet even ergens naar kijken van zoonlief
meneer bedenkt zich dat koffie inmiddels koud geworden nog op het aanrecht staat
meneer pakt nieuw kopje
meneer gaat nieuwe koffie maken
meneer moet opeens naar de wc
meneer neemt koffie mee naar de wc
meneer komt weer naar de kamer om wat te lullen....
meneer loopt terug naar de keuken en rookt ene sigaret
meneer bedenkt dat bij de sigaret koffie goed smaakt
meneer zet snel nog een koffietje ( senseo)
meneer heeft sigaret op maar koffie nog niet
meneer drentelt met koffie nog wat door het huis
meneer gaat zitten op de bank en zapt wat
quote:ik....heb ik nou nog geen pizza ???
quote:
quote:Ik zie je veels te weinig op fok!. Maar als je er bent zorg je voor vuurwerk hier
quote:Pizza eet ik ook vandaag
Pizza is lekker![]()
quote:Topic gelezen over die 80-jarige oorlog. Ik geloof niets meer wat ze je voorschotelen. Je kunt als mens nog beter voor jezelf denken. Zelfs de zogenaamde wetenschappelijke boeken en historische boeken zijn niet tot in de detail op orde.
Waar gaat dat heen met de wereld
goed zo Lord Oversight! jij bent de baas in huis!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:05 schreef Oversight het volgende:
Ik kon NU naar huis !
ik neem PIZZA mee !
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed zo Lord Oversight! jij bent de baas in huis!ik ga nog veel van je leren! kan je geen handleiding maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |