Ik moet donderdag om 10:10 voor controle, tandarts ben ik helemaal niet bang meer voor. Doet toch geen pijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra = net terug van de tandarts
hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra = net terug van de tandarts
idd ik had een gaatje... boren enzo deed helemaal geen auw...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet donderdag om 10:10 voor controle, tandarts ben ik helemaal niet bang meer voor. Doet toch geen pijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi
ik vind het eigenlijk wel gek dat ik de personen in mijn dromen zo helder kan zien
ik heb eens de boel bijeen gegild toen ik een verdovingsspuit kreegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik had een gaatje... boren enzo deed helemaal geen auw...
Kan zijn dat het de nieuwe apparaten zijn die ze gebruiken, dat die niet meer zo pijnlijk zijn als vroeger.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik had een gaatje... boren enzo deed helemaal geen auw...
die sla ik gewoon overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb eens de boel bijeen gegild toen ik een verdovingsspuit kreeg
ik ben bang om te sterven, ik heb een helse schrik van doodskistenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb weinig schrik, ik heb soms alleen de hik.
Heb je wel schrik aan andere dingen Sara?
Of ben je nergens bang voor?
Je moet maar zo denken, het hoort bij het leven, net zoals het leven bij de dood hoort.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben bang om te sterven, ik heb een helse schrik van doodskisten
ik ben niet bang om in slaap gedaan te worden voor een operatie
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef displission het volgende:
ik heb gehoord dat vrouwen vallen op littekens op allerlei plekjes klopt dat? Ik heb er twee..maar uit het zicht weliswaar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je littekens in de aanbieding?
Of is dit een (nauwelijks)verkapte "wie wil mijn littekens"post?
Maar nee...... ik geloof niet specifiek dat vrouwen nou op littekens vallen maar op de man die ze heeft. Tenzij je een meid zoekt die op dergelijke kleine uiterlijkheden een vent uitzoekt.
Neeeheeee, geen punt..... een litteken... nee, twee zelfsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een punt, soms staan littekens sexy bij een man, bijvoorbeeld in z'n wenkbrauw of zo. Als ie maar geen putjes in het gezicht heeft
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeheeee, geen punt..... een litteken... nee, twee zelfs
De dood is maar een beestje met een naam, wat het ook moge zijn, het maakt niet uit wat het is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben ook bang voor de dood, maar aan de andere kant is het een geruststellende gedachte dat de dood een illusie is en er alleen maar leven is(in het hiernamaals). Maar ik zou me teveel aan het aardse vastklampen denk ik :S
Kan best zijn maar ik vind het beestje met de naam leven een stuk leuker dan die met de naam dood. Net zo goed als ik een slang ook wat minder vind, hoewel ie natuurlijk evenveel recht van bestaan heeft als de kat waar ik gek op ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De dood is maar een beestje met een naam, wat het ook moge zijn, het maakt niet uit wat het is.
Ik doelde op missen van mijn (aardse) bestaan en misschien een lijdensweg.....zodat je weet dat je dood gaat. Of formuleer ik het niet helemaal goed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De dood is maar een beestje met een naam, wat het ook moge zijn, het maakt niet uit wat het is.
Ik weet ook niet wat het is om dood te gaan, dus ik kan ook niet bang zijn voor iets waarvan ik niet weet hoe het is om het mee te maken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net zo goed als ik een slang ook wat minder vind, hoewel ie natuurlijk evenveel recht van bestaan heeft als de kat waar ik gek op ben.
Ik bedoel, de dood is niet duidelijk. Je weet niet wat het inhoudt. Dus waarom zou je bang zijn voor iets waarvan je niet weet wat het inhoudt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan best zijn maar ik vind het beestje met de naam leven een stuk leuker dan die met de naam dood. Net zo goed als ik een slang ook wat minder vind, hoewel ie natuurlijk evenveel recht van bestaan heeft als de kat waar ik gek op ben.
Maar het leven is iets dat je wel kent en dan houdt een mens vaak liever vast aan wat het kent. Ik ook. In het leven zelf spring ik overal in maar dan wel binnen dat kader. De dood.... helemaal geen zin in om die te leren kennen uit de eerste hand. Uit de tweede ook liever niet verder. Ken em op die manier inmiddels goed genoeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik bedoel, de dood is niet duidelijk. Je weet niet wat het inhoudt. Dus waarom zou je bang zijn voor iets waarvan je niet weet wat het inhoudt?
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Mij komt het iig bekend voor.quote:Angst voor de angst misschien? Angst zonder duidelijke inhoudelijke betekenis? Dat angst de angst in leven houdt?
Of is angst altijd gebaseerd op onduidelijkheden? Ik bedoel, zijn mensen vaak bang, terwijl ze niet weten waarom ze precies bang zijn.
Maar ze zijn ook prachtig om te zien. En ze zijn nuttig. En in veel culturen heilig. Van hetzelfde gif kan ook medicijn gemaakt worden.quote:Angst voor slangen kan ik nog begrijpen, die kunnen giftig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |