No proquote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch danke voor de bezorgdheid
Ik heb metallica opstaan nu, beetje harde muziek. Maar ik zit in trance nu. Dus de muziek is niet eens hard. Het komt niet hard over.
Kijk eens wat een mooie kleuren!!!!!!!!
Ik zie ladada-rood-blauw geel en groen licht![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat had ik gelezen in het KaartEntopic! vandaar de![]()
Kaartje komt er zo aan!
Dat is idd een hele mooie.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dan krijg je m hier!![]()
de Hogepriester....
een mooie, beschermende kaart.
je komt een \"leraar\" tegen... Of ga je er zelf een zijn/
Nieuwe ideeën, kansen, andere wegen inslaan?
ook zie ik het als een leren van het verleden... En niet alleen je eigen verleden. Maar dat is iets wat je volgens mij al doet....
Welnee. Helemaal niet. Is gewoon weer stof tot nadenken.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo nu weer ouwehoeren
Ik heb het idee dat ik een gesprek verstoord heb nu
Dat nummer staat toevallig op nuquote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
No pro![]()
Metallicaj kunt dan beter \'nothing else mathers\' op zetten, toepasselijk gezien je situatie
![]()
Volgens mij niet hoor! En al zou je even ergens tussendoor komen..... so what!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo nu weer ouwehoeren
Ik heb het idee dat ik een gesprek verstoord heb nu
Gelukkigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee. Helemaal niet. Is gewoon weer stof tot nadenken.
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat nummer staat toevallig op nu
Mooi nummer, en niet te hard. Heb gewoon alles van Metallica lopen nu.
Straks Guns N\' Roses met November Rain.
irl ook hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik wil geen storende factor zijn, maar goed, het gesprek gaat toch door, ook al komt er een ander bericht tussendoor. Dat is mooi aan een forum, je kunt 10 gesprekken of nog meer tegelijk voeren en meenemen
Daar moet je denk ik helaas vrouw voor zijnquote:
Kloptquote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor! En al zou je even ergens tussendoor komen..... so what!
Draden zijn er om weer opgepakt te worden!
Volgens mij wel....we passen samen precies binnen de tijd en omgeving nu.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
zijn wij telepathisch op elkaar ingesteld?
![]()
Voor Michaelquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Over de achtste van de achtste gesproken.....mijn vriend is dan jarig![]()
reden genoeg om kaartjes te leggen?![]()
Nee joh, valt wel meequote:Op zondag 5 februari 2006 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij wel....we passen samen precies binnen de tijd en omgeving nu.
Misschien zijn we wel goed verbonden aan elkaar in deze kosmos.
Straks weet je alles van me....owjeeee.....dan heb ik geen geheimen meer![]()
Dat is knap als je dat kuntquote:
Neeeeeeh, laat maar snel achterwegequote:Op zondag 5 februari 2006 20:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Of zal ik me nu eens heel sterk concetreren?
![]()
Klopt als een bus, dat verstikkende is alleen niet van toepassing hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voor Michael
de Keizer...
Een \"heldere\" kaart...
iemand met een heldere, nuchtere kijk op zaken..
Stabiliteit
iemand die duidelijkheid kan brengen in \'vage plannen\"...
Zekerheid in relaties ook... Maar pas op... teveel drang naar zekerheid werkt verstikkend....
Mooi dat het klopt! Zie t laatste maar als waarschuwing!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Klopt als een bus, dat verstikkende is alleen niet van toepassing hoor![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Neeeeeeh, laat maar snel achterwege
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mooi dat het klopt! Zie t laatste maar als waarschuwing!
Hoewel ik daar vroeger beter in was dan tegenwoordig. Tot voor een paar jaar geleden was ik altijd overal. Nu ben ik eigenlijk het liefst thuis of met een paar mensen in het bijzonder.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Daar moet je denk ik helaas vrouw voor zijn![]()
Iemand kan de neiging hebben. Dat wil niet zeggen dat het voor jou verstikkend werkt. Voor een ander zou het zo kunnen zijn. Maar misschien is het de juiste match waardoor jij dat zo niet voelt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
zal wel meevallen, toch? De tijd zal het leren O~)
Ik vind het nog steeds lekker om de hort op te gaan... me heerlijk uit te kunnen leven op muziek.....quote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel ik daar vroeger beter in was dan tegenwoordig. Tot voor een paar jaar geleden was ik altijd overal. Nu ben ik eigenlijk het liefst thuis of met een paar mensen in het bijzonder.
Ook de vriendenkring is op een natuurlijke manier uitgedund. Alleen diegene die echt mijn mensen zijn en die blijvend zijn, zijn er nog. En dat zijn er ook nog genoeg. Rust rust en rust.
Tegenwoordig ga ik af en toe de hort op, leef me uit, en ga dan snel weer terug naar huis. Ook omdat ik erg moe word van het teveel oppikken van andermans shit. Behalve dan van die mensen die me lief zijn. Daar voel ik dat niet zo bij. Of ik moet zeggen: die kunnen alles bij me kwijt en dan voel ik me niet leeggezogen.
Dat doe ik thuis ook. Loop hier vaak te zingen en te dansen. Ik leef me volop uit hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds lekker om de hort op te gaan... me heerlijk uit te kunnen leven op muziek.....
maar idd... ben ook geen 18 meer! heb, met de kids erbij, soms wel een week nodig om bij te komen!
"quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doe ik thuis ook. Loop hier vaak te zingen en te dansen. Ik leef me volop uit hoor.
Maar nachten weg.....dat kost me ook een week om bij te komen, ja. En dat ligt hier niet aan mijn kind maar gewoon aan mij.
Jammer dan...... je wordt gewoon oudquote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
\"
Stttt.... ik probeer het nog ff op de kids te gooien!!!
:'( Mn hormonen...... !quote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jammer dan...... je wordt gewoon oud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |