Okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer terug uit de trip van trance, ik ben alleen een beetje rustig aan het doen sinds gisteren. Ik loop niet meer zo hard van stapel. Meer naar binnen gericht werken inplaats van naar buiten met alle energie. Ik moet mijn energie-voorraad beter beheren.
Dus als ik teveel naar buiten treedt dan gaat het vanzelf mis. Ik wil mijn energie in me houden en niet teveel laten stromen, dus zal ik vanzelf rustiger moeten doen. Ik kan me ook beter afsluiten merk ik soms. Dan lijk ik soms helemaal van de wereld te zijn in mijn eigen gedachten-wereldje.
Thanks for the interestDe echte trance trip moet nog gebeuren. Ik heb nog een lange weg te gaan, en het mekka bereik ik nog wel voor mijn dood
Die komt haast nooit in ouwehoer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, is Stenny ook ergens in de zaal?
Mmmm ok.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:
Die komt haast nooit in ouwehoer.
Het gaat me er meer over dat je dingen af hebt kunnen maken voor je eigen gevoel. En kinderen spelen daar een grote rol bij omdat ze, zolang ze niet volwassen zijn, van je afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer terug uit de trip van trance, ik ben alleen een beetje rustig aan het doen sinds gisteren. Ik loop niet meer zo hard van stapel. Meer naar binnen gericht werken inplaats van naar buiten met alle energie. Ik moet mijn energie-voorraad beter beheren.
Dus als ik teveel naar buiten treedt dan gaat het vanzelf mis. Ik wil mijn energie in me houden en niet teveel laten stromen, dus zal ik vanzelf rustiger moeten doen. Ik kan me ook beter afsluiten merk ik soms. Dan lijk ik soms helemaal van de wereld te zijn in mijn eigen gedachten-wereldje.
Thanks for the interestDe echte trance trip moet nog gebeuren. Ik heb nog een lange weg te gaan, en het mekka bereik ik nog wel voor mijn dood
@Nokwanda. Bij dood gaan laat je altijd anderen achter, maar inderdaad, als je te vroeg dood gaat dan is dat nooit fijn en zeker niet goed voor het kind, toch zul je als ouder vaak de eerste zijn die gaat. Het kind zal vaak de ouder zien gaan, maar dan kan dat beter gebeuren wanneer het kind volwassen is. Op een leeftijd van 50 jaar bijvoorbeeld. Maar dan nog is de dood niet prettig. Hoewel er altijd een moment van afscheid komt, en dan hoeft dat afscheid niet eens definitief te zijn.
Ik laat het eeuwige leven ff buiten beschouwing nu. Hoewel ik daar ook graag in wil geloven als je andere topics gelezen hebt waar ik in gereageerd heb soms.
Loslaten inderdaad, het leven loslaten en richting de dood gaan. Loslaten van het aardse bestaan kan sowieso benauwd aanvoelen. Ook als je in diepe hypnose gaat waarschijnlijk of in diepe trance. Je bent denk ik als mens nu eenmaal gehecht aan het aardse bestaan. En als je dan ineens voet van bodem verliest, dan lijkt het tevens dat je de controle verliestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het leven is iets dat je wel kent en dan houdt een mens vaak liever vast aan wat het kent. Ik ook. In het leven zelf spring ik overal in maar dan wel binnen dat kader. De dood.... helemaal geen zin in om die te leren kennen uit de eerste hand. Uit de tweede ook liever niet verder. Ken em op die manier inmiddels goed genoeg.
[..]
Slangen zijn mysterieuze dieren, ik denk dat je ze moet leren kennen en moet leren houden van ze. Ik heb nog nooit een slang aangeraakt, maar dat is een kwestie van over de drempel stappen misschien?quote:Maar ze zijn ook prachtig om te zien. En ze zijn nuttig. En in veel culturen heilig. Van hetzelfde gif kan ook medicijn gemaakt worden.
Alleen het idee van de aanraking....![]()
Zaken afmaken in dit leven is altijd prettig, als je vroegtijdig dood gaat dan is het sowieso raar dat je de kans niet hebt gekregen om je taak te volbrengen als het ware. Dan is de dood ook niet terecht denk ik altijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat me er meer over dat je dingen af hebt kunnen maken voor je eigen gevoel. En kinderen spelen daar een grote rol bij omdat ze, zolang ze niet volwassen zijn, van je afhankelijk zijn.
Maar ook dan komen ze wel groot hoor.
Als ik zie hoe nu de zoon van mijn "zusje" in Zuid Afrika het rooit samen met zijn vader... petje af.
Die komt wel groot. Maar die heeft ook echt niet anders dan goeie herinneringen aan een moeder die zielsveel van hem hield maar waarvan ie niet alleen afhankelijk was.
Een ander verhaal..... een zus van mijn oma is pas overleden. Zij zorgde voor haar kleinzoon van 12 omdat de moeder was overleden en de vader er om de een of andere reden niet toe in staat was. DAT vind ik erg.
Ah het went wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik soms mezelf nalees op fok, zelfs al ben ik serieus, dan denk ik van....wat is dat voor ene die dromenvangerRaar om mezelf terug te lezen vind ik het altijd
Waarom ben je bang om te sterven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben bang om te sterven, ik heb een helse schrik van doodskisten
ik ben niet bang om in slaap gedaan te worden voor een operatie
Dat geldt denk ik voor iedereen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:
Bang om te sterven ben ik eigenlijk niet. Wel ben ik misschien bang dat het op een erg langzame en/of pijnlijke manier gebeurt...
Weten wat er na het leven is doe ik niet, maar logischerwijs is het of niets, of iets wat totaal niets te maken heeft met je persoon, wie je bent, of wat je doet of gedaan hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik voor iedereen.
Ik ben zelf niet bang om te sterven. Ik heb voor mezelf genoeg ervaringen gehad waardoor ik min of meer weet wat er na dit leven is. En dat is niet vervelend. Bovendien zie ik door de ziekte van mijn vader ook vaak de dood, je hebt er meer mee te maken.
Denk niet dat iemand bang voor de dood moet zijn, enkel de manier waarop je doodgaat moet wel snel en pijnloos zijn vind ik
bijna niet... alleen als ik weet dat andere er ook zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef displission het volgende:
Zijn jullie nog wel eens te vinden op irc?
Bang om over te gaan ben ik ook niet.. maar meer op de manier waarop inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:
Bang om te sterven ben ik eigenlijk niet. Wel ben ik misschien bang dat het op een erg langzame en/of pijnlijke manier gebeurt...
Dat heb ik minder. Iedereen moet een keer sterven, en ook zonder mij gaat het leven wel door.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bang om over te gaan ben ik ook niet.. maar meer op de manier waarop inderdaad.
En ik vind het zielig voor degene die dan achterblijven ook eigenlijk..
Ik kan het me niet herinneren eik.quote:Het schijnt meer pijnlijk te zijn om geboren te worden overigs
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:14 schreef Alicey het volgende:
Een discussie over 2012 lijkt me ook interessant om bij te wonen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bijna niet... alleen als ik weet dat andere er ook zijn
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, is Stenny ook ergens in de zaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |