abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 15:58:50 #1
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763250
http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef filmfreek het volgende:

De Deense ambassade in lichterlaaie

http://frontpage.fok.nl/nieuws/61950

Steun hier de Denen in de strijd om vrijheid van meningsuiting.

http://i1.tinypic.com/n54h6t.gif

[ Bericht 15% gewijzigd door pberends op 05-02-2006 00:50 ]
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_34763253
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ja er zijn er bijn die moslims halen omdat het racisten zijn. En die mensen zijn idd niet goed bezig, maar 90% van de mensen die moslims haten, haten ze om andere redenen.
Ze haten omdat de Moslims rellen
Maar wie daagt het eerst uit?
Zouden deze rellen onstaan zijn als die tekeningen niet gepubliceerd zouden zijn?
pi_34763286
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef Smooth-Criminal het volgende:

[..]

Een tekening maken is toch iets heel anders dan iets in de fik steken!
Het gaat om de overdreven reactie van die lui! Hoe vaak steken zij wel niet een bijbel in de fik of laten ze zich "negatief" uit of Joden? Moeten wij dan ook elke moslim die we tegen komen in mekaar trappen of hun huizen in de fik steken?
Hoevaak uiten de westerlingen zich "negatief" uit over Moslims
Hoevaak word er wel niet gekloot met de Koran?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:00:07 #4
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763287
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:56 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dit effect kan iedereen overzien.
Iedereen weet dat er dit soort rellen zouden uitbreken.
En als je het niet weet dan kan je het aan 1 Moslim vragen en dan heb je gelijk het goede antwoord
Zou het andersom ook zo zijn geweest?

Dat is een stuk onwaarschijnlijker
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_34763297
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:58 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Hoe bedoel je andersom?
pi_34763303
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef King_of_Kool het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:56 schreef DjDev het volgende:

[..]

En als je het niet weet dan kan je het aan 1 Moslim vragen en dan heb je gelijk het goede antwoord

Wat is een stuk onwaarschijnlijker?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:01:26 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34763340
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kunt het beter vergelijken met het expres vloeken terwijl er iemand zit te bidden in een restaurant. Mag dat ? ja. Doe je dat ? Nee. Ik tenminste niet.
Nee, want bidden duurt maar even. Het lijkt wel of de Moslimwereld 24 uur per dag, 7 dagen per week alert is op alles wat ook maar als een belediging aan hun adres opgevat kan worden.

Ik zal geen moskee binnenlopen zonder mijn schoenen uit te doen, als ik langs moslims fiets roep ik niet heel hard voor de grap \'Alloeah Hakbar\' (vergelijkbaar met Godverdomme roepen in de buurt van een biddende Christen), maar als ik moet lachen om wat spotprentjes die het stereotype moslim door middel van een leuke karikatuur treffend weergeven dan is het absurd als alle moslims zich gelijk beledigd voelen. Door die karikaturen zie ik heus niet elke moslim als een terrorist.

Als moslim kun je toch ook wel begrijpen dat die cartoons juist voortkomen uit het feit dat de islam eigenlijk alleen maar negatief in de media komt, door alle aanslagen, vlaggenverbrandingen en overtrokken reacteis van extremistische medemoslims? Dan kun je toch ook begrijpen dat ze op jou, als vredelievende moslim, niet van toepassing zijn?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:02:23 #9
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763358
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef DjDev het volgende:

[..]

Hoevaak uiten de westerlingen zich \"negatief\" uit over Moslims
Hoevaak word er wel niet gekloot met de Koran?
Dat heeft alleen maar te maken met het feit dat Islamieten hun geloof te serieus nemen. Stel je een wereld voor zonder geloof waarin iedereen hetzelfde is en niet verschilt van elkaar door geloofsovertuiging.

Dat begint steeds meer te lijken op een utopia
pi_34763360
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:56 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dus er bestaan geen "normale" moslims, want iedere moslim zou zo (willen) reageren of keurt het iig goed of heeft er begrip voor?

Waarom dan geen begrip voor een daadn van 1 idioot hier die een moskee in de hens steekt omdat er een Nederlander de strot doorgesneden is door 1 moslim en een aanzienlijk deel vd moslims zegt "eigen schuld!"?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34763365
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef DjDev het volgende:
Ik weet de namen niet meer..Lees het topic maar ff door anders (Het moet als het goed is ergens bij pagina 2 of 3 staan)
Ik zie toch voornamelijk het woord nuken in jouw posts.

Daarnaast acht ik de kans klein dat mensen die in jouw ogen, wie precies is me nog een raadsel, dreigen met nuken daadwerkelijk de mogelijkheid hebben tot nuken.
pi_34763390
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:58 schreef King_of_Kool het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef filmfreek het volgende:

De Deense ambassade in lichterlaaie

http://frontpage.fok.nl/nieuws/61950

Steun hier de Denen in de strijd om vrijheid van meningsuiting.

http://i1.tinypic.com/n54h6t.gif

[ Bericht 15% gewijzigd door pberends op 05-02-2006 00:50 ]
Zie ook www.supportdenmark.com
  zondag 5 februari 2006 @ 16:03:22 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763391
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo goed?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34763401
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef milagro het volgende:

[..]

oh je bent dus voor GELIJKE munt terugbetalen , prima.

gezien je vraagstelling en die gelijke munt, ben je ook van mening dus dat die moslims NIET normaal zijn c.q. reageren

zijn we het toch eens
er wordt buiten proportioneel gereageerd door moslims over de gehele wereld.

plaats een cartoon terug als reactie, stap naar de rechter, maar ga niet EISEN dat wij ons aan regels houden die voor jullie gelden, i.e. geen afbeeldingen van de profeet plaatsen.

als we alles wat ook maar enigszins beledigend zou KUNNEN zijn voor een ander moeten gaan censureren, dan is het einde zoek.

eerder werd het NRC al \'aangepakt\' omdat ze de Koran afbeelden op een zaterdag bijlage.
een regisseur is vermoord vanwege een tien minuten durend filmpje
een heel land wordt afgestraft om de daad van 1.
en tegelijkertijd schreeuwen moslims moord en brand als er een moskee vlam vat, om de daad van 1.

blijkbaar is er enkel dan begrip voor de REACTIE als de pijn aan JOUW kant ligt.
Rechtszaak?
En dan?
De hele westerse wereld de gevangenis in?
Overigens is het eisen van het niet meer publiciren van dit soort afbeeldingen wél goed.
Zoals erdogan zei:
quote:
''De cartoons over de profeet Mohammed zijn een aanval op onze spirituele waarden. Persvrijheid moet zijn grenzen hebben. Er wordt een conflict gecreëerd in een tijd waarin verschillende beschavingen juist bij elkaar proberen te komen. Dat vindt ik onaanvaardbaar'',
  zondag 5 februari 2006 @ 16:03:49 #15
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763404
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef DjDev het volgende:

[..]

Hoe bedoel je andersom?
Zouden wij westerlingen ook meteen ambassades in de fik zetten als er een spotprentjes in een oosterse krant zouden verschijnen?

Dat is minder waarschijnlijk
pi_34763432
Ben ik blij dat we voor dit gedoe al een vakantie naar Denemarken hadden geboekt.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:04:49 #18
45511 TimmyAsd
pi_34763438
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

NIet
  zondag 5 februari 2006 @ 16:04:59 #19
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763446
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zie ook www.supportdenmark.com
Misschien dat er een MOd is die dit ff wil aanpassen
  zondag 5 februari 2006 @ 16:06:18 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763474
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:04 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

NIet
wat jij wil. ik moet er om lachen. hartelijk zelfs.
pi_34763479
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef King_of_Kool het volgende:
Dat heeft alleen maar te maken met het feit dat Islamieten hun geloof te serieus nemen. Stel je een wereld voor zonder geloof waarin iedereen hetzelfde is en niet verschilt van elkaar door geloofsovertuiging.
Idd, en islamieten kijken naar alle niet-moslims alsof ze minderwaardig zijn.
pi_34763482
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Nee, want bidden duurt maar even. Het lijkt wel of de Moslimwereld 24 uur per dag, 7 dagen per week alert is op alles wat ook maar als een belediging aan hun adres opgevat kan worden.

Ik zal geen moskee binnenlopen zonder mijn schoenen uit te doen, als ik langs moslims fiets roep ik niet heel hard voor de grap \'Alloeah Hakbar\' (vergelijkbaar met Godverdomme roepen in de buurt van een biddende Christen), maar als ik moet lachen om wat spotprentjes die het stereotype moslim door middel van een leuke karikatuur treffend weergeven dan is het absurd als alle moslims zich gelijk beledigd voelen. Door die karikaturen zie ik heus niet elke moslim als een terrorist.

Als moslim kun je toch ook wel begrijpen dat die cartoons juist voortkomen uit het feit dat de islam eigenlijk alleen maar negatief in de media komt, door alle aanslagen, vlaggenverbrandingen en overtrokken reacteis van extremistische medemoslims? Dan kun je toch ook begrijpen dat ze op jou, als vredelievende moslim, niet van toepassing zijn?
Ik ben in een kerk geweest en ik heb niet zit roepen
Heil Satan 666 oid. (Een stel Spanjaarden kon het niet laten om zulke dingen wel te zeggen )
Ik gedroeg me als het hoort.
Stil zijn en kijken hoe het er is.
Ik loop niet langs Christenen (en die heb je hier in Zeeland veel hoor) en zeg dan Godverdomme kanker god oid.
En ik teken GEEN cartoons over god of christenen
pi_34763509
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:04 schreef Eveli het volgende:
Ben ik blij dat we voor dit gedoe al een vakantie naar Denemarken hadden geboekt.
Ja geweldig he!1
Dan kan je in het vliegtuig zitten waar de terroristen de boel gaan overnemen en in een gebouw kan gaan vliegen

Sorry..kon het niet laten...
pi_34763513
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef DjDev het volgende:

[..]

Zouden deze rellen onstaan zijn als die tekeningen niet gepubliceerd zouden zijn?
Er worden al eeuwen lang afbeeldingen gemaakt en getoond van Mohammed, geen islamitische haan die daar naar kraait.

Dat het nu wel gebeurt ineeens, is gewoon een alibi, die kranten die de plaatjes plaatsen zijn helemaal niet te krijgen in die landen waar de rellen ontstaan.
Het is een zorgvuldig geregisseerd geheel geweest, er was een stok nodig om mee te slaan, en de rest van de moslims in het Westen lopen VIJF MAANDEN na dato van plaatsing als een kip zonder kop erachter aan, totaal niet nadenkende over de wel zeer verdachte timing.

Fijn dat je je zo graag en makkelijk laat gebruiken voor de politieke agenda van enkele zotten in het Midden Oosten
pi_34763529
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:06 schreef DjDev het volgende:

[..]

Heil Satan 666 oid. (Een stel Spanjaarden kon het niet laten om zulke dingen wel te zeggen )
Ik loop niet langs Christenen (en die heb je hier in Zeeland veel hoor) en zeg dan Godverdomme kanker god oid.
Dan zou je je dus ook niet aangevallen moeten voelen door die cartoons, omdat je weet dat die slaan op zelfmoordterroristen en niet op jou.
pi_34763531
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zie toch voornamelijk het woord nuken in jouw posts.

Daarnaast acht ik de kans klein dat mensen die in jouw ogen, wie precies is me nog een raadsel, dreigen met nuken daadwerkelijk de mogelijkheid hebben tot nuken.
Dan lees je niet echt goed
  zondag 5 februari 2006 @ 16:08:26 #27
45511 TimmyAsd
pi_34763536
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat jij wil. ik moet er om lachen. hartelijk zelfs.
Ik steun ze NIET. Dat mag denk ik wel van je..
pi_34763544
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:07 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ja geweldig he!1
Dan kan je in het vliegtuig zitten waar de terroristen de boel gaan overnemen en in een gebouw kan gaan vliegen

Sorry..kon het niet laten...
In principe gaan we gewoon met de auto hoor.
pi_34763551
Persvrijheid moet zijn grenzen hebben.

de rillingen lopen me over de rug bij dit soort uitspraken...
underground forever baby
pi_34763563
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Dus er bestaan geen \"normale\" moslims, want iedere moslim zou zo (willen) reageren of keurt het iig goed of heeft er begrip voor?

Waarom dan geen begrip voor een daadn van 1 idioot hier die een moskee in de hens steekt omdat er een Nederlander de strot doorgesneden is door 1 moslim en een aanzienlijk deel vd moslims zegt \"eigen schuld!\"?
Sorry..maar deze post van jou snap ik niet.. (Kan eraan liggen dat het echt helemaal nergens over gaat )
pi_34763576
quote:

[..]

Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt. Wat heb je dan precies bewezen, dat het afbeelden van Mohammed bij moslims nogal gevoelig ligt maar dat je het toch doet om je vrijheid om het te doen te bewijzen ? Zeker met de westerse inmenging in het midden-oosten is het dom en ondoordacht het te doen. Als je probeert als westen het midden-oosten de verlichting in te trekken is dit wel 1 van foutste manieren om het te doen.
pi_34763578
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef DjDev het volgende:
Dan lees je niet echt goed
Maar als jij het nou even precies laat zien.
pi_34763592
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Er worden al eeuwen lang afbeeldingen gemaakt en getoond van Mohammed, geen islamitische haan die daar naar kraait.

Dat het nu wel gebeurt ineeens, is gewoon een alibi, die kranten die de plaatjes plaatsen zijn helemaal niet te krijgen in die landen waar de rellen ontstaan.
Het is een zorgvuldig geregisseerd geheel geweest, er was een stok nodig om mee te slaan, en de rest van de moslims in het Westen lopen VIJF MAANDEN na dato van plaatsing als een kip zonder kop erachter aan, totaal niet nadenkende over de wel zeer verdachte timing.

Fijn dat je je zo graag en makkelijk laat gebruiken voor de politieke agenda van enkele zotten in het Midden Oosten
We hebben eeuwenlang ook Internet enz he...
  zondag 5 februari 2006 @ 16:10:15 #34
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763599
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:06 schreef DjDev het volgende:

[..]

Maar als je wel een cartoon zou tekenen zou men hier en bij jou in Zeeland niet zo absurd reageren als in Syrië op dit moment.

Ik denk niet dat Allah dat zo heeft gewild, je mag best geloven en ik denk dat het ook goed is voor sommige mensen. Maar hoe mensen nu met hun geloof bezig zijn gaat door in het maniakale.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:10:21 #35
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_34763602
quote:

[..]

Ik zal geen moskee binnenlopen zonder mijn schoenen uit te doen, als ik langs moslims fiets roep ik niet heel hard voor de grap \\\'Alloeah Hakbar\\\' (vergelijkbaar met Godverdomme roepen in de buurt van een biddende Christen), maar als ik moet lachen om wat spotprentjes die het stereotype moslim door middel van een leuke karikatuur treffend weergeven dan is het absurd als alle moslims zich gelijk beledigd voelen. Door die karikaturen zie ik heus niet elke moslim als een terrorist.

Alloeah Hakbar, klootzak!

zo dat bekt wel lekker. die ga ik onthouden.
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
  zondag 5 februari 2006 @ 16:10:27 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763609
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik steun ze NIET. Dat mag denk ik wel van je..
zielig slachtoffertje dat je toch altijd speelt
pi_34763610
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Dan zou je je dus ook niet aangevallen moeten voelen door die cartoons, omdat je weet dat die slaan op zelfmoordterroristen en niet op jou.
Nee,
Die cartoons zijn een aanval op alle moslims
pi_34763622
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef Eveli het volgende:

[..]

In principe gaan we gewoon met de auto hoor.
Pas op
Straks plakken ze een bom onder je auto
pi_34763634
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt. Wat heb je dan precies bewezen, dat het afbeelden van Mohammed bij moslims nogal gevoelig ligt maar dat je het toch doet om je vrijheid om het te doen te bewijzen ? Zeker met de westerse inmenging in het midden-oosten is het dom en ondoordacht het te doen. Als je probeert als westen het midden-oosten de verlichting in te trekken is dit wel 1 van foutste manieren om het te doen.
Ik denk niet dat die cartoons expres en doelbewust geplaatst zijn om als godslastering te dienen. Ze karikaturiseren het feit dat de islam alleen maar negatief in beeld komt door middel van zelfmoordterroristen en andere uitspattingen van agressie.
pi_34763648
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee,
een AANVAL met 10 tekeningetjes van een knaap met een baard.
underground forever baby
pi_34763652
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef DjDev het volgende:

[..]

Sorry..maar deze post van jou snap ik niet.. (Kan eraan liggen dat het echt helemaal nergens over gaat )
Het is vrij duidelijk, hoor, ms wil je het niet snappen, omdat het precies aangeeft waarom jij en zoveel anderen angstaanjagend inconsequent zijn

Een beetje te vergelijken met de overtrokken reactie op 7 plaatjes , 5 maanden geleden geplaatst in een krant in Denemarken.

De kracht van je geloof is omgekeerd evenredig aan de lengte van je tenen.
pi_34763663
quote:

[..]

Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt.
Kom zeg, de verontwaardiging gaat niet over het feit dat er een reactie gekomen is, maar over de schaal en ernst van die reactie, die volslagen buitenproportioneel is en alleen maar het gelijk van de cartoons bewijst...
  zondag 5 februari 2006 @ 16:12:13 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763666
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die cartoons expres en doelbewust geplaatst zijn om als godslastering te dienen. Ze karikaturiseren het feit dat de islam alleen maar negatief in beeld komt door middel van zelfmoordterroristen en andere uitspattingen van agressie.
ja maar... jij kan nuanceren.
pi_34763680
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar als jij het nou even precies laat zien.
Sorry..tis hier nogal druk...
Stuur me maar een mailtje (Mail staat in mijn profiel) zodat ik je later kan terug mailen.
Als je het tenminste nog wilt weten.
pi_34763682
quote:

[..]

Pas op
Straks plakken ze een bom onder je auto
Moeten ze eerst weten wie ik ben en waar ik woon.
pi_34763683
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Zouden wij westerlingen ook meteen ambassades in de fik zetten als er een spotprentjes in een oosterse krant zouden verschijnen?

Dat is minder waarschijnlijk
Niet ondenkbaar als hier dezelfde situatie zou zijn als in het midden-oosten. Je bent arm, hebt geen werk en alleen je religie. Je buurlanden zijn bezet door arabieren, je regering is corrupt. Vervolgens gaat een arabier jouw grote voorbeeld beledigen. Dan zou jij ook denken van " ach, vrijheid van meningsuiting". Ik gok van niet.
pi_34763690
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Maar als je wel een cartoon zou tekenen zou men hier en bij jou in Zeeland niet zo absurd reageren als in Syrië op dit moment.

Ik denk niet dat Allah dat zo heeft gewild, je mag best geloven en ik denk dat het ook goed is voor sommige mensen. Maar hoe mensen nu met hun geloof bezig zijn gaat door in het maniakale.
Die christenen hier zijn gevaarlijk hoor
pi_34763707
quote:

[..]

Nee,
En dat is nu precies het probleem van "alle moslims", zoals je zelf zegt. Ze voelen zich te snel aangevallen, te lange tenen dus. Als ik een cartoon zie die een 'groep' waar ik bij hoor (ongelovigen/linksen/westerlingen/etc.) belachelijk maakt, zie ik dat noch als een aanval op mij persoonlijk noch als een aanval op "alle ongelovigen/linksen/westerlinge/etc."

Moslims moeten eens leren te relativeren.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:13:18 #49
45511 TimmyAsd
pi_34763708
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zielig slachtoffertje dat je toch altijd speelt
Ahh als het jou niet zint, is het zielig. Zegt genoeg over jou
pi_34763710
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef Laton het volgende:

[..]

Jaja, defensie zit momenteel krap.
pi_34763715
quote:
Het toont de lange tenen van moslims aan, de kloof tussen het Westen en de Arabische wereld en de rigide houding van moslims. Zij willen zelf wel allerlei dingen kunnen zeggen over niet-moslims. Anti-joodes en anti-christelijke gevoelens zijn aan de orde van de dag in de Arabische wereld.

Waarom zie ik geen massale verontwaardiging van moslims over de president in iran die de meest achterlijke dingen zegt?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:14:09 #52
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763734
quote:

[..]

Nee,
Nee, een aanval op de moslim extremisten. Moslims die niet zo streng in het geloof zijn kunnen er wel omlachen. Dat weet ik zeker.
pi_34763735
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef Laton het volgende:

[..]

Hitler's joden haat groeide o.a. door dat hij afgewezen werd op een kunstacademie..wie weet begint de WO III door deze plaatjes
  zondag 5 februari 2006 @ 16:14:17 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763740
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Niet ondenkbaar als hier dezelfde situatie zou zijn als in het midden-oosten. Je bent arm, hebt geen werk en alleen je religie. Je buurlanden zijn bezet door arabieren, je regering is corrupt. Vervolgens gaat een arabier jouw grote voorbeeld beledigen. Dan zou jij ook denken van \" ach, vrijheid van meningsuiting\". Ik gok van niet.
misschien is het dan verstandig van die achterlijke boeren om zich eens tegen hun regering te wenden inplaats van onbenullige jandoedel kuttekeningetjes.
pi_34763749
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:12 schreef Eveli het volgende:

[..]

Moeten ze eerst weten wie ik ben en waar ik woon.
Je gaat toch naar Denemarken?
Dan nemen ze misschien jou auto wel in Denemarken om een bommetje onder te plaatsen
pi_34763752
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Nee, een aanval op de moslim extremisten. Moslims die niet zo streng in het geloof zijn kunnen er wel omlachen. Dat weet ik zeker.
Ik ben geen moslims extremist en ik kan er niet om lachen
pi_34763759
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef filmfreek het volgende:

[..]

De cartoons zijn gemaakt n.a.v. het feit dat niemand een boek over Mohammed wilde illustreren. Dus ja, men heeft doelbewust Mohammed afgebeeld wetende dat het goevelig ligt en zelfs niet is toegstaan binnen de Islam. Er waren geloof ik een stuk of 10 cartoons en 2 daarvan beelden Mohammed af als zelfmoordenaar en gingen over die 77 maagden.
pi_34763763
quote:

[..]

Je weet dat er al eeuwen lang afbeeldingen van Mohammed gemaakt worden?
In kunst uitingen, leesboekjes, zelfs een Koran uitgave?

Je weet dat er een tempel is in Vietnam, waar Mohammed afgebeeld staat, samen met Jezus, Boeddha en Confucius?

Moeten wij ons aan de regels van anders gelovigen houden om hen maar te ontzien?
Die kunstwerken in de musea waar Mohammed afgebeeld staan moeten nu dus ook maar weg, want zodra moslims dáar weet van krijgen , raken ze weer beledigd, en gaat hier het Rijksmuseum in de fik?
pi_34763776
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef filmfreek het volgende:

[..]

En dat is nu precies het probleem van \"alle moslims\", zoals je zelf zegt. Ze voelen zich te snel aangevallen, te lange tenen dus. Als ik een cartoon zie die een \'groep\' waar ik bij hoor (ongelovigen/linksen/westerlingen/etc.) belachelijk maakt, zie ik dat noch als een aanval op mij persoonlijk noch als een aanval op \"alle ongelovigen/linksen/westerlinge/etc.\"

Moslims moeten eens leren te relativeren.
Westerlingen moeten eens weten dat vrijheid van meningsuiting ook een grens moet hebben
  zondag 5 februari 2006 @ 16:16:06 #60
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763793
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Niet ondenkbaar als hier dezelfde situatie zou zijn als in het midden-oosten. Je bent arm, hebt geen werk en alleen je religie. Je buurlanden zijn bezet door arabieren, je regering is corrupt. Vervolgens gaat een arabier jouw grote voorbeeld beledigen. Dan zou jij ook denken van \" ach, vrijheid van meningsuiting\". Ik gok van niet.
Misschien dat een situatie daar veel beter zou zijn als leiders zich niet zouden laten leiden door hun geloof.
pi_34763818
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef DjDev het volgende:

[..]

Westerlingen moeten eens weten dat vrijheid van meningsuiting ook een grens moet hebben
Nee. Vrijheid van meningsuiting moet geen grenzen hebben. Als je wilt leven in een land waar je vrijheid van meningsuiting begrensd wordt ga je maar in Iran, Noord-Korea of China wonen. Niet hier.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:16:56 #62
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763821
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef DjDev het volgende:

[..]

Je bent wel streng in het geloof, of je bent een relzoeker...

Dat kan echt niet anders.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:17:16 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34763830
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34763833
quote:
wie weet begint de WO III door deze plaatjes
mag jij mij vertellen wie de geschiedsschrijvers daar op zullen pakken dan..

de wereld was vredig, toen kwamen de moslims, zij waren woedend om 7 grapjes in de krant..toen ging alles in de brand en eindigde in een bloedige slachting. klinkt leuk wel.
underground forever baby
pi_34763840
Hey maar DjDev, als jij die spotprenten beledigend vindt he, dan moet je het fotoboek van Fok! toch ook beledigend vinden? Iedereen die wel zo'n fotoboek heeft maar er nog geen foto's in heeft geplaatst, krijgt als afbeelding een vrouw met een burqa waar een vraagteken opstaat.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:17:33 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763842
quote:

[..]

ja dat wordt wel duidelijk. hoezeer een geloof, wat voor anderen helemaal niet speelt, gebruikt wordt als een uitvlucht om de boel lekker kapot te maken. raaaaahhhhhh...
pi_34763846
quote:

[..]

Moslims moeten eens weten dat wij westerlingen daar graag zelf over willen beslissen en ons dat niet laten voorschrijven door aanhangers van een in de Middeleeuwen blijven hangende religie...
pi_34763847
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:16 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Nee. Vrijheid van meningsuiting moet geen grenzen hebben. Als je wilt leven in een land waar je vrijheid van meningsuiting begrensd wordt ga je maar in Iran, Noord-Korea of China wonen. Niet hier.

amen.
underground forever baby
pi_34763856
quote:

[..]

Je hoeft er ook niet om te lachen, ik vind ook niet alle cartoons grappig. Je kunt wel je schouders ophalen, het laten voor wat het is en doorgaan met andere bezigheden.
pi_34763857
quote:

[..]

Dan wil ik dat de verkoop van Mein Kampf niet illegaal is! (Ik heb niks tegen joden hoor..Ik heb gewoon intersse )
pi_34763858
quote:

[..]

Dus mag het Vietnamese restaurant hier in de fik, omdat er in een tempel in Ho Chi Minh City een afbeelding van Mohammed hangt?
pi_34763862
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef Jalu het volgende:

[..]

Moslims moeten eens weten dat wij westerlingen daar graag zelf over willen beslissen en ons dat niet laten voorschrijven door aanhangers van een in de Middeleeuwen blijven hangende religie...
amen
underground forever baby
pi_34763876
quote:
Die grens is er dus niet!
  zondag 5 februari 2006 @ 16:18:29 #74
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763878
quote:

[..]

Waarom? als de vrijheid van meningsuiting een grens moet hebben betekent het dat we ons laten leiden door een geloof, dat kan en mag niet.
pi_34763890
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:16 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Je bent wel streng in het geloof, of je bent een relzoeker...

Dat kan echt niet anders.
Nee.
Ik ben niet streng
Ik laat mijn moeder niet in een boerka lopen (ze heeft ook geen hoofddoekje mits we naar een begraafplaats oid gaan)
pi_34763900
echt, met die uitspraak heb je je wel weer laten kennen dev.
underground forever baby
pi_34763911
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:16 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Misschien dat een situatie daar veel beter zou zijn als leiders zich niet zouden laten leiden door hun geloof.
Geloof is zoals zo vaak eerder een excuus dan een oorzaak.
pi_34763925
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dan wil ik dat de verkoop van Mein Kampf niet illegaal is! (Ik heb niks tegen joden hoor..Ik heb gewoon intersse )
Ach daar zijn de Joden en WOII weer.

Calimero-complexje
  zondag 5 februari 2006 @ 16:19:59 #79
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_34763929
quote:

[..]

Nee,
Dat willen jij en vele moslims er graag in zien. Ga buiten spelen man.
pi_34763931
quote:

[..]

Je praat alsof er helemaal geen censuur in Nederland is
pi_34763941
Welke censuur is er dan in Nederland?

[edit] Je gaat waarschijnlijk zeuren over 'ontkenning van de holocaust' en dergelijke. Ja, dat vind ik ook een absurde wet. Ik ben er van overtuigd dat de holocaust waar is, en waarheid hoef je niet af te dwingen met een wet. Maar even van het hele WOII gelul afgezien, van welke censuur heb jij last?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:20:26 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763943
quote:

Ik laat mijn moeder
jij vervelende snotneus dat je er bent!
pi_34763954
quote:

[..]

Je hebt het recht je mening te uiten over die spotprents. Je kan ze voor de rechter slepen, je kan demonstreren. Maar dreigen met geweld en geweld uiten dmv brandstichting, slopen etc. kan niet. Dat is het hele probleem.
pi_34763958
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef Laton het volgende:

[..]

mag jij mij vertellen wie de geschiedsschrijvers daar op zullen pakken dan..

de wereld was vredig, toen kwamen de moslims, zij waren woedend om 7 grapjes in de krant..toen ging alles in de brand en eindigde in een bloedige slachting. klinkt leuk wel.
Nee
Er waren gevaarijke westerlingen die de Moslims uit daagden
pi_34763959
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:12 schreef DjDev het volgende:
Sorry..tis hier nogal druk...
Stuur me maar een mailtje (Mail staat in mijn profiel) zodat ik je later kan terug mailen.
Als je het tenminste nog wilt weten.
quote:
[quote]Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef De_Handelaar het volgende:
Stuur de apaches maar.
Alles slopen.
Wachten tot de moslimgevolking hier massaal losgaat en dan allemaal deporteren en systematisch ruimen.
Dat is toch ongeveer het plan wat iedereen hier voor ogen heeft ?
Daarop reageer jij met:
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef DjDev het volgende:
Ik zeg
Nuke het westen dan maar
Dat is de eerste keer dat ik het woord nuken voorbij zie komen.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:21:13 #86
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763970
quote:

[..]

Nee.
Ik ben niet streng
Ik laat mijn moeder niet in een boerka lopen (ze heeft ook geen hoofddoekje mits we naar een begraafplaats oid gaan)
Dan ben je een relzoeker, en dat is het probleem met veel Moslims. Ze voelen zich te snel op hun teentjes getrapt. Dat is een algemeen bekend verschijnsel.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:21:18 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34763972
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef HPoi het volgende:

[..]

Je hebt het recht je mening te uiten over die spotprents. Je kan ze voor de rechter slepen, je kan demonstreren. Maar dreigen met geweld en geweld uiten dmv brandstichting, slopen etc. kan niet. Dat is het hele probleem.
hoe leg je dat uit aan barbaren?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:21:34 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34763986
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

inderdaad,

Je moeder zou je een draai om je oren moeten geven.

Vlegel !!!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34763987
quote:

[..]

Nee.
Ik ben niet streng
Goh je moeder zal wel dankbaar zijn voor zo een tolerante zoon die haar dat toestaat :')

Een afbeelding van Mohammed in een leesboekje mag ook niet? Is dat ook een rel als deze waard?
Een afbeelding in een tempel in Vietnam? Een schilderij in een Schots Museum?
pi_34763995
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef filmfreek het volgende:
Welke censuur is er dan in Nederland?
Probeer de koningin eens publiekelijk te beledigen zou ik zeggen. Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop "Bush is een terrorist".
pi_34763998
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Je hoeft er ook niet om te lachen, ik vind ook niet alle cartoons grappig. Je kunt wel je schouders ophalen, het laten voor wat het is en doorgaan met andere bezigheden.
Nee..Iemand beledigen is geen grapje.
Een grapje is iets waar iedereen om kan lachen
  zondag 5 februari 2006 @ 16:22:00 #92
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34763999
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Geloof is zoals zo vaak eerder een excuus dan een oorzaak.
Dat is wat jij denkt, ik denk anders
pi_34764007
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee

Ben jij een kloon van Meki?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:22:13 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764008
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee
spotprenten worden meestal gemaakt, ook in dit geval, als reactie op acties. knoop dat nou eerst eens goed in je oren ohh allah oe akbar!
pi_34764013
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef Singa het volgende:

[..]

Die grens is er dus niet!
Die grens is er wel!
Maar de grens is niet zichbaar
pi_34764015
quote:

[..]

Nee.
Ik ben niet streng
DE ARROGANTIE!, waar haal je het verdomme vandaan om zo godsgruwelijk dominant te zijn?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:22:29 #97
21984 Kresj
pi_34764019
quote:

[..]

Gelukkig draait de wereld niet om jou.

En het verbaasd me hoe serieus iedereen trouwens op DjDev ingaat...
  zondag 5 februari 2006 @ 16:22:41 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34764030
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop \\\"Bush is een terrorist\\\".

Gelul, het stikt hier van de bumper stickers die anti Bush zijn.
pi_34764036
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Waarom? als de vrijheid van meningsuiting een grens moet hebben betekent het dat we ons laten leiden door een geloof, dat kan en mag niet.
Ok..Jij bent dus ook tegen dat het verkopen van Mein Kampf illegaal is?
pi_34764039
quote:
Nee.
Ik ben niet streng
Mhaha, moest er nog bijkomen...
pi_34764062
quote:

[..]

Probeer de koningin eens publiekelijk te beledigen zou ik zeggen. Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop \"Bush is een terrorist\".
Gaan er dan ambassade's in de fik?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:23:40 #102
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34764069
quote:

[..]

Probeer de koningin eens publiekelijk te beledigen zou ik zeggen. Of draag in de VS eens een t-shirt met daarop \"Bush is een terrorist\".
Maar zit daar niet een verschil tussen? wordt mijn huis ook in brand gezet als ik godverdomme roep?
pi_34764074
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Je weet heus wel wat ik bedoel :')
  zondag 5 februari 2006 @ 16:23:54 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764078
quote:

[..]

ja zo heeft ieder land of gemeenschap zo zijn of haar censuur. zo mag je in arabische landen openlijk joden haten.
pi_34764082
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Meki?
Gaan we schelden?
pi_34764089
quote:

[..]

Alsjeblieft. De VS zijn geen Nederland.
pi_34764105
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef HPoi het volgende:

[..]

De moslims demonstreren ook..
pi_34764112
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Daarop reageer jij met:
[..]

Dat is de eerste keer dat ik het woord nuken voorbij zie komen.
Lees eens wat verder jongen
pi_34764116
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik zal het artikel even voor je opzoeken, in de tussentijd :

http://www.ad.nl/buitenland/article129975.ece
pi_34764120
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Dan ben je een relzoeker, en dat is het probleem met veel Moslims. Ze voelen zich te snel op hun teentjes getrapt. Dat is een algemeen bekend verschijnsel.
Waarom moet je iedereen in een hokje stoppen?
pi_34764125
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef popolon het volgende:

[..]

in de VS zie je ook zat beledigende stickers, t-shirtjes en spandoeken.
juist in de VS kan je veel verder gaan dan hier met de vrijheid van meningsuiting
pi_34764126
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:24 schreef DjDev het volgende:

[..]

De moslims demonstreren ook..
Toch zijn er 3 ambassades tegen de vlakte.
pi_34764143
Ik snap niet dat er mensen zijn die in discussie gaan met DjDev. Laat hem maar lekker spelen met z'n mary en kate olsen barbiepoppen.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:25:54 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34764145
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zal het artikel even voor je opzoeken, in de tussentijd :

http://www.ad.nl/buitenland/article129975.ece
Kom maar eens kijken dan.

Deze is nog mild maar zie je heel veel, de groffere versies zijn er ook.

http://www.shirtssogood.com/ssg/images/buttons/bu_ae.jpg

En zo zijn er tientallen.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:26:10 #115
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34764150
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ik ben er tegen omdat er in het verleden 6 miljoen mensen zijn omgekomen door een geloofsovertuiging.

Ik ben ervoor omdat het geschiedenis en omdat de geschiedenis niet vergeten mag worden.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:26:14 #116
21984 Kresj
pi_34764152
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef DjDev het volgende:

[..]

Van mij mogen ze Mein Kampf gewoon verkopen. Waarom niet. Als je het aanstootgevend/beledigend of whatever vind dan lees je het toch lekker niet.
pi_34764153
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef popolon het volgende:

[..]

inderdaad,

Je moeder zou je een draai om je oren moeten geven.

Vlegel !!!
omfg :')
  zondag 5 februari 2006 @ 16:26:30 #118
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34764160
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef milagro het volgende:

[..]

in de VS zie je ook zat beledigende stickers, t-shirtjes en spandoeken.
juist in de VS kan je veel verder gaan dan hier met de vrijheid van meningsuiting
Inderdaad, maar dat mag niet volgens Gelly.
pi_34764161
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Goh je moeder zal wel dankbaar zijn voor zo een tolerante zoon die haar dat toestaat :\')

Een afbeelding van Mohammed in een leesboekje mag ook niet? Is dat ook een rel als deze waard?
Jullie snappen heus wel wat ik bedoel :')
pi_34764173
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef Kresj het volgende:

[..]

Gelukkig draait de wereld niet om jou.

En het verbaasd me hoe serieus iedereen trouwens op DjDev ingaat...
Maar veel Moslims zijn het wel met mij eens
pi_34764176
quote:

[..]

Wat dacht je van cabartier Hans Teeuwen die in een van z'n shows eens fijntje beschreef hoe hij het hele koningshuis platgeneukt had en de koningin daarna beval bier te gaan halen? Dat werd gewoon op Nederland 3 uitgezonden.
pi_34764182
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:22 schreef Flopteron het volgende:

[..]

DE ARROGANTIE!, waar haal je het verdomme vandaan om zo godsgruwelijk dominant te zijn?
Jij dus ook
pi_34764193
quote:

[..]

Je weet dat het afbeelden van Mohammed als godslastering wordt opgevat, je gaat vervolgens expres en doelbewust cartoons over Mohammed plaatsen en vervolgens ga je heel verontwaardigd reageren als er een reactie komt. Wat heb je dan precies bewezen, dat het afbeelden van Mohammed bij moslims nogal gevoelig ligt maar dat je het toch doet om je vrijheid om het te doen te bewijzen ?
De cartoonisten wisten dat. Ik denk dat de meeste Denen en andere West-Europeanen er tot voor kort geen weet van hadden. Inmiddels is men wel wakker. De krant heeft hiermee aangetoond dat de vrijheid van meningsuiting dat vooral in Denemarken een groot goed is, niet zo vanzelfsprekend is als men denkt.
Keep on drawing in the free world.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:27:36 #124
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34764202
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef DjDev het volgende:

[..]

Waarom moet je iedereen in een hokje stoppen?
Ik stop mensen niet in een hokje, ik berust me hier enkel en alleen op feiten.
Soms is iets overduidelijk een feit.
pi_34764204
Hierbij kwalificeert het moslim volk zichzelf weer tot breinloze ja-knikkers?
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34764220
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:24 schreef DjDev het volgende:
Lees eens wat verder jongen
Jij geeft toch echt zelf de aanleiding.

Niet geheel vreemd dat mensen daar dan op reageren.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:28:22 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764227
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:26 schreef DjDev het volgende:

[..]

Jullie snappen heus wel wat ik bedoel :\')
nee dat snap ik eerlijk gezegd helemaal niet.
pi_34764236
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef HPoi het volgende:

[..]

Toch zijn er 3 ambassades tegen de vlakte.
Zijn alle miljoenen moslims naar een paar ambassades geweest om die plat te leggen..Het zal er wel druk zijn geweest
pi_34764245
Maar reageer eens op de vraag die ik al stelde : Mag een afbeelding van Mohammed in een tempel wel? op een schilderij, in een leesboekje?

Die bestaan namelijk ook, en waarom is daar geen heibel over?
Als het afbeelden van een profeet enkel al beledigend is, en niet zozeer het hoe dan lijkt mij dat wel erg vreemd dat men geen bezwaar heeft tegen een levensgrote afbeelding van de profeet in een tempel.
pi_34764256
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:26 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Ik ben er tegen omdat er in het verleden 6 miljoen mensen zijn omgekomen door een geloofsovertuiging.

Ik ben ervoor omdat het geschiedenis en omdat de geschiedenis niet vergeten mag worden.
Als het over joden gaat mag het opeens niet meer...
  zondag 5 februari 2006 @ 16:29:40 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764258
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef DjDev het volgende:

[..]

Zijn alle miljoenen moslims naar een paar ambassades geweest om die plat te leggen..Het zal er wel druk zijn geweest
nee niet alle, wel genoeg om door dikke cordons heen te dringen tegen een militaire (klaarblijkelijke) onmacht.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:29:59 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764271
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef DjDev het volgende:

[..]

pi_34764281
quote:

[..]

Ach, het tekenen van die cartoons door al die Denen tegelijkertijd, en het afdrukken ervan door al die Europeanen zal ook wel lekker druk geweest zijn he?
pi_34764288
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jij geeft toch echt zelf de aanleiding.

Niet geheel vreemd dat mensen daar dan op reageren.
Nee..De persoon voor me gaf die aanleiding volgens mij
pi_34764296
quote:

[..]

Wat een onzin. Als het 6 miljoen moslims waren geweest was het even erg geweest. Daarbij lees je weer eens lekker selectief alleen de eerste regel van z'n post.
pi_34764313
quote:

[..]

Nee.
Ik ben niet streng
Ojah, das ook de gewoonte daar he, dat jongens hogere 'rang' hebben als de moeder .. haha!! :'(
pi_34764322
Mein Kampf kan je overigens gewoon op Internet lezen DjDev als je er zo geïnteresseerd in bent.
pi_34764325
quote:

[..]

quote:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Op zijn kop draagt hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi

'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!'
pi_34764326
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dat snap ik eerlijk gezegd helemaal niet.
Dan zal ik het maar aan jou uitleggen.
Mijn moeder heeft de vrijheid zich aan te kleden zoals zij het wilt.
Zij weet gelukkig wat de grenzen voor haar zijn en hoe ze zich moet gedragen.
Mijn vader vind mijn moeder een prima vrouw.
Overigens staat er in de Koran dat je alle wensen van je vrouw moet vervullen.
pi_34764337
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef milagro het volgende:
Maar reageer eens op de vraag die ik al stelde : Mag een afbeelding van Mohammed in een tempel wel? op een schilderij, in een leesboekje?

Die bestaan namelijk ook, en waarom is daar geen heibel over?
Als het afbeelden van een profeet enkel al beledigend is, en niet zozeer het hoe dan lijkt mij dat wel erg vreemd dat men geen bezwaar heeft tegen een levensgrote afbeelding van de profeet in een tempel.
Nee.
Afbeeldingen van de Profeet mogen niet.
Maakt niet uit waarop en door wie.
pi_34764338
quote:

[..]

Er zijn wel angstaanjagend veel moslims en leiders die geen enkele afkeuring uitspreken over deze acties maar enkel hameren op een niet verkregen excuus vanwege het doorbreken van een regel die de onze niet is, namelijk het afbeelden van een profeet.

Wanneer spreken ze Vietnam nu aan vanwege dat doek in die tempel in de hoofdstad??
  zondag 5 februari 2006 @ 16:32:23 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764352
weet je dj, het siert mensen en het is tekenend voor mensen, dus niet genetisch gemanipuleerde halfbeesten, om te vergeven, rustig te blijven, niet en masse de straat op te rennen. je weet tog, gewoon mens.
pi_34764362
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Is het waar?
Ja
pi_34764396
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:30 schreef DjDev het volgende:
Nee..De persoon voor me gaf die aanleiding volgens mij
Hij heeft het niet over nuken daarnaast lijkt het me een sarcastische post gezien de -smiley.
pi_34764404
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:30 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als het 6 miljoen moslims waren geweest was het even erg geweest. Daarbij lees je weer eens lekker selectief alleen de eerste regel van z\'n post.
Dus om ervoor te zorgen dat er geen tekeningen meer gemaakt worden over o.a. de Profeet moeten er eerst 6 Miljoen moslims sneuvelen? (En dus dat de vrijheid van meningsuiting word bepaald door een geloof? )
pi_34764427
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee.
Dat doek hangt er al sinds mensenheugenis, hoor

Moet de Vietnamese regering dat doek dus maar weghalen omdat er een paar muzelmannen aan de andere kant van de wereld er problemen mee hebben?

Niet moslims mogen WEL een afbeelding van de profeet maken, die regel geldt niet voor hen.
Dadelijk ga je nog beslissen dat varkensvlees eten in het bijzijn van een moslim beledigend is, zeg
pi_34764438
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ojah, das ook de gewoonte daar he, dat jongens hogere \'rang\' hebben als de moeder .. haha!! :\'(
Wat bedoel je?
Ik heb nooit tegen mijn moeder gezegd
Doe een hoofddoekje om (Ik vind het eerlijk gezegd het eigenlijk best stom uitzien zo'n hoofddoekje bij mijn moeder :') )
pi_34764444
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef DjDev het volgende:
Nee.
Daar gaat het al mis, want moslims hebben het RECHT niet om dat van anderen te eisen. Als wij mohammed willen afbeelden dan doen wij dat!
pi_34764452
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dus om ervoor te zorgen dat er geen tekeningen meer gemaakt worden over o.a. de Profeet moeten er eerst 6 Miljoen moslims sneuvelen? (En dus dat de vrijheid van meningsuiting word bepaald door een geloof? )
Damn. Dit is echt te debiel voor woorden.

Nee. Ik geef alleen maar aan dat het NIET om de joden gaat, die jij er maar al te graag weer bij wil slepen.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:35:11 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764458
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dan zal ik het maar aan jou uitleggen.
Mijn moeder heeft de vrijheid zich aan te kleden zoals zij het wilt.
Zij weet gelukkig wat de grenzen voor haar zijn en hoe ze zich moet gedragen.
Mijn vader vind mijn moeder een prima vrouw.
Overigens staat er in de Koran dat je alle wensen van je vrouw moet vervullen.
grenzen? ze weet die grenzen? wie heeft haar die grenzen dan geleerd?

kom uit je hol en kijk rond, wees niet zo bang van de wereld en haar vele facetten, hooguit leer je nog wat en verrijk je jezelf.
pi_34764491
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Er zijn wel angstaanjagend veel moslims en leiders die geen enkele afkeuring uitspreken over deze acties maar enkel hameren op een niet verkregen excuus vanwege het doorbreken van een regel die de onze niet is, namelijk het afbeelden van een profeet.

Wanneer spreken ze Vietnam nu aan vanwege dat doek in die tempel in de hoofdstad??
Amerika (en Engeland volgens mij ook) heeft/hebben de tekeningen ook afgekeurd.
Het antwoord van je 2e vraag zou ik niet weten
pi_34764495
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Singa het volgende:

[..]

Daar gaat het al mis, want moslims hebben het RECHT niet om dat van anderen te eisen. Als wij mohammed willen afbeelden dan doen wij dat!
Dit prachtige kleed moet dus weg

zondag 5 februari 2006 @ 16:36:51 #154
21984 Kresj
pi_34764502
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DjDev het volgende:

[..]

Jij ziet ook overal iets slechts en beledigends in hè? Wordt je niet moe van jezelf?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:37:10 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764514
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
opdoeken

welke beelden had die keurige taliban eigenlijk ook alweer met grof geweld vernield?
pi_34764535
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat doek hangt er al sinds mensenheugenis, hoor

Moet de Vietnamese regering dat doek dus maar weghalen omdat er een paar muzelmannen aan de andere kant van de wereld er problemen mee hebben?

Niet moslims mogen WEL een afbeelding van de profeet maken, die regel geldt niet voor hen.
Dadelijk ga je nog beslissen dat varkensvlees eten in het bijzijn van een moslim beledigend is, zeg
Het is duidelijk dat jij geen respect hebt voor Moslims
pi_34764546
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
Lul niet milagro, voor zover ik heb gezien heb op die site naar \"Mohammeds\" afbeeldingen, leken het allen leerzame of informatieve/aanbiddende afbeeldingen. Dat het fout is om hem (en mensen in het algemeen) af te beelden staat vast, maar 1. het werd niet opgemerkt door moslims of 2. het was niet gemaakt door moslims dus ze weten niet beter, of het werd wel gemaakt door moslims en zij wisten op dat moment niet beter.

Om diegene dan direct te lynchen lijkt me ook zo wat, maar diegene zal eventueel wel op zijn fout gewezen worden. De spotprenten waren echter van een hele andere catogorie. Ze waren beledigend en provocerend bedoelt en zie hier, het resultaat is kennelijk overweldigend.

Ik heb overigens wel een extremere plaatjes gezien dan de afbeeldingen die in de krant werden gepubliceerd, maar kennelijk weten de meeste van de rellers in het midden-oosten niet eens hoe de plaatjes in de Deense krant eruit hebben gezien. Voor hen staat vast dat er spot prenten zijn gemaak en die halen nu hun gram.
pi_34764548
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:

[..]

Oh nu is de grote Satan ineens wel het grote voorbeeld

De VS keurt het enkel af vanwege eigen belang, schat
  zondag 5 februari 2006 @ 16:38:14 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764549
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:

[..]

het is duidelijk dat moslims niks tegen gezond verstand weten in te brengen.
pi_34764575
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef gelly het volgende:
Dus ja, men heeft doelbewust Mohammed afgebeeld wetende dat het goevelig ligt en zelfs niet is toegstaan binnen de Islam.
Er zijn wel meer zaken niet toegestaan binnen de Islam, die toch gewoon in het Westen gebeuren.
Ik stel voor dat we daar gewoon mee doorgaan.
Hmm. Dat kan beter.
pi_34764595
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

grenzen? ze weet die grenzen? wie heeft haar die grenzen dan geleerd?

kom uit je hol en kijk rond, wees niet zo bang van de wereld en haar vele facetten, hooguit leer je nog wat en verrijk je jezelf.
Mijn moeder weet haar grenezen.
Ze weet hoe ze zich moet kleden en hoe niet (daarmee bedoel ik dus een minirokje en een strakke shirt..Een moeder moet weten hoe ze zich moet kleden..ze moet een voorbeeld zijn)
  zondag 5 februari 2006 @ 16:39:23 #162
21984 Kresj
pi_34764601
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:

[..]

Gelukkig hebben moslims wel respect voor niet moslims hè? Het respect vliegt ons om de oren.
pi_34764604
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

opdoeken

welke beelden had die keurige taliban eigenlijk ook alweer met grof geweld vernield?
Boeddha beelden, eeuwenoude kunst verloren gegaan, symbolen van andermans religie en geen islamitsche haan die er naar kraait
pi_34764605
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat Amerika het ook afkeurt! Daarnaast bombarderen ze wel Iraq en Afghanistan plat, martelen ze onschuldige moslims in Guantanamo Bay en verscheuren ze Korans. Maar dat maakt niet uit. Zolang ze maar geen cartoons plaatsen van Mohammed!
pi_34764623
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef DjDev het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik heb nooit tegen mijn moeder gezegd
Doe een hoofddoekje om (Ik vind het eerlijk gezegd het eigenlijk best stom uitzien zo\'n hoofddoekje bij mijn moeder :\') )
Oh.. Naja , een jongen uit mn klas z'n pa ging pas dus naar Mekka. Dus hij helemaal blij enzo '' Ja dan kan ik alles doen wat ik wil'' ! Wat bedoel je ?? "ja dan hoor ik de rol van mn vader over te nemen zeg maar '' Dus dan heeft je moeder niks te zeggen?? "jaja want mn pa is er dan niet''

Vandaar Vond het al vreemd
pi_34764626
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Dus er bestaan geen \\\\\\\"normale\\\\\\\" moslims, want iedere moslim zou zo (willen) reageren of keurt het iig goed of heeft er begrip voor?

Waarom dan geen begrip voor een daadn van 1 idioot hier die een moskee in de hens steekt omdat er een Nederlander de strot doorgesneden is door 1 moslim en een aanzienlijk deel vd moslims zegt \\\\\\\"eigen schuld!\\\\\\\"?
Lijkt mij duidelijk dat hier met 2 maten gemeten wordt.

Toen van Gogh vermoord werd en Nederland heftig reageerde op de moslims zei men dat ze het veroordeelden maar ..... en dat niet de gehele groep afgerekend kon worden op de daad van een persoon.
Klopt, dat moet inderdaad niet.
Omdat toen geen grote moslim verontwaardiging was maar slechts een enkeling zei dat het niet goed was, toonden ze dus aan dat de grote groep achter de moord stond want dan kun je de grote groep ook niet afrekenen op de verontwaardiging van de enkeling.

Nu er een cartoon van Mohammed in een Deense krant komt, wordt niet zoals ze zelf willen het individu verantwoordelijk gesteld maar heel Denemarken en alles wat er nog meer bij gehaald kan worden.
Dus doet een moslim iets tegen een ongelovige mag je enkel het individu erop afrekenen.
Doet een ongelovige (redacteur) iets dan mag je alle ongelovige honden erop afrekenen.

Waar waren de moslim protesten bij de Twin Towers, Madrid, Londen, Israël?
Ergo, die paar die wel hun afschuw uitspraken zijn dan ook nu niet de afspiegeling van de moslim mening.
Zelf vind ik de moord op van Gogh, verdedigd vanuit de Koran erger dan deze cartoons.
Dat Mohammed, vanuit deze Koran, verboden heeft hem af te beelden is echter niet van toepassing voor ongelovigen.

In hun eigen cartoons over o.a. Joden zien we dat hun cartoons in schofterigheid, de Deense zwaar overtreffen, maar ook hier zal wel gelden dat vanuit de Koran de gelovige alles mag doen tegen de ongelovige honden en deze laatsten kruipen moeten voor de profeet.

Wilders zei:\\\" Ik heb niets tegen de Islam, ik heb iets tegen de uitwassen binnen de Islam\\\", en zo te zien zijn er dat wel verdomd veel Wilders.

[/quote]
  zondag 5 februari 2006 @ 16:40:15 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764629
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef DjDev het volgende:

[..]

Mijn moeder weet haar grenezen.
Ze weet hoe ze zich moet kleden en hoe niet (daarmee bedoel ik dus een minirokje en een strakke shirt..Een moeder moet weten hoe ze zich moet kleden..ze moet een voorbeeld zijn)
aha. ok joh. nou als je vader en haar vader en haar zoon haar er maar afentoe aan herinneren en haar kledingstijl gedogen, zoals ze nu gekleed is, dan is het prima! petje af
pi_34764631
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

opdoeken

Ik keur het niet goed wat de taliban heeft gedaan hoor
pi_34764649
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nee waarom?
pi_34764679
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

aha. ok joh. nou als je vader en haar vader en haar zoon haar er maar afentoe aan herinneren en haar kledingstijl gedogen, zoals ze nu gekleed is, dan is het prima! petje af
Mijn vader zegt nooit iets tegen haar hoe ze zich moet kleden..Sommige dingen weten mensen zelf wel.
Dat jou nou alles uitgelegd moet worden kan ik niks aan doen..
pi_34764703
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef filmfreek het volgende:
Gelukkig maar dat Amerika het ook afkeurt! Daarnaast bombarderen ze wel Iraq en Afghanistan plat, martelen ze onschuldige moslims in Guantanamo Bay en verscheuren ze Korans. Maar dat maakt niet uit. Zolang ze maar geen cartoons plaatsen van Mohammed!
Nee, niemand is er bij gebaat op zo een manier te provoceren, dat zien de VS en de Britten gelukkig ook in. Want voor hen heeft de haat tegen de Westerlingen die momenteel alleen maar is gestegen natuurlijk ook negatieve effecten. Niemand is er bij gebaat, behalve die paar sukkels die dachten het weer nodig te vinden teentjes te trappen (het R@b effect)

Maar even voor de goede orde, die afbeeldingen in de Deense krant, die zijn toch gewoon door willekeurige Denen na een oproep opgestuurd? (stuur je leukste provocatie in wedstrijd ofzo )

Vraag me sowieso af hoe die krant eerder te boek stond, of het een soort van Telegraaf was of meer een NRC/Volkskrant.
pi_34764706
Ik ben weg trouwens :')
Ik ben moe van dit :')
Tot vanavond/Morgen ofzo
pi_34764733
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DjDev het volgende:
Ik ben weg trouwens :\')
Ik ben moe van dit :\')
Tot vanavond/Morgen ofzo
wij hebben ook een pauze van jou nodig...
  zondag 5 februari 2006 @ 16:43:52 #174
21984 Kresj
pi_34764741
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DjDev het volgende:
Ik ben weg trouwens :\')
Ik ben moe van dit :\')
Tot vanavond/Morgen ofzo
Is hij toch nog moe geworden van zichzelf.
pi_34764751
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef Singa het volgende:

[..]

Nee waarom?
Afbeelding van Mohammed.

En zoals Gelly ook al zei, afbeeldingen van de profeet zijn BINNEN de Islam verboden, en dus mogen lieden BUITEN de Islam ze ook niet plaatsen, ook niet als het gaat om een spotprent, waar men het punt duidelijk probeert te maken dat er dagelijks mensen het leven laten, onschuldige mensen, in Irak bv, UIT NAAM van de profeet, die de terroristen ook nog eens beloont met 72 maagden.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:44:39 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764760
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Boeddha beelden, eeuwenoude kunst verloren gegaan, symbolen van andermans religie en geen islamitsche haan die er naar kraait
de lijst van contradictie op de deense spotprenten is best lang.
pi_34764816
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef DjDev het volgende:

[..]

Echt weer zo\\\\\\\'n extremistische terroristen logica.

Als je niet doet wat wij zeggen, dan zul je het weten.

Belachelijk. Mijn god. DjDev, heb jij wel een inburgeringcursus gehad? Snap jij überhaupt wel iets van hoe een westerse democratie werkt?

De extremistische moslems die dreigen met geweld zijn helemaal alleen verantwoordelijk voor hun eigen daden.. Niet de krant is verantwoordelijk voor de achterlijkheid en beestachtigheid van sommige mensen.

Maar jij bent waarschijnlijk zo gehersenspoeld door je broeders, dat ik niet denk dat je dit ooit zult begrijpen,

http://skender.be/supportdenmark/more2.html#NL

[ Bericht 16% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 05-02-2006 16:52:28 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 16:46:55 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764836
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nee, niemand is er bij gebaat op zo een manier te provoceren, dat zien de VS en de Britten gelukkig ook in. Want voor hen heeft de haat tegen de Westerlingen die momenteel alleen maar is gestegen natuurlijk ook negatieve effecten. Niemand is er bij gebaat, behalve die paar sukkels die dachten het weer nodig te vinden teentjes te trappen (het R@b effect)

Maar even voor de goede orde, die afbeeldingen in de Deense krant, die zijn toch gewoon door willekeurige Denen na een oproep opgestuurd? (stuur je leukste provocatie in wedstrijd ofzo )

Vraag me sowieso af hoe die krant eerder te boek stond, of het een soort van Telegraaf was of meer een NRC/Volkskrant.
ik geloof eerder een soort telegraaf, maar dat mag niet gelden in de reacties.
pi_34764861
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Afbeelding van Mohammed.

En zoals Gelly ook al zei, afbeeldingen van de profeet zijn BINNEN de Islam verboden, en dus mogen lieden BUITEN de Islam ze ook niet plaatsen, ook niet als het gaat om een spotprent, waar men het punt duidelijk probeert te maken dat er dagelijks mensen het leven laten, onschuldige mensen, in Irak bv, UIT NAAM van de profeet, die de terroristen ook nog eens beloont met 72 maagden.
Ehh, ik beweerde juist het tegenover gestelde...
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Singa het volgende:
pi_34764950
Dit is eigenlijk een nutteloze discussie. Het is gewoon wachten op het moment dat we definitief kunnen bewijzen wie er gelijk heeft.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:50:43 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764952
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Singa het volgende:

[..]

Ehh, ik beweerde juist het tegenover gestelde...
[..]
maar jullie bedoelen precies hetzelfde.
pi_34764955
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de lijst van contradictie op de deense spotprenten is best lang.
Ach het gaat hen niet om het principe, hè, dat is wel duidelijk , lijkt me

Zodra de pijn aan hun kant ligt, wordt er gesteigerd.

Een El Moumni die een hele groep beledigt, daar worden handtekeningen voor opgehaald, en roept men "Hij beroept zich op uitspraken in de Koran! wat moet hij dan, tegen het woord van Allah ingaan, omdat het beledigend is voor homo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Daarom is dit zo lachwekkend :')
Naast het complete buiten iedere proportie reageren.

Als een columnist de strot wordt doorgesneden zeggen ze "eigen schuld, wie met vuur speelt, moet branden".
Ja, niet zo gek dat ze deze reactie dan ook wel op zijn plaats vinden, hè.
Dat hadden we kunnen weten, en dus moeten we voortaan maar inbinden.
Graag zou ik een forum zien van moslims aan wie iedere column, pamflet of spotprent voorgelegd wordt, alvorens tot plaatsing overgegaan wordt.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:50:58 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34764959
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef primusinterpares het volgende:
Dit is eigenlijk een nutteloze discussie. Het is gewoon wachten op het moment dat we definitief kunnen bewijzen wie er gelijk heeft.
welk gelijk?
pi_34764999
Welk bewijs? Zoiets is nooit te bewijzen, omdat het niet gaat over een onenigheid over feiten.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:53:06 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765032
welk moment?
pi_34765066
Er staat mij nog iets van bij dat Piglet van Winnie the Pooh ook al is verbannen in bepaalde overheidsgebouwen in Engeland, omdat het een varkentje is en dus aanstootgevend kon zijn voor moslims.
pi_34765092
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Zodra de pijn aan hun kant ligt, wordt er gesteigerd.
Mooie uitspraak.

zondag 5 februari 2006 @ 16:55:31 #188
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34765107
Ik twijfel of ik dat 'ik steun 'Denemarken'' op mijn site zal zetten.
god bless america!
pi_34765152
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Mooie uitspraak.

[afbeelding]
Whehe.
Hmm. Dat kan beter.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:56:45 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765160
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:54 schreef rutger05 het volgende:
Er staat mij nog iets van bij dat Piglet van Winnie the Pooh ook al is verbannen in bepaalde overheidsgebouwen in Engeland, omdat het een varkentje is en dus aanstootgevend kon zijn voor moslims.
de lijst groeit en groeit. totdat zelfs de meest domme moslim moet toegeven dat ze de wereld volledig verkeerd begrijpen.
pi_34765169
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef primusinterpares het volgende:
er is geen gelijk.
dat een spotprent beledigend kan zijn voor een bepaalde groep, of slechts enkelen lijkt me niet zo vreemd, het is een kwestie van smaak, lange tenen, kracht van je eigen overtuiging of je je laat raken door zoiets in die mate dat het geweld tot gevolg heeft.

dat men zich beledigd voelt, is het probleem niet, er is daar geen gelijk te halen, maar het gaat om het recht , de wet, de regels, die al dan niet overschreden worden.

en dat worden ze niet.

ik zie ook wel eens spotprenten waarvan ik denk "nou, zo kan-ie wel weer" , maar wat doe je dan, daar gaat het om.

de reacties die nu komen zijn meer een stok om mee te slaan, de timing alleen al is daar al een 'bewijs' van.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:57:30 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765183
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef sturky100 het volgende:
Ik twijfel of ik dat \'ik steun \'Denemarken\'\' op mijn site zal zetten.
waarom zou je, discussiëren is toch al voldoende?
  zondag 5 februari 2006 @ 16:59:00 #195
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_34765223
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef milagro het volgende:
De kracht van je geloof is omgekeerd evenredig aan de lengte van je tenen.
Die mag wel een keer herhaald worden vind ik, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_34765241
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:55 schreef sturky100 het volgende:
Ik twijfel of ik dat \\\'ik steun \\\'Denemarken\\\'\\\' op mijn site zal zetten.
Wat is de reden van de twijfel.

Durf je niet, of ben je bang dat het daarmee nog meer escaleert. ?

Of ben je tegen de vrijheid van meningsuiting , en in het bijzonder tegen het maken van spotprints met religie als onderwerp?
pi_34765265
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!
Avenge But One of My Two Eyes
pi_34765283
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:54 schreef rutger05 het volgende:
er is een toneelstuk niet op de planken gekomen omdat het beledigend zou zijn voor moslims.

een kunstwerk van een Marokkaanse kunstenaar viel niet in de smaak en de man kon onderduiken, een op een pui geschiderd bijbes gebod ( 1 van de 10) is verwijderd omdat moslims er aanstoot aan namen, een NRC zaterdag krant werd niet bezorgd door moslim jongetjes omdat er een plaatje van de Koran op de kaft stond, en oh ja, een of andere dikke columnist is de strot doorgesneden, maar goed, dat boeit niet.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:01:28 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765294
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Berberleeuw het volgende:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims en zien jullie meteen in dat als wij Moslims julle zouden haten dat jullie hier allang honger zouden lijden!

kijk kijk, humor in deze serieuze kwestie!
  zondag 5 februari 2006 @ 17:02:07 #200
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34765314
Dit gedoe is weer een goede voedingsbodem voor een partij als Lijst Pim Fortuyn. Ik wil niet dat we weer massaal op zo'n partij gaan stemmen
god bless america!
pi_34765342
quote:
Lijkt me eerder omgekeerd. Zonder de olie woonden mensen in het Midden-Oosten nog in tenten en in armoede.

Alle rijkdom die er is in het oosten is te danken aan het feit dat het westen olie koopt bij hun.
pi_34765382
quote:
Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
pi_34765397
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:02 schreef sturky100 het volgende:
Dit gedoe is weer een goede voedingsbodem voor een partij als Lijst Pim Fortuyn. Ik wil niet dat we weer massaal op zo\\\'n partij gaan stemmen
Nou we hebben geert Wilders al.. die probeert er een slaatje uit te slaan, geloof ik
pi_34765400
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Voorzover mij bekend hebben bepaalde moslimlanden volledig hun welvaart en rijkdom te danken aan het Westen. Het Westen heeft nuttige toepassingen gevonden voor het gebruik van olie. Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.
pi_34765459
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk kijk, humor in deze serieuze kwestie!
Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdt
pi_34765473
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:05 schreef Singa het volgende:

[..]

Idd, technologisch zijn ze in het m-oosten heel erg verwesterd, terwijl de rest nog middeleeuws is.
Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...
pi_34765545
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef rutger05 het volgende:
Natuurlijk had het Westen, net zoals de Romeinen in het verleden deden, ook gewoon de olie kunnen nemen gezien hun superioriteit.
Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten meten TNX
pi_34765555
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Qua gedachtegoed en beschaving helaas ook...
Right, dat bedoel ik... En dat kost gewoon tijd om te veranderen. Veel tijd.
pi_34765562
quote:
Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.
pi_34765589
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef local34 het volgende:

[..]

Ik verhonger nog liever in vrijheid dan dat ik onder Sharia wetgeving moet leven.
Pas op met wat je wenst!
  zondag 5 februari 2006 @ 17:10:35 #212
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34765600
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou we hebben geert Wilders al.. die probeert er een slaatje uit te slaan, geloof ik
Gelukkig is er geen hype rond Wilders. Ik vind het prima als er een partij is met wat radicalere ideeen in de oppositie, maar in 2001/2002 schrok ik er wel van dat de helft? van de bevolking wel wat in die lijst Fortuyn zag. Ik kon dat bijna niet geloven. Ook niet van een paar collega's die ik heel anders ingeschat had.
god bless america!
pi_34765620
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Waarom humor? ik weet niet of je het nog weet. Vraag je pa maar hoe het was toen Nederland geen olie meer kreeg van SA? Zoiets zou weer moeten gebeuren, kijken of je gare leasebakkie nog rijdt
Een paar maanden later janken dat het geld op is, dat er mensen sterven van de honger en vervolgens het westen de schuld geven vanwege een paar potloodlijntjes
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34765626
quote:
Midden oosten is niet het enige gebied waar olie vandaan komt hoor?? En als hun ons geen eten verkopen hebben hun geen geld..
pi_34765640
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Wie zijn hier nou de terroristen? Je slaat de spijker op zijn kop. Je toont maar weer eens aan hoe jullie in 2 maten meten TNX
Het is gewoon een constatering. Jij wil graag het Westen onderdanig maken door de oliekraan dicht te draaien. Wie niet kan zien wie de terroristen zijn, moet wel volslagen blind en achterlijk zijn.
pi_34765643
quote:

[..]

Mee eens!

Sharia

Terug naar de middeleeuwen
pi_34765709
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Een paar maanden later janken dat het geld op is, dat er mensen sterven van de honger en vervolgens het westen de schuld geven vanwege een paar potloodlijntjes
Ik denk dat China en India genoeg geld hebben om de Islamitische olie op te kopen! Westen is helemaal niet nodig
pi_34765731
Hmm. Dat kan beter.
pi_34765759
quote:

[..]

Zover zal het nooit komen. Het Westen is tot nu toe verbazingwekkend tolerant geweest tegenover (radicale) moslims en moslimlanden, maar dat kan natuurlijk ook veranderen.
pi_34765761
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:13 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Ik denk dat China en India genoeg geld hebben om de Islamitische olie op te kopen! Westen is helemaal niet nodig
Yeah right

Denk na man: super daling van de olieprijzen dan natuurlijk. Minder vraag=minder hoge prijs
pi_34765766
quote:

[..]

Kopen wij het weer van China?
pi_34765855
quote:

[..]

Ahh.. nog zo naief

China en India gaan niet opeens meer gebruiken omdat het Westen geen olie meer krijgt. Het zou eerder andersom zijn, door verminderde vraag zal de prijs dalen en wordt er nog minder verdiend per vat olie
pi_34765871
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Yeah right

Denk na man: super daling van de olieprijzen dan natuurlijk. Minder vraag=minder hoge prijs
Waar zal de vraag dan minder worden? Westen is verslaafd aan olie dus vraag zal gewoon enorm blijven alleen het aanbod zal selectief worden dus prijs blijft kunstmatig hoog!
pi_34765882
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

en het grappige is dat het westen daarvan geleert heeft en nu olie voorraden heeft om het een half jaar uit te kunnen zingen zodat er overgeschakeld kan worden op russische olie.

verder heeft het MO macht omdat wij olie van ze kopen zonder die inkomsten zullen ze snel uit elkaar vallen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 5 februari 2006 @ 17:18:09 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765895
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:17 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Waar zal de vraag dan minder worden? Westen is verslaafd aan olie dus vraag zal gewoon enorm blijven alleen het aanbod zal selectief worden dus prijs blijft kunstmatig hoog!
en jij denkt dat je tegen die tijd nog in nederland zit?

nee man je crepeert op een kale zandvlakte met al je olie.
pi_34765900
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

hier blijkt mnaar wer ens uit dat je er echt niets van snapt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_34765907
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Kopen wij het weer van China?
Niet als China pcies genoeg krijgt voor haar economie! hebben ze het zelf hard nodig
pi_34765923
Flopteron, wou je nog wat organiseren ofzo?
pi_34765928
quote:

[..]

Als het westen wegvalt zit je toch met overcapaciteit. Je kan wel minder verkopen, maar dan verdien je dus minder
pi_34765951
quote:

[..]

oh ja dat zijn toonbeelden van landen die totaal geen problemen hebben met moslims net als rusland
  zondag 5 februari 2006 @ 17:19:59 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34765965
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Als het westen wegvalt zit je toch met overcapaciteit. Je kan wel minder verkopen, maar dan verdien je dus minder
plus dat het westen zeg maar alles terugtrekt kwa technologie. desnoods bombarderen we de hele boel plat met zulke dreigementen en het niet nakomen van afspraken. bring it on!
pi_34765986
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef ChillyWilly het volgende:

De olielanden hebben het jaren goed gedaan met dat "minder", daar zullen ze echt niet van in de problemen raken. Maargoed, dit is een kinderachtige zinloze discussie.
pi_34765992
quote:

[..]

Als jij zegt dat men de oliekraan naar het westen moet dichtdraaien komt er een daling van de vraag. Nu is de prijs hoog omdat de vraag hoog is. Dat komt het midden-oosten natuurlijk goed uit.
Wil je China en India olie laten afnemen, wat ze natuurlijk al lang doen, zal de prijs zakken door de wegvallende vraag van het westen. Daar wordt immers niet meer aan geleverd (uit commercieel oogpunt natuurlijk sowieso dom).

Maar wat jij nu beweert is dus dat men af en toe levert aan het westen ofzo? Om zo de prijs hoog te houden (selectief aanbod zoals jij het zegt)?
pi_34765997
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:13 schreef KritischBlikje het volgende:
[afbeelding]

pi_34766011
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd bijna al het voedsel moeten ze importeren dus daar zijn ze ook al sterk afhankelijk van ons
pi_34766024
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

plus dat het westen zeg maar alles terugtrekt kwa technologie. desnoods bombarderen we de hele boel plat met zulke dreigementen en het niet nakomen van afspraken. bring it on!
Sinds wanneer is het Westen zo daadkrachtig?

Het zal puur en alleen een crisis veroorzaken waarin diplomaten en politici op hun knietjes gaan.
pi_34766028
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef Youssef het volgende:

[..]

De olielanden hebben het jaren goed gedaan met dat \"minder\", daar zullen ze echt niet van in de problemen raken. Maargoed, dit is een kinderachtige zinloze discussie.
Inderdaad een beetje offtopic
pi_34766032
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hier blijkt mnaar wer ens uit dat je er echt niets van snapt
Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet! Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachen Wil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
pi_34766055
Berberleeuw, al blijft de prijs evenhoog dan verkoop je nog steeds minder olie en verdien je dus minder. Echt slim ben je niet.
pi_34766057
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Niet als China pcies genoeg krijgt voor haar economie! hebben ze het zelf hard nodig
Jij bent echt a-commercieel ingesteld.

De bedoeling is toch zeker zoveel mogelijk verdienen? Precies evenveel KRIJGT als ze nodig hebben?

Ik neem aan dat die sjeiks ook het liefst zoveel mogelijk westerse bentleys en ferraris willen kopen (hypocriete figuren). Dan moet je vooral aan je verkoop allerlei banden leggen. Lijkt me erg dom.
pi_34766058
quote:
Wordt tijd dat die oliekranen weer ff dicht gaan voor een paar maanden, weten jullie eindelijk hoe afhankelijk het westen is van moslims !
Echt weer logica a la terrorist.

Als je niet doet wat wij willen.. nou dan zul je het weten.

Tjonge. Stoer hoor…

Pff doe iets aan je minderwaardigheidscomplex.. zeg..

Dan heb je ook niet de behoefte om dergelijke “stoere”uitspraken te doen.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:22:53 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34766059
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Eveli het volgende:

[..]

ik vind alleen de verhouding verkeerd liggen, de kleur is wel goed.
pi_34766081
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet![/quote[

Bron?

Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachen Wil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
Ik slaap prima

En ik wil John feliciteren met zijn nieuwe geloof. Islam is opzichzelf namelijk niets mis mee
  zondag 5 februari 2006 @ 17:23:52 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34766084
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het zal puur en alleen een crisis veroorzaken waarin diplomaten en politici op hun knietjes gaan.
en dan? dan mogen er geen spotprenten worden gemaakt, anders krijgen we geen olie?

dat is op zijn zachtst gezegd, oliedom...
pi_34766088
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Tuurlijk zit ik hier dan nog omdat jullie veels te zwak zijn om iets te ondernemen! Ben hier geboren en getogen dus dit is mijn LAND en een ieder die mij hier weg zou willen krijgen zou over mijn lijk heen moeten.
pi_34766091
quote:

[..]

Het westen is opgebouwd door middel van terreur en oorlog, dus erg veel recht van spreken heb je niet! Zoals ik het zie is alle heissa rond moslims alleen maar een teken dat de islam erg groeit en dat jullie bang zijn. Kan er alleen om lachen. Ik slaap elke dag met een gerust hart. in tegenstelling to jullie die elke dag lopen te flippen. Moet er erg om lachen Wil hierbij gebruik maken om mijn broerder John welkom te heten tot de Islam. Een van mijn beste vrienden die zich heeft bekeerd tot de Islam!
hmm

het MO ook
pi_34766094
quote:

[..]

Je kon je wel eens vergissen. Eens zal de maat vol zijn.
pi_34766095
quote:

[..]

Ja ik schijt echt in mn broek voor een paar kansloze figuren op kamelen die leven volgens regels die in de middeleeuwen nog conservatief waren .
pi_34766099
quote:

[..]

Het westen denkt gewoon veel beter na voordat ze actie ondernemen, maar als we wat doen dan doen we het ook gelijk goed.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:24:25 #250
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34766103
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Berber, ben je echt zo radicaal? 28 jaar. HTS, en dan zulke vreemde uitspraken?
god bless america!
pi_34766127
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:22 schreef Singa het volgende:
Berberleeuw, al blijft de prijs evenhoog dan verkoop je nog steeds minder olie en verdien je dus minder. Echt slim ben je niet.
Nee, ik ben niet zo slim, daarom ben ik zo rijk en kijken 9 van de 10 nederlanders altijd jaloers als ik weer langsrij met mijn 350 pk-tjes
pi_34766128
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Tuurlijk zit ik hier dan nog omdat jullie veels te zwak zijn om iets te ondernemen! Ben hier geboren en getogen dus dit is mijn LAND en een ieder die mij hier weg zou willen krijgen zou over mijn lijk heen moeten.
Dan grenzen jouw uitdragingen hier aan landverraad.
pi_34766144
quote:

[..]

Ik slaap ook met een gerust hart. Ben blij en dankbaar dat ik in een normaal welvarend Westers land woon, in plaats van in een of andere bananenrepubliek met een gestoorde bevolking en leiders. Mag jij ook wel Nederland heel dankbaar voor zijn.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:25:47 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34766147
quote:

[..]

ik heb het niet over uitzetting hyena, ik heb het over je verblijf in nederland zonder olie, lulhannes. of denk jij als moslim dat je elke week een litertje olie mag halen tegen de westerse kou?
pi_34766150
quote:
Nou we hebben ook Nederlanders die niet goed bij hun hoofd zijn. Vroeger dachten ze dat ze Napoleon waren, nu is het in om te denken dat je een stoere moslim terrorist bent.
pi_34766168
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan? dan mogen er geen spotprenten worden gemaakt, anders krijgen we geen olie?

dat is op zijn zachtst gezegd, oliedom...
en niet te vergeten dat er nog complete legers in afghanistan en irak zitten.
en de de grote militaire superioriteit van het westen
pi_34766172
quote:

[..]

Dus aan de ene kant heb je een hekel aan het Westen? Maar toch wil je niet weg...? Laat staan je eigen broeders helpen hun landen op te bouwen...?
pi_34766177
quote:

[..]

Hoezo zeik je je eigen land af, je hebt alles aan ons te danken hoor.
pi_34766213
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef sturky100 het volgende:

[..]

Berber, ben je echt zo radicaal? 28 jaar. HTS, en dan zulke vreemde uitspraken?
Nee hoor ben helemaal niet radicaal. Sterker nog, doe eigenlijk helemaal niets aan mijn geloof, ben erg gematigd. Religie zit bij mij alleen in mijn hart. Doordat ik maar gedominiseerd wordt lijk ik wat extreem over te komen, maar daar staat religie dus volkomen buiten.
pi_34766226
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Dus aan de ene kant heb je een hekel aan het Westen? Maar toch wil je niet weg...? Laat staan je eigen broeders helpen hun landen op te bouwen...?
Idd zeg, de enige reden dat Berberleeuw hier is is om te genieten van onze bijstand zeker?
pi_34766231
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:25 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet zo slim, daarom ben ik zo rijk en kijken 9 van de 10 nederlanders altijd jaloers als ik weer langsrij met mijn 350 pk-tjes
Volgens mij heb jij een zeer rijke verbeelding.
pi_34766243
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:25 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Wel jammer dat je daar niet meer mee kunt rijden zodra de oliekraan dicht moet zoals jij zegt.

Beetje vreemde uitspraken . Niet bepaald doordacht.
pi_34766269
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ne hoor, alles wat ik hier heb bereikt heb ik 2 keer zo hard voor moeten werken als een blonde hollander. Allemaal netjes en eerlijk, dus mag ik best boos worden als er weer een paar hollanders naar mij kijken alsof ik crimineel ben terwijl ik gewoon van me eerlijk verdiende centje geniet! ,peten ze maar ook wat ondernemen.
pi_34766278
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef Jalu het volgende:

Je kon je wel eens vergissen. Eens zal de maat vol zijn.
Als er oorlog op dat niveau uitbreekt dan blijft er van de wered grotendeels niets dan crisis over. Dus het is onzin om op deze manier te denken, ondanks dat de een de ander niet kan uitstaan zijn we allemaal afhankelijk van elkaar.

Dan mag je mooi lullen dat je maar een muur om het MO heenbouwt, maar die miljoenen mensen zullen toch echt niet daar blijven als je denkt te winnen als Westen.
pi_34766279
quote:

[..]

Ne hoor, alles wat ik hier heb bereikt heb ik 2 keer zo hard voor moeten werken als een blonde hollander. Allemaal netjes en eerlijk, dus mag ik best boos worden als er weer een paar hollanders naar mij kijken alsof ik crimineel ben terwijl ik gewoon van me eerlijk verdiende centje geniet! Moeten ze maar ook wat ondernemen.
pi_34766288
quote:

[..]

Hypocriet figuur. Jouw pappa is ook alleen maar naar het welvarende Westen gekomen om centjes te verdienen, dus bespaar me je geïmporteerde ideologisch gelul.
pi_34766309
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef Singa het volgende:

[..]

Idd zeg, de enige reden dat Berberleeuw hier is is om te genieten van onze bijstand zeker?
Nee hoor, die bijstand zou ik mijn tank niet eens van kunnen onderhouden voor een paar dagen. Wat dat betreft ben je wel erg bevooroordeeld!
pi_34766319
quote:

[..]

In welke zin heeft hij het meer te danken aan Nederland als geheel dan jij? Snotaapje.
pi_34766327
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef milagro het volgende:

[..]

er is een toneelstuk niet op de planken gekomen omdat het beledigend zou zijn voor moslims.

een kunstwerk van een Marokkaanse kunstenaar viel niet in de smaak en de man kon onderduiken, een op een pui geschiderd bijbes gebod ( 1 van de 10) is verwijderd omdat moslims er aanstoot aan namen, een NRC zaterdag krant werd niet bezorgd door moslim jongetjes omdat er een plaatje van de Koran op de kaft stond, en oh ja, een of andere dikke columnist is de strot doorgesneden, maar goed, dat boeit niet.
zie je, we hebben dus wel respect
underground forever baby
pi_34766328
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:28 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Wel jammer dat je daar niet meer mee kunt rijden zodra de oliekraan dicht moet zoals jij zegt.

ach laat hem het is een uitstervend ras
pi_34766332
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:29 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Ne hoor, alles wat ik hier heb bereikt heb ik 2 keer zo hard voor moeten werken als een blonde hollander. Allemaal netjes en eerlijk, dus mag ik best boos worden als er weer een paar hollanders naar mij kijken alsof ik crimineel ben terwijl ik gewoon van me eerlijk verdiende centje geniet! ,peten ze maar ook wat ondernemen.
Wat de hel heeft dat nu weer te maken met deze discussie. Omdat een paar gasten je scheef aankijken ben je verongelijkt over die cartoons?
pi_34766333
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:28 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Haha, dan laat ik em toch gewoon lekker staan. Heb ook nog een mooie fiets.
pi_34766361
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Nee hoor, die bijstand zou ik mijn tank niet eens van kunnen onderhouden voor een paar dagen. Wat dat betreft ben je wel erg bevooroordeeld!
Heb je al een tank aangeschaft? Nou ja, je kan niet genoeg voorbereid zijn op de strijd.
pi_34766380
maar laten we nou eens eerlijk zijn.

gaat de hele Denemarken kwestie nu echt alleen over cartoons.

Nee, ik denk het niet.

Het is vooral de angst onder Moslims om gedomineerd te worden door het westen. De sterke afkeur van sommige moslims betreft westerse ideeën. Het heeft ook te maken met een minderwaardigheidscomplex dat vele moslims hebben. Daardoor gaan ze compenseren en juist extreme zaken doen.
pi_34766399
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:31 schreef Singa het volgende:

[..]

Wat de hel heeft dat nu weer te maken met deze discussie. Omdat een paar gasten je scheef aankijken ben je verongelijkt over die cartoons?
Die cartoons boeien mij niet zo. Is alleen een teken van frustraties bij bepaalde mensen. Ken er eigenlijk alleen maar om lachen, waar ik dus boos om wordt is dat wij allemaal gelijk als extremisten gezien worden terwijl de meerderheid van de moslims zijn leven gewoon in alle rust probeert te leven, maar op deze manier krijg je daar de gelegenheid niet voor.
pi_34766413
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef Berberleeuw het volgende:
Nee kansrekening, niks vooroordelen.
pi_34766421
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Heb je al een tank aangeschaft? Nou ja, je kan niet genoeg voorbereid zijn op de strijd.
:')
pi_34766449
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

Het is vooral de angst onder Moslims om gedomineerd te worden door het westen.
Nee, andersom juist.
pi_34766468
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef Singa het volgende:

[..]

Nee kansrekening, niks vooroordelen.
Jouw soort bedoelde ik dus
pi_34766493
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Die cartoons boeien mij niet zo. Is alleen een teken van frustraties bij bepaalde mensen. Ken er eigenlijk alleen maar om lachen, waar ik dus boos om wordt is dat wij allemaal gelijk als extremisten gezien worden terwijl de meerderheid van de moslims zijn leven gewoon in alle rust probeert te leven, maar op deze manier krijg je daar de gelegenheid niet voor.
Dat is dan ook jou misvatting. Niet alle moslims worden als extremisten gezien.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:35:38 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34766498
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
maar laten we nou eens eerlijk zijn.

gaat de hele Denemarken kwestie nu echt alleen over cartoons.

Nee, ik denk het niet.

Het is vooral de angst onder Moslims om gedomineerd te worden door het westen. De sterke afkeur van sommige moslims betreft westerse ideeën. Het heeft ook te maken met een minderwaardigheidscomplex dat vele moslims hebben. Daardoor gaan ze compenseren en juist extreme zaken doen.
ik denk dat er door de vele interpretaties van een boek zoveel onenigheid ontstaan is, dat de rest van de wereld daar toeschouwer van gaat worden.
pi_34766499
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Als er oorlog op dat niveau uitbreekt dan blijft er van de wered grotendeels niets dan crisis over. Dus het is onzin om op deze manier te denken, ondanks dat de een de ander niet kan uitstaan zijn we allemaal afhankelijk van elkaar.

Dan mag je mooi lullen dat je maar een muur om het MO heenbouwt, maar die miljoenen mensen zullen toch echt niet daar blijven als je denkt te winnen als Westen.
hmm wij hebben de kernwapens EN (niet het onbelangrijkste) de middellen om ze op elke plek op aarde te droppen.

al denk ik niet dat ze ingezet gaan worden het conventionele leger is sterk genoeg.

maar daar gaan wel voorbereidingen aan vooraf (zoals het verwijderen van "niet westerse elementen" )

maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.
pi_34766503
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Moslims waren toch boos op westerlingen ipv andersom? De enige reden dat ze negatief in het daglicht komen te staan zijn acties als het platbranden van de Deense en Noorse ambassades in Syrie en Libanon. En dat is niet door een enkeling gedaan, maar door een hele menigte..
pi_34766529
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef local34 het volgende:

[..]

Nee, andersom juist.
Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, Westen bang is dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
pi_34766563
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Moslims waren toch boos op westerlingen ipv andersom? De enige reden dat ze negatief in het daglicht komen te staan zijn acties als het platbranden van de Deense en Noorse ambassades in Syrie en Libanon. En dat is niet door een enkeling gedaan, maar door een hele menigte..
waarbij de regering er weinig tot niets tegendeed
pi_34766586
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
Het zijn niets meer dan de stuiptrekkingen van een groep die alle ontwikkelingen hebben gemist.
pi_34766590
quote:

[..]

Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
ik denk het niet.

de angst komt van beide kanten.
pi_34766600
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm wij hebben de kernwapens EN (niet het onbelangrijkste) de middellen om ze op elke plek op aarde te droppen.
Dit soort dingen wordt alleen gezegd door leeghoofdige rechte kaalkopjes. Een ieder met verstand (en die zijn gelukkig vaak min of meer aan de macht in de Westerse landen) ziet wel in dat dit soort dingen zelfmoord voor iedereen betekent. Lul dus niet zo dom.
quote:
maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.
Ja, ik weet het wel zeker.
pi_34766603
quote:
Had je gedroomt, als die dreiging er zou zijn dan moeten we dat ten koste van alles proberen te voorkomen. De huidige onverlichte islam in Europa zou de ondergang van Europa zijn.
pi_34766619
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

waarbij de regering er weinig tot niets tegendeed
Net zoals de regeringen hier ook weinig tot niets doen om demonisering van moslims aan te pakken.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:39:03 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34766628
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Youssef het volgende:

Ja, ik weet het wel zeker.
de hoop?
pi_34766631
quote:

[..]

Ik denk eerder andersom, bang zijn dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!

Hiermee geef je dus aan dat de Islam de kwaadwillende godsdienst is die de rest wil veroveren en onderdrukken...
pi_34766653
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Menigte is geen 1.5 miljard moslims!
pi_34766663
quote:

[..]

Denk het ook. Ben nou niet bepaal bang om door het westen gedomineerd te worden. Zie mezelf ook als een westerling. Ik denk eerder andersom, Westen bang is dat de Islam een dominante factor wordt in het Westen wat uiteindelijk ook een feit zal worden!
Dat hoop ik niet. Zou ons 1000 jaar terug in de tijd gooien.
pi_34766668
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef zoalshetis het volgende:

de hoop?
Wees eens duidelijk pauper, jouw reacties zijn altijd zo matig en uit de hoogte.
pi_34766687
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef Berberleeuw het volgende:

[..]

Menigte is geen 1.5 miljard moslims!
1 Deen is geen half miljard westerlingen
pi_34766691
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Een ieder met verstand (en die zijn gelukkig vaak min of meer aan de macht in de Westerse landen) ziet wel in dat dit soort dingen zelfmoord voor iedereen betekent.
Ja , 'Hier' gelukkig wel ja
pi_34766737
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ja , \'Hier\' gelukkig wel ja
Hehe, spijker en kop inderdaad...
pi_34766742
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Hiermee geef je dus aan dat de Islam de kwaadwillende godsdienst is die de rest wil veroveren en onderdrukken...
Nee hoor, wil er alleen mee zeggen dat de Islam een kracht is die groeiende is en waar je in de toekomst gewoon rekening mee moet houden aangezien er straks in europ een groot deel van de bevolking Moslim is.
pi_34766764
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:40 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

1 Deen is geen half miljard westerlingen
Mee eens, maar de westerse media spreken voor miljoenen denen!
  zondag 5 februari 2006 @ 17:43:13 #301
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34766779
En ik maar denken dat Denen alleen een hekel aan Duitsers hadden :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')